Caiway ervaringen

https://www.internetervaring.nl/media/reviews/photos/thumbnail/300x300s/96/76/01/caiway-39-1411403530.png
 
3.3 (337)
0   1   0   0  

Bezoekers ervaringen Terug naar listing

393 resultaten - getoond 101 - 150
1 2 3 4 5 6 7 8  
Sortering 
 
Glasvezel zou sneller zijn dan internet van kpn.
Drama, vaak helemaal geen draadloos internet of zo traag dat ik regelmatig de neiging heb om mijn tablet door het raam te gooien. Zelfs op de kabel geen verschil met kpn. Spijt van als haren op mijn hoofd. Ga mij oriënteren op iets anders. Nog erger !! Binnen 1 jaar 3 prijsverhogingen. Voor de telefoon zelfs met een ongevraagd gratis pakket bellen naar mobiele nummers.
Gemiddelde score 
 
3.6
Installatie 
 
8.0
Helpdesk 
 
6.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
2.0
Geschreven door Jr Juli 27, 2016

Gewoon slecht

Glasvezel zou sneller zijn dan internet van kpn.
Drama, vaak helemaal geen draadloos internet of zo traag dat ik regelmatig de neiging heb om mijn tablet door het raam te gooien. Zelfs op de kabel geen verschil met kpn. Spijt van als haren op mijn hoofd. Ga mij oriënteren op iets anders. Nog erger !! Binnen 1 jaar 3 prijsverhogingen. Voor de telefoon zelfs met een ongevraagd gratis pakket bellen naar mobiele nummers.

Was deze review nuttig? 
Snel internet, makkelijk installatiepakket.

Maar de klantenservice/helpdesk is erg waardeloos. Een ambtenaar is er niets bij. Helaas is er geen concurrentie en hebben ze monopoly, anders was ik al lang overgestapt. Ze weten dit zelf natuurlijk ook, waardoor er op geen enkele manier kan worden meegegaan met de wens van de klant en ze kunnen rekenen wat ze willen.
Gemiddelde score 
 
6.8
Installatie 
 
8.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
10.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
8.0
Geschreven door Maurice Juli 18, 2016

Slechte klantenservice

Snel internet, makkelijk installatiepakket.

Maar de klantenservice/helpdesk is erg waardeloos. Een ambtenaar is er niets bij. Helaas is er geen concurrentie en hebben ze monopoly, anders was ik al lang overgestapt. Ze weten dit zelf natuurlijk ook, waardoor er op geen enkele manier kan worden meegegaan met de wens van de klant en ze kunnen rekenen wat ze willen.

Was deze review nuttig? 
Goed geholpen met aansluiten wat zelf eerst niet lukte en het internet is heel veel sneller, gewoon top!
Gemiddelde score 
 
9.0
Installatie 
 
7.0
Helpdesk 
 
8.0
Internet 
 
10.0
Bellen 
 
10.0
Digitale televisie 
 
10.0
Geschreven door Linda Juli 12, 2016

Goed geholpen

Goed geholpen met aansluiten wat zelf eerst niet lukte en het internet is heel veel sneller, gewoon top!

Was deze review nuttig? 
Geen verstand van zaken en altijd traag internet.
Gemiddelde score 
 
1.8
Installatie 
 
3.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
3.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Lei Juli 10, 2016

Slechte zaak

Geen verstand van zaken en altijd traag internet.

Was deze review nuttig? 
Alles is prima behalve het internet. Dat is hier een drama. Pas verhuist, alles nieuw aangelegd zoals het hoort, alleen het Internet doet het bagger. Zelfs één mobiel kan wifi gebruiken zonder problemen. Verder met een heel gezin gaat het dus niet, jammer
Gemiddelde score 
 
3.8
Installatie 
 
3.0
Helpdesk 
 
5.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
5.0
Digitale televisie 
 
5.0
Geschreven door Gerwin Juni 09, 2016

Internet

Alles is prima behalve het internet. Dat is hier een drama. Pas verhuist, alles nieuw aangelegd zoals het hoort, alleen het Internet doet het bagger. Zelfs één mobiel kan wifi gebruiken zonder problemen. Verder met een heel gezin gaat het dus niet, jammer

Was deze review nuttig? 
Prima Snel Internet. Wel een vereiste van een goede router, switches en kabels. Ook het TV signaal over COAX is super. +10mbit HDTV (beter dan Ziggo en KPN). Interactive TV is minder.
Gemiddelde score 
 
8.3
Installatie 
 
8.0
Helpdesk 
 
Onbekend
Internet 
 
9.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
8.0
Geschreven door Chris L Mei 27, 2016

Prima Snel Internet. Wel een vereiste van een goede router, switches en kabels. Ook het TV signaal over COAX is super. +10mbit HDTV (beter dan Ziggo en KPN). Interactive TV is minder.

Was deze review nuttig? 
trouwe klanten horen idd gratis ziggo sport te ontvangen en niet voor 14.95 extra per maand.
heb het wel aangevraagd omdat ik max wil zien maar vooralsnog werkt het niet , steeds de foutmelding :decoderen van het huidige kanaal of opname is niet gelukt !
Al vele keren de entone uitgezet maar ook dit helpt niet.
De kwaliteit van de glasvezel tv uitzendingen is ook minder als dat ze beloven.Veel wegvallende internetverbindingen zorgen ervoor dat de soundbar van onze tv steeds opnieuw contact moet maken met de tv via wifi.
Ook de beloofde snelheden bij het internet worden bij lange na niet gehaald .
Ze hebben hier een monopoliepositie en kunnen doen wat ze willen.
Al met al niet zo erg tevreden.
Voorheen klant (internet) bij xs4all ,in 10 jaar 1 dag storing internet , nu met caiway moet ik meerdere keren per maand de hele boel resetten om er weer een beetje gang in te krijgen

Gemiddelde score 
 
4.8
Installatie 
 
6.0
Helpdesk 
 
3.0
Internet 
 
4.0
Bellen 
 
6.0
Digitale televisie 
 
5.0
Geschreven door stef Mei 19, 2016

ontevreden

trouwe klanten horen idd gratis ziggo sport te ontvangen en niet voor 14.95 extra per maand.
heb het wel aangevraagd omdat ik max wil zien maar vooralsnog werkt het niet , steeds de foutmelding :decoderen van het huidige kanaal of opname is niet gelukt !
Al vele keren de entone uitgezet maar ook dit helpt niet.
De kwaliteit van de glasvezel tv uitzendingen is ook minder als dat ze beloven.Veel wegvallende internetverbindingen zorgen ervoor dat de soundbar van onze tv steeds opnieuw contact moet maken met de tv via wifi.
Ook de beloofde snelheden bij het internet worden bij lange na niet gehaald .
Ze hebben hier een monopoliepositie en kunnen doen wat ze willen.
Al met al niet zo erg tevreden.
Voorheen klant (internet) bij xs4all ,in 10 jaar 1 dag storing internet , nu met caiway moet ik meerdere keren per maand de hele boel resetten om er weer een beetje gang in te krijgen

Was deze review nuttig? 
Dus gewoon drama, wanneer Ziggo met gratis Ziggo sport?
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Walter Mei 04, 2016

Drama

Dus gewoon drama, wanneer Ziggo met gratis Ziggo sport?

Was deze review nuttig? 
Met de diensten zelf nooit problemen gehad en minimale storingen.

De caiway helpdesk daarentegen is echt een ramp!
- geen kennis van zaken en medewerkers vaak niet genoeg opgeleid wat betreft technisch als algemene kennis
- interne communicatie is waardeloos waardoor klanten telkens hun verhaal opnieuw moeten doen en dus niet gehoord en geholpen voelen.
- enorm veel spelfouten in de uitgaande mails richting de klanten wat erg onprofessioneel is

En zo kan ik wel een hele lijst maken.

Ik zeg diensten zijn prima echter Helpdesk is waardeloos!
Gemiddelde score 
 
4.3
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
6.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
6.0
Geschreven door Matthew April 26, 2016

Diensten ok, Helpdesk niet ok

Met de diensten zelf nooit problemen gehad en minimale storingen.

De caiway helpdesk daarentegen is echt een ramp!
- geen kennis van zaken en medewerkers vaak niet genoeg opgeleid wat betreft technisch als algemene kennis
- interne communicatie is waardeloos waardoor klanten telkens hun verhaal opnieuw moeten doen en dus niet gehoord en geholpen voelen.
- enorm veel spelfouten in de uitgaande mails richting de klanten wat erg onprofessioneel is

En zo kan ik wel een hele lijst maken.

Ik zeg diensten zijn prima echter Helpdesk is waardeloos!

Was deze review nuttig? 
Door de monopolie positie van caiway kun je geen kant op. Voor een upgrade naar een hoger pakket kom je niet in aanmerking voor de actiekorting die wel voor nieuwe klanten van toepassing is. Terwijl ik dus structureel meer wil betalen. Maar je hebt geen keus of je zit aan lelijke extra kastjes of kabels voor je tv vast. Wie doorbreekt dit monopolie ? Bestaan er überhaupt wel klantvriendelijke leveranciers op dit gebied ?
Gemiddelde score 
 
6.4
Installatie 
 
6.0
Helpdesk 
 
7.0
Internet 
 
6.0
Bellen 
 
6.0
Digitale televisie 
 
7.0
Geschreven door Kees April 22, 2016

Bedroevende klantvriendelijkheid van monopolist caiway

Door de monopolie positie van caiway kun je geen kant op. Voor een upgrade naar een hoger pakket kom je niet in aanmerking voor de actiekorting die wel voor nieuwe klanten van toepassing is. Terwijl ik dus structureel meer wil betalen. Maar je hebt geen keus of je zit aan lelijke extra kastjes of kabels voor je tv vast. Wie doorbreekt dit monopolie ? Bestaan er überhaupt wel klantvriendelijke leveranciers op dit gebied ?

Was deze review nuttig? 
belachelijk ze laten je gewoon heel lang wachten aan de telefoon.
Geschreven door anna April 22, 2016

wachten

belachelijk ze laten je gewoon heel lang wachten aan de telefoon.

Was deze review nuttig? 
Na het verhogen van de snelheid per 1 April is de verbinding weer een ramp continu haperen en uitvallen de beloofde snelheid van 120 mb niet haalbaar, en waardeloze router van sitecom. Voor 1 april ging het beter na veel bellen en een tweede nieuwe router, we zitten op fiber via rekam maar dat wordt niet door Caiway erkend en dus worden we als coax klant behandeld. Caiway zou eens zichzelf moeten vergelijken met andere aanbieders, dan snappen ze waarom ze zoveel klachten krijgen. Erg jammer en gezien de beperking van aanbieders in ons gebied hebben we weinig tot geen keus om over te stappen
Gemiddelde score 
 
3.4
Installatie 
 
3.0
Helpdesk 
 
3.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
3.0
Digitale televisie 
 
7.0
Geschreven door Marcel April 05, 2016

slechte verbinding internet

Na het verhogen van de snelheid per 1 April is de verbinding weer een ramp continu haperen en uitvallen de beloofde snelheid van 120 mb niet haalbaar, en waardeloze router van sitecom. Voor 1 april ging het beter na veel bellen en een tweede nieuwe router, we zitten op fiber via rekam maar dat wordt niet door Caiway erkend en dus worden we als coax klant behandeld. Caiway zou eens zichzelf moeten vergelijken met andere aanbieders, dan snappen ze waarom ze zoveel klachten krijgen. Erg jammer en gezien de beperking van aanbieders in ons gebied hebben we weinig tot geen keus om over te stappen

Was deze review nuttig? 
grote oplichters ze leveren de slechtste routers hier door krijgt klant slecht wifi verbinden en als je achter aan gaat zeggen ze caiway ondersteunt geen wifi verbinding
maar ze adviseren wel om een andere router aan te schaven
Gemiddelde score 
 
3.2
Installatie 
 
3.0
Helpdesk 
 
2.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
6.0
Digitale televisie 
 
4.0
Geschreven door melkonyan April 02, 2016

Grote oplichters

grote oplichters ze leveren de slechtste routers hier door krijgt klant slecht wifi verbinden en als je achter aan gaat zeggen ze caiway ondersteunt geen wifi verbinding
maar ze adviseren wel om een andere router aan te schaven

Was deze review nuttig? 
Nog nooit zo'n traag internet gehad. Opzeggen van het Tv pakket lukte pas na heel veel bellen. Smartcard installeren lukte niet. Helpdesk zei dat ik misschien de kleine lettertjes niet kon lezen.
Waardeloze zooi.
Gemiddelde score 
 
2.7
Installatie 
 
6.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door mol Maart 17, 2016

Nog nooit zo'n traag internet gehad. Opzeggen van het Tv pakket lukte pas na heel veel bellen. Smartcard installeren lukte niet. Helpdesk zei dat ik misschien de kleine lettertjes niet kon lezen.
Waardeloze zooi.

Was deze review nuttig? 
Het is bekend dat Caiway duurder is dan andere providers en minder biedt. Mezzo en Brava zijn tot mijn grote spijt al lang van het net verdwenen en sinds een paar maanden wordt ook RTL-Z niet meer doorgegeven.
Overstappen naar een andere provider lukt niet, omdat de Caiway een monopoliepositie heeft op het glasvezelnet. Zo'n exclusieve positie is doorgaans aan een bepaalde tijd gebonden. Hoe lang heeft de Caiway nog dit exclusieve recht? Totdat deze praktijk aan de kaak wordt gesteld in "Kanniewaarzijn!"?
Geschreven door Jan Zwaard Februari 19, 2016

voor caiway 10 anderen

Het is bekend dat Caiway duurder is dan andere providers en minder biedt. Mezzo en Brava zijn tot mijn grote spijt al lang van het net verdwenen en sinds een paar maanden wordt ook RTL-Z niet meer doorgegeven.
Overstappen naar een andere provider lukt niet, omdat de Caiway een monopoliepositie heeft op het glasvezelnet. Zo'n exclusieve positie is doorgaans aan een bepaalde tijd gebonden. Hoe lang heeft de Caiway nog dit exclusieve recht? Totdat deze praktijk aan de kaak wordt gesteld in "Kanniewaarzijn!"?

Was deze review nuttig? 
Ik had problemen met het installeren van een ci+ module. Telefonisch werd er perfect in stappen uitgelegd hoe ik het moest installeren en degene die ik aan de lijn had wachtte nog netjes tot ik alles gecontroleerd had. Ik werd erg geduldig geholpen wat erg fijn was. Verder nooit problemen met tv en internet van Caiway gehad. Kortom, top!
Gemiddelde score 
 
8.6
Installatie 
 
10.0
Helpdesk 
 
10.0
Internet 
 
7.0
Bellen 
 
8.0
Digitale televisie 
 
8.0
Geschreven door dl Februari 09, 2016

Goede installatie hulp

Ik had problemen met het installeren van een ci+ module. Telefonisch werd er perfect in stappen uitgelegd hoe ik het moest installeren en degene die ik aan de lijn had wachtte nog netjes tot ik alles gecontroleerd had. Ik werd erg geduldig geholpen wat erg fijn was. Verder nooit problemen met tv en internet van Caiway gehad. Kortom, top!

Was deze review nuttig? 
Verplicht moest Twente, en daarmee ook Gramsbergen (wel Salland, maar ooit pilot voor de Cogas qua kabel) over op Caiway. Cogas legt in heel zijn gebied glas aan, ook bij ons, maar de verplichting om van kabelaar te veranderen bleef. Leuk aanbod van Caiway, na wat vijven en zessen, maar geld is ook niet alles.
Man wat was ik gelukkig met Ziggo. Aanbod prima, internet prima, was wel eens wat mee, maar dan belde je om 22.00 met de hulpservice, en als ze het al niet direct konden regelen, was er in ieder geval een luisterend oor. Caiway kabel-tv is beroerder dan Ziggo, wij zitten aan het eind van een oude 80'er jaren kabel, die inmiddels wel wat heeft meegemaakt, maar zonder STEVIGE versterker in huis, krijg je het signaal niet eens bij je tv vanuit de meterkast. Situati zou gelijk moeten zijn aan Ziggo, maar destijds had ik met dezelfde versterker in ieder geval geen regelmatig blokjesbeeld op allerlei zenders.
Internet is van de afdeling vandaag doet het het, misschien morgen ook,
maar meestal is morgen beroerder dan vandaag.
Wanneer ik de glas ervaringen lees, dan wordt dat alleen maar duurder, en niet beter, en vooral ook nog geen mogelijkheid om via mijn HD recorder op te nemen. Oh ja, ook dat ging vroeger prima, maar door het regelmatig uitvallen van het signaal kan ik er nu niet blindelings op vertrouwen, dat tijdens mijn afwezigheid iets wordt opgenomen. De melding 'stroomuitval, kon niet opnemen' en 'het gewenste programma kon niet worden opgenomen door onbekende reden' komt in meer dan 25% van de gevallen voor (ik neem vooral BBC en Belgie op, kennelijk geeft dat meer problemen.
Klantenservice? het woord klant komt alleen op de factuur voor, service nooit van gehoord volgens mij.
Ik kan me het zakelijk niet veroorloven, na 5 dagen op een storingsmelding te antwoorden, zij wel.

Misschien dat ik gewoon terug moet naar een analoge telefoonlijn van xs4all of zo,
in ieder geval geeft dat (heb ik op zakelijk adres waar geen kabel is) een behoorlijk goede internetverbinding, telefoon zonder problemen, en zonder verplicht netnummer ingave binnen eigen gemeente, en dat alles voor nog niet de helft van het geld.
Gemiddelde score 
 
3.6
Installatie 
 
6.0
Helpdesk 
 
2.0
Internet 
 
2.0
Bellen 
 
6.0
Digitale televisie 
 
2.0
Geschreven door wh Februari 08, 2016

Caiway? weg ermee...

Verplicht moest Twente, en daarmee ook Gramsbergen (wel Salland, maar ooit pilot voor de Cogas qua kabel) over op Caiway. Cogas legt in heel zijn gebied glas aan, ook bij ons, maar de verplichting om van kabelaar te veranderen bleef. Leuk aanbod van Caiway, na wat vijven en zessen, maar geld is ook niet alles.
Man wat was ik gelukkig met Ziggo. Aanbod prima, internet prima, was wel eens wat mee, maar dan belde je om 22.00 met de hulpservice, en als ze het al niet direct konden regelen, was er in ieder geval een luisterend oor. Caiway kabel-tv is beroerder dan Ziggo, wij zitten aan het eind van een oude 80'er jaren kabel, die inmiddels wel wat heeft meegemaakt, maar zonder STEVIGE versterker in huis, krijg je het signaal niet eens bij je tv vanuit de meterkast. Situati zou gelijk moeten zijn aan Ziggo, maar destijds had ik met dezelfde versterker in ieder geval geen regelmatig blokjesbeeld op allerlei zenders.
Internet is van de afdeling vandaag doet het het, misschien morgen ook,
maar meestal is morgen beroerder dan vandaag.
Wanneer ik de glas ervaringen lees, dan wordt dat alleen maar duurder, en niet beter, en vooral ook nog geen mogelijkheid om via mijn HD recorder op te nemen. Oh ja, ook dat ging vroeger prima, maar door het regelmatig uitvallen van het signaal kan ik er nu niet blindelings op vertrouwen, dat tijdens mijn afwezigheid iets wordt opgenomen. De melding 'stroomuitval, kon niet opnemen' en 'het gewenste programma kon niet worden opgenomen door onbekende reden' komt in meer dan 25% van de gevallen voor (ik neem vooral BBC en Belgie op, kennelijk geeft dat meer problemen.
Klantenservice? het woord klant komt alleen op de factuur voor, service nooit van gehoord volgens mij.
Ik kan me het zakelijk niet veroorloven, na 5 dagen op een storingsmelding te antwoorden, zij wel.

Misschien dat ik gewoon terug moet naar een analoge telefoonlijn van xs4all of zo,
in ieder geval geeft dat (heb ik op zakelijk adres waar geen kabel is) een behoorlijk goede internetverbinding, telefoon zonder problemen, en zonder verplicht netnummer ingave binnen eigen gemeente, en dat alles voor nog niet de helft van het geld.

Was deze review nuttig? 
Altijd storingen op het internet, of geen internet. Langzaam internet. Sinds de verplichte overstap alleen maar gedonder. Slecht te bereiken, niet in het weekend, niet gratis en niet in de avond.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Wierden Januari 29, 2016

meest waardeloze internet, na perfect bij ziggo!

Altijd storingen op het internet, of geen internet. Langzaam internet. Sinds de verplichte overstap alleen maar gedonder. Slecht te bereiken, niet in het weekend, niet gratis en niet in de avond.

Was deze review nuttig? 
ik heb maandag avond slecht beeld om te vragen of dat door verbinding komt krijg ik niemand aan de lijn ik vind dat een slechte zaak vooral ook omdat de prijs die je ervoor betaald vrij hoog is dus ik wil gewoon iemand kunnen bereiken
Om mijn klacht te kunnen melden
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
Onbekend
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Henk v d meer Januari 18, 2016

Slechte tv beeld en niet bereikbaar klachten afdeling

ik heb maandag avond slecht beeld om te vragen of dat door verbinding komt krijg ik niemand aan de lijn ik vind dat een slechte zaak vooral ook omdat de prijs die je ervoor betaald vrij hoog is dus ik wil gewoon iemand kunnen bereiken
Om mijn klacht te kunnen melden

Was deze review nuttig? 
Het is niks anders dan sh*t.

Van de ene naar de andere storing, het blijft ellende. En betalen maar.

Ik heb hier niks meer aan toe te voegen.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Marctraider Januari 18, 2016

Waardeloze provider, zeer slecht onderhouden Coax netwerk.

Het is niks anders dan sh*t.

Van de ene naar de andere storing, het blijft ellende. En betalen maar.

Ik heb hier niks meer aan toe te voegen.

Was deze review nuttig? 
het internet is zo vaak echt heel langzaam. ik heb momenten dat ik een internetverbinding van 4mbps heb..
Gemiddelde score 
 
6.5
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
Onbekend
Internet 
 
4.0
Bellen 
 
9.0
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door vincent Januari 04, 2016

slecht internet

het internet is zo vaak echt heel langzaam. ik heb momenten dat ik een internetverbinding van 4mbps heb..

Was deze review nuttig? 
Geen een afspraak komt deze provider na!
Opzeggingen komen zogenaamd niet binnen, en hun maar facturen af blijven schrijven.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Spek December 26, 2015

Geen een afspraak komt deze provider na!
Opzeggingen komen zogenaamd niet binnen, en hun maar facturen af blijven schrijven.

Was deze review nuttig? 
Na over te willen gaan naar comfort+ en 1e x er over gebeld te hebben omdat het dus niet was om gezet 2e x gebeld omdat het nog steeds niet geregeld was en de rekening behoorlijk hoog was, zou t nu wel goed komen en het te veel betaalde terug gestort worden omdat het hun fout was, nu tot mijn verbazing was het dus nog steeds niet omgezet en wederom dus terug gebeld, nu was er helemaal niks over bekend wat er toen was af gesproken?
Ga nooit bij caiway, ze beloven een hoop maar er gebeurt niks en afspraken worden niet na
gekomen of die bestaan in eens niet meer!
Gemiddelde score 
 
4.4
Installatie 
 
4.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
5.0
Bellen 
 
6.0
Digitale televisie 
 
6.0
Geschreven door B November 17, 2015

Slecht

Na over te willen gaan naar comfort+ en 1e x er over gebeld te hebben omdat het dus niet was om gezet 2e x gebeld omdat het nog steeds niet geregeld was en de rekening behoorlijk hoog was, zou t nu wel goed komen en het te veel betaalde terug gestort worden omdat het hun fout was, nu tot mijn verbazing was het dus nog steeds niet omgezet en wederom dus terug gebeld, nu was er helemaal niks over bekend wat er toen was af gesproken?
Ga nooit bij caiway, ze beloven een hoop maar er gebeurt niks en afspraken worden niet na
gekomen of die bestaan in eens niet meer!

Was deze review nuttig? 
Heel erg slecht. Gedwongen over moeten stappen en sindsdien nog nooit zulk slecht beeld gehad en Internet is geregeld traag. In de instalatiepakketten ontbrak het een en ander. Digitale ontvanger werkt niet. Analoog op diverse kanalen heel slecht beeld. Moet daar een monteur voor komen, zijn deze kosten voor eigen rekening
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Charlotte Oktober 28, 2015

Heel erg slecht

Heel erg slecht. Gedwongen over moeten stappen en sindsdien nog nooit zulk slecht beeld gehad en Internet is geregeld traag. In de instalatiepakketten ontbrak het een en ander. Digitale ontvanger werkt niet. Analoog op diverse kanalen heel slecht beeld. Moet daar een monteur voor komen, zijn deze kosten voor eigen rekening

Was deze review nuttig? 
Ik zie een heleboel slechte commentaren op caiway, maar ik had een repeterende storing op mijn entone decoder, ik heb dit gemeld via twitter en dit is snel en correct afgehandeld door Caiway. ik heb een nieuwe entoneen tot dus ver is de storing weggebleven
Gemiddelde score 
 
8.5
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
10.0
Internet 
 
6.0
Bellen 
 
10.0
Digitale televisie 
 
8.0
Geschreven door R.vos van avezathe Oktober 26, 2015

Commentaar op caiway

Ik zie een heleboel slechte commentaren op caiway, maar ik had een repeterende storing op mijn entone decoder, ik heb dit gemeld via twitter en dit is snel en correct afgehandeld door Caiway. ik heb een nieuwe entoneen tot dus ver is de storing weggebleven

Was deze review nuttig? 
Ik heb sinds maart caiway omdat ik verplicht moest overstappen van ziggo naar caiway, ziggo stopte in mijn regio. Sinds de overstap naar caiway nog nooit zo vaak uitval van internet gehad wordt er gek van, bij ziggo nooit geen storing gehad met de zelfde installatie, als je dan belt met de helpdesk van caiway willen ze gelijk monteur langs sturen a 40 euro voorrij kosten, maar goed als je weer de telefoon hebt opgehangen heb je naar ongeveer een half uur weer internet voor een maand ongeveer en dan kun je weer bellen met het zelfde verhaal en als je de haak weer neer legt heb je naar een half uur weer internet voor een maand. En dat gaat al vanaf maart zo aan
Gemiddelde score 
 
3.5
Installatie 
 
5.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
7.0
Geschreven door nijmeijer Oktober 24, 2015

internet storing

Ik heb sinds maart caiway omdat ik verplicht moest overstappen van ziggo naar caiway, ziggo stopte in mijn regio. Sinds de overstap naar caiway nog nooit zo vaak uitval van internet gehad wordt er gek van, bij ziggo nooit geen storing gehad met de zelfde installatie, als je dan belt met de helpdesk van caiway willen ze gelijk monteur langs sturen a 40 euro voorrij kosten, maar goed als je weer de telefoon hebt opgehangen heb je naar ongeveer een half uur weer internet voor een maand ongeveer en dan kun je weer bellen met het zelfde verhaal en als je de haak weer neer legt heb je naar een half uur weer internet voor een maand. En dat gaat al vanaf maart zo aan

Was deze review nuttig? 
Ben noodgedwongen over gestapt op caiway, wilde eigenlijk kpn maar daar kan ik niet op aangesloten worden. Ik heb regelmatig dat t Internet uit valt of traag en slecht werkt, echt. Waardeloos is dat, gewoon niet betrouwbaar.

Mijn kinderen kijken tv via hun tablet via multiscreen, dat werkt echt handig en zo kan iedereen draadloos tv kijken Door heel het huis. Echter nu Is Android sinds een paar maanden ovregestapt op versie 5 en werkt multiscreen niet meer. Dit duurt nu al maanden, das toch gek voor een bedrijf wat in de it zit. Kunnen dus de app niet aan laten sluiten op de nieuwste versie.
Heb daar over geklaagd en vind dat ik wel recht heb op korting op het abonnementsgeld. Maar nee hoor, krijg een keurig briefje met excuses en we zijn er mee bezig, schande.

Zodra er een goed alternatief komt dan stap ik direct over.
Geen caiway meer dus
Gemiddelde score 
 
4.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
3.0
Internet 
 
2.0
Bellen 
 
5.0
Digitale televisie 
 
6.0
Geschreven door Willem rhijnsburger Oktober 21, 2015

matig

Ben noodgedwongen over gestapt op caiway, wilde eigenlijk kpn maar daar kan ik niet op aangesloten worden. Ik heb regelmatig dat t Internet uit valt of traag en slecht werkt, echt. Waardeloos is dat, gewoon niet betrouwbaar.

Mijn kinderen kijken tv via hun tablet via multiscreen, dat werkt echt handig en zo kan iedereen draadloos tv kijken Door heel het huis. Echter nu Is Android sinds een paar maanden ovregestapt op versie 5 en werkt multiscreen niet meer. Dit duurt nu al maanden, das toch gek voor een bedrijf wat in de it zit. Kunnen dus de app niet aan laten sluiten op de nieuwste versie.
Heb daar over geklaagd en vind dat ik wel recht heb op korting op het abonnementsgeld. Maar nee hoor, krijg een keurig briefje met excuses en we zijn er mee bezig, schande.

Zodra er een goed alternatief komt dan stap ik direct over.
Geen caiway meer dus

Was deze review nuttig? 
verplicht over moeten stappen van ziggo naar caiway, wat een drama. Slecht of geen internet, blokjes op tv. Meerder keren geen telefoon gehad het afgelopen half jaar. Als hoogtepunt op vrijdagavond geen internet, telefoon en tv. Caiway is weekend aan het voeren en er word letterlijk gezegd: u kan toch wel twee dagen zonder, natuurlijk kan een mens best even zonder tv, telefoon en internet maar het is niet aan de mensen van caiway om zo'n op opmerking te maken. Uiteindelijk betaal je voor deze dienst om nog maar niet te spreken over al die dure mobiele telefoon minuten en het aantal keren dat er bij betaald is voor internet op onze mobiele telefoon. Vaak niet kunnen werken thuis of onze studerende kinderen naar de buren moeten sturen om wel te kunnen internetten. Kortom wat een slechte zaak en wat een niet capabele mensen bij de helpdesk. Sinds gisteren toch maar over gestapt naar een ander, slechter kan het volgens mij niet worden.
Geschreven door Karin September 13, 2015

wat een ellende

verplicht over moeten stappen van ziggo naar caiway, wat een drama. Slecht of geen internet, blokjes op tv. Meerder keren geen telefoon gehad het afgelopen half jaar. Als hoogtepunt op vrijdagavond geen internet, telefoon en tv. Caiway is weekend aan het voeren en er word letterlijk gezegd: u kan toch wel twee dagen zonder, natuurlijk kan een mens best even zonder tv, telefoon en internet maar het is niet aan de mensen van caiway om zo'n op opmerking te maken. Uiteindelijk betaal je voor deze dienst om nog maar niet te spreken over al die dure mobiele telefoon minuten en het aantal keren dat er bij betaald is voor internet op onze mobiele telefoon. Vaak niet kunnen werken thuis of onze studerende kinderen naar de buren moeten sturen om wel te kunnen internetten. Kortom wat een slechte zaak en wat een niet capabele mensen bij de helpdesk. Sinds gisteren toch maar over gestapt naar een ander, slechter kan het volgens mij niet worden.

Was deze review nuttig? 
Dit bedrijf is zeer slecht!

Laten we van boven af beginnen.
de installatie: slecht. ik woon in ijsselstein ( eerste gemeente met glasvezel) de installatie ervan werd ineens gedaan. er werd een datum door gegeven en je moest er maar zijn want het kon niet anders, top!

Helpdesk: wat een stelletje onbenullen het enige wat ze kunnen doen is hun simpele lijstje afgaan met dingen die er bij jou fout zijn ( het ligt nooit aan hun!)

internet: man man man! echt drama ik heb een 75 mb per sec verbinding, hah, dus niet.
ik heb een glasvezel verbinding dus alles hoort mooi optimaal te zijn als ik mijn pc / playstation of de pc van een andere direct me me modem stop krijg in hooguit een 10 mb per sec. en via me router ( splinter nieuwen linksys, die een verbinding snelheid kan doorgeven van 1 g per sec) dan heb ik op een goede dag 5 mb per sec. ik heb alles gedaan wat hun zeggen en het ligt nooit aan hun. volgens hun nogmaals slechte helpdesk zien hun dat in daadwerkelijk een verbinding krijg van 75 mb die ik nooit ontvang. waar ik wel elke maand voor betaal.

bellen: nou dan wil je de helpdesk bellen over de slechte kwaliteit. dan kan je lekker 10 min naar een wachtrij nummer wachten ( waarschijnlijk omdat meer mensen over dit zeer slechte bedrijf klagen!).

digi tv : nou dit stoort zo nu en dan. dan happerd het of de zogenaamde HD kwaliteit word heel blokkerig ( wat je wel een op youtube ziet als je een filmpje kijkt wat niet goed laad door zeer slecht internet).

hun tv is eerlijk waar het beste aan het bedrijf en dat geef ik een 4.

ik haat het dat ik alleen deze provider kan kiezen waar ik woon.
dit bedrijf is te slecht voor worden.

dit bedrijf moet echt eens onder de loep genomen worden door een of anderen overheids instantie voor diefstal omdat ze gewoon niet leveren wat ze beloven.

waarschuwing voor iedereen begin hier niet aan ik meen het.
en iedereen die hetzelfde ervaart geef het een duimpje omhoog zodat ze door al de slechte recensies een wat gaan verbeteren aan hun zeer slechte product.
Gemiddelde score 
 
2.2
Installatie 
 
2.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
3.0
Digitale televisie 
 
4.0
Geschreven door lars balk September 12, 2015

Zeer slecht bedrijf

Dit bedrijf is zeer slecht!

Laten we van boven af beginnen.
de installatie: slecht. ik woon in ijsselstein ( eerste gemeente met glasvezel) de installatie ervan werd ineens gedaan. er werd een datum door gegeven en je moest er maar zijn want het kon niet anders, top!

Helpdesk: wat een stelletje onbenullen het enige wat ze kunnen doen is hun simpele lijstje afgaan met dingen die er bij jou fout zijn ( het ligt nooit aan hun!)

internet: man man man! echt drama ik heb een 75 mb per sec verbinding, hah, dus niet.
ik heb een glasvezel verbinding dus alles hoort mooi optimaal te zijn als ik mijn pc / playstation of de pc van een andere direct me me modem stop krijg in hooguit een 10 mb per sec. en via me router ( splinter nieuwen linksys, die een verbinding snelheid kan doorgeven van 1 g per sec) dan heb ik op een goede dag 5 mb per sec. ik heb alles gedaan wat hun zeggen en het ligt nooit aan hun. volgens hun nogmaals slechte helpdesk zien hun dat in daadwerkelijk een verbinding krijg van 75 mb die ik nooit ontvang. waar ik wel elke maand voor betaal.

bellen: nou dan wil je de helpdesk bellen over de slechte kwaliteit. dan kan je lekker 10 min naar een wachtrij nummer wachten ( waarschijnlijk omdat meer mensen over dit zeer slechte bedrijf klagen!).

digi tv : nou dit stoort zo nu en dan. dan happerd het of de zogenaamde HD kwaliteit word heel blokkerig ( wat je wel een op youtube ziet als je een filmpje kijkt wat niet goed laad door zeer slecht internet).

hun tv is eerlijk waar het beste aan het bedrijf en dat geef ik een 4.

ik haat het dat ik alleen deze provider kan kiezen waar ik woon.
dit bedrijf is te slecht voor worden.

dit bedrijf moet echt eens onder de loep genomen worden door een of anderen overheids instantie voor diefstal omdat ze gewoon niet leveren wat ze beloven.

waarschuwing voor iedereen begin hier niet aan ik meen het.
en iedereen die hetzelfde ervaart geef het een duimpje omhoog zodat ze door al de slechte recensies een wat gaan verbeteren aan hun zeer slechte product.

Was deze review nuttig? 
wat een slechte provider, veel storingen ,sommige zenders zomaar weg, Ziggo was veel beter, helaas verplicht moeten overstappen, omdat Ziggo niet in de regio zit.
Geschreven door anja September 09, 2015

waardeloos

wat een slechte provider, veel storingen ,sommige zenders zomaar weg, Ziggo was veel beter, helaas verplicht moeten overstappen, omdat Ziggo niet in de regio zit.

Was deze review nuttig? 
Wat een waardeloze aanbieder is dit zeg. Voor de 4e keer deze maand storingen. Ben beperkt om te werken op deze manier.

39,- vragen is al een belachelijke prijs. En dan ook nog eens minstens 2x per maand een dikke storing in Gouda en omstreken.
Helaas ben ik aangewezen op kabel. Dat is dan ook de machtspositie van Caiway.

Geen aanrader!
Gemiddelde score 
 
5.3
Installatie 
 
7.0
Helpdesk 
 
7.0
Internet 
 
2.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Bas Augustus 31, 2015

De storings provider

Wat een waardeloze aanbieder is dit zeg. Voor de 4e keer deze maand storingen. Ben beperkt om te werken op deze manier.

39,- vragen is al een belachelijke prijs. En dan ook nog eens minstens 2x per maand een dikke storing in Gouda en omstreken.
Helaas ben ik aangewezen op kabel. Dat is dan ook de machtspositie van Caiway.

Geen aanrader!

Was deze review nuttig? 
Caiway belt haar leden telefonisch met de aanbieding om gratis 2 maanden Plus TV uit te proberen.
Ik had daar wel interesse in. Op de vraag hoe ik het proefabonnement op kon zeggen indien het mij niet beviel was het antwoord dat een telefoontje voldoende was.
Wat daarbij niet werd vertelt is dat Caiway conform de algemene voorwaarden een maand opzegtermijn hanteert.
Het gaat niet om veel geld maar om het principe: dit is niet netjes.

Nadat ik mijn irritatie telefonisch heb laten blijken is bij wijze van 'hoge uitzondering' de einddatum gewijzigd in de het einde van de gratis proefperiode.
Toch blijf ik desondanks met een kater achter en ga dus nooit meer in op telefonische acquisitie van Caiway. Dit soort praktijken passen niet bij een gerenommeerde provider!
Gemiddelde score 
 
3.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
2.0
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
4.0
Geschreven door Hans Augustus 31, 2015

Misleidende telefonische acquisitie door Caiway!

Caiway belt haar leden telefonisch met de aanbieding om gratis 2 maanden Plus TV uit te proberen.
Ik had daar wel interesse in. Op de vraag hoe ik het proefabonnement op kon zeggen indien het mij niet beviel was het antwoord dat een telefoontje voldoende was.
Wat daarbij niet werd vertelt is dat Caiway conform de algemene voorwaarden een maand opzegtermijn hanteert.
Het gaat niet om veel geld maar om het principe: dit is niet netjes.

Nadat ik mijn irritatie telefonisch heb laten blijken is bij wijze van 'hoge uitzondering' de einddatum gewijzigd in de het einde van de gratis proefperiode.
Toch blijf ik desondanks met een kater achter en ga dus nooit meer in op telefonische acquisitie van Caiway. Dit soort praktijken passen niet bij een gerenommeerde provider!

Was deze review nuttig? 
Een jaar lang bezig geweest. Alles maar dan ook alles vervangen en het werkt al een jaar lang niet of slecht. Nooit meer Caiway, vreselijk.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Carlo Augustus 20, 2015

Zoooo slecht

Een jaar lang bezig geweest. Alles maar dan ook alles vervangen en het werkt al een jaar lang niet of slecht. Nooit meer Caiway, vreselijk.

Was deze review nuttig? 
steeds meer storingen, zelfs sinds donderdag en nu is het dinsdag en nog steeds niet opgelost, echt waardeloos
Geschreven door Nijenbrink Augustus 18, 2015

storing

steeds meer storingen, zelfs sinds donderdag en nu is het dinsdag en nog steeds niet opgelost, echt waardeloos

Was deze review nuttig? 
Heb 2 jaar bij Caiway gezeten, 2 jaar lang wekelijks ellende! Internet, telefoon en tv die wel een paar keer per week uit viel. Onder het tv kijken gaat de tv spontaan uit en aan. Internetverbinding valt regelmatig uit, telefonisch niet bereikbaar, tijdens telefoongesprek valt de verbinding weg en ben je daarna niet meer bereikbaar. Als je klantenservice belt ligt het nooit aan hun, maar aan de apparatuur en de klant zelf!
Sinds kort ben ik overgestapt naar XS4ALL, sindsdien totaal geen problemen meer. Heb werkende Internet, Telefonie en Tv. Klantenservice bij XS4ALL daar kan Caiway nog wat van leren! Mensen denk goed na voor je voor Caiway kiest, ze maken het mooier dan dat het in werkelijk is.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Ratna Augustus 06, 2015

Caiway Waardeloos

Heb 2 jaar bij Caiway gezeten, 2 jaar lang wekelijks ellende! Internet, telefoon en tv die wel een paar keer per week uit viel. Onder het tv kijken gaat de tv spontaan uit en aan. Internetverbinding valt regelmatig uit, telefonisch niet bereikbaar, tijdens telefoongesprek valt de verbinding weg en ben je daarna niet meer bereikbaar. Als je klantenservice belt ligt het nooit aan hun, maar aan de apparatuur en de klant zelf!
Sinds kort ben ik overgestapt naar XS4ALL, sindsdien totaal geen problemen meer. Heb werkende Internet, Telefonie en Tv. Klantenservice bij XS4ALL daar kan Caiway nog wat van leren! Mensen denk goed na voor je voor Caiway kiest, ze maken het mooier dan dat het in werkelijk is.

Was deze review nuttig? 
Wij kwamen in 2011 in Krimpen a/d IJssel wonen en ik zocht de snelst mogelijke internet verbinding vanwege mijn werk als zzp vanuit huis. Caiway kon op mijn adres 90 mb/sec aanbieden up & down. Een totaal pakket was dan het goedkoopst, rond 90,-/maand. Komende vanuit R'dam met destijds een echt snelle UPC verbinding werd het direct afzien. In week 1 haperde de gehele verbinding al en werd er nooit een hogere snelheid gehaald dan max. 75 mb/sec. De snelheid kon ik mee leven zolang het werkte. TV signaal viel echter ook regelmatig gewoon uit. Ik bleef bellen en altijd werd me een ingewikkeld verhaal verteld waardoor moest blijken dat het hoe dan ook niet aan caiway zou liggen en/of er werd verbetering op korte termijn beloofd. Na ruim 1 jaar was er niets opgelost, laat staan verbeterd. Omdat men kennelijk inzag dat dit tot massale opzegging door klanten zou leiden, halveerde men het abonnementsgeld voor hetzelfde pakket naar ong. 47,-. Toen verschenen er op de website van caiway allemaal hele snelle pakketten, op mijn adres zou nu dan 100 mb/sec mogelijk zijn, ik haalde echter nu rond de 60 mb/sec. TV storingen namen iets af, maar bleven wel aanwezig. Nu zijn we 4 jaar (!!!) verder en heb ik steeds meer last van trage verbinding die nooit meer boven de 52 mb/sec uitkomt. Tegen beter weten in, toch maar weer eens caiway gebeld. Na het overbekende telefoonspelletje met de voorgeprogrammeerde medewerker weer te hebben meegespeeld (het is uw router, u moet die andere speedtest doen, u moet een nieuwe computer, het ligt aan uw anti virus software, onze ervaring is het dan het meestal aan de klant ligt, u moet met een nieuwe pc of laptop direct op het glasvezel modem met een max 50 cm kabel enz enz enz) en al zijn opgedragen tests voor de pakweg 35 ste keer te hebben uitgevoerd, zag hij dit keer toch geen andere mogelijkheid een monteur te gaan sturen. Zou de monteur ontdekken dat het toch niet aan caiway ligt, dan moest ik alle kosten zelf betalen incl. voorrijden enz. Alle mogelijke tests via de telefoon opgedragen, wezen namelijk wederom uit dat de max. snelheid up/down nooit boven 52 mb/sec uitkomt. Een week eerder probeer ik nog in te loggen in 'mijn caiway' in het klanten gedeelte om eens te zien of ik geen snellere verbinding kon bestellen. Via postcode en huisnummer kan ik nu namelijk maar liefst 500 mb/sec bestellen! Wauw, vooruitgang in het zwarte kousen dorp! Afijn, de afspraak met de monteur was gemaakt na ong. 45 min aan de telefoon op eigen kosten te hebben gehangen. ( mobiel want caiway werkte weer niet). Even kreeg ik het gevoel dat er nu toch iets zou gaan verbeteren. De monteur zou waarschijnlijk een nieuw modem gaan plaatsen waardoor er eindelijk fatsoenlijk online gewerkt kan gaan worden. Wat schetst mijn verbazing als ik 10 minuten na het ophangen wordt teruggebeld door de zelfde medewerker van caiway. De mededeling kwam hier op neer: 'ik heb nog even overleg intern en ben er uit! Op uw adres is het nooit mogelijk geweest een internet verbinding te leveren sneller dan 50 mb/sec dus vandaar dan u via alle tests netjes op 52 mb/sec uitkomt. Het ligt dus niet aan caiway, integendeel het werkt perfect! Uiteraard heb ik de afspraak direct voor u geannuleerd. Kan ik verder nog iets voor u doen of was dat het? Een prettige dag verder.'
Zodra er zich bij mij nog slechts 3 extra mensen melden met vergelijkbare klachten start ik de gerechtelijke procedure tegen Caiway, waarbij ik o.a. onmiddellijke restitutie van alle abonnements- gelden eis, schade vergoeding voor alle uren dat ik thuis niet kon werken en extra kosten moest maken vanwege of niet werkende verbinding of traag werkende verbinding ( ik MOET snelheid hebben ivm video). Velen hebben zich al gemeld, met net iets meer hebben we volgens de advocaat 99% kans van slagen.
Zeg nog niet op, maar meldt u aub even. We gaan zorgen dat caiway z.s.m. wordt overgenomen door een echte glasvezel exploitant die wel verstand van zaken heeft en dat ook in praktijk brengt!
Geschreven door Jaap Augustus 06, 2015

Caiway = Oplichting

Wij kwamen in 2011 in Krimpen a/d IJssel wonen en ik zocht de snelst mogelijke internet verbinding vanwege mijn werk als zzp vanuit huis. Caiway kon op mijn adres 90 mb/sec aanbieden up & down. Een totaal pakket was dan het goedkoopst, rond 90,-/maand. Komende vanuit R'dam met destijds een echt snelle UPC verbinding werd het direct afzien. In week 1 haperde de gehele verbinding al en werd er nooit een hogere snelheid gehaald dan max. 75 mb/sec. De snelheid kon ik mee leven zolang het werkte. TV signaal viel echter ook regelmatig gewoon uit. Ik bleef bellen en altijd werd me een ingewikkeld verhaal verteld waardoor moest blijken dat het hoe dan ook niet aan caiway zou liggen en/of er werd verbetering op korte termijn beloofd. Na ruim 1 jaar was er niets opgelost, laat staan verbeterd. Omdat men kennelijk inzag dat dit tot massale opzegging door klanten zou leiden, halveerde men het abonnementsgeld voor hetzelfde pakket naar ong. 47,-. Toen verschenen er op de website van caiway allemaal hele snelle pakketten, op mijn adres zou nu dan 100 mb/sec mogelijk zijn, ik haalde echter nu rond de 60 mb/sec. TV storingen namen iets af, maar bleven wel aanwezig. Nu zijn we 4 jaar (!!!) verder en heb ik steeds meer last van trage verbinding die nooit meer boven de 52 mb/sec uitkomt. Tegen beter weten in, toch maar weer eens caiway gebeld. Na het overbekende telefoonspelletje met de voorgeprogrammeerde medewerker weer te hebben meegespeeld (het is uw router, u moet die andere speedtest doen, u moet een nieuwe computer, het ligt aan uw anti virus software, onze ervaring is het dan het meestal aan de klant ligt, u moet met een nieuwe pc of laptop direct op het glasvezel modem met een max 50 cm kabel enz enz enz) en al zijn opgedragen tests voor de pakweg 35 ste keer te hebben uitgevoerd, zag hij dit keer toch geen andere mogelijkheid een monteur te gaan sturen. Zou de monteur ontdekken dat het toch niet aan caiway ligt, dan moest ik alle kosten zelf betalen incl. voorrijden enz. Alle mogelijke tests via de telefoon opgedragen, wezen namelijk wederom uit dat de max. snelheid up/down nooit boven 52 mb/sec uitkomt. Een week eerder probeer ik nog in te loggen in 'mijn caiway' in het klanten gedeelte om eens te zien of ik geen snellere verbinding kon bestellen. Via postcode en huisnummer kan ik nu namelijk maar liefst 500 mb/sec bestellen! Wauw, vooruitgang in het zwarte kousen dorp! Afijn, de afspraak met de monteur was gemaakt na ong. 45 min aan de telefoon op eigen kosten te hebben gehangen. ( mobiel want caiway werkte weer niet). Even kreeg ik het gevoel dat er nu toch iets zou gaan verbeteren. De monteur zou waarschijnlijk een nieuw modem gaan plaatsen waardoor er eindelijk fatsoenlijk online gewerkt kan gaan worden. Wat schetst mijn verbazing als ik 10 minuten na het ophangen wordt teruggebeld door de zelfde medewerker van caiway. De mededeling kwam hier op neer: 'ik heb nog even overleg intern en ben er uit! Op uw adres is het nooit mogelijk geweest een internet verbinding te leveren sneller dan 50 mb/sec dus vandaar dan u via alle tests netjes op 52 mb/sec uitkomt. Het ligt dus niet aan caiway, integendeel het werkt perfect! Uiteraard heb ik de afspraak direct voor u geannuleerd. Kan ik verder nog iets voor u doen of was dat het? Een prettige dag verder.'
Zodra er zich bij mij nog slechts 3 extra mensen melden met vergelijkbare klachten start ik de gerechtelijke procedure tegen Caiway, waarbij ik o.a. onmiddellijke restitutie van alle abonnements- gelden eis, schade vergoeding voor alle uren dat ik thuis niet kon werken en extra kosten moest maken vanwege of niet werkende verbinding of traag werkende verbinding ( ik MOET snelheid hebben ivm video). Velen hebben zich al gemeld, met net iets meer hebben we volgens de advocaat 99% kans van slagen.
Zeg nog niet op, maar meldt u aub even. We gaan zorgen dat caiway z.s.m. wordt overgenomen door een echte glasvezel exploitant die wel verstand van zaken heeft en dat ook in praktijk brengt!

Was deze review nuttig? 
Het is zeer spijtig dat de heren bij Cogas, om het geld (de winst) natuurlijk, zijn overgestapt naar verplicht glasvezel. Nu zit ik opgescheept met Caiway. De vaste (lijn) computer gaat nog wel, maar WiFi is ronduit slecht. Of het ligt aan de router of wat dan ook, ik kom geen steek verder met de helpdesk van Caiway wat er ook al allemaal is ondernomen. Daarnaast hebben ze bij het overzetten van het telefoonnummer vergeten het vaste nummer te converteren dus een ander nummer nu en de televisie geeft af en toe zender programmeer fouten. Ik had bij Ziggo een perfecte verbinding en ben nu dus door Cogas opgescheept met een incompetent bedrijf. Nog even en dan is het December en kan ik over, maar ik ga wel van het Cogas netwerk af. Wordt KPN of zoiets gewoon heel erg jammer.
Gemiddelde score 
 
2.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
2.0
Internet 
 
2.0
Bellen 
 
2.0
Digitale televisie 
 
2.0
Geschreven door Peter Oude Wesselink Juli 25, 2015

Slecht WiFi bereik

Het is zeer spijtig dat de heren bij Cogas, om het geld (de winst) natuurlijk, zijn overgestapt naar verplicht glasvezel. Nu zit ik opgescheept met Caiway. De vaste (lijn) computer gaat nog wel, maar WiFi is ronduit slecht. Of het ligt aan de router of wat dan ook, ik kom geen steek verder met de helpdesk van Caiway wat er ook al allemaal is ondernomen. Daarnaast hebben ze bij het overzetten van het telefoonnummer vergeten het vaste nummer te converteren dus een ander nummer nu en de televisie geeft af en toe zender programmeer fouten. Ik had bij Ziggo een perfecte verbinding en ben nu dus door Cogas opgescheept met een incompetent bedrijf. Nog even en dan is het December en kan ik over, maar ik ga wel van het Cogas netwerk af. Wordt KPN of zoiets gewoon heel erg jammer.

Was deze review nuttig? 
Internet en telefoonverbinding die een paar keer per week wegvallen; soms uren lang! De kwaliteit is in dit laatste jaar zo drastisch teruggelopen dat wij genoodzaakt zijn om naar een andere provider over te stappen, een advies: ga nooit in zee met dit wanstaltig slechte bedrijf!
Gemiddelde score 
 
2.4
Installatie 
 
5.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
4.0
Geschreven door Rene Juli 24, 2015

Deze provider heeft geen bestaansrecht!

Internet en telefoonverbinding die een paar keer per week wegvallen; soms uren lang! De kwaliteit is in dit laatste jaar zo drastisch teruggelopen dat wij genoodzaakt zijn om naar een andere provider over te stappen, een advies: ga nooit in zee met dit wanstaltig slechte bedrijf!

Was deze review nuttig? 
Ik voel me zwaar genaaid door Caiway. Ik dacht een leuk all-in abonnement te hebben afgesloten, maar kom van een koude kermis thuis. Kosten rijzen de pan uit (bellan à 10 cent per minuut, waar ik achteraf gezien misschien iets beter de voorwaarden had moeten lezen, maar omdat bij mijn vorige provider bellen gratis was niet goed op gelet) En je raadt het al, minimaal een jaar eraan vast. Heel veel spijt van! Leidinggevenden zijn er "zogenaamd" niet en de beloofde korting wordt snel van de hand gedaan.
Nooit maar dan ook nooit klant worden bij deze oplichters.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Marco van Keulen Juli 23, 2015

Genaaid door Caiway

Ik voel me zwaar genaaid door Caiway. Ik dacht een leuk all-in abonnement te hebben afgesloten, maar kom van een koude kermis thuis. Kosten rijzen de pan uit (bellan à 10 cent per minuut, waar ik achteraf gezien misschien iets beter de voorwaarden had moeten lezen, maar omdat bij mijn vorige provider bellen gratis was niet goed op gelet) En je raadt het al, minimaal een jaar eraan vast. Heel veel spijt van! Leidinggevenden zijn er "zogenaamd" niet en de beloofde korting wordt snel van de hand gedaan.
Nooit maar dan ook nooit klant worden bij deze oplichters.

Was deze review nuttig? 
Internet bij Caiway belabberd. Regelmatig wegvallende c.q. Slechte verbinding en digitale tv is ook niet prijs even best. Abbo op sport1, maar hd zender is praktisch nooit te ontvangen. Advies, blijf weg van Caiway en ga naar een concurrent.
Gemiddelde score 
 
3.3
Installatie 
 
4.0
Helpdesk 
 
2.0
Internet 
 
3.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
4.0
Geschreven door Olaf Juli 19, 2015

slecht

Internet bij Caiway belabberd. Regelmatig wegvallende c.q. Slechte verbinding en digitale tv is ook niet prijs even best. Abbo op sport1, maar hd zender is praktisch nooit te ontvangen. Advies, blijf weg van Caiway en ga naar een concurrent.

Was deze review nuttig? 
Nu al ruim 7mnd problemen met internet en tv
Ontzettend vaak met de helpdesk gebeld maar er kwam geen oplossing.
Gemaakte afspraken komen ze niet na! Te veel in rekening gebrachte kosten beweren ze terug gestort te hebben op mijn rekening maar heb ik echter nooit ontvangen.
Waardoor ik de betaling heb stop gezet tot er een oplossing zou komen maar nee
Afgesloten van alle diensten en daarvoor brengen ze belachelijk veel geld in rekening. Klacht bij caiway nogmaals neergelegd en daar werd gezegd we nemen uw klacht pas in behandeling na het betalen van de openstaande kosten.
Ze hebben de mb/ps opgeschroefd met 50mb/ps maar daar moet de klant wel meer voor betalen of maar overstappen naar een lager pakket.. Dat lage pakket hebben ze 25mb/ps naar beneden gebracht maar die kosten blijven gelijk.. Dit is gewoon de consument uit melken oplichters zijn het!
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Slaghuis Juli 02, 2015

Begin nooit aan caiway

Nu al ruim 7mnd problemen met internet en tv
Ontzettend vaak met de helpdesk gebeld maar er kwam geen oplossing.
Gemaakte afspraken komen ze niet na! Te veel in rekening gebrachte kosten beweren ze terug gestort te hebben op mijn rekening maar heb ik echter nooit ontvangen.
Waardoor ik de betaling heb stop gezet tot er een oplossing zou komen maar nee
Afgesloten van alle diensten en daarvoor brengen ze belachelijk veel geld in rekening. Klacht bij caiway nogmaals neergelegd en daar werd gezegd we nemen uw klacht pas in behandeling na het betalen van de openstaande kosten.
Ze hebben de mb/ps opgeschroefd met 50mb/ps maar daar moet de klant wel meer voor betalen of maar overstappen naar een lager pakket.. Dat lage pakket hebben ze 25mb/ps naar beneden gebracht maar die kosten blijven gelijk.. Dit is gewoon de consument uit melken oplichters zijn het!

Was deze review nuttig? 
Ben 1 jaar klant geweest bij Caiway wat een ellende voortdurend trage verbinding mijn nieuwe Samsung TV zou de oorzaak zijn bij versleutelde kanalen die opeens wegvielen heb daar voortdurend over gebeld heeft 1 jaar geduurd, probleem is nooit opgelost.

Daar komt bij dat er een monteur van Samsung is geweest en de conclusie van de monteur was dat het wel degelijk aan Caiway lag.

Mijn advies aan andere is neem nooit caiway
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door P. Walraven Juni 30, 2015

Neem nooit Caiway

Ben 1 jaar klant geweest bij Caiway wat een ellende voortdurend trage verbinding mijn nieuwe Samsung TV zou de oorzaak zijn bij versleutelde kanalen die opeens wegvielen heb daar voortdurend over gebeld heeft 1 jaar geduurd, probleem is nooit opgelost.

Daar komt bij dat er een monteur van Samsung is geweest en de conclusie van de monteur was dat het wel degelijk aan Caiway lag.

Mijn advies aan andere is neem nooit caiway

Was deze review nuttig? 
Niet te bereiken helpdesk, wekelijks wegvallend telefoonmogelijkheden van enkele dagen tot enkele weken, trage internet, 1x gebeld met klantenservice 17 euro kosten!
Nooit aan beginnen.
Gemiddelde score 
 
3.0
Installatie 
 
5.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
3.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
5.0
Geschreven door ellen kleine schaars Juni 26, 2015

klachten caiway

Niet te bereiken helpdesk, wekelijks wegvallend telefoonmogelijkheden van enkele dagen tot enkele weken, trage internet, 1x gebeld met klantenservice 17 euro kosten!
Nooit aan beginnen.

Was deze review nuttig? 
Duur abonnement voor interactieve televisie 54 euro p.m. en werkt niet eens! slechtste beslissing ooit. Zijn lastig bereikbaar. wachttijden van half uur absoluut geen uitzondering. veel problemen mee
Gemiddelde score 
 
2.5
Installatie 
 
3.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
5.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door elmer Juni 14, 2015

waardeloos

Duur abonnement voor interactieve televisie 54 euro p.m. en werkt niet eens! slechtste beslissing ooit. Zijn lastig bereikbaar. wachttijden van half uur absoluut geen uitzondering. veel problemen mee

Was deze review nuttig? 
alleen maar bugs in het internet dikke lags
wat een waardelose troep wou dat ik het nooit had aangeschaft
Gemiddelde score 
 
2.4
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
6.0
Digitale televisie 
 
3.0
Geschreven door Rens oude roelink Juni 11, 2015

waardeloos internet

alleen maar bugs in het internet dikke lags
wat een waardelose troep wou dat ik het nooit had aangeschaft

Was deze review nuttig? 
Na 1 jaar caiway ben ik er klaar mee. Afgelopen jaar meer dan 15 x gebeld met helpdesk. Telefoon die het niet doet, internet wat regelmatig wegvalt. Elke keer bij de helpdesk hetzelfde riedeltje van stappen die je dient te nemen. de problemen bleven zich echter voordoen. Na 1 jaar het abonnement telefonisch opgezegd, waarbij werd aangegeven dat het abonnement per. 8 juli zou stoppen. Tot mijn grote verbazing had ik een dag later geen internet en telefoon meer. Bellen met caiway leerde mij dat men besloten had direct maar af te sluiten, omdat ik had aangegeven te willen stoppen vanwege de vele storingen. De datum van 8 juli is hierbij niet gerespecteerd. Tijdens het telefoongesprek bleek dat dit een gebrek aan interne communicatie te zijn. Na ruim 35 minuten telgesprek met wachttijden gaf men aan dat men niks voor mij kon doen. Afgesloten is afgesloten. Direct gebeld met xs4all , deze organisatie gaf aan mij direct van dienst te willen zijn en kan derhalve de volgende dag al op internet, noodzakelijk voor mijn kinderen die deze maand hun tentamens hebben. Lof voor xs4all! Wat betreft caiway, volgens mij is hun interne leus i do it maiway.
Gemiddelde score 
 
4.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
4.0
Internet 
 
2.0
Bellen 
 
2.0
Digitale televisie 
 
8.0
Geschreven door Marc Juni 10, 2015

Luisteren en begrijpen

Na 1 jaar caiway ben ik er klaar mee. Afgelopen jaar meer dan 15 x gebeld met helpdesk. Telefoon die het niet doet, internet wat regelmatig wegvalt. Elke keer bij de helpdesk hetzelfde riedeltje van stappen die je dient te nemen. de problemen bleven zich echter voordoen. Na 1 jaar het abonnement telefonisch opgezegd, waarbij werd aangegeven dat het abonnement per. 8 juli zou stoppen. Tot mijn grote verbazing had ik een dag later geen internet en telefoon meer. Bellen met caiway leerde mij dat men besloten had direct maar af te sluiten, omdat ik had aangegeven te willen stoppen vanwege de vele storingen. De datum van 8 juli is hierbij niet gerespecteerd. Tijdens het telefoongesprek bleek dat dit een gebrek aan interne communicatie te zijn. Na ruim 35 minuten telgesprek met wachttijden gaf men aan dat men niks voor mij kon doen. Afgesloten is afgesloten. Direct gebeld met xs4all , deze organisatie gaf aan mij direct van dienst te willen zijn en kan derhalve de volgende dag al op internet, noodzakelijk voor mijn kinderen die deze maand hun tentamens hebben. Lof voor xs4all! Wat betreft caiway, volgens mij is hun interne leus i do it maiway.

Was deze review nuttig? 
Caiway laat jou als klant gewoon in de kou staan, zolang zij maar netjes de centjes krijgen is het prima,
Al langer dan 6 maanden traag tot geen internet signaal. Caiway was hier zelf al van op de hoogte maar informeert niet de klant! dit mag je dus zelf ontdekken. allereerst gaan ze ontkennen en dus denk je dat het probleem bij je zelf ligt. Kosten gemaakt voor nieuwe kabels nieuwe modems etc en niets hielp. naderhand iemand van de Helpdesk aan de lijn gehad die zich per ongeluk had versproken dat het probleem al veel langer bekend was en dat er een capicteitsprobleem was 1 een van hun kasten in de straat. Krijg ik ineens spontaan een bericht via de mail dat de storing is verholpen? storing is er nu nog steeds en wordt helemaal niks aan gedaan. Geen compensatie helemaal niks.
Dit is dus Caiway
Geschreven door Pol Juni 04, 2015

al 6 maanden instabiel tot geen internet

Caiway laat jou als klant gewoon in de kou staan, zolang zij maar netjes de centjes krijgen is het prima,
Al langer dan 6 maanden traag tot geen internet signaal. Caiway was hier zelf al van op de hoogte maar informeert niet de klant! dit mag je dus zelf ontdekken. allereerst gaan ze ontkennen en dus denk je dat het probleem bij je zelf ligt. Kosten gemaakt voor nieuwe kabels nieuwe modems etc en niets hielp. naderhand iemand van de Helpdesk aan de lijn gehad die zich per ongeluk had versproken dat het probleem al veel langer bekend was en dat er een capicteitsprobleem was 1 een van hun kasten in de straat. Krijg ik ineens spontaan een bericht via de mail dat de storing is verholpen? storing is er nu nog steeds en wordt helemaal niks aan gedaan. Geen compensatie helemaal niks.
Dit is dus Caiway

Was deze review nuttig? 
Installatie ging ontzettend goed. Eerst mijn nieuwe Asus AC87U geinstalleerd op mijn kabelverbinding. Fijne router trouwens. Daarna glasvezelmodem en interactieve tv geactiveerd. Alles werkte prima. Mijn Alles in Een Glas 200 geeft permanent een downloadsnelheid van 210 Mbits/s en uploadsnelheid van 215 Mbits/s. Tot nu toe dus klasse.
Dat had ik trouwens met mijn oude Alles in 1 via de kabel ook: de theoretische 50 Mbits/s was in de praktijk steeds 49,8 Mbits/s. Ik ben tevreden.
Gemiddelde score 
 
10.0
Installatie 
 
10.0
Helpdesk 
 
Onbekend
Internet 
 
10.0
Bellen 
 
10.0
Digitale televisie 
 
10.0
Geschreven door John Mei 30, 2015

Goede keus, prima werking, fijne installatie

Installatie ging ontzettend goed. Eerst mijn nieuwe Asus AC87U geinstalleerd op mijn kabelverbinding. Fijne router trouwens. Daarna glasvezelmodem en interactieve tv geactiveerd. Alles werkte prima. Mijn Alles in Een Glas 200 geeft permanent een downloadsnelheid van 210 Mbits/s en uploadsnelheid van 215 Mbits/s. Tot nu toe dus klasse.
Dat had ik trouwens met mijn oude Alles in 1 via de kabel ook: de theoretische 50 Mbits/s was in de praktijk steeds 49,8 Mbits/s. Ik ben tevreden.

Was deze review nuttig? 
Goed, en makelijk aan te sluiten net als plug and play, geen storing, snel internet, ook de meegeleverde Wifi router zeer ver bereik en stabiel, Tv ook goed geen storingen. Klantenservice soms wel traag en langwachten
Gemiddelde score 
 
8.4
Installatie 
 
8.0
Helpdesk 
 
6.0
Internet 
 
10.0
Bellen 
 
8.0
Digitale televisie 
 
10.0
Geschreven door Maijer Mei 25, 2015

goed en vlot

Goed, en makelijk aan te sluiten net als plug and play, geen storing, snel internet, ook de meegeleverde Wifi router zeer ver bereik en stabiel, Tv ook goed geen storingen. Klantenservice soms wel traag en langwachten

Was deze review nuttig? 
slecht Internet, om over wifi nog maar te zwijgen. Ik heb mijn 2de router al en de wifi is nog prut! Ook geeft mijn vaste lijn pc steeds aan dat ik een onstabiel Internet heb! En als ik dan met de helpdesk bel, als ik ze na de zoveelste keuze aan de lijn krijg, willen ze mij opnieuw een nieuwe router opsturen. Terwijl het probleem volgens mij in de modem zit. Sinds de verplichte overstap hier in twenterand ben ik er qua Internet 90% op achteruit gegaan! plus dat je alles moet huren zelfs de extra kaartjes. Ook de betaalde mb's zijn niet haalbaar, zelfs via hun eigen speedtest geeft hij amper 33mb's download aan met ontzettend veel pieken onder de 33mb's erin. Geef mij ziggo maar weer terug, maar helaas kan dat hier dus niet
Gemiddelde score 
 
3.3
Installatie 
 
5.0
Helpdesk 
 
3.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
4.0
Geschreven door Louis Mei 21, 2015

slecht en onstabiel internet

slecht Internet, om over wifi nog maar te zwijgen. Ik heb mijn 2de router al en de wifi is nog prut! Ook geeft mijn vaste lijn pc steeds aan dat ik een onstabiel Internet heb! En als ik dan met de helpdesk bel, als ik ze na de zoveelste keuze aan de lijn krijg, willen ze mij opnieuw een nieuwe router opsturen. Terwijl het probleem volgens mij in de modem zit. Sinds de verplichte overstap hier in twenterand ben ik er qua Internet 90% op achteruit gegaan! plus dat je alles moet huren zelfs de extra kaartjes. Ook de betaalde mb's zijn niet haalbaar, zelfs via hun eigen speedtest geeft hij amper 33mb's download aan met ontzettend veel pieken onder de 33mb's erin. Geef mij ziggo maar weer terug, maar helaas kan dat hier dus niet

Was deze review nuttig? 
393 resultaten - getoond 101 - 150
1 2 3 4 5 6 7 8  
Sortering