Caiway ervaringen

https://www.internetervaring.nl/media/reviews/photos/thumbnail/300x300s/96/76/01/caiway-39-1411403530.png
 
3.3 (337)
0   1   0   0  

Bezoekers ervaringen Terug naar listing

393 resultaten - getoond 151 - 200
1 2 3 4 5 6 7 8  
Sortering 
 
Geprobeerd contact te krijgen met Caiway. Je dient eerst de postcode in te spreken. Even later de postcode per telefoon invoeren en daarna (ongeveer een kwartier) krijg je een medewerker aan de telefoon die vraagt om je postcode. Ik vertel het probleem, maar krijg te horen dat hij mij dient door te verbinden met de technische dienst. Ik vraag hem of dit dan ook zo lang duurt. Krijg te horen dat hij dit niet verwacht.
Na het doorverbinden, krijg ik te horen dat alle medewerkers in gesprek zijn en dat ik een moment geduld dien te hebben. Na ruim een half uur de moed maar opgegeven. Waardeloze bende!
Gemiddelde score 
 
2.0
Installatie 
 
4.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Ligtenberg Mei 20, 2015

Verschrikkelijk

Geprobeerd contact te krijgen met Caiway. Je dient eerst de postcode in te spreken. Even later de postcode per telefoon invoeren en daarna (ongeveer een kwartier) krijg je een medewerker aan de telefoon die vraagt om je postcode. Ik vertel het probleem, maar krijg te horen dat hij mij dient door te verbinden met de technische dienst. Ik vraag hem of dit dan ook zo lang duurt. Krijg te horen dat hij dit niet verwacht.
Na het doorverbinden, krijg ik te horen dat alle medewerkers in gesprek zijn en dat ik een moment geduld dien te hebben. Na ruim een half uur de moed maar opgegeven. Waardeloze bende!

Was deze review nuttig? 
De laatste weken is het internetten met Caiway een groot drama; zeer traag tot geen internet signaal. Krijg toch het idee dat er óf te veel mensen op een soort van net zitten óf dat het van de Caiway een actie is om mensen te dwingen over te stappen op glasvezel. Maar als ik betaal voor iets dan wil ik ook gewoon waar ik recht op heb! Maar nee, je mag eerst weer ns een poos met zo'n kwibus van de helpdesk bellen om daar te horen dat je modem in de meterkast moet (werkt hier niet!!) en dat glasvezel een betere optie is (voor ons niet). Dus je belt maar niet omdat je telkens hetzelfde riedeltje krijgt te horen. Kortom: bij de Caiway ben je als klant géén koning.
Geschreven door Joop Mei 15, 2015

traag tot geen internet

De laatste weken is het internetten met Caiway een groot drama; zeer traag tot geen internet signaal. Krijg toch het idee dat er óf te veel mensen op een soort van net zitten óf dat het van de Caiway een actie is om mensen te dwingen over te stappen op glasvezel. Maar als ik betaal voor iets dan wil ik ook gewoon waar ik recht op heb! Maar nee, je mag eerst weer ns een poos met zo'n kwibus van de helpdesk bellen om daar te horen dat je modem in de meterkast moet (werkt hier niet!!) en dat glasvezel een betere optie is (voor ons niet). Dus je belt maar niet omdat je telkens hetzelfde riedeltje krijgt te horen. Kortom: bij de Caiway ben je als klant géén koning.

Was deze review nuttig? 
In het begin was het wennen, maar nooit een probleem gehad met het internet.
Maar sinds 3 weken geleden is internet drastisch achteruit gegaan dagen dat ik niks kon doen en 5 min moest wachten tot de website laad.en dagen dat iets minder is maar na een half uur weer gaat vast lopen.

Als ik de helpdesk bel heeft het ook geen zin ja doe de router opnieuw aan, dat doe ik elke dag met geen nut. dus mijn vraag is wat kunnen jullie nu werkelijk betekenen voor ons.
Gemiddelde score 
 
1.2
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
2.0
Geschreven door Marco Mei 09, 2015

Waardeloos internet

In het begin was het wennen, maar nooit een probleem gehad met het internet.
Maar sinds 3 weken geleden is internet drastisch achteruit gegaan dagen dat ik niks kon doen en 5 min moest wachten tot de website laad.en dagen dat iets minder is maar na een half uur weer gaat vast lopen.

Als ik de helpdesk bel heeft het ook geen zin ja doe de router opnieuw aan, dat doe ik elke dag met geen nut. dus mijn vraag is wat kunnen jullie nu werkelijk betekenen voor ons.

Was deze review nuttig? 
het beeld was bij ziggo al slecht
nou het is nog steeds zwaar klote
Gemiddelde score 
 
4.0
Installatie 
 
5.0
Helpdesk 
 
3.0
Internet 
 
3.0
Bellen 
 
8.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door henk Mei 09, 2015

waardeloos beeld

het beeld was bij ziggo al slecht
nou het is nog steeds zwaar klote

Was deze review nuttig? 
Ik heb met bijna alle afdelingen contact gehad, maar functioneert voor geen meter. Net telefonisch een nieuw paswoord gehad voor ,,mijn caiway,, en werkt niet, zoals vele dingen niet werken. Dit bedrijf heeft in feite geen bestaansrecht, kotsmisselijk word je er van.
Gemiddelde score 
 
1.6
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
4.0
Geschreven door van der weide April 29, 2015

bedrijfsconclusie

Ik heb met bijna alle afdelingen contact gehad, maar functioneert voor geen meter. Net telefonisch een nieuw paswoord gehad voor ,,mijn caiway,, en werkt niet, zoals vele dingen niet werken. Dit bedrijf heeft in feite geen bestaansrecht, kotsmisselijk word je er van.

Was deze review nuttig? 
waardeloos iedereen die van ziggo komt krijgt de gratis decoder niet. had een gekocht model is dus mijn eigendom.nu gaat deze stuk en krijg ik van caiway geen nieuwe. deze kan men betalen 3,50 permaand terwijl een ander deze gratis krijgt bij een alles in pakket die ik ook heb .ga over na een ander ben de storingen zat
Geschreven door saffier April 28, 2015

decoder

waardeloos iedereen die van ziggo komt krijgt de gratis decoder niet. had een gekocht model is dus mijn eigendom.nu gaat deze stuk en krijg ik van caiway geen nieuwe. deze kan men betalen 3,50 permaand terwijl een ander deze gratis krijgt bij een alles in pakket die ik ook heb .ga over na een ander ben de storingen zat

Was deze review nuttig? 
met caiway zijn we er echt mee op achteruit gegaan tv gaat spontaan uit internet erg langzaam
Gemiddelde score 
 
1.4
Installatie 
 
2.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
2.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door b hoekman April 26, 2015

caiway

met caiway zijn we er echt mee op achteruit gegaan tv gaat spontaan uit internet erg langzaam

Was deze review nuttig? 
ik ben nu drie weken aangesloten op de glasvezelkabel van CAIWAY en de snelheid van het internet is bedroevend laag en ik erger me dood het wachten op een pagina duurt meer dan 10 seconden het door werken er van duurt 8 seconden voor er wat komt , ik zou 100 mb/sec moeten krijgen maar bij elke dagelijkse speedtest komt hij niet hoger dan 48.0 mb/sec, hiervoor had ik de coax aansluiting ook van CAIWAY en deze kwam niet hoger dan 33 mb/sec maar ik had over de snelheid niet te klagen , dit was snel , van af November 2014 heb ik mijn abonnement veranderd, daar ik het pakket in afwachting op de glasvezel kabel heb genomen, ik betaalde voor die tijd € 48,30 per maand en aan het afwachting pakket maar € 25,00 per maand tot April 2015 , met dat verschil dat ik heb moeten accepteren dat mijn internet snelheid werd terug gebracht van 33 mb/sec naar 25 mb/sec , maar zelfs bij 25 mb/sec had ik over de snelheid niet te klagen het was iets trager maar niet hinderlijk , als dit zo blijf en er geen oplossing komt van CAIWAY, zal ik toch naar een andere kabelaar moeten uitkijken, razendsnel internet bij CAIWAY vergeet het maar.
Geschreven door jan de ruiter April 23, 2015

glasvezelkabel razendsnel internet

ik ben nu drie weken aangesloten op de glasvezelkabel van CAIWAY en de snelheid van het internet is bedroevend laag en ik erger me dood het wachten op een pagina duurt meer dan 10 seconden het door werken er van duurt 8 seconden voor er wat komt , ik zou 100 mb/sec moeten krijgen maar bij elke dagelijkse speedtest komt hij niet hoger dan 48.0 mb/sec, hiervoor had ik de coax aansluiting ook van CAIWAY en deze kwam niet hoger dan 33 mb/sec maar ik had over de snelheid niet te klagen , dit was snel , van af November 2014 heb ik mijn abonnement veranderd, daar ik het pakket in afwachting op de glasvezel kabel heb genomen, ik betaalde voor die tijd € 48,30 per maand en aan het afwachting pakket maar € 25,00 per maand tot April 2015 , met dat verschil dat ik heb moeten accepteren dat mijn internet snelheid werd terug gebracht van 33 mb/sec naar 25 mb/sec , maar zelfs bij 25 mb/sec had ik over de snelheid niet te klagen het was iets trager maar niet hinderlijk , als dit zo blijf en er geen oplossing komt van CAIWAY, zal ik toch naar een andere kabelaar moeten uitkijken, razendsnel internet bij CAIWAY vergeet het maar.

Was deze review nuttig? 
Caiway levert sinds dit jaar glas in Doorn. Voor die tijd ruime ervaring opgedaan met de kabel aansluiting.

Mijn ervaringen:

- communicatie is niet de sterkste kant van Caiway. Wat mij betreft niet heel relevant
- helpdesk is prima in staat de standaard vragenlijst af te werken, niet om vragen te beantwoorden
- dienst is prima, internet snel (conform geadverteerde snelheid), televisie prima (Entone 515 is alleen wat minder tijdens vooruit/achteruit spoelen)

Mijn tips voor nieuwe klanten:

- regel zelf een router
- gamen doe je via een kabel
- informatie vraag je via twitter
Gemiddelde score 
 
7.4
Installatie 
 
8.0
Helpdesk 
 
4.0
Internet 
 
9.0
Bellen 
 
8.0
Digitale televisie 
 
8.0
Geschreven door Emiel April 21, 2015

Tevreden

Caiway levert sinds dit jaar glas in Doorn. Voor die tijd ruime ervaring opgedaan met de kabel aansluiting.

Mijn ervaringen:

- communicatie is niet de sterkste kant van Caiway. Wat mij betreft niet heel relevant
- helpdesk is prima in staat de standaard vragenlijst af te werken, niet om vragen te beantwoorden
- dienst is prima, internet snel (conform geadverteerde snelheid), televisie prima (Entone 515 is alleen wat minder tijdens vooruit/achteruit spoelen)

Mijn tips voor nieuwe klanten:

- regel zelf een router
- gamen doe je via een kabel
- informatie vraag je via twitter

Was deze review nuttig? 
Omdat we in een nieuwbouw wijk zitten was het aanbod van internet provider alleen caiway. Nu zijn we wel van plan om over te stappen naar een andere provider nu er een groter aanbod is. Zelf heb ik geen evaring gehad bij de helpdesk of de installatie van Caiway maar ik kan wel zeggen dat het internet dat geleverd word zeer slecht is. Er word voor ongeveer de helft aan snelheid geleverd dan belooft en internet valt zeer vaak weg. Ik ben een gamer en internet zal voor mij 90% bepalen hoe goed ik een provider vind en Caiway krijgt van mij niet hoger dan een 3. Bellen en TV is wat stabieler maar verwacht ook hier storingen van een uur of 2 per 2 weken.
Gemiddelde score 
 
5.3
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
Onbekend
Internet 
 
2.0
Bellen 
 
7.0
Digitale televisie 
 
7.0
Geschreven door Lars April 16, 2015

slecht internet

Omdat we in een nieuwbouw wijk zitten was het aanbod van internet provider alleen caiway. Nu zijn we wel van plan om over te stappen naar een andere provider nu er een groter aanbod is. Zelf heb ik geen evaring gehad bij de helpdesk of de installatie van Caiway maar ik kan wel zeggen dat het internet dat geleverd word zeer slecht is. Er word voor ongeveer de helft aan snelheid geleverd dan belooft en internet valt zeer vaak weg. Ik ben een gamer en internet zal voor mij 90% bepalen hoe goed ik een provider vind en Caiway krijgt van mij niet hoger dan een 3. Bellen en TV is wat stabieler maar verwacht ook hier storingen van een uur of 2 per 2 weken.

Was deze review nuttig? 
Door verhuizing gedwongen bij Caiway te gaan, Ziggo was top altijd in Amstelveen.
Ruim op tijd aangevraagd op oude adres met verzoek om het installatiepakket naar Amstelveen
te sturen omdat ik nog geen toegang had tot mijn nieuwe koophuis in Uithoorn.
Dit kon niet (uiteraard), ze sturen het naar het nieuwe adres en dan moest ik maar via postnl regelen dat het toch op mijn oude adres kwam.
Kon handig via de track en trace die ik per sms zou krijgen.
Kreeg een sms maar geen track en trace dus helpdesk gebeld die het alsnog gaven.
Op postnl site ging mijn pakket naar nieuwe adres en toen weer terug naar caiway, mislukt dus.
gebeld met postnl, ja meneertje geweigerd omdat we fraude verdenken er woont niemand in dat huis, dus retour!
Weer gebeld en uitgelegd dat hun procedure niet werkt, ze zouden een nieuw pakket sturen als ik daar al woonde en niet wachten tot het oude pakket retour was, geweldig!
ik was de eerste blijkbaar met dit verzoek.
Goed geregeld van mijn kant maar dagenlang gewacht op het nieuwe pakket, en uiteraard weer geen track en trace terwijl dit beloofd was.
Weer gebeld en uitgelegd dat hun sms systeem niet doet wat ze beloven (geen begrip)
Uiteindelijk beloofd de helpdesk op maandag dat er uiterlijk vrijdag geleverd wordt, ik uit mijn dak maar kon iets meer voor me doen.
de volgende dag (!) het pakket, alles gelijk aangesloten maar geen signaal op het modem, tv werkte ok met coax.
Weer gebeld, tja we zien geen modem hier vandaan, als het uw schuld is krijgt u een boete van 45 euro.
Hun verzekerd dat ik als technicus met bijna 38 jaar ervaring zeker was van mijn zaak, en de volgende dag kwam er een monteur.
Hij kwam, keurig op tijd, en vertelde mij dat er in de "centrale" een fout zat met mijn glasvezel.
Hij reed erheen, corrigeerde het probleem en het modem had contact!
Helaas had hij vreselijke haast en moest ik de activatie maar zelf uitzoeken.
5 minuten later ga ik activeren maar kom niet op de pagina.
Weer Caiway bellen.
Na een hoop gedoe was de oplossing dat ik niet de url moest intypen maar het rechtstreekse ip adres, lekker vaag ja.
Maar goed, het werkte allemaal eindelijk.
Volgende dag lag internet er een kwartier uit al (nooit meegemaakt met Ziggo)
Na in het huis het hele netwerk klaar te hebben heb ik een speedtest gedaan en die is ver onder de maat.
Ik zou 100 up/down moeten hebben maar red meestal niet meer dan 63 down en 52 up.
Niet om Ziggo weer een veer in de router te steken, maar daar gaven ze WEL wat ze beloofden.
Inderdaad, net een klacht ingediend over de snelheid. Fijn he een nieuwe provider, gelukkig had ik voor de rest niets te doen tijdens de verhuizing.
Gemiddelde score 
 
3.6
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
2.0
Internet 
 
3.0
Bellen 
 
7.0
Digitale televisie 
 
5.0
Geschreven door John de Rooij April 16, 2015

Caiway NO way!

Door verhuizing gedwongen bij Caiway te gaan, Ziggo was top altijd in Amstelveen.
Ruim op tijd aangevraagd op oude adres met verzoek om het installatiepakket naar Amstelveen
te sturen omdat ik nog geen toegang had tot mijn nieuwe koophuis in Uithoorn.
Dit kon niet (uiteraard), ze sturen het naar het nieuwe adres en dan moest ik maar via postnl regelen dat het toch op mijn oude adres kwam.
Kon handig via de track en trace die ik per sms zou krijgen.
Kreeg een sms maar geen track en trace dus helpdesk gebeld die het alsnog gaven.
Op postnl site ging mijn pakket naar nieuwe adres en toen weer terug naar caiway, mislukt dus.
gebeld met postnl, ja meneertje geweigerd omdat we fraude verdenken er woont niemand in dat huis, dus retour!
Weer gebeld en uitgelegd dat hun procedure niet werkt, ze zouden een nieuw pakket sturen als ik daar al woonde en niet wachten tot het oude pakket retour was, geweldig!
ik was de eerste blijkbaar met dit verzoek.
Goed geregeld van mijn kant maar dagenlang gewacht op het nieuwe pakket, en uiteraard weer geen track en trace terwijl dit beloofd was.
Weer gebeld en uitgelegd dat hun sms systeem niet doet wat ze beloven (geen begrip)
Uiteindelijk beloofd de helpdesk op maandag dat er uiterlijk vrijdag geleverd wordt, ik uit mijn dak maar kon iets meer voor me doen.
de volgende dag (!) het pakket, alles gelijk aangesloten maar geen signaal op het modem, tv werkte ok met coax.
Weer gebeld, tja we zien geen modem hier vandaan, als het uw schuld is krijgt u een boete van 45 euro.
Hun verzekerd dat ik als technicus met bijna 38 jaar ervaring zeker was van mijn zaak, en de volgende dag kwam er een monteur.
Hij kwam, keurig op tijd, en vertelde mij dat er in de "centrale" een fout zat met mijn glasvezel.
Hij reed erheen, corrigeerde het probleem en het modem had contact!
Helaas had hij vreselijke haast en moest ik de activatie maar zelf uitzoeken.
5 minuten later ga ik activeren maar kom niet op de pagina.
Weer Caiway bellen.
Na een hoop gedoe was de oplossing dat ik niet de url moest intypen maar het rechtstreekse ip adres, lekker vaag ja.
Maar goed, het werkte allemaal eindelijk.
Volgende dag lag internet er een kwartier uit al (nooit meegemaakt met Ziggo)
Na in het huis het hele netwerk klaar te hebben heb ik een speedtest gedaan en die is ver onder de maat.
Ik zou 100 up/down moeten hebben maar red meestal niet meer dan 63 down en 52 up.
Niet om Ziggo weer een veer in de router te steken, maar daar gaven ze WEL wat ze beloofden.
Inderdaad, net een klacht ingediend over de snelheid. Fijn he een nieuwe provider, gelukkig had ik voor de rest niets te doen tijdens de verhuizing.

Was deze review nuttig? 
Ik heb sinds 2006 internet bij caiway, en nog nooit problemen gehad altijd 100/100 tv altijd goed geweest. nooit blokjes helemaal top ga zo door.
Gemiddelde score 
 
8.2
Installatie 
 
8.0
Helpdesk 
 
8.0
Internet 
 
9.0
Bellen 
 
7.0
Digitale televisie 
 
9.0
Geschreven door Brent April 13, 2015

Helemaal top!

Ik heb sinds 2006 internet bij caiway, en nog nooit problemen gehad altijd 100/100 tv altijd goed geweest. nooit blokjes helemaal top ga zo door.

Was deze review nuttig? 
Helpdesk zeer slecht. Ik zou zelfs geen glasvezel hebben volgens hen. Is toch echt aanwezig. Heb ze zelfs foto's laten zien. Vervolgens pas na 3 weken reactie gekregen toen ik alles al zelf opgelost had. Ronduit waardeloos. Internet zelf vliegt er geregeld uit en heeft bij lange na niet de snelheid die beloofd wordt. Haalt nog niet een kwart van wat het zijn moet. Zodra er meer aanbieders op de glasvezel komen ben ik weg bij caiway.
Gemiddelde score 
 
2.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
2.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
4.0
Geschreven door ferdinand April 06, 2015

Traag slecht internet

Helpdesk zeer slecht. Ik zou zelfs geen glasvezel hebben volgens hen. Is toch echt aanwezig. Heb ze zelfs foto's laten zien. Vervolgens pas na 3 weken reactie gekregen toen ik alles al zelf opgelost had. Ronduit waardeloos. Internet zelf vliegt er geregeld uit en heeft bij lange na niet de snelheid die beloofd wordt. Haalt nog niet een kwart van wat het zijn moet. Zodra er meer aanbieders op de glasvezel komen ben ik weg bij caiway.

Was deze review nuttig? 
heel traag internet! hierna nooit meer Caiway
Gemiddelde score 
 
3.7
Installatie 
 
5.0
Helpdesk 
 
Onbekend
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
5.0
Geschreven door pietje April 04, 2015

heel traag internet! hierna nooit meer Caiway

Was deze review nuttig? 
Slecht slecht slecht. Wegens verhuizing genoodzaakt over te stappen op Caiway. Wat al slecht begon omdat ze verkeerde informatie gaven. Toen waren ze vergeten een router mee te leveren. Na veel achteraan gebel een nieuwe gekregen, die was kapot. Eindelijk na een paar weken werkt het. Maar vraag me niet hoe. Internet valt er ontzettend vaak uit (zo'n 10 tot 15 keer per dag). Het is traag en ook de tv werkt niet altijd goed. Wat heb ik een spijt van Caiway. En zo te lezen meer mensen. Wat jammer dat ze er niets aan doen. De service is dan ook om te huilen, en afspraken nakomen, ho maar.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
Onbekend
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Verschrikkelijk April 01, 2015

Verschrikkelijk

Slecht slecht slecht. Wegens verhuizing genoodzaakt over te stappen op Caiway. Wat al slecht begon omdat ze verkeerde informatie gaven. Toen waren ze vergeten een router mee te leveren. Na veel achteraan gebel een nieuwe gekregen, die was kapot. Eindelijk na een paar weken werkt het. Maar vraag me niet hoe. Internet valt er ontzettend vaak uit (zo'n 10 tot 15 keer per dag). Het is traag en ook de tv werkt niet altijd goed. Wat heb ik een spijt van Caiway. En zo te lezen meer mensen. Wat jammer dat ze er niets aan doen. De service is dan ook om te huilen, en afspraken nakomen, ho maar.

Was deze review nuttig? 
Ik ben in oktober 2014 overgestapt van XS4ALL naar Caiway. Wat heb ik daar spijt van.
De receiver voor het TV signaal is twee keer stuk geweest, maar dat kan gebeuren. Hier is ook netjes een vervangend apparaat verstuurd.

Wat echt is irritant is is de kwaliteit van het internet. In de verbinding zitten voortdurend kleine verstoringen die vooral met gamen vervelend zijn. Internetverbinding via wifi valt elke dag een paar keer weg en alleen een reset van de router maakt het dat er weer verbinding gemaakt kan worden. Er is wel verbinding met de router, maar niet met internet. De helpdesk doet dit af met opmerkingen dat de router verkeerd geplaatst is waardoor de antenne niet bereikt kan worden (onzin natuurlijk, want als de devices opnieuw worden opgestart is er verbinding) of nog erger, 'U hoeft de router niet te kopen'.

Openingstijden van de helpdesk zijn beroerd, kennisniveau te laag en Caiway is oprecht niet geïnteresseerd in mijn problematiek.
Gemiddelde score 
 
5.4
Installatie 
 
8.0
Helpdesk 
 
2.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
8.0
Digitale televisie 
 
8.0
Geschreven door Johan Calis Maart 28, 2015

Bah

Ik ben in oktober 2014 overgestapt van XS4ALL naar Caiway. Wat heb ik daar spijt van.
De receiver voor het TV signaal is twee keer stuk geweest, maar dat kan gebeuren. Hier is ook netjes een vervangend apparaat verstuurd.

Wat echt is irritant is is de kwaliteit van het internet. In de verbinding zitten voortdurend kleine verstoringen die vooral met gamen vervelend zijn. Internetverbinding via wifi valt elke dag een paar keer weg en alleen een reset van de router maakt het dat er weer verbinding gemaakt kan worden. Er is wel verbinding met de router, maar niet met internet. De helpdesk doet dit af met opmerkingen dat de router verkeerd geplaatst is waardoor de antenne niet bereikt kan worden (onzin natuurlijk, want als de devices opnieuw worden opgestart is er verbinding) of nog erger, 'U hoeft de router niet te kopen'.

Openingstijden van de helpdesk zijn beroerd, kennisniveau te laag en Caiway is oprecht niet geïnteresseerd in mijn problematiek.

Was deze review nuttig? 
Spijt dat ik naar caiway ben gegaan.
Gemiddelde score 
 
2.7
Installatie 
 
6.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Peter Maart 25, 2015

Onmogelijk bijlagen te versturen

Spijt dat ik naar caiway ben gegaan.

Was deze review nuttig? 
up en down ruim over de 200 m.b.
Helpdesk heb ik ook geen slechte ervaring mee.
In het begin wat administratieve foutjes, zoals een niet meegeleverde router.
Werd echter netjes en snel opgelost.
Enige minpunt is de kwaliteit van de router. Die heb ik al heel snel vervangen.
Gemiddelde score 
 
7.2
Installatie 
 
6.0
Helpdesk 
 
6.0
Internet 
 
9.0
Bellen 
 
8.0
Digitale televisie 
 
7.0
Geschreven door Eric Fischer Maart 24, 2015

gaat goed

up en down ruim over de 200 m.b.
Helpdesk heb ik ook geen slechte ervaring mee.
In het begin wat administratieve foutjes, zoals een niet meegeleverde router.
Werd echter netjes en snel opgelost.
Enige minpunt is de kwaliteit van de router. Die heb ik al heel snel vervangen.

Was deze review nuttig? 
Totaal geen problemen hier. Maar wij komen van cai hia en dat was pas om te janken.
Internet haalt zelfs meer dan de beloofde snelheid. Je moet alleen niet verwachten dat de helpdesk je kan helpen. Deze droef toeters zijn ook niet meer dan een call center ze zijn nog te dom om hun eigen reet af te vegen. Los het zelf op of vraag of je een echte monteur kan spreken.

Het enige wat ik jammer vind van de tv is dat ik soms een e41 error krijg maar die los ook van zelf weer op.
Gemiddelde score 
 
7.3
Installatie 
 
10.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
10.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
8.0
Geschreven door HiAmbacht gebruiekr Maart 24, 2015

Bijna Goed

Totaal geen problemen hier. Maar wij komen van cai hia en dat was pas om te janken.
Internet haalt zelfs meer dan de beloofde snelheid. Je moet alleen niet verwachten dat de helpdesk je kan helpen. Deze droef toeters zijn ook niet meer dan een call center ze zijn nog te dom om hun eigen reet af te vegen. Los het zelf op of vraag of je een echte monteur kan spreken.

Het enige wat ik jammer vind van de tv is dat ik soms een e41 error krijg maar die los ook van zelf weer op.

Was deze review nuttig? 
Gedwongen overstap in Twente kost mij €30,00 per maand meer. Met dank aan Wie?
Voor nagenoeg dezelfde diensten betaal ik bij Caiway gemiddeld €85.00 per maand en bij Ziggo betaalde ik
€54,90.
Ra ra hoe kan dat? Ten eerste adverteert Caiway met netto prijzen en de belbundel kost het dubbele van andere providers.
Ik voel mij belazerd, was prima op mijn plek bij Ziggo. Overstappen heeft geen zin want Caiway heeft alles dichtgetimmerd.
Hoezo leven wij in een vrij land!
Geschreven door Hanneke Becker Maart 23, 2015

Dank aan Wie!

Gedwongen overstap in Twente kost mij €30,00 per maand meer. Met dank aan Wie?
Voor nagenoeg dezelfde diensten betaal ik bij Caiway gemiddeld €85.00 per maand en bij Ziggo betaalde ik
€54,90.
Ra ra hoe kan dat? Ten eerste adverteert Caiway met netto prijzen en de belbundel kost het dubbele van andere providers.
Ik voel mij belazerd, was prima op mijn plek bij Ziggo. Overstappen heeft geen zin want Caiway heeft alles dichtgetimmerd.
Hoezo leven wij in een vrij land!

Was deze review nuttig? 
Al vanaf vrijdag morgen geen internet/ tv en telefoon. Helpdesk moeilijk bereikbaar en ze kunnen weinig zeggen. Ergens een kabelbreuk. Ze kunnen niet zeggen waar. Er wordt aan gewerkt. Nergens in de wijk zien we echter iemand. Sterk de indruk dat men pas maandag wat doet. Vorige week ook al halve dag zonder internet. Helpdesk was niet bereikbaar
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door ruud Maart 21, 2015

al 2 dagen storing

Al vanaf vrijdag morgen geen internet/ tv en telefoon. Helpdesk moeilijk bereikbaar en ze kunnen weinig zeggen. Ergens een kabelbreuk. Ze kunnen niet zeggen waar. Er wordt aan gewerkt. Nergens in de wijk zien we echter iemand. Sterk de indruk dat men pas maandag wat doet. Vorige week ook al halve dag zonder internet. Helpdesk was niet bereikbaar

Was deze review nuttig? 
internet is super slecht.en tv ook. geef caiway nog 1 maand , anders stap ik over.
Gemiddelde score 
 
2.4
Installatie 
 
3.0
Helpdesk 
 
2.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
5.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door roos Maart 20, 2015

caiway slecht

internet is super slecht.en tv ook. geef caiway nog 1 maand , anders stap ik over.

Was deze review nuttig? 
Eerst het modem van iemand anders ontvangen en dus 1 week geen telefonie.
Ik wist doordat ik met de vaste telefoon naar mijn mobiele belde en dus het nummer kon zien, dat ik een verkeerd telefoonnummer had.
Toen ik de helpdesk de eerste keer belde vertelde men mij doodleuk, "maar ik kan zien dat er niets mis is, alles functioneert op uw modem". Maar het is niet mijn modem.

Ze hebben een hele week en meerdere van mijn langzaam steeds bozer wordende telefoongesprekken nodig gehad om het probleem te herstellen. Niemand vertelde dat het verstandig was om het modem ook te herstarten, maar daar kwam ik zelf op. (zou een ander daar ook aan gedacht hebben?)

In die week heb ik meerdere hele domme gesprekken moeten voeren. (ik ben it en helpdesk trainer geweest dus ik weet waar ik over spreek) Maar vervelender is dat ik 8 mails heb verzonden waar ik niet 1 keer een antwoord op kreeg.
Toen alles functioneerde en ik een boze mail stuurde met de vraag waarom ik nooit een reactie had ontvangen kreeg ik wel een reactie.

"Fijn dat alles weer functioneert."

Dat was het?!

Internet stottert af en toe.
De TV app werkt heel erg slecht op telefoon en tablet. Valt regelmatig uit. Op de laptop werkt het meer niet dan wel.

Mijn buren klagen over wegvallend internet, mijn schoonouders klagen over langzaam en wegvallend internet en TV. Maar volgens de helpdesk is er niets aan de hand en ze moeten het dus zelf oplossen. Wat betekent dat ik gebeld wordt om het voor hun op te lossen.

Wij moesten naar een andere provider omdat ziggo, waar wij jarenlang geen klachten over hadden, wegging uit Twente. Maar ik ga nu kijken of ik naar een nader kan en ik ga iedereen in mijn omgeving die klachten heeft voorstellen hetzelfde te doen.

Het zal best een hele operatie zijn om heel Twente opnieuw aan te sluiten, maar geef dan wel een fatsoenlijke service. Dit is voor een dergelijke organisatie ver onder de maat.
Gemiddelde score 
 
1.7
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
2.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
2.0
Geschreven door Ronald Maart 20, 2015

Eerst het modem van iemand anders ontvangen en dus 1 week geen telefonie.
Ik wist doordat ik met de vaste telefoon naar mijn mobiele belde en dus het nummer kon zien, dat ik een verkeerd telefoonnummer had.
Toen ik de helpdesk de eerste keer belde vertelde men mij doodleuk, "maar ik kan zien dat er niets mis is, alles functioneert op uw modem". Maar het is niet mijn modem.

Ze hebben een hele week en meerdere van mijn langzaam steeds bozer wordende telefoongesprekken nodig gehad om het probleem te herstellen. Niemand vertelde dat het verstandig was om het modem ook te herstarten, maar daar kwam ik zelf op. (zou een ander daar ook aan gedacht hebben?)

In die week heb ik meerdere hele domme gesprekken moeten voeren. (ik ben it en helpdesk trainer geweest dus ik weet waar ik over spreek) Maar vervelender is dat ik 8 mails heb verzonden waar ik niet 1 keer een antwoord op kreeg.
Toen alles functioneerde en ik een boze mail stuurde met de vraag waarom ik nooit een reactie had ontvangen kreeg ik wel een reactie.

"Fijn dat alles weer functioneert."

Dat was het?!

Internet stottert af en toe.
De TV app werkt heel erg slecht op telefoon en tablet. Valt regelmatig uit. Op de laptop werkt het meer niet dan wel.

Mijn buren klagen over wegvallend internet, mijn schoonouders klagen over langzaam en wegvallend internet en TV. Maar volgens de helpdesk is er niets aan de hand en ze moeten het dus zelf oplossen. Wat betekent dat ik gebeld wordt om het voor hun op te lossen.

Wij moesten naar een andere provider omdat ziggo, waar wij jarenlang geen klachten over hadden, wegging uit Twente. Maar ik ga nu kijken of ik naar een nader kan en ik ga iedereen in mijn omgeving die klachten heeft voorstellen hetzelfde te doen.

Het zal best een hele operatie zijn om heel Twente opnieuw aan te sluiten, maar geef dan wel een fatsoenlijke service. Dit is voor een dergelijke organisatie ver onder de maat.

Was deze review nuttig? 
Het is dat een 1 voor digitale tv het laagste cijfer is, anders had ik een nul gegeven. Wat een achteruitgang in vergelijking met Ziggo. Eerst leek alles meteen te werken maar na een paar dagen deed de helft van de zenders het niet meer. De servicedienst is bereikbaar tot negen uur 's avonds. Leuk als je meestal pas vanaf dat tijdstip gaat kijken. Na contact te hebben gekregen met de servicedienst leek het weer beter te gaan, maar nu is het een puinhoop.
Bij verwisselen van zender duurt het soms meer dan een minuut voordat de nieuwe zender verschijnt, tot die tijd een zwart beeld. Heel vaak een foutmelding (E14, er staat niet bij wat dit betekent). Een heleboel zenders die bij Ziggo in het standaardpakket zeten en die ik goed kont ontvangen liggen er nu opeens uit: muziekzenders als 192, Travel Channel, cartoonzenders, etc. De aanduidingen bij Sport 1 kloppen van geen kant. Als er staat tennis, verschijnt er golf. Het tennis is een zender verder, waar basketball staat, wat dan weer een zender verder is.
Wat ben ik ontzettend blij dat ik geen telefonie bij Caiway afneem.
Gemiddelde score 
 
1.7
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
3.0
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Han Vermaat Maart 19, 2015

Digitale tv van Caiway is een puinhoop

Het is dat een 1 voor digitale tv het laagste cijfer is, anders had ik een nul gegeven. Wat een achteruitgang in vergelijking met Ziggo. Eerst leek alles meteen te werken maar na een paar dagen deed de helft van de zenders het niet meer. De servicedienst is bereikbaar tot negen uur 's avonds. Leuk als je meestal pas vanaf dat tijdstip gaat kijken. Na contact te hebben gekregen met de servicedienst leek het weer beter te gaan, maar nu is het een puinhoop.
Bij verwisselen van zender duurt het soms meer dan een minuut voordat de nieuwe zender verschijnt, tot die tijd een zwart beeld. Heel vaak een foutmelding (E14, er staat niet bij wat dit betekent). Een heleboel zenders die bij Ziggo in het standaardpakket zeten en die ik goed kont ontvangen liggen er nu opeens uit: muziekzenders als 192, Travel Channel, cartoonzenders, etc. De aanduidingen bij Sport 1 kloppen van geen kant. Als er staat tennis, verschijnt er golf. Het tennis is een zender verder, waar basketball staat, wat dan weer een zender verder is.
Wat ben ik ontzettend blij dat ik geen telefonie bij Caiway afneem.

Was deze review nuttig? 
Vreselijk bedrijf! Zijn totaal niet geïnteresseerd in klachten. Is niet mogelijk om na maanden storing een manager aan de lijn te krijgen. Behandelen e-mails vanaf "no reply" adressen en geven geen telefoonnummers van dossier behandelaars. Je wordt als klant zoet gehouden met smoesjes en uiteindelijk afgescheept met een bos bloemen terwijl je maanden lang abonnement hebt betaald zonder werkende diensten. Ik raad het niemand aan!
Gemiddelde score 
 
1.8
Installatie 
 
2.0
Helpdesk 
 
2.0
Internet 
 
2.0
Bellen 
 
2.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Jeroen Maart 18, 2015

Niet functionerende klachtenafdeling

Vreselijk bedrijf! Zijn totaal niet geïnteresseerd in klachten. Is niet mogelijk om na maanden storing een manager aan de lijn te krijgen. Behandelen e-mails vanaf "no reply" adressen en geven geen telefoonnummers van dossier behandelaars. Je wordt als klant zoet gehouden met smoesjes en uiteindelijk afgescheept met een bos bloemen terwijl je maanden lang abonnement hebt betaald zonder werkende diensten. Ik raad het niemand aan!

Was deze review nuttig? 
Waardeloos. Moest verplicht over als ik coax wou blijven houden. Bedankt cogas en rabobank. Slechtste provider die ik ooit heb gehad.
Gemiddelde score 
 
1.4
Installatie 
 
3.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door tom Maart 17, 2015

caiway slecht

Waardeloos. Moest verplicht over als ik coax wou blijven houden. Bedankt cogas en rabobank. Slechtste provider die ik ooit heb gehad.

Was deze review nuttig? 
bij het installeren kon de monteur de wifi al niet werkend krijgen(tot op de dag van vandaag een maand later werkt het nog niet) dus hebben we maar een andere router erbij gedaan. wij hebben 90 downloaden 9 upload maar het is echt super traag soms, het internet klapt er ook vaak uit.

ik krijg telkens een melding van sitecom dat er een update is(we kregen een sitecom router/modem van caiway) en als ik wil updaten moet ik inloggen op de router maar de inlog gegevens werken niet eens, caiway al op de hoogte gesteld maar ze doen er niets mee en helpen niet.

heel jammer dat wij verplicht van onze oud vertrouwde ziggo naar dit bedrijf moesten overstappen.
Gemiddelde score 
 
3.7
Installatie 
 
4.0
Helpdesk 
 
4.0
Internet 
 
3.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Niels Maart 15, 2015

bij het installeren kon de monteur de wifi al niet werkend krijgen(tot op de dag van vandaag een maand later werkt het nog niet) dus hebben we maar een andere router erbij gedaan. wij hebben 90 downloaden 9 upload maar het is echt super traag soms, het internet klapt er ook vaak uit.

ik krijg telkens een melding van sitecom dat er een update is(we kregen een sitecom router/modem van caiway) en als ik wil updaten moet ik inloggen op de router maar de inlog gegevens werken niet eens, caiway al op de hoogte gesteld maar ze doen er niets mee en helpen niet.

heel jammer dat wij verplicht van onze oud vertrouwde ziggo naar dit bedrijf moesten overstappen.

Was deze review nuttig? 
Kabelabonnement aangevraagd plus Fox sport voor mijn vader i.v.m. gedwongen overgang Ziggo. Snelle bevestiging dat geleverd kan worden per 20-01-2015. Helaas er is iets misgegaan Fox sport werd niet geleverd. Helpdesk gebeld, 10 minuten in de wacht, 2 minuten gesprek: we zoeken het uit 1 momentje, 10 minuten in de wacht en daarna iemand aan de lijn die niet wist waarom ze mij aan de lijn had , Help Desk: "U hebt helemaal geen TV abonnement daarom ook geen FOX sport". Wel aangevraagd: "oh dan is er iets mis gegaan". Wel levering TV geen Fox en dat alles zonder abonnement? We zoeken het uit. We zijn nu twee weken, ettelijke telefoontjes en ergernissen over de chaos bij CAIWAY verder, Nog geen oplossing in zicht.
Ergernis 1 , wel nieuwe klanten binnen hengelen, brieven versturen gaat wel, maar er organisatorisch (technisch?) niet klaar voor zijn.
Ergernis 2 aardige helpdesk medewerkers die het ook niet (meer) weten en zelfs niet kunnen toezeggen dat het probleem binnen redelijke termijn opgelost zal worden.
Gemiddelde score 
 
2.0
Installatie 
 
2.0
Helpdesk 
 
2.0
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
2.0
Geschreven door Marcel Bruinink Maart 11, 2015

chaos

Kabelabonnement aangevraagd plus Fox sport voor mijn vader i.v.m. gedwongen overgang Ziggo. Snelle bevestiging dat geleverd kan worden per 20-01-2015. Helaas er is iets misgegaan Fox sport werd niet geleverd. Helpdesk gebeld, 10 minuten in de wacht, 2 minuten gesprek: we zoeken het uit 1 momentje, 10 minuten in de wacht en daarna iemand aan de lijn die niet wist waarom ze mij aan de lijn had , Help Desk: "U hebt helemaal geen TV abonnement daarom ook geen FOX sport". Wel aangevraagd: "oh dan is er iets mis gegaan". Wel levering TV geen Fox en dat alles zonder abonnement? We zoeken het uit. We zijn nu twee weken, ettelijke telefoontjes en ergernissen over de chaos bij CAIWAY verder, Nog geen oplossing in zicht.
Ergernis 1 , wel nieuwe klanten binnen hengelen, brieven versturen gaat wel, maar er organisatorisch (technisch?) niet klaar voor zijn.
Ergernis 2 aardige helpdesk medewerkers die het ook niet (meer) weten en zelfs niet kunnen toezeggen dat het probleem binnen redelijke termijn opgelost zal worden.

Was deze review nuttig? 
Vandaag geprobeerd contact op te nemen met de helpdesk van Caiway. Na 30 minuten maar opgehangen.
Ik lees dat meerdere personen hier over klagen. Naar mijn mening dient er bij Caiway (nog) een kwaliteitsslag plaats te vinden.
1. Geef aan hoe lang het wachten nog duurt. Kan de klant zelf beslissen of hij al dan niet in de wachtrij geplaatst wil worden.
2. Breid het aantal helpdeskmedewerkers uit indien het wachten structureel langer dan 15 minuten duurt.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Evert Mulder Maart 02, 2015

Vandaag geprobeerd contact op te nemen met de helpdesk van Caiway. Na 30 minuten maar opgehangen.
Ik lees dat meerdere personen hier over klagen. Naar mijn mening dient er bij Caiway (nog) een kwaliteitsslag plaats te vinden.
1. Geef aan hoe lang het wachten nog duurt. Kan de klant zelf beslissen of hij al dan niet in de wachtrij geplaatst wil worden.
2. Breid het aantal helpdeskmedewerkers uit indien het wachten structureel langer dan 15 minuten duurt.

Was deze review nuttig? 
2 dagen achter elkaar gebeld , maar moet te lang wachten dat die gekken oppakken zit half uur aan de telefoon en dan moet ik maar blijven wachten aju caiway jullie kunnen beter stoppen en wat anders gaan doen , hopelijk hebben jullie ook geduld , zoals de andere mensen die op jullie moeten wachten , stop ermee caiway
Gemiddelde score 
 
1.8
Installatie 
 
2.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
2.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
3.0
Geschreven door kut caiway Februari 26, 2015

slecht helpdesk

2 dagen achter elkaar gebeld , maar moet te lang wachten dat die gekken oppakken zit half uur aan de telefoon en dan moet ik maar blijven wachten aju caiway jullie kunnen beter stoppen en wat anders gaan doen , hopelijk hebben jullie ook geduld , zoals de andere mensen die op jullie moeten wachten , stop ermee caiway

Was deze review nuttig? 
Na Naaldwijk (1e kabelnet ) heeft Gouda het slechtste net van Nederland. Grondverzakking ed.
Sterk verouderd . Rekam heeft geen geld voor vernieuwing en dus heeft Caiway geen armslag.
Er worden wegens verlies uitsluitend pleisters geplakt.
Wegens financiële problemen geen geld voor technische ondersteuning en service (ondeskundig personeel)
Het heeft zijn langste tijd gehad !
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door M. Nobel Februari 26, 2015

technische kennis Caiway

Na Naaldwijk (1e kabelnet ) heeft Gouda het slechtste net van Nederland. Grondverzakking ed.
Sterk verouderd . Rekam heeft geen geld voor vernieuwing en dus heeft Caiway geen armslag.
Er worden wegens verlies uitsluitend pleisters geplakt.
Wegens financiële problemen geen geld voor technische ondersteuning en service (ondeskundig personeel)
Het heeft zijn langste tijd gehad !

Was deze review nuttig? 
Zeer maar dan ook een zeer slecht bereikbare helpdesk. Eerste dag een half uur aan de telefoon gehangen maar uit frustratie maar opgegooid
2dagen later weer 25 minuten en nog steeds niemand gesproken.
Nu, weer een dag later zit ik weer te bellen en nu 54 minuten later nog steeds niemand die op pakt.
Wat een slechte service
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Bert Februari 25, 2015

Zeer maar dan ook een zeer slecht bereikbare helpdesk. Eerste dag een half uur aan de telefoon gehangen maar uit frustratie maar opgegooid
2dagen later weer 25 minuten en nog steeds niemand gesproken.
Nu, weer een dag later zit ik weer te bellen en nu 54 minuten later nog steeds niemand die op pakt.
Wat een slechte service

Was deze review nuttig? 
Ongelofelijk dat ik van het kastje naar de muur word gestuurd. Caiway zegt me serieus te nemen, maar dat betwijfel ik. Ik ben nu meer dan een week (voor mijn gevoel al drie weken - zo frusterend is die helpdesk geinstrueerd te reageren en ze hebben onvoldoende middelen om adequaat problemen op te lossen - gewoon een administratief probleem) bezig met het activeren van mijn smart card. En het lukt nog steeds niet. Voor mij is het de spreekwoordelijke druppel dat na het toezeggen dat ze mij vandaag zouden terugbellen, zich niets van zich hebben laten horen en het probleem (de smart card die niet geactiveerd te krijgen is) er nog steeds is. Ik raad dan ook iedereen aan Caiway te mijden.
Gemiddelde score 
 
2.7
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
6.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door jewi_ff (twitter) Februari 24, 2015

wat een slechte service

Ongelofelijk dat ik van het kastje naar de muur word gestuurd. Caiway zegt me serieus te nemen, maar dat betwijfel ik. Ik ben nu meer dan een week (voor mijn gevoel al drie weken - zo frusterend is die helpdesk geinstrueerd te reageren en ze hebben onvoldoende middelen om adequaat problemen op te lossen - gewoon een administratief probleem) bezig met het activeren van mijn smart card. En het lukt nog steeds niet. Voor mij is het de spreekwoordelijke druppel dat na het toezeggen dat ze mij vandaag zouden terugbellen, zich niets van zich hebben laten horen en het probleem (de smart card die niet geactiveerd te krijgen is) er nog steeds is. Ik raad dan ook iedereen aan Caiway te mijden.

Was deze review nuttig? 
Na 1 week al geen internet en dus ook geen tv en telefoon. Helpdesk pas na 30 minuten bereikbaar en vertelt dan doodleuk dat het 9 uur is en op gaan hangen. Dit meen je toch niet echt.
Dit is ronduit te gek voor woorden.
Geschreven door inge Februari 23, 2015

internet en helpdesk

Na 1 week al geen internet en dus ook geen tv en telefoon. Helpdesk pas na 30 minuten bereikbaar en vertelt dan doodleuk dat het 9 uur is en op gaan hangen. Dit meen je toch niet echt.
Dit is ronduit te gek voor woorden.

Was deze review nuttig? 
Ziggo ging bij mij 20-2 van de kabel en caiway kwam installeren. Na installatie was het even goed tot dat het internet erop en eraf ging, tevens was de telefoon niet beschikbaar. Ik was niet bereikbaar en de fax deed het ook niet ,e-mails kunnen niet de deur uit of ontvangen worden. Heb meerdere malen caiway gebeld. De eerste keer 15 min in de wacht gestaan. Toen alles weer door lopen en na 18 uur s avons werd een monteur aan geboden maar omdat het weekend was vanaf 18 uur konden ze geen meer langs sturen en werd dan gebeld na het weekend! Nadat ik mijn frustratie had benoemd wordt mij meegedeeld dat ik ook na KPN of zbiss had gekund, dat zeg je toch niet tegen een nieuwe klant? S Morgens met ziggo deed alles perfect caiway er bij en er doet niks meer, en een slechte klanten service ,zeer klant onvriendelijk en nu meer dan 3 dagen verder en niet gebeld! Ik heb nu alleen mijn mobile internet. Ben benieuwd of ze nog gaan crediteren, echt schandalig. Ben nog nooit zo slecht behandeld dan door caiway!
Gemiddelde score 
 
1.2
Installatie 
 
2.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Wienk Februari 23, 2015

Caiway slechte ervaring

Ziggo ging bij mij 20-2 van de kabel en caiway kwam installeren. Na installatie was het even goed tot dat het internet erop en eraf ging, tevens was de telefoon niet beschikbaar. Ik was niet bereikbaar en de fax deed het ook niet ,e-mails kunnen niet de deur uit of ontvangen worden. Heb meerdere malen caiway gebeld. De eerste keer 15 min in de wacht gestaan. Toen alles weer door lopen en na 18 uur s avons werd een monteur aan geboden maar omdat het weekend was vanaf 18 uur konden ze geen meer langs sturen en werd dan gebeld na het weekend! Nadat ik mijn frustratie had benoemd wordt mij meegedeeld dat ik ook na KPN of zbiss had gekund, dat zeg je toch niet tegen een nieuwe klant? S Morgens met ziggo deed alles perfect caiway er bij en er doet niks meer, en een slechte klanten service ,zeer klant onvriendelijk en nu meer dan 3 dagen verder en niet gebeld! Ik heb nu alleen mijn mobile internet. Ben benieuwd of ze nog gaan crediteren, echt schandalig. Ben nog nooit zo slecht behandeld dan door caiway!

Was deze review nuttig? 
Inmiddels 4 keer met de helpdesk gesproken. Elke keer een ander verhaal aangehoord.
Echter zou het uiteindelijk telkens geregeld worden.
Sindsdien niets meer weer vernomen of wat ontvangen van Caiway.

Daarbij tevens enkele mails verstuurd. Hierop wordt helemaal niet op gereageerd of er komt een wedervraag. Na deze beantwoord te hebben wordt er ook niet meer gereageerd.

De service is hier ronduit slecht.

Mvg,

Ruud
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Ruud Februari 19, 2015

Service

Inmiddels 4 keer met de helpdesk gesproken. Elke keer een ander verhaal aangehoord.
Echter zou het uiteindelijk telkens geregeld worden.
Sindsdien niets meer weer vernomen of wat ontvangen van Caiway.

Daarbij tevens enkele mails verstuurd. Hierop wordt helemaal niet op gereageerd of er komt een wedervraag. Na deze beantwoord te hebben wordt er ook niet meer gereageerd.

De service is hier ronduit slecht.

Mvg,

Ruud

Was deze review nuttig? 
Caiway is een super slechte provider.

Een medewerker heeft mij kort geleden het glasvezel pakket aangepraat. Ik heb aangegeven dat ik zou willen overstappen naar dat pakket. Het heeft zeker 3 maanden geduurd voordat ik het pakket heb gekregen. Daar zijn nog genoeg mailtjes (waar niet op gereageerd werd) en telefoontjes (waar gewoon bij opgehangen werd) voor afafgegaan. Medewerkers zijn onbeschoft!

Heb nou eindelijk glasvezel krijg ik niet de internetsnelheid die ik zou moeten krijgen. Mijn abbonement zegt 100mbit up en downloaden, maar de speedtest zegt maar 56mbit (glasvezelmodem rechtstreeks op pc aangesloten). Televisie gaat nog steeds over coax, terwijl ze reclame maken over superscherp beeld met glasvezel. Op mijn ultra hd tv is het beeld echt niet scherp hoor. De beelden blokkeren vaak. Een signaaltest op de tv laat zien dat het signaal superzwak is, terwijl ik er nog wel een versterkertje tussen heb zitten. Ik heb alle bekabeling laten vervangen. Maar zonder resultaat.

Het zenderaanbod is ook superslecht. Had eerst het hindi pakket, maar die is nou ook zomaar verdwenen. Heel veel zenders uit het basispakket zijn ook weg of verplaats naar een pakket waar je extra voor moet betalen. Mijn zoontje vindt het heel jammer dat Cartoon Network er niet meer is, maar ik ga niet het pluspakket nemen voor alleen Cartoon Network, want al die andere zenders is niks. Heb het al 2 maanden uitgeprobeerd. Caiway had Disney Channel belooft, maar na 4 jaar is die er nog steeds niet.

Als ik een andere provider kon kiezen dan had ik dat allang al gedaan. Maar jammer genoeg zit ik vast aan Caiway. Misschien toch maar een schotel nemen dan. Had veel liever Ziggo, familie heeft daar nog nooit problemen mee gehad (super scherpe tv beelden en super snelle internet). Nooit Caiway nemen!

Mvg,
Mr. Truth
Gemiddelde score 
 
1.8
Installatie 
 
4.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Mr. Truth Februari 18, 2015

Na 8 is Caiway nog steeds slecht

Caiway is een super slechte provider.

Een medewerker heeft mij kort geleden het glasvezel pakket aangepraat. Ik heb aangegeven dat ik zou willen overstappen naar dat pakket. Het heeft zeker 3 maanden geduurd voordat ik het pakket heb gekregen. Daar zijn nog genoeg mailtjes (waar niet op gereageerd werd) en telefoontjes (waar gewoon bij opgehangen werd) voor afafgegaan. Medewerkers zijn onbeschoft!

Heb nou eindelijk glasvezel krijg ik niet de internetsnelheid die ik zou moeten krijgen. Mijn abbonement zegt 100mbit up en downloaden, maar de speedtest zegt maar 56mbit (glasvezelmodem rechtstreeks op pc aangesloten). Televisie gaat nog steeds over coax, terwijl ze reclame maken over superscherp beeld met glasvezel. Op mijn ultra hd tv is het beeld echt niet scherp hoor. De beelden blokkeren vaak. Een signaaltest op de tv laat zien dat het signaal superzwak is, terwijl ik er nog wel een versterkertje tussen heb zitten. Ik heb alle bekabeling laten vervangen. Maar zonder resultaat.

Het zenderaanbod is ook superslecht. Had eerst het hindi pakket, maar die is nou ook zomaar verdwenen. Heel veel zenders uit het basispakket zijn ook weg of verplaats naar een pakket waar je extra voor moet betalen. Mijn zoontje vindt het heel jammer dat Cartoon Network er niet meer is, maar ik ga niet het pluspakket nemen voor alleen Cartoon Network, want al die andere zenders is niks. Heb het al 2 maanden uitgeprobeerd. Caiway had Disney Channel belooft, maar na 4 jaar is die er nog steeds niet.

Als ik een andere provider kon kiezen dan had ik dat allang al gedaan. Maar jammer genoeg zit ik vast aan Caiway. Misschien toch maar een schotel nemen dan. Had veel liever Ziggo, familie heeft daar nog nooit problemen mee gehad (super scherpe tv beelden en super snelle internet). Nooit Caiway nemen!

Mvg,
Mr. Truth

Was deze review nuttig? 
Wij hebben 1,5 jaar Caiway gehad en al die tijd niks dan ellende met het internet. Meerdere malen contact gehad met klantenservice. Alle keren minimaal 30 minuten in de wacht gestaan. Vandaag de Caiway opgezegd en over een maand stappen wij over naar een andere provider. Nooit meer dat wij klant worden van Caiway. En zo raken jullie heel veel klanten kwijt, zonde!
Gemiddelde score 
 
3.0
Installatie 
 
5.0
Helpdesk 
 
3.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door elize Februari 18, 2015

Zeer slecht internet

Wij hebben 1,5 jaar Caiway gehad en al die tijd niks dan ellende met het internet. Meerdere malen contact gehad met klantenservice. Alle keren minimaal 30 minuten in de wacht gestaan. Vandaag de Caiway opgezegd en over een maand stappen wij over naar een andere provider. Nooit meer dat wij klant worden van Caiway. En zo raken jullie heel veel klanten kwijt, zonde!

Was deze review nuttig? 
2-3 Jaar geleden zijn we klant geweest van Caiway en ik moet zeggen dat dat een hel was. De communicatie was slecht en het bereik en de verbindingen nog slechter.
Nu zijn we sinds 12 februari overgestapt van Tele2 naar weer Caiway, omdat we binnenkort glasvezel krijgen. (soort van gedwongen keuze, maar geen foute keuze tot nog toe) Tele2 was daarnaast geen goede keuze voor ons, omdat het niet boven de 3 mbit/s uitkwam.

Het aansluiten / De installatie heb ik nog nooit zo simpel meegemaakt. Het is werkelijk waar Plug & Play. Ging alleen een klein dingetje mis met de activatie van het alles in 1 pakket. (ja, wij hebben dit pakket, omdat glasvezel binnenkort pas beschikbaar is)

Ik heb hiervoor uiteindelijk de helpdesk gebeld en daar heb ik helaas 35 minuten aan de lijn gehangen, waarvan grotendeels wachttijd. (vandaar de 7) Uiteindelijk wel prima geholpen door de jongen die er werkte.

Uiteindelijk alles netjes ingedeeld en kabels weggewerkt en alles aangezet. Tv en internet werkte direct en gelijk stukken beter dan Tele2, die vaak wegviel.

Kan momenteel niet wachten op het glasvezel netwerk en kan tot dusver alleen nog maar positief zijn over het netwerk dat we nu hebben.

Thanks! :)

Gemiddelde score 
 
8.5
Installatie 
 
10.0
Helpdesk 
 
7.0
Internet 
 
8.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
9.0
Geschreven door RBos Februari 18, 2015

2de keer klant en nu eindelijk positief.

2-3 Jaar geleden zijn we klant geweest van Caiway en ik moet zeggen dat dat een hel was. De communicatie was slecht en het bereik en de verbindingen nog slechter.
Nu zijn we sinds 12 februari overgestapt van Tele2 naar weer Caiway, omdat we binnenkort glasvezel krijgen. (soort van gedwongen keuze, maar geen foute keuze tot nog toe) Tele2 was daarnaast geen goede keuze voor ons, omdat het niet boven de 3 mbit/s uitkwam.

Het aansluiten / De installatie heb ik nog nooit zo simpel meegemaakt. Het is werkelijk waar Plug & Play. Ging alleen een klein dingetje mis met de activatie van het alles in 1 pakket. (ja, wij hebben dit pakket, omdat glasvezel binnenkort pas beschikbaar is)

Ik heb hiervoor uiteindelijk de helpdesk gebeld en daar heb ik helaas 35 minuten aan de lijn gehangen, waarvan grotendeels wachttijd. (vandaar de 7) Uiteindelijk wel prima geholpen door de jongen die er werkte.

Uiteindelijk alles netjes ingedeeld en kabels weggewerkt en alles aangezet. Tv en internet werkte direct en gelijk stukken beter dan Tele2, die vaak wegviel.

Kan momenteel niet wachten op het glasvezel netwerk en kan tot dusver alleen nog maar positief zijn over het netwerk dat we nu hebben.

Thanks! :)

Antwoord van de eigenaar

Geachte heer, mevrouw R. Bos,

Wat fijn om te horen dat u een tevreden klant bent!
Ook bedankt voor de feedback over de wachttijd aan de telefoon, wij nemen dit natuurlijk mee en proberen met man en macht te werken aan een zo kort mogelijke wachttijd voor onze klanten!

Met vriendelijke groet,

Jan
Caiway Webcare Team

Was deze review nuttig? 
waar het mij hier omgaat is het communiceren/behandeling van klanten. snel is er irritatie of ander vorm van ontkenning. een cursus van de medewerkers aan telefoon en in de winkel zou niet verkeerd zijn.
Jaren bij tele2 gezeten. kunnen ze een voorbeeld aan nemen.
Gemiddelde score 
 
5.8
Installatie 
 
9.0
Helpdesk 
 
2.0
Internet 
 
8.0
Bellen 
 
4.0
Digitale televisie 
 
6.0
Geschreven door twan Februari 17, 2015

beleefdheid

waar het mij hier omgaat is het communiceren/behandeling van klanten. snel is er irritatie of ander vorm van ontkenning. een cursus van de medewerkers aan telefoon en in de winkel zou niet verkeerd zijn.
Jaren bij tele2 gezeten. kunnen ze een voorbeeld aan nemen.

Antwoord van de eigenaar

Geachte heer, mevrouw Twan,

Wat vervelend om te lezen dat u een negatieve ervaring heeft gehad met onze klantenservice. Dit is niet de bedoeling! Wij willen graag uw postcode en huisnummer in een e-mail ontvangen, samen met een verwijzing naar deze site. Kunt u ook wat voorbeeld in de mail zetten wat uw ervaring met onze klantenservice was? Eventueel met tijdstippen of data? U kunt uw e-mail richten aan webcare@caiway.nl.

Wij vertrouwen u voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Jan
Caiway Webcare Team

Was deze review nuttig? 
na stoppen van ziggo , iets wat 'gedwongen' gekozen voor caiway. De reden dat ik voor caiway gekozen heb is dat ik alle coax toegang in mijn huis wilde behouden voor de tvs boven. Alle andere partijen zeggen dat ze dit kunnen maar er zitten nog wel wat haken en ogen aan als je verderkijkt. Plus dat het glas pakket zeer gunstig geprijsd is.

ik had 30mbit van ziggo. was eigenlijk toch wel eens van plan om naar glas tegaan omdat ik nu dagelijks thuis werk en dus 100% afhankelijk ben van het internet.

Na netjes geïnformeerd te zijn met de caiway sms dienst wist ik dus dat er een pakketje onderweg was. De aansluiting van het glas modem ging zonder al te veel problemen. Het enige waar ik wat moeite mee had was het pluggen van de glas connector in de wall outlet. Ik moest heel veel kracht zetten. voor mijn gevoel te veel. Na met een pinnetje het klepje in de wall outlet open gezet te hebben ging de connector er gemakkelijker in. Maar goed hier kan caiway ook niets aan doen.

Toen gewacht tot ik netjes een bericht kreeg via sms en brief dat mijn aansluiting geactiveerd zou gaan worden. De instructies uitgevoerd welke in de brief staan en zonder problemen had ik internet.

snelheid getest met resultaat:
95mbit / 90mbit down/up via bekabeling
57mbit / 47mbit down/up via wifi (surface 3)

Daarna volgde een SMS dat het telefoonnummer zou worden omgezet. ik kreeg tot deze tijd netjes een tijdelijk nummer. Dit heeft echter maar 1 dag geduurd en na weer een SMS hebben te ontvangen bleek mijn nummer omgezet te zijn en dit werkte idd weer.

Ik wacht nog op de TV overgang. Maar denk dat dit gaat gebeuren als ziggo de stekker er uittrekt (27'ste) aangezien wij dan op wintersport zijn zie ik dit wel bij terugkomst.

gebruik nu al 2 weken caiway internet glas dienst en heb geen storingen gehad. (hopelijk blijft dat ook zo)

kortom, na lezen van ook veel negatieve ervaringen, hier eens een goede positieve ervaring.

pluim voor caiway!

mvg,
michel

Gemiddelde score 
 
8.7
Installatie 
 
8.0
Helpdesk 
 
Onbekend
Internet 
 
9.0
Bellen 
 
9.0
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door michel Februari 13, 2015

caiway glas 100

na stoppen van ziggo , iets wat 'gedwongen' gekozen voor caiway. De reden dat ik voor caiway gekozen heb is dat ik alle coax toegang in mijn huis wilde behouden voor de tvs boven. Alle andere partijen zeggen dat ze dit kunnen maar er zitten nog wel wat haken en ogen aan als je verderkijkt. Plus dat het glas pakket zeer gunstig geprijsd is.

ik had 30mbit van ziggo. was eigenlijk toch wel eens van plan om naar glas tegaan omdat ik nu dagelijks thuis werk en dus 100% afhankelijk ben van het internet.

Na netjes geïnformeerd te zijn met de caiway sms dienst wist ik dus dat er een pakketje onderweg was. De aansluiting van het glas modem ging zonder al te veel problemen. Het enige waar ik wat moeite mee had was het pluggen van de glas connector in de wall outlet. Ik moest heel veel kracht zetten. voor mijn gevoel te veel. Na met een pinnetje het klepje in de wall outlet open gezet te hebben ging de connector er gemakkelijker in. Maar goed hier kan caiway ook niets aan doen.

Toen gewacht tot ik netjes een bericht kreeg via sms en brief dat mijn aansluiting geactiveerd zou gaan worden. De instructies uitgevoerd welke in de brief staan en zonder problemen had ik internet.

snelheid getest met resultaat:
95mbit / 90mbit down/up via bekabeling
57mbit / 47mbit down/up via wifi (surface 3)

Daarna volgde een SMS dat het telefoonnummer zou worden omgezet. ik kreeg tot deze tijd netjes een tijdelijk nummer. Dit heeft echter maar 1 dag geduurd en na weer een SMS hebben te ontvangen bleek mijn nummer omgezet te zijn en dit werkte idd weer.

Ik wacht nog op de TV overgang. Maar denk dat dit gaat gebeuren als ziggo de stekker er uittrekt (27'ste) aangezien wij dan op wintersport zijn zie ik dit wel bij terugkomst.

gebruik nu al 2 weken caiway internet glas dienst en heb geen storingen gehad. (hopelijk blijft dat ook zo)

kortom, na lezen van ook veel negatieve ervaringen, hier eens een goede positieve ervaring.

pluim voor caiway!

mvg,
michel

Was deze review nuttig? 
Van Ziggo naar Caiway of van de regel in de drup.
Vanuit huis werken via een ftp-verbinding werkt plots nier meer. Alles getest en komen tot de conclusie dat de router, geleverd door caiway, niet goed is ingesteld. Helpdesk gebeld, zeer lang in de wacht gestaan. Eindelijk iemand aan de lijn. Weet niet wat een FTP-verbinding is laat staan hoe te werken met poorten.
Zijn advies was, kom je er niet uit, raadpleeg dan maar de helpdesk van de router.
In plaats van dan Caiway de kennis in huis heeft voor de zaken die zij leveren wordt je gestuurd naar de fabrikant.
Hoe bont kun je het maken.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Laura Aussen Februari 12, 2015

Helpdesk laat je in de kou

Van Ziggo naar Caiway of van de regel in de drup.
Vanuit huis werken via een ftp-verbinding werkt plots nier meer. Alles getest en komen tot de conclusie dat de router, geleverd door caiway, niet goed is ingesteld. Helpdesk gebeld, zeer lang in de wacht gestaan. Eindelijk iemand aan de lijn. Weet niet wat een FTP-verbinding is laat staan hoe te werken met poorten.
Zijn advies was, kom je er niet uit, raadpleeg dan maar de helpdesk van de router.
In plaats van dan Caiway de kennis in huis heeft voor de zaken die zij leveren wordt je gestuurd naar de fabrikant.
Hoe bont kun je het maken.

Antwoord van de eigenaar

Geachte mevrouw Aussen,

Graag ontvangen wij per e-mail van u, uw postcode en huisnummer en de verwijzing naar deze website. Wij pakken uw klacht dan op. U kunt uw e-mail richten aan webcare@caiway.nl.

Wij vertrouwen u voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Jan
Caiway Webcare Team

Was deze review nuttig? 
Gedwongen over te stappen van Ziggo naar Cayway, omdat Ziggo er in Almelo uitgegooid is door Cogas/Caiway. Glasvezel 3 in 1 abonnement genomen. Onmiddellijk ingaan van telefoonnummer behoud bedongen en overeengekomen omdat ik mijn werk en een organisatie aan huis heb. Ik krijg het contract per email bevestigt en zie dat ze mijn telefoonnummer fout hebben genoteerd. Ik bel voor correctie en krijg een gecorrigeerd contract. Contract met Ziggo loopt per 17-02 af. Cayway komt echter op 03-02 glasvezel aansluiten en de door hun ingehuurde monteur blijkt achteraf de modem van Ziggo eruit gesloopt te hebben. Dan heb ik opeens een tijdelijk nummer en ben nu al 8 dagen voor iedereen onbereikbaar. Uiteindelijk nemen Ziggo en ik tegelijkertijd actie te richting Caiway. Ziggo geeft een intern nummer, even bellen is voldoende op de zaak over te zetten. Maar Cayway werkt niet mee en wil het perse via de gewone weg doen. Uiteindelijk zou ik vandaag om 16.30 mijn oude nummer terug hebben. Ze hadden via hun systeem een overdracht verzoek naar Ziggo gedaan, Ziggo kon het voor die tijd activeren. Maar nee, er komt geen verzoek binnen bij Ziggo. Weer Cayway bellen. Dan blijkt dat verkeerde en gecorrigeerde nummer nog steeds in hun systeem te staan. Ze hebben dus een aanvraag gedaan met het verkeerde nummer. Weer een verzoek naar Cayway om Ziggo intern te bellen. Ziggo staat er klaar voor. Maar nee hoor, Cayway zegt dat dat verboden is? Ze moeten het opnieuw via het systeem aanvragen. Als ik vraag wanneer ik mijn nummer dan eindelijk terug heb, krijg ik te horen dat het nog vier dagen duurt. Op mijn vraag waarom? krijg ik het antwoord dat ze volgens de wet twee dagen moeten wachten, dat zijn ze volgende de Wet der Nederlanden verplicht word me gezegd. Ziggo verzekerd me dat het echter heel normaal is om telefonisch een overdracht te regelen. Anders zouden hele bedrijven en organisaties plat gaan. Zo nu de mijne. Heb ik toch nog een vraagje aan Cayway: als het bij de wet verplicht is om twee dagen te wachten voordat nummerbehoud doorgevoerd mag worden, hoe kan Cayway mij dan beloven dat mijn nummer per direct overgaat als ik dat als een voorwaarde stel om een contract bij Cayway af te sluiten? Steekt het me verder dat Cayway geen enkele aansprakelijkheid wil aanvaarden voor de door hun veroorzaakte schade. Zelfs word mij geen mindering op mijn abonnementskosten geboden. Ik moet dus betalen voor niet geleverde diensten. Spijt, spijt, spijt als haren op mijn hoofd dat we met Cayway in zee zijn gegaan. We zijn door Cayway echt de way kwijt geraakt.
Geschreven door C.L. van den Berg Februari 11, 2015

Cayway is naar ons toe de weg kwijt!

Gedwongen over te stappen van Ziggo naar Cayway, omdat Ziggo er in Almelo uitgegooid is door Cogas/Caiway. Glasvezel 3 in 1 abonnement genomen. Onmiddellijk ingaan van telefoonnummer behoud bedongen en overeengekomen omdat ik mijn werk en een organisatie aan huis heb. Ik krijg het contract per email bevestigt en zie dat ze mijn telefoonnummer fout hebben genoteerd. Ik bel voor correctie en krijg een gecorrigeerd contract. Contract met Ziggo loopt per 17-02 af. Cayway komt echter op 03-02 glasvezel aansluiten en de door hun ingehuurde monteur blijkt achteraf de modem van Ziggo eruit gesloopt te hebben. Dan heb ik opeens een tijdelijk nummer en ben nu al 8 dagen voor iedereen onbereikbaar. Uiteindelijk nemen Ziggo en ik tegelijkertijd actie te richting Caiway. Ziggo geeft een intern nummer, even bellen is voldoende op de zaak over te zetten. Maar Cayway werkt niet mee en wil het perse via de gewone weg doen. Uiteindelijk zou ik vandaag om 16.30 mijn oude nummer terug hebben. Ze hadden via hun systeem een overdracht verzoek naar Ziggo gedaan, Ziggo kon het voor die tijd activeren. Maar nee, er komt geen verzoek binnen bij Ziggo. Weer Cayway bellen. Dan blijkt dat verkeerde en gecorrigeerde nummer nog steeds in hun systeem te staan. Ze hebben dus een aanvraag gedaan met het verkeerde nummer. Weer een verzoek naar Cayway om Ziggo intern te bellen. Ziggo staat er klaar voor. Maar nee hoor, Cayway zegt dat dat verboden is? Ze moeten het opnieuw via het systeem aanvragen. Als ik vraag wanneer ik mijn nummer dan eindelijk terug heb, krijg ik te horen dat het nog vier dagen duurt. Op mijn vraag waarom? krijg ik het antwoord dat ze volgens de wet twee dagen moeten wachten, dat zijn ze volgende de Wet der Nederlanden verplicht word me gezegd. Ziggo verzekerd me dat het echter heel normaal is om telefonisch een overdracht te regelen. Anders zouden hele bedrijven en organisaties plat gaan. Zo nu de mijne. Heb ik toch nog een vraagje aan Cayway: als het bij de wet verplicht is om twee dagen te wachten voordat nummerbehoud doorgevoerd mag worden, hoe kan Cayway mij dan beloven dat mijn nummer per direct overgaat als ik dat als een voorwaarde stel om een contract bij Cayway af te sluiten? Steekt het me verder dat Cayway geen enkele aansprakelijkheid wil aanvaarden voor de door hun veroorzaakte schade. Zelfs word mij geen mindering op mijn abonnementskosten geboden. Ik moet dus betalen voor niet geleverde diensten. Spijt, spijt, spijt als haren op mijn hoofd dat we met Cayway in zee zijn gegaan. We zijn door Cayway echt de way kwijt geraakt.

Antwoord van de eigenaar

Beste heer, mevrouw van den Berg,

Erg vervelend om te lezen dat u problemen heeft ervaren met de overstap naar Caiway. Dit is niet de bedoeling! Wij willen u vragen om uw postcode, huisnummer en verwijzing naar deze site te mailen naar webcare@caiway.nl. Wij pakken uw klacht dan op.

Wij vertrouwen u voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Jan
Caiway Webcare Team

Was deze review nuttig? 
Met angst en beven ben ik overgestapt van het betrouwbare Ziggo naar Caiway. Mijn eerste ervaring met Caiway was meteen niet positief. Op vrijdagavond 6 februari en zaterdagmiddag 7 februari tot twee keer toe gepoogd om Caiway telefonisch te bereiken. Beide keren 30 minuten in de wacht gestaan. Daarna zelf de verbinding verbroken. Dat snap je toch niet van zo'n bedrijf dat zich nog waar moet maken in Twente. Dan zorg je toch dat je dit voor elkaar hebt. Onbegrijpelijk en mijn gevoel is nog steeds niet goed. Nu maar afwachten of het goed komt.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door G.A.M. in het Veld Februari 07, 2015

Slechte eerste ervaring.

Met angst en beven ben ik overgestapt van het betrouwbare Ziggo naar Caiway. Mijn eerste ervaring met Caiway was meteen niet positief. Op vrijdagavond 6 februari en zaterdagmiddag 7 februari tot twee keer toe gepoogd om Caiway telefonisch te bereiken. Beide keren 30 minuten in de wacht gestaan. Daarna zelf de verbinding verbroken. Dat snap je toch niet van zo'n bedrijf dat zich nog waar moet maken in Twente. Dan zorg je toch dat je dit voor elkaar hebt. Onbegrijpelijk en mijn gevoel is nog steeds niet goed. Nu maar afwachten of het goed komt.

Antwoord van de eigenaar

Beste G.A.M. in het veld,

Indien u nog vragen heeft dan willen we u vanuit de afdeling webcare graag te woord staan.
Kunt u een mail sturen naar webcare@caiway.nl met uw adres gegevens, contactnummer en uw vragen?

Wij zullen dit dan oppakken en erop terug komen

In afwachting op uw reactie verblijft ik.

Met vriendelijke groet,
Arjan in ’t Hout
Caiway Webcare Team.

Was deze review nuttig? 
de klantenservice om het abbonement op te zeggen is slecht bereikbaar, wat een bedrijf
Ben blij dat ik nu Telfort heb.
Gemiddelde score 
 
1.2
Installatie 
 
2.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door j van der kolk Februari 06, 2015

slecht bereikbaar

de klantenservice om het abbonement op te zeggen is slecht bereikbaar, wat een bedrijf
Ben blij dat ik nu Telfort heb.

Antwoord van de eigenaar

Beste J van der Kolk,

Kunnen wij u nog ergens mee van dienst zijn via de afdeling Webcare?

Zo ja, dan zien we graag een E-mail tegemoet waarmee we u kunnen helpen.

U kunt uw gegevens doorsturen naar webcare@caiway.nl.

In afwachting op uw reactie verblijft ik.

Met vriendelijke groet,
Arjan in ’t Hout
Caiway Webcare Team.

Was deze review nuttig? 
Sinds begin november is mijn internetsnelheid een probleem. Na analyse door de helpdesk is dit als storing in behandeling genomen. Echter tot op heden geen enkele verbetering. Eind december heb ik navraag gedaan naar de status. Mij werd verteld dat het niet opgelost ging worden en dat het probleem van te weinig capaciteit hopelijk opgelost zou zijn als glasvezel beschikbaar zou zijn. Toen ik daarop aangaf niet het volle abonnementsbedrag te willen betalen en zeker per 1-2 niet meer te willen betalen werd ik doorverwezen naar de administratie. De medewerkster van de administratie kon telefonisch niets voor mij doen en adviseerde mij een email te sturen. Dat heb ik dan ook gedaan. De reactie daarop was dat ik moest wachten totdat het opgelost (!) zou zijn en dat men tot dat moment niets voor mij ging doen. Daarop heb ik begin januari weer gereageerd. Tot op heden geen enkele reactie. Ook op mijn navraag hierover heb ik geen reactie ontvangen.
Zo langzamerhand voel ik mij ernstig geschoffeerd door Caiway en ik neem aan dat ik niet de enige klant ben die zo behandeld wordt.
Gemiddelde score 
 
6.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
7.0
Internet 
 
3.0
Bellen 
 
6.0
Digitale televisie 
 
8.0
Geschreven door Aad Februari 03, 2015

Internetsnelheid al maanden onder de maat

Sinds begin november is mijn internetsnelheid een probleem. Na analyse door de helpdesk is dit als storing in behandeling genomen. Echter tot op heden geen enkele verbetering. Eind december heb ik navraag gedaan naar de status. Mij werd verteld dat het niet opgelost ging worden en dat het probleem van te weinig capaciteit hopelijk opgelost zou zijn als glasvezel beschikbaar zou zijn. Toen ik daarop aangaf niet het volle abonnementsbedrag te willen betalen en zeker per 1-2 niet meer te willen betalen werd ik doorverwezen naar de administratie. De medewerkster van de administratie kon telefonisch niets voor mij doen en adviseerde mij een email te sturen. Dat heb ik dan ook gedaan. De reactie daarop was dat ik moest wachten totdat het opgelost (!) zou zijn en dat men tot dat moment niets voor mij ging doen. Daarop heb ik begin januari weer gereageerd. Tot op heden geen enkele reactie. Ook op mijn navraag hierover heb ik geen reactie ontvangen.
Zo langzamerhand voel ik mij ernstig geschoffeerd door Caiway en ik neem aan dat ik niet de enige klant ben die zo behandeld wordt.

Antwoord van de eigenaar

Beste Aad,

Vanuit de afdeling Webcare willen wij dit graag voor je oppakken en uitzoeken. Kan je ons een mail sturen naar webcare@caiway.nl? Hierin kunt u vermelden uw adres gegevens en contact nummer.

Wij zullen hiermee uw dossier gaan raadplegen en kijken wat we voor u kunnen betekenen.
In afwachting op uw E-mail.

Met vriendelijke groet,

Arjan in ’t Hout
Caiway Webcare Team.

Was deze review nuttig? 
Nog nooit zo slecht internet ervaren. Toen ziggo nog op coma's zat hadden we nooit problemen gehad. I, had gehoord dat caiway van KPN is laat dat ook zien. En de televisie is ook rampzalig.
Gemiddelde score 
 
3.3
Installatie 
 
5.0
Helpdesk 
 
Onbekend
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
6.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Toosje Februari 02, 2015

Slecht internet

Nog nooit zo slecht internet ervaren. Toen ziggo nog op coma's zat hadden we nooit problemen gehad. I, had gehoord dat caiway van KPN is laat dat ook zien. En de televisie is ook rampzalig.

Antwoord van de eigenaar

Beste 'Toosje',

Dit is niet goed en zeker ook niet zoals we het willen. De overgang en gebruik van onze diensten hoort feilloos te verlopen.

Kunt u een e-mail sturen naar webcare@caiway.nl? Kunt u in de e-mail uw adresgegevens, de storing en een verwijzing naar deze site vermelden?

We lossen het graag voor u op en wachten uw reactie af.

Met vriendelijke groet,

Harma
Caiway Webcare Team

Was deze review nuttig? 
Waardeloze maatschappij wat betreft afspraken. Bellen ze je maandag op dat ze vrijdag langs komen om te monteren. Kun je niet dan zit je maar een weekend zonder televisie en internet.

Ik wacht nog even andere aanbieders af en dan ga ik naar een ander!
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door wendy roelofs Februari 02, 2015

waardeloos begin

Waardeloze maatschappij wat betreft afspraken. Bellen ze je maandag op dat ze vrijdag langs komen om te monteren. Kun je niet dan zit je maar een weekend zonder televisie en internet.

Ik wacht nog even andere aanbieders af en dan ga ik naar een ander!

Antwoord van de eigenaar

Beste Wendy Roelofs,

Hoewel het inmiddels donderdag is komen we graag met u in contact om de door u omschreven situatie op te lossen.

Kunt u uw adresgegevens, een telefoonnummer waar we u kunnen bereiken en een verwijzing naar deze site aan ons doorgeven op webcare@caiway.nl?

We helpen u graag!

Met vriendelijke groet,

Harma
Caiway Webcare Team

Was deze review nuttig? 
Helaas is het niet mogelijk televisie en internet te nemen bij caiway.
Als je televisie en internet en bellen neemt ben je goedkoper uit.

Maar dan geven ze bij caiway aan dan ga je toch naar een andere provider.

Als dat mogelijk was in Schiedam had ik direct over gestapt.

Helaas zitten we aan caiway vast in Schiedam.

Gemiddelde score 
 
5.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
9.0
Digitale televisie 
 
9.0
Geschreven door Tim Januari 23, 2015

Verkoop afdeling caiway

Helaas is het niet mogelijk televisie en internet te nemen bij caiway.
Als je televisie en internet en bellen neemt ben je goedkoper uit.

Maar dan geven ze bij caiway aan dan ga je toch naar een andere provider.

Als dat mogelijk was in Schiedam had ik direct over gestapt.

Helaas zitten we aan caiway vast in Schiedam.

Antwoord van de eigenaar

Beste Tim,

Op dit moment kan je inderdaad een alles in één pakket, RTV, internet en telefonie, bij ons afnemen.

Wel willen je bedanken voor je signaal. Dit nemen wij zeker mee bij het ontwikkelen van nieuwe procucten.

Mocht je nog andere vragen of suggesties hebben dan ontvangen wij deze graag via een e-mail aan webcare@caiway.nl.

Met vriendelijke groet,

Harma
Caiway Webcare Team

Was deze review nuttig? 
Wij hebben elke dag storing op de tv iedere staat de tv op zwart en moet tussen de 10 of 20 keer uit doen en weer aan en dan weer aan ik heb ze hier over gesproken maar het helpt niet hier hebben niets aan alleen wel betalen een boze klant
Geschreven door Bart Januari 21, 2015

Storing tv kanaalen

Wij hebben elke dag storing op de tv iedere staat de tv op zwart en moet tussen de 10 of 20 keer uit doen en weer aan en dan weer aan ik heb ze hier over gesproken maar het helpt niet hier hebben niets aan alleen wel betalen een boze klant

Antwoord van de eigenaar

Beste Bart,

Een storing op al je TV's is niet goed. Dit kan vele oorzaken hebben. We willen graag met je in contact komen om je storing op te lossen.

Kan je via een e-mail aan webcare@caiway.nl je bericht doorgeven? Graag ook je adresgegevens vermelden!

We wachten je bericht af.

Met vriendelijke groet,

Harma
Caiway Webcare Team

Was deze review nuttig? 
393 resultaten - getoond 151 - 200
1 2 3 4 5 6 7 8  
Sortering