Caiway ervaringen

https://www.internetervaring.nl/media/reviews/photos/thumbnail/300x300s/96/76/01/caiway-39-1411403530.png
 
3.3 (337)
0   1   0   0  

Bezoekers ervaringen Terug naar listing

393 resultaten - getoond 301 - 350
1 2 3 4 5 6 7 8  
Sortering 
 
Dit weekend een bijzonder traag internet via da Caiway kabel. Zelfs tot onder de 10 KByte/sec. Bedroevend slecht en net als tijdens de aanvang van internet vele jaren geleden tijdens laden van de pagina's lange tijd wachten.
Van mij mogen ze dat kabel internet van Caiway morgen omzetten op de glasvezel. Maar ook dat gaat weer enkele maanden duren.
Slecht gewoonweg!
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
Onbekend
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Rob November 04, 2012

Caiway zeer traag internet

Dit weekend een bijzonder traag internet via da Caiway kabel. Zelfs tot onder de 10 KByte/sec. Bedroevend slecht en net als tijdens de aanvang van internet vele jaren geleden tijdens laden van de pagina's lange tijd wachten.
Van mij mogen ze dat kabel internet van Caiway morgen omzetten op de glasvezel. Maar ook dat gaat weer enkele maanden duren.
Slecht gewoonweg!

Was deze review nuttig? 
IK wil kwijt dat Caiway een helpdesk van niets heeft.
Als je belt voor hulp en ze je in de wacht zetten,valt de verbinding weg.
Ook geven de helpdeskmedewerkers je allemaal een ander verhaal en de communicatie is ook slecht de 1 zegt dit en als je terug belt hoor je weer een ander verhaal.
Ook vind het belachelijk dat de aansluitkosten zo hoog zijn.
Als je als klant een fout maakt weten ze je wel tevinden,maar als Caiway een fout maakt is hun naam Haas.
Ben blij als mijn contract verloopt,zal deze dan ook zeker beeindigen!
Gemiddelde score 
 
3.0
Installatie 
 
4.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
4.0
Bellen 
 
4.0
Digitale televisie 
 
2.0
Geschreven door onvriendelijk November 02, 2012

Caiway is niet klantvriendelijk

IK wil kwijt dat Caiway een helpdesk van niets heeft.
Als je belt voor hulp en ze je in de wacht zetten,valt de verbinding weg.
Ook geven de helpdeskmedewerkers je allemaal een ander verhaal en de communicatie is ook slecht de 1 zegt dit en als je terug belt hoor je weer een ander verhaal.
Ook vind het belachelijk dat de aansluitkosten zo hoog zijn.
Als je als klant een fout maakt weten ze je wel tevinden,maar als Caiway een fout maakt is hun naam Haas.
Ben blij als mijn contract verloopt,zal deze dan ook zeker beeindigen!

Was deze review nuttig? 
Na een jaar probleemloos televisie van Caiway heb ik besloten ook internet en telefonie van Caiway te nemen. Wat een fout is dat geweest. Telefoonnummer overnemen lukte niet. Na een moeizame installatie dan eindelijk internet en telefonie. Nu heb ik ongeveer 4 maanden internet en telefonie. Het aantal storingen en uitval begon met 1 a 2 keer per week. Nu zit ik op 1 a 2 keer per dag. Meerdere malen gebeld en netjes geholpen zodat ik weer een dag verder kan. Uiteindelijk mail gestuurd door het aanhouden van de storingen. Meestal is de storing alleen te verhelpen door alles uit te zetten en diverse malen alles opnieuw op te starten. Volgens Caiway zijn er geen storingen op het net maar ze geven wel aan dat ze mijn modem niet kunnen inlezen. Soms valt zelfs de verbinding weg tijdens een telefoongesprek. Televisie op de slaapkamer is sinds het internet abonnement niet meer mogelijk. Tenzij er niemand belt en internet niet wordt gebruikt. Nu maar hopen dat het jaar er snel opzit zodat ik van het contract af kan.
Geschreven door L. van Rijswijk Augustus 05, 2012

Caiway internet niet

Na een jaar probleemloos televisie van Caiway heb ik besloten ook internet en telefonie van Caiway te nemen. Wat een fout is dat geweest. Telefoonnummer overnemen lukte niet. Na een moeizame installatie dan eindelijk internet en telefonie. Nu heb ik ongeveer 4 maanden internet en telefonie. Het aantal storingen en uitval begon met 1 a 2 keer per week. Nu zit ik op 1 a 2 keer per dag. Meerdere malen gebeld en netjes geholpen zodat ik weer een dag verder kan. Uiteindelijk mail gestuurd door het aanhouden van de storingen. Meestal is de storing alleen te verhelpen door alles uit te zetten en diverse malen alles opnieuw op te starten. Volgens Caiway zijn er geen storingen op het net maar ze geven wel aan dat ze mijn modem niet kunnen inlezen. Soms valt zelfs de verbinding weg tijdens een telefoongesprek. Televisie op de slaapkamer is sinds het internet abonnement niet meer mogelijk. Tenzij er niemand belt en internet niet wordt gebruikt. Nu maar hopen dat het jaar er snel opzit zodat ik van het contract af kan.

Was deze review nuttig? 
15 juli Alles-in-één-lounge pakket aangevraagd en 17 juli alles in huis. Aangesloten en direct 49,96 Mb internet. Volgende week wordt de telefoon overgezet vanuit Tele2.
Sinds aansluiting op Rekam netwerk waren er problemen met HD zenders, maar dit is allemaal ter plekke netjes doorgemeten en blijkt defekt in de TV te zijn. Dit is door Philips bevestigd en monteur is al geweest. Nu dus CaiWay over Rekam netwerk en over de 100 zenders in goede kwaliteit. Dadelijk de Olympische spelen in 3D via BBC HD. Kan niet wachten....
Tot nu toe alles positief!
Gemiddelde score 
 
8.7
Installatie 
 
9.0
Helpdesk 
 
Onbekend
Internet 
 
9.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
8.0
Geschreven door M. Groenendijk Juli 19, 2012

Ook positieve ervaringen!

15 juli Alles-in-één-lounge pakket aangevraagd en 17 juli alles in huis. Aangesloten en direct 49,96 Mb internet. Volgende week wordt de telefoon overgezet vanuit Tele2.
Sinds aansluiting op Rekam netwerk waren er problemen met HD zenders, maar dit is allemaal ter plekke netjes doorgemeten en blijkt defekt in de TV te zijn. Dit is door Philips bevestigd en monteur is al geweest. Nu dus CaiWay over Rekam netwerk en over de 100 zenders in goede kwaliteit. Dadelijk de Olympische spelen in 3D via BBC HD. Kan niet wachten....
Tot nu toe alles positief!

Was deze review nuttig? 
Onlangs ook met telefonie over gestapt naar de caiway.Maar wat is het toch slecht.
Vaker geen internet dan wel, en afgelopen zondag geen telefoon en internet.
Mocht je dan geholpen willen worde, kan niet ze, zijn er niet, en door de weeks is het vaak lang wachten voordat je aan de beurt bent.Ga toch maar eens kijken bij een andere provider.
Dit kan niet zo, en ik heb er eigenlijk meer dan genoeg van,druk ik me nog netjes uit.
Nee caiway.....schande.Wat een slechte provider.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door monique Juli 09, 2012

nog nooit zo slecht .

Onlangs ook met telefonie over gestapt naar de caiway.Maar wat is het toch slecht.
Vaker geen internet dan wel, en afgelopen zondag geen telefoon en internet.
Mocht je dan geholpen willen worde, kan niet ze, zijn er niet, en door de weeks is het vaak lang wachten voordat je aan de beurt bent.Ga toch maar eens kijken bij een andere provider.
Dit kan niet zo, en ik heb er eigenlijk meer dan genoeg van,druk ik me nog netjes uit.
Nee caiway.....schande.Wat een slechte provider.

Was deze review nuttig? 
als maar problemen vooral tussen de 2 providers caiway en rekam geven elkaar de schuld de klant blijft hiervan de dupe maar boos worden na zoveel jaar ellende mag niet en een tegemoet koming van al die ellende doen ze niet en je terug bellen ook niet het blijft een probleem en met vingers wijze naar elkaar ze maken niks waar van wat ze zeggen ik ga proberen naar rader te schrijven om de handen met meer mensen te bundelen om een oplossing jullie blijven in gebreken en na zoveel jaar is het wel genoeg met kansen geven vind je niet !!!!
Geschreven door meijer Juni 27, 2012

kan geen klacht melden zegt de site email betaat al

als maar problemen vooral tussen de 2 providers caiway en rekam geven elkaar de schuld de klant blijft hiervan de dupe maar boos worden na zoveel jaar ellende mag niet en een tegemoet koming van al die ellende doen ze niet en je terug bellen ook niet het blijft een probleem en met vingers wijze naar elkaar ze maken niks waar van wat ze zeggen ik ga proberen naar rader te schrijven om de handen met meer mensen te bundelen om een oplossing jullie blijven in gebreken en na zoveel jaar is het wel genoeg met kansen geven vind je niet !!!!

Was deze review nuttig? 
Ben al vanaf 2011 bezig om de internet verbinding stabiel te krijgen van internet en bellendeze valt steeds weg.Bij Caiway wil men mij niet meer verder helpen want steeds als ik de klanten service aan de lijn heb zegt men dat er geen monteur langs komt want het werkt volgens hun.
De service is zeer beroerd omdat ik steeds niet bereikbaar ben,terwijl ik wel betaal voor deze diensten.
Gemiddelde score 
 
7.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
Onbekend
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
7.0
Geschreven door Ton van der Laan Juni 20, 2012

geen verbinding

Ben al vanaf 2011 bezig om de internet verbinding stabiel te krijgen van internet en bellendeze valt steeds weg.Bij Caiway wil men mij niet meer verder helpen want steeds als ik de klanten service aan de lijn heb zegt men dat er geen monteur langs komt want het werkt volgens hun.
De service is zeer beroerd omdat ik steeds niet bereikbaar ben,terwijl ik wel betaal voor deze diensten.

Was deze review nuttig? 
Telefoon werkt meer niet dan wel. Internet is vaak traag.
Dit soort ervaringen nooit gehad met KPN en Ziggo.
Het is verschrikkelijk dat een dergelijk bedrijf als enige provider
beschikbaar is in de regio Gouda. Als ik 112 wil bereiken omdat ik
een zwaar medisch probleem heb, er zich een delict voordoet of
omdat mijn huis in brand staat... dan kan ik gewoon niet bellen!!!
Gemiddelde score 
 
1.2
Installatie 
 
2.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door C.Vonk Juni 09, 2012

Nog nooit zo een slechte ervaring als met Caiway

Telefoon werkt meer niet dan wel. Internet is vaak traag.
Dit soort ervaringen nooit gehad met KPN en Ziggo.
Het is verschrikkelijk dat een dergelijk bedrijf als enige provider
beschikbaar is in de regio Gouda. Als ik 112 wil bereiken omdat ik
een zwaar medisch probleem heb, er zich een delict voordoet of
omdat mijn huis in brand staat... dan kan ik gewoon niet bellen!!!

Was deze review nuttig? 
Aangezien wij in Rhoon-Portland wonen, hebben wij slechts de beschikking
over maar liefst 3 (!)schamele HD-zenders, namelijk Nederland 1, 2 en 3.

Inmiddels hebben wij ons hierbij neergelegd en betalen wij netjes onze
(te dure) maandelijks digitale TV abonnement.

Echter wat schetst mijn verbazing? Sinds een week of twee, hebben wij
opeens ook geen beschikking meer over onze laatste 3 HD-zenders! Men
krijgt wel de programma informatie in beeld te zien, maar verder geen
beeld en / of geluid.

Aangezien Nederland 1, 2 en 3 normaliter niet erg boeiend is voor ons,
viel het dus ons pas onlangs op. Dit terwijl het hiervoor wel altijd
gewerkt heeft. Wij kwamen er onlangs achter, aangezien het EK voor de
deur staat en wij zeker wilden weten of de zenders nog werkten, want je
weet het maar nooit met Caiway natuurlijk. Caiway blijft Caiway; een
bedrijf wat hoge bedragen vraagt voor slechte diensten en service.

In eerste instantie dacht ik nog; misschien hebben ze wel iets
veranderd, zonder de klant hierover in te lichten, m.b.t. het toekennen
van kanalen ofzo. Dus onze Humax maar gereset en alle kanalen opnieuw
laten opzoeken en installeren. Helaas niks. Alle overige zenders doen
het gewoon, behalve Nederland 1, 2 en 3 (onze enige HD-zenders waar wij,
in Albrandswaard, de beschikking over hebben.).

Vervolgens enkele dagen gewacht en nogmaals geprobeerd de kanalen
opnieuw te zoeken en te installeren. En wederom helaas. Kanaal 71, 72 en
73 (waar normaliter de HD versies van Nederland 1, 2 en 3 zich
bevinden), laten alleen zien welk programma op dat moment bezig is en
dat de uitzending in HD is, maar verder geen beeld of geluid! Zucht.

Nu hebben wij niet de nieuwste HD-receiver (Humax IRHD-5000Ci), maar
deze heeft wel altijd perfect gewerkt met de enige 3 HD-zenders die wij
hebben in Albrandswaard. Dus dat kan het gewoonweg niet zijn.

Of Caiway doet dit opzettelijk om zo de consument wellicht zo ver te
krijgen om een nieuwe receiver via hun aan te schaffen voor 200 of zelfs
300 Euro? Het zou mij niks verbazen in ieder geval, want de slogan van
Caiway is niet voor niks: "Caiway doet het!".

Aangezien het EK steeds dichterbij komt, was ik genoodzaakt om een email
te sturen naar de klanten-'service' van Caiway. Dit heb ik gedaan op
zaterdag 2 juni om 13:32. En na enkele dagen wachten kreeg ik vandaag (5
juni) zowaar een antwoord terug! En ook nog eens uiterst 'behulpzaak',
namelijk en ik citeer:

"U hoort inderdaad Nederland 1, 2 en 3 in HD te kunnen ontvangen. Mocht
dit niet lukken dan raad ik u aan uw ontvanger terug te zetten naar de
fabrieksintellingen."

De rest van de inhoud zal ik u besparen, want dat beschreef gewoon hoe
ik dit moest doen. Dus zoals verwacht schiet ik hier wederom niks mee op
en zijn we inmiddels alweer 3 dagen verder zonder oplossing.

Natuurlijk is het mijn eigen stomme schuld om te denken dat Caiway dit
probleem even zou oplossen. Immers is Caiway alleen maar in het leven
geroepen om te 'cashen' en support te geven aan klanten, ho maar! Dat
kennen ze niet bij Caiway. Meestal, 9 van de 10 keer, krijgt men bij
Caiway een standaard antwoord terug, waar men totaal niets aan heeft.

Ik heb ze dan ook een zeer 'vriendelijk' email teruggestuurd waarin ik
hun sommeer om dit per direct op te gaan lossen (of in ieder geval
voordat het EK begint), immers betaal ik nu voor diensten die niet
geleverd worden. En dat kan en mag natuurlijk niet.

Het vreemde is wel natuurlijk dat de HD-zenders Nederland 1, 2 en 3
altijd gewoon gewerkt hebben en nu opeens niet meer. En nee mensen, wij
hebben geen 'ingrijpende' veranderingen doorgevoerd met betrekking tot
elektronica of bekabeling. Of het moet komen dat de luxeflex iets meer
open staat voor het zonlicht voor de planten en dat daardoor 'al' onze
HD-zenders als sneeuw voor de zon zijn verdwenen!? Met Caiway weet je
dit natuurlijk nooit.

Ik snap echt niet goed waarom Youp van 't Hek iets meer dan een jaar
geleden Caiway is vergeten te vermelden bij helpdeskellende en
helpdeskterreur. Want Caiway verdient daar toch echt een 'eervolle'
vermelding (op zijn minst).

Nu maar weer afwachten op wat voor een reactie ik nu weer per email ga
terug krijgen. Het zal waarschijnlijk weer zo'n automatisch gegeneerd
bericht zijn. Ach, als ik het EK in HD mis, dan hou ik Caiway
verantwoordelijk voor niet geleverde diensten en zal ik mijn rekening in
mindering brengen. Voor wat, hoort wat, toch?

Caiway verdient weer 2 dikke duimen OMLAAG!!
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Lingen Juni 05, 2012

Caiway flikt het weer eens hoor!! Zucht...

Aangezien wij in Rhoon-Portland wonen, hebben wij slechts de beschikking
over maar liefst 3 (!)schamele HD-zenders, namelijk Nederland 1, 2 en 3.

Inmiddels hebben wij ons hierbij neergelegd en betalen wij netjes onze
(te dure) maandelijks digitale TV abonnement.

Echter wat schetst mijn verbazing? Sinds een week of twee, hebben wij
opeens ook geen beschikking meer over onze laatste 3 HD-zenders! Men
krijgt wel de programma informatie in beeld te zien, maar verder geen
beeld en / of geluid.

Aangezien Nederland 1, 2 en 3 normaliter niet erg boeiend is voor ons,
viel het dus ons pas onlangs op. Dit terwijl het hiervoor wel altijd
gewerkt heeft. Wij kwamen er onlangs achter, aangezien het EK voor de
deur staat en wij zeker wilden weten of de zenders nog werkten, want je
weet het maar nooit met Caiway natuurlijk. Caiway blijft Caiway; een
bedrijf wat hoge bedragen vraagt voor slechte diensten en service.

In eerste instantie dacht ik nog; misschien hebben ze wel iets
veranderd, zonder de klant hierover in te lichten, m.b.t. het toekennen
van kanalen ofzo. Dus onze Humax maar gereset en alle kanalen opnieuw
laten opzoeken en installeren. Helaas niks. Alle overige zenders doen
het gewoon, behalve Nederland 1, 2 en 3 (onze enige HD-zenders waar wij,
in Albrandswaard, de beschikking over hebben.).

Vervolgens enkele dagen gewacht en nogmaals geprobeerd de kanalen
opnieuw te zoeken en te installeren. En wederom helaas. Kanaal 71, 72 en
73 (waar normaliter de HD versies van Nederland 1, 2 en 3 zich
bevinden), laten alleen zien welk programma op dat moment bezig is en
dat de uitzending in HD is, maar verder geen beeld of geluid! Zucht.

Nu hebben wij niet de nieuwste HD-receiver (Humax IRHD-5000Ci), maar
deze heeft wel altijd perfect gewerkt met de enige 3 HD-zenders die wij
hebben in Albrandswaard. Dus dat kan het gewoonweg niet zijn.

Of Caiway doet dit opzettelijk om zo de consument wellicht zo ver te
krijgen om een nieuwe receiver via hun aan te schaffen voor 200 of zelfs
300 Euro? Het zou mij niks verbazen in ieder geval, want de slogan van
Caiway is niet voor niks: "Caiway doet het!".

Aangezien het EK steeds dichterbij komt, was ik genoodzaakt om een email
te sturen naar de klanten-'service' van Caiway. Dit heb ik gedaan op
zaterdag 2 juni om 13:32. En na enkele dagen wachten kreeg ik vandaag (5
juni) zowaar een antwoord terug! En ook nog eens uiterst 'behulpzaak',
namelijk en ik citeer:

"U hoort inderdaad Nederland 1, 2 en 3 in HD te kunnen ontvangen. Mocht
dit niet lukken dan raad ik u aan uw ontvanger terug te zetten naar de
fabrieksintellingen."

De rest van de inhoud zal ik u besparen, want dat beschreef gewoon hoe
ik dit moest doen. Dus zoals verwacht schiet ik hier wederom niks mee op
en zijn we inmiddels alweer 3 dagen verder zonder oplossing.

Natuurlijk is het mijn eigen stomme schuld om te denken dat Caiway dit
probleem even zou oplossen. Immers is Caiway alleen maar in het leven
geroepen om te 'cashen' en support te geven aan klanten, ho maar! Dat
kennen ze niet bij Caiway. Meestal, 9 van de 10 keer, krijgt men bij
Caiway een standaard antwoord terug, waar men totaal niets aan heeft.

Ik heb ze dan ook een zeer 'vriendelijk' email teruggestuurd waarin ik
hun sommeer om dit per direct op te gaan lossen (of in ieder geval
voordat het EK begint), immers betaal ik nu voor diensten die niet
geleverd worden. En dat kan en mag natuurlijk niet.

Het vreemde is wel natuurlijk dat de HD-zenders Nederland 1, 2 en 3
altijd gewoon gewerkt hebben en nu opeens niet meer. En nee mensen, wij
hebben geen 'ingrijpende' veranderingen doorgevoerd met betrekking tot
elektronica of bekabeling. Of het moet komen dat de luxeflex iets meer
open staat voor het zonlicht voor de planten en dat daardoor 'al' onze
HD-zenders als sneeuw voor de zon zijn verdwenen!? Met Caiway weet je
dit natuurlijk nooit.

Ik snap echt niet goed waarom Youp van 't Hek iets meer dan een jaar
geleden Caiway is vergeten te vermelden bij helpdeskellende en
helpdeskterreur. Want Caiway verdient daar toch echt een 'eervolle'
vermelding (op zijn minst).

Nu maar weer afwachten op wat voor een reactie ik nu weer per email ga
terug krijgen. Het zal waarschijnlijk weer zo'n automatisch gegeneerd
bericht zijn. Ach, als ik het EK in HD mis, dan hou ik Caiway
verantwoordelijk voor niet geleverde diensten en zal ik mijn rekening in
mindering brengen. Voor wat, hoort wat, toch?

Caiway verdient weer 2 dikke duimen OMLAAG!!

Was deze review nuttig? 
Sinds het begin van dit jaar heeft Caiway de kabel-activiteiten overgenomen van CAI Albrandswaard. Daarbij zijn een aantal dingen 'contractueel' vastgelegd, namelijk; hanteren van het oude tarief, zo snel mogelijk een werkende EPG en daarnaast meer HD-zenders.

Inmiddels zijn we alweer diverse maanden verder en ik denk dat ik inmiddels genoeg heb ervaren om een eerlijke mening te vormen over Caiway.

De prijzen zijn wel gestegen, in tegenstelling tot wat er schriftelijk is afgesproken.

Nog altijd, anno 2012, zitten wij 'opgescheept' met slechts 3 schamele HD-zenders (Nederland 1, 2 en 3). Waar wij daarnaast ook nog eens de hoofdprijs voor betalen.

Inmiddels is VVD Albrandswaard ook al een onderzoek gestart en daarnaast hebben een aantal inwoners een initiatief gestart om weer van Caiway af te komen.

Caiway is gewoon te duur, komt afspraken niet na en nog maar te zwijgen over ondersteuning. Ik heb in de laatste maanden een 5-tal keer geprobeerd contact te krijgen met deze zogenaamde 'helpdesk', maar telkens staat men minimaal 30 minuten in de wacht en na 45 minuten wachten wordt de verbinding verbroken.

Daarnaast regent het klachten op diverse fora, websites en dergelijke.

Wordt het niet eens tijd dat onze 'mooie' telecom waakhonden, zoals de OPTA en NMa eens onderzoek gaan verrichten naar de werkwijze van Caiway...?

Ach waarom zou men? Immers is Albrandswaard maar een kleine gemeente, waar geen haan naar kraait.

En wie moeten wij 'bedanken' dat wij Caiway in onze gemeente hebben gekregen? Die grote m0ngool van een Bert Euser. Die heeft volgens mij gewoon een flinke zak met geld van Caiway gekregen en in zijn eigen zak gestoken, want een 'normaal' mens had nooit, maar dan ook nooit voor een partij als Caiway gekozen.

Zwakke punten:
Slechts 3 HD-zenders, in plaats van de geadverteerde 21 HD-zenders.

Dezelfde (hoge) abonnementsprijs als bij andere gemeente waar Caiway actief is, maar dan er minder voor terug krijgen.

Helpdesk slecht of gewoonweg onbereikbaar. Ook wordt men zeer schofterig behandeld door medewerkers van Caiway. De wereld zou er een stuk beter uitzien zonder dit 'soort' figuren.

Reactie per email, laat vaak op zich wachten en als men onverhoopt een reactie krijgt, dan is vaak een standaard reactie.

De concurrenten, die ik graag refereer als 'echte' bedrijven, bieden wel alle HD-zenders (direct) aan en dat tegen scherpe prijzen dan die van Caiway. Denk hierbij aan Ziggo, UPC en dergelijke.

Inmiddels overal al klachten gedeponeerd, waaronder Consumentenbond, Tros Radar, Vara's Kassa!, RTV Rijnmond, diverse fora, maar niemand doet er wat aan en iedereen laat Caiway gewoon lekker haar gang gaan.

En dan gaat de overheid en Beatrix vragen stellen waarom onze maatschappij steeds harder wordt? Nou dat komt gewoon door dit soort ervaringen met slechte 'bedrijven' als Caiway (CAIW)...

Aan te bevelen???
Nee, nee, nee, nee, nee! vermijd caiway als de pest mensen!
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Michel Mei 18, 2012
Laatste update: Mei 29, 2012

Caiway is de slechtste internetprovider van Nederland!

Sinds het begin van dit jaar heeft Caiway de kabel-activiteiten overgenomen van CAI Albrandswaard. Daarbij zijn een aantal dingen 'contractueel' vastgelegd, namelijk; hanteren van het oude tarief, zo snel mogelijk een werkende EPG en daarnaast meer HD-zenders.

Inmiddels zijn we alweer diverse maanden verder en ik denk dat ik inmiddels genoeg heb ervaren om een eerlijke mening te vormen over Caiway.

De prijzen zijn wel gestegen, in tegenstelling tot wat er schriftelijk is afgesproken.

Nog altijd, anno 2012, zitten wij 'opgescheept' met slechts 3 schamele HD-zenders (Nederland 1, 2 en 3). Waar wij daarnaast ook nog eens de hoofdprijs voor betalen.

Inmiddels is VVD Albrandswaard ook al een onderzoek gestart en daarnaast hebben een aantal inwoners een initiatief gestart om weer van Caiway af te komen.

Caiway is gewoon te duur, komt afspraken niet na en nog maar te zwijgen over ondersteuning. Ik heb in de laatste maanden een 5-tal keer geprobeerd contact te krijgen met deze zogenaamde 'helpdesk', maar telkens staat men minimaal 30 minuten in de wacht en na 45 minuten wachten wordt de verbinding verbroken.

Daarnaast regent het klachten op diverse fora, websites en dergelijke.

Wordt het niet eens tijd dat onze 'mooie' telecom waakhonden, zoals de OPTA en NMa eens onderzoek gaan verrichten naar de werkwijze van Caiway...?

Ach waarom zou men? Immers is Albrandswaard maar een kleine gemeente, waar geen haan naar kraait.

En wie moeten wij 'bedanken' dat wij Caiway in onze gemeente hebben gekregen? Die grote m0ngool van een Bert Euser. Die heeft volgens mij gewoon een flinke zak met geld van Caiway gekregen en in zijn eigen zak gestoken, want een 'normaal' mens had nooit, maar dan ook nooit voor een partij als Caiway gekozen.

Zwakke punten:
Slechts 3 HD-zenders, in plaats van de geadverteerde 21 HD-zenders.

Dezelfde (hoge) abonnementsprijs als bij andere gemeente waar Caiway actief is, maar dan er minder voor terug krijgen.

Helpdesk slecht of gewoonweg onbereikbaar. Ook wordt men zeer schofterig behandeld door medewerkers van Caiway. De wereld zou er een stuk beter uitzien zonder dit 'soort' figuren.

Reactie per email, laat vaak op zich wachten en als men onverhoopt een reactie krijgt, dan is vaak een standaard reactie.

De concurrenten, die ik graag refereer als 'echte' bedrijven, bieden wel alle HD-zenders (direct) aan en dat tegen scherpe prijzen dan die van Caiway. Denk hierbij aan Ziggo, UPC en dergelijke.

Inmiddels overal al klachten gedeponeerd, waaronder Consumentenbond, Tros Radar, Vara's Kassa!, RTV Rijnmond, diverse fora, maar niemand doet er wat aan en iedereen laat Caiway gewoon lekker haar gang gaan.

En dan gaat de overheid en Beatrix vragen stellen waarom onze maatschappij steeds harder wordt? Nou dat komt gewoon door dit soort ervaringen met slechte 'bedrijven' als Caiway (CAIW)...

Aan te bevelen???
Nee, nee, nee, nee, nee! vermijd caiway als de pest mensen!

Was deze review nuttig? 
waardeloze helpdesk. men laat je zonder enige moeite tientallen minuten wachten voordat je iemand aan de lijn krijgt. het ergste van alles; het lijkt normaal. fijn dat er een team is dat hier een reactie op gaat sturen, liever dat ze hun klanten met respect behandelen!
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door paul Mei 01, 2012

waardeloze helpdesk

waardeloze helpdesk. men laat je zonder enige moeite tientallen minuten wachten voordat je iemand aan de lijn krijgt. het ergste van alles; het lijkt normaal. fijn dat er een team is dat hier een reactie op gaat sturen, liever dat ze hun klanten met respect behandelen!

Was deze review nuttig? 
Ik zit inmiddels al jaaaaren bij Caiway en het is al jaaaaaaren bagger. In mijn oude woning wekelijks problemen, nu ook in mn nieuwe woning. Snelheid niet best.....internet + bellen is drama.....vaak uitval verbinding, dus ook telefonisch niet te bereiken. Dan moet ik met mn mobiele nr (prepaid) naar het 088 nummer bellen en heb er minstens 10 voor me, maar met mn huisnr kan ik gratis naar 1200 bellen (ja...die werkt dan niet he!). Ik heb een abonnement op de storingstickets.....monteurs?? ho maar....ik krijg automatisch een mail, dat volgens hun de storing is verholpen, dus het ticket komt hiermede te vervallen. Het is werkelijk bagger en boos...en ja...het ligt natuurlijk, zoals eerder geschreven....nooit aan Caiway...maar aan de bedrading binnenshuis.....JAWEL....terwijl het modem toch echt op de hoofdaansluiting zit. Ook zo'n eeuwige discussie....volgens hen zit de hoofdaansluiting in de meterkast, maar mensen geloof me....bij mij zit het echt in de woonkamer. Altijd dezelfde vragen....welk kabeltje gebruikt u? Hoe lang is het kabeltje? Hoe groot is de afstand tussen het modem en de aansluiting? Etc etc etc

Dus, nu jawel....na jaaaaaaaaaaaaaren van ellende en eeuwige discussies ga ik me verdiepen in een andere provider, want zoveel ergernis als mn provider vind je bijna nergens denk ik. Het ligt tenslotte toch aan mij, dus is het ook aan mij om er verandering in te brengen.
Gemiddelde score 
 
2.3
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
3.0
Bellen 
 
3.0
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Net Maart 29, 2012

Slechter kan bijna niet

Ik zit inmiddels al jaaaaren bij Caiway en het is al jaaaaaaren bagger. In mijn oude woning wekelijks problemen, nu ook in mn nieuwe woning. Snelheid niet best.....internet + bellen is drama.....vaak uitval verbinding, dus ook telefonisch niet te bereiken. Dan moet ik met mn mobiele nr (prepaid) naar het 088 nummer bellen en heb er minstens 10 voor me, maar met mn huisnr kan ik gratis naar 1200 bellen (ja...die werkt dan niet he!). Ik heb een abonnement op de storingstickets.....monteurs?? ho maar....ik krijg automatisch een mail, dat volgens hun de storing is verholpen, dus het ticket komt hiermede te vervallen. Het is werkelijk bagger en boos...en ja...het ligt natuurlijk, zoals eerder geschreven....nooit aan Caiway...maar aan de bedrading binnenshuis.....JAWEL....terwijl het modem toch echt op de hoofdaansluiting zit. Ook zo'n eeuwige discussie....volgens hen zit de hoofdaansluiting in de meterkast, maar mensen geloof me....bij mij zit het echt in de woonkamer. Altijd dezelfde vragen....welk kabeltje gebruikt u? Hoe lang is het kabeltje? Hoe groot is de afstand tussen het modem en de aansluiting? Etc etc etc

Dus, nu jawel....na jaaaaaaaaaaaaaren van ellende en eeuwige discussies ga ik me verdiepen in een andere provider, want zoveel ergernis als mn provider vind je bijna nergens denk ik. Het ligt tenslotte toch aan mij, dus is het ook aan mij om er verandering in te brengen.

Was deze review nuttig? 
Iedereen die een tablet koopt kan die ook installeren en er e-mail op ontvangen, alleen niet als je bij caiway zit, dan lukt het natuurlijk niet.
Geschreven door Mary Jutte Maart 21, 2012

Tablet

Iedereen die een tablet koopt kan die ook installeren en er e-mail op ontvangen, alleen niet als je bij caiway zit, dan lukt het natuurlijk niet.

Was deze review nuttig? 
Internet is bagger bij Caiway. Ik doe regelmatig
controleren van mijn internet, ik betaal voor 25mbits
maar krijg gemiddeld 10mbits. Aan telefoon krijg je ze niet
te pakken 45 kwartier wachten de hele week wordt niet goed van ze
Geschreven door Thakoer Februari 13, 2012

Internet is bagger bij Caiway. Ik doe regelmatig
controleren van mijn internet, ik betaal voor 25mbits
maar krijg gemiddeld 10mbits. Aan telefoon krijg je ze niet
te pakken 45 kwartier wachten de hele week wordt niet goed van ze

Was deze review nuttig? 
Internet traag of helemaal niet, tv beeld blijft vaak hangen. Volgens helpdesk (na 45 min wachten) ligt het probleem niet bij caiway want het signaal is goed. Wat baal ik dat ik van Ziggo (Den Haag) naar caiway (Naaldwijk)moest over stappen, bij Ziggo nooit problemen en je hoeft niet overal voor te betalen en een stuk goedkoper dan caiway. Wordt tijd voor vrije keuze ook via de kabel.
Gemiddelde score 
 
1.5
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
2.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Peter Februari 06, 2012

Internet traag of helemaal niet, tv beeld blijft vaak hangen. Volgens helpdesk (na 45 min wachten) ligt het probleem niet bij caiway want het signaal is goed. Wat baal ik dat ik van Ziggo (Den Haag) naar caiway (Naaldwijk)moest over stappen, bij Ziggo nooit problemen en je hoeft niet overal voor te betalen en een stuk goedkoper dan caiway. Wordt tijd voor vrije keuze ook via de kabel.

Was deze review nuttig? 
Zeer slechte kwaliteit vaak uitval van tv of slechtbeeld cayway is echter geen aanrader kost veel voor slechte kwaliteit en slechte service, witte boorden criminelen dat zijn het.
Gemiddelde score 
 
1.8
Installatie 
 
3.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
2.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door D Februari 04, 2012

Zeer slechte kwaliteit vaak uitval van tv of slechtbeeld cayway is echter geen aanrader kost veel voor slechte kwaliteit en slechte service, witte boorden criminelen dat zijn het.

Was deze review nuttig? 
Wat een klachtenregen..!! Was van plan om over te stappen met Internet en telefoon maar na het lezen van al die ongein moet ik er niet aan denken..!! Voorlopig blijf ik bij het supertrage maar werkende ADSL van KPN met een betrouwbare telefoonaansluiting (de oude landlijn, en dus niet VoIP)
Geschreven door William Februari 03, 2012

Wat een klachtenregen..!! Was van plan om over te stappen met Internet en telefoon maar na het lezen van al die ongein moet ik er niet aan denken..!! Voorlopig blijf ik bij het supertrage maar werkende ADSL van KPN met een betrouwbare telefoonaansluiting (de oude landlijn, en dus niet VoIP)

Was deze review nuttig? 
wat een waardeloos bedrijf zit je eerst 45min te wachten aan de telefoon voordat je eindelijk iemand aan de lijn krijgt. deze week ook al een email gestuurd waar je gewoon geen reactie op krijgt. nou na 45 min krijgt je iemand aan de lijn die denkt volgens mij o weer zo'n vrouw allemaal duren woorden gebruiken snap ze toch niet. Vraag je om een nieuwe modem moet je er gewoon voor betalen dacht als je klant was dat je die wel kreeg nou caiway doet dus niks eraan om zijn vaste klanten te behouden
Gemiddelde score 
 
1.5
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
2.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door mariska Februari 03, 2012

wat een waardeloos bedrijf zit je eerst 45min te wachten aan de telefoon voordat je eindelijk iemand aan de lijn krijgt. deze week ook al een email gestuurd waar je gewoon geen reactie op krijgt. nou na 45 min krijgt je iemand aan de lijn die denkt volgens mij o weer zo'n vrouw allemaal duren woorden gebruiken snap ze toch niet. Vraag je om een nieuwe modem moet je er gewoon voor betalen dacht als je klant was dat je die wel kreeg nou caiway doet dus niks eraan om zijn vaste klanten te behouden

Was deze review nuttig? 
Wat een verademing na ADSL. Daar steeds een uitvallende lijn en een steeds lagere snelheid (2 Mb), nu lekker snel (25Mb) en stabiel. De snelheid wordt ook keurig gehaald.
Het televisie, telefonie en internet en had veel eerder over moeten stappen.
Installatie was vrij simpel met de meegeleverde kabels en handleiding.
Gemiddelde score 
 
7.7
Installatie 
 
7.0
Helpdesk 
 
Onbekend
Internet 
 
8.0
Bellen 
 
8.0
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Peter V Februari 02, 2012

Wat een verademing na ADSL. Daar steeds een uitvallende lijn en een steeds lagere snelheid (2 Mb), nu lekker snel (25Mb) en stabiel. De snelheid wordt ook keurig gehaald.
Het televisie, telefonie en internet en had veel eerder over moeten stappen.
Installatie was vrij simpel met de meegeleverde kabels en handleiding.

Was deze review nuttig? 
Wat een waardeloos bedrijf voor in deze tijd, het lukt ze niet eens om een normaal stabiel internetsignaal door te sturen.
En als je dan belt voel je je een eikel want er wordt doodleuk gezegd oh is er iets aan de hand dan, terwijl er iets van 22 wachtenden zijn en je een uur wacht.
Hier zijn we echt klaar mee
Wat een kutbedrijf
Gemiddelde score 
 
1.3
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
2.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Tjp lansbergen Februari 01, 2012

Wat een waardeloos bedrijf voor in deze tijd, het lukt ze niet eens om een normaal stabiel internetsignaal door te sturen.
En als je dan belt voel je je een eikel want er wordt doodleuk gezegd oh is er iets aan de hand dan, terwijl er iets van 22 wachtenden zijn en je een uur wacht.
Hier zijn we echt klaar mee
Wat een kutbedrijf

Was deze review nuttig? 
Bij ons in Rhoon Portland worden opeens allemaal facturen in rekening gebracht voor abonnementen die we helemaal niet besteld hebben. We hadden bij de gemeente een standaard abonnement, de gemeente heeft de boel verkocht aan Caiway en Caiway vind het wel een goed idee om iedereen maar gelijk in het duurste pakket te plaatsen. Bellen met de hepldesk heeft geen zin want dan heb je 25 wachtende voor je, in wat voor een klote organisatie zijn we belandt, dankjewel gemeente Albrandswaard!
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Dick Ursinus Januari 29, 2012

Bij ons in Rhoon Portland worden opeens allemaal facturen in rekening gebracht voor abonnementen die we helemaal niet besteld hebben. We hadden bij de gemeente een standaard abonnement, de gemeente heeft de boel verkocht aan Caiway en Caiway vind het wel een goed idee om iedereen maar gelijk in het duurste pakket te plaatsen. Bellen met de hepldesk heeft geen zin want dan heb je 25 wachtende voor je, in wat voor een klote organisatie zijn we belandt, dankjewel gemeente Albrandswaard!

Was deze review nuttig? 
In Krimpen aan den IJssel is kortelings het aantal analoge zenders via de Coaxskabel teruggebracht naar 15 zenders. Eurosport o.a.hoort niet meer bij de door Caiway gemaakte keuze. Juist die zender stuurt de programma-info mee van Guide-plus. Dvd-recorders zijn daarmee gelijk waardeloos geworden. Hoe makkelijk kan een instelling voor hele bevolkingsgroepen zonder meer veel verworven rechten afschaffen. Telefoon moet in de meterkast blijven staan omdat men weigert een nieuwe verbinding in plaats van de bestaande met de huiskamer te maken. Is daardoor niet in het hele huis te ontvangen.
Gemiddelde score 
 
3.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
2.0
Internet 
 
7.0
Bellen 
 
2.0
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Hans Verhoef Januari 28, 2012

In Krimpen aan den IJssel is kortelings het aantal analoge zenders via de Coaxskabel teruggebracht naar 15 zenders. Eurosport o.a.hoort niet meer bij de door Caiway gemaakte keuze. Juist die zender stuurt de programma-info mee van Guide-plus. Dvd-recorders zijn daarmee gelijk waardeloos geworden. Hoe makkelijk kan een instelling voor hele bevolkingsgroepen zonder meer veel verworven rechten afschaffen. Telefoon moet in de meterkast blijven staan omdat men weigert een nieuwe verbinding in plaats van de bestaande met de huiskamer te maken. Is daardoor niet in het hele huis te ontvangen.

Was deze review nuttig? 
We wonen in Aalsmeer en hebben zeer slechte ervaring met Caiway. Altijd af en toe problemen met internet verbinding en telefonie gehad. Sinds midden december vorig jaar voortdurend storingen: 3 minuut verbinding met internet, 5 minuut geen verbinding. Meerdere keren gebeld, elke keer half uur in de wacht gestaan. E-mails gestuurd, geklaagd op verschillende fora, probleem is nog niet opgelost.
Eerst zeiden ze dat het probleem bij ons ligt. IT-specialist ingehuurd, betaald, twee dagen goede verbinding, daarna geen. Toen zei Caiway dat het probleem eigenlijk bij hen ligt, dat om een centraal probleem ging dat te maken had met bepaalde soort modems (we hadden ook zo een aangeschaft op advies van Caiway). Vorige week zeiden ze dat het probleem opgelost is en dat we de ruiter moesten uitschakelen. Dit hebben we gedaan, een paar dagen hadden we wel verbinding, daarna viel het weer weg.
Ik heb weer een melding gestuurd, nog geen reactie gekregen. We worden helemaal wanhopig. Als er een andere provider in onze regio was, waren we meteen overgestapt. Helaas heeft Caiway monopolie in Aalsmeer Nieuw Oosteinde. Meerdere keren gevraagd om een monteur te sturen zodat hij ter plekke kan vast leggen wat er precies aan de hand is, maar dit doen ze niet.
Ik zal niemand adviseren om bij deze provider te gaan, alleen ellende.


Gemiddelde score 
 
2.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
3.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
3.0
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Liza Januari 23, 2012
Laatste update: Januari 13, 2014

We wonen in Aalsmeer en hebben zeer slechte ervaring met Caiway. Altijd af en toe problemen met internet verbinding en telefonie gehad. Sinds midden december vorig jaar voortdurend storingen: 3 minuut verbinding met internet, 5 minuut geen verbinding. Meerdere keren gebeld, elke keer half uur in de wacht gestaan. E-mails gestuurd, geklaagd op verschillende fora, probleem is nog niet opgelost.
Eerst zeiden ze dat het probleem bij ons ligt. IT-specialist ingehuurd, betaald, twee dagen goede verbinding, daarna geen. Toen zei Caiway dat het probleem eigenlijk bij hen ligt, dat om een centraal probleem ging dat te maken had met bepaalde soort modems (we hadden ook zo een aangeschaft op advies van Caiway). Vorige week zeiden ze dat het probleem opgelost is en dat we de ruiter moesten uitschakelen. Dit hebben we gedaan, een paar dagen hadden we wel verbinding, daarna viel het weer weg.
Ik heb weer een melding gestuurd, nog geen reactie gekregen. We worden helemaal wanhopig. Als er een andere provider in onze regio was, waren we meteen overgestapt. Helaas heeft Caiway monopolie in Aalsmeer Nieuw Oosteinde. Meerdere keren gevraagd om een monteur te sturen zodat hij ter plekke kan vast leggen wat er precies aan de hand is, maar dit doen ze niet.
Ik zal niemand adviseren om bij deze provider te gaan, alleen ellende.


Was deze review nuttig? 
een grote bende is het daar bij caiway weg er mee heel veel storingen!!!!! nooit aan beginnen!!helpdesk is een grote drama!wacht tijden zijn bizar ander half uur aan de lijn hangen is een drma zonde van me tijd!kpn ziggo tele2 gaat het worden voor mij!
Gemiddelde score 
 
4.0
Installatie 
 
7.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
7.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door mirjam Januari 20, 2012

een grote bende is het daar bij caiway weg er mee heel veel storingen!!!!! nooit aan beginnen!!helpdesk is een grote drama!wacht tijden zijn bizar ander half uur aan de lijn hangen is een drma zonde van me tijd!kpn ziggo tele2 gaat het worden voor mij!

Was deze review nuttig? 
Omdat wij een zeer slechte ontvangst hebben op de 2e TV contact gezocht met Caiway. De helpdesk is een drama!1e keer bellen en 24 min. gewacht. Na 3 dagen geen actie, opnieuw bellen en 1e x bellen en 9 wachtenden, na 18 min. verbinding verbroken.2e keer bellen: 8 wachtenden en na 20 min. iemand aan de telefoon.
Gemiddelde score 
 
2.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
3.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door J.G. Bruijnen Januari 12, 2012

Omdat wij een zeer slechte ontvangst hebben op de 2e TV contact gezocht met Caiway. De helpdesk is een drama!1e keer bellen en 24 min. gewacht. Na 3 dagen geen actie, opnieuw bellen en 1e x bellen en 9 wachtenden, na 18 min. verbinding verbroken.2e keer bellen: 8 wachtenden en na 20 min. iemand aan de telefoon.

Was deze review nuttig? 
Wegens verhuizing naar Gouda hebben wij voor Caiway gekozen gezien het de enige kabelinternet aanbieder is daar en de afstand tot de centrale te ver is voor ADSL2. Achteraf gezien had ik beter voor een trage stabiele ADSL2 verbinding kunnen kiezen... de service en geleverde diensten van Caiway zijn ronduit abominabel, voor iedereen die zich nog oriënteert in omgeving Gouda, kies niet voor Caiway! Internet ligt er voortdurend uit, ik heb op zijn minst 3 weekenden grotendeels zonder internet gezeten en ook heb ik dikwijls last van een onderbrekingen in de connectie, voor een beetje surfen op internet is dit irritant en online games spelen wordt onmogelijk hierdoor. De helpdesk bel ik niet meer, de technische helpdesk is ok, die weten in ieder geval waar ze het over hebben, de administratieve helpdesk helaas niet. Ik heb onderhand een geschiedenis met Caiway terwijl ik slechts kort klant ben, zonde van de tijd.
(om kort te gaan: je betaalt de hoofdprijs voor een onstabiele connectie & slechte service iets wat ik van te voren niet verwacht had)
Gemiddelde score 
 
4.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
2.0
Internet 
 
6.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Paul Kruit Januari 08, 2012

Wegens verhuizing naar Gouda hebben wij voor Caiway gekozen gezien het de enige kabelinternet aanbieder is daar en de afstand tot de centrale te ver is voor ADSL2. Achteraf gezien had ik beter voor een trage stabiele ADSL2 verbinding kunnen kiezen... de service en geleverde diensten van Caiway zijn ronduit abominabel, voor iedereen die zich nog oriënteert in omgeving Gouda, kies niet voor Caiway! Internet ligt er voortdurend uit, ik heb op zijn minst 3 weekenden grotendeels zonder internet gezeten en ook heb ik dikwijls last van een onderbrekingen in de connectie, voor een beetje surfen op internet is dit irritant en online games spelen wordt onmogelijk hierdoor. De helpdesk bel ik niet meer, de technische helpdesk is ok, die weten in ieder geval waar ze het over hebben, de administratieve helpdesk helaas niet. Ik heb onderhand een geschiedenis met Caiway terwijl ik slechts kort klant ben, zonde van de tijd.
(om kort te gaan: je betaalt de hoofdprijs voor een onstabiele connectie & slechte service iets wat ik van te voren niet verwacht had)

Was deze review nuttig? 
Sinds een half jaar klant en opeens werkt het internet niet meer. Slecht nieuws, want ik werk veel thuis. De queues (wachtrijen) bij de helpdesk zijn dramatisch. 19 wachtenden, 12 wachtenden. Slecht hoor ! Op mail wordt inderdaad niet gereageerd door cai Way. De medewerkers die ik gesproken heb hebben vertellen mij dat er een generieke software storing bij CaiWay is en dat ik pech heb dat ik een van de 'gelukkigen' ben die erdoor wordt geraakt. Ze kunnen niets zeggen over de oplostijd.

Zelf werk ik (al een lange tijd) bij KPN. vroeger hadden wij een soortgelijk imago. Nu pas voel ik zelf hoe irritant het is om als een ping-pong-bal gebruikt te worden door een leverancier.
Gemiddelde score 
 
2.0
Installatie 
 
2.0
Helpdesk 
 
2.0
Internet 
 
2.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Roy Acosta Januari 06, 2012

Sinds een half jaar klant en opeens werkt het internet niet meer. Slecht nieuws, want ik werk veel thuis. De queues (wachtrijen) bij de helpdesk zijn dramatisch. 19 wachtenden, 12 wachtenden. Slecht hoor ! Op mail wordt inderdaad niet gereageerd door cai Way. De medewerkers die ik gesproken heb hebben vertellen mij dat er een generieke software storing bij CaiWay is en dat ik pech heb dat ik een van de 'gelukkigen' ben die erdoor wordt geraakt. Ze kunnen niets zeggen over de oplostijd.

Zelf werk ik (al een lange tijd) bij KPN. vroeger hadden wij een soortgelijk imago. Nu pas voel ik zelf hoe irritant het is om als een ping-pong-bal gebruikt te worden door een leverancier.

Was deze review nuttig? 
Caway, wat een drama, ben nu al een half jaar bezig om het internet en de telefoon goed werkend te krijgen, 3 monteurs later is het probleem nog niet opgelost, kan natuurlijk ook niet bellen zonder telefoon, doe alles per mail via mijn gsm, maar caiway verdomd het om te reageren, maar wel rekeningen blijven sturen, zijn er mensen die ervaring hebben met het niet betalen van hun rekening vanwege niet geleverde diensten?>
Gemiddelde score 
 
2.5
Installatie 
 
4.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
4.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door c pauw Januari 04, 2012

Caway, wat een drama, ben nu al een half jaar bezig om het internet en de telefoon goed werkend te krijgen, 3 monteurs later is het probleem nog niet opgelost, kan natuurlijk ook niet bellen zonder telefoon, doe alles per mail via mijn gsm, maar caiway verdomd het om te reageren, maar wel rekeningen blijven sturen, zijn er mensen die ervaring hebben met het niet betalen van hun rekening vanwege niet geleverde diensten?>

Was deze review nuttig? 
ook wij zitten al 5 dagen met een haperend Internet. blijkt een netwerkstoring te zijn i.c.m. de arris modem. van het weekend is er al een update geweest van de modem, volgens de helpdesk, alleen heeft dat dus geen resultaat gehad. Ben keurig te woord gestaan door de helpdesk. ze belde me zelfs terug op mijn mobiel vanwege de uitvallende telefoon. we hebben dit probleem al 4 weken, iedere keer op donderdag en vrijdag. alleen nu al langer dus. ze konden niet vertellen hoe lang het nog gaat duren.
Gemiddelde score 
 
6.8
Installatie 
 
9.0
Helpdesk 
 
7.0
Internet 
 
4.0
Bellen 
 
7.0
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door skafie Januari 02, 2012

ook wij zitten al 5 dagen met een haperend Internet. blijkt een netwerkstoring te zijn i.c.m. de arris modem. van het weekend is er al een update geweest van de modem, volgens de helpdesk, alleen heeft dat dus geen resultaat gehad. Ben keurig te woord gestaan door de helpdesk. ze belde me zelfs terug op mijn mobiel vanwege de uitvallende telefoon. we hebben dit probleem al 4 weken, iedere keer op donderdag en vrijdag. alleen nu al langer dus. ze konden niet vertellen hoe lang het nog gaat duren.

Was deze review nuttig? 
Zeer slechte ervaringen met Caiway. Laatste weken valt internet er steeds uit. Dacht eerst dat het wellicht aan de router lag dus nieuwe gekocht, probleem niet opgelost. Morgen maar weer eens bellen, maar lees al dat meerdere mensen er last van hebben en dat het aan het modem ligt.

Tevens zijn de snelheden op de piekuren bijzonder traag (heb snelste abo). Dusdanig traag dat de pagina soms gewoon niet laadt. Buiten de piekuren overigens wel lekker snel maar dat mag ook wel gezien het abo.

Klantervice bellen heeft geen zin, die nemen toch niet op.

Zodra er in ons gebied een andere aanbieder bijkomt ben ik weg bij Caiway!
Gemiddelde score 
 
3.5
Installatie 
 
8.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
4.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Marcel Januari 02, 2012

Zeer slechte ervaringen met Caiway. Laatste weken valt internet er steeds uit. Dacht eerst dat het wellicht aan de router lag dus nieuwe gekocht, probleem niet opgelost. Morgen maar weer eens bellen, maar lees al dat meerdere mensen er last van hebben en dat het aan het modem ligt.

Tevens zijn de snelheden op de piekuren bijzonder traag (heb snelste abo). Dusdanig traag dat de pagina soms gewoon niet laadt. Buiten de piekuren overigens wel lekker snel maar dat mag ook wel gezien het abo.

Klantervice bellen heeft geen zin, die nemen toch niet op.

Zodra er in ons gebied een andere aanbieder bijkomt ben ik weg bij Caiway!

Was deze review nuttig? 
Super slechte service en verbindingen bij Caiway! Open dat kabel netwerk! Ik wil zo snel mogelijk van Caiway afzijn.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door De Vink Januari 02, 2012

Super slechte service en verbindingen bij Caiway! Open dat kabel netwerk! Ik wil zo snel mogelijk van Caiway afzijn.

Was deze review nuttig? 
in december 2011 de overstap gemaakt naar caiway; binnen 10 wekrdagen komt pakket, zoals beloofd. installatie is eenvoudig; alles lijkt te werken, totdat.....
je je e-mail via je smartphone wilt laten lopen; ontvangen gaat wel, maar verzenden niet ?
je e-mail verzenden via een andere vaste verbinding dan die van caiway gaat ook al niet.
Na drie dagen internet en telefoon, merk ik dat de internet verbinding er regelmatig uitligt: ineens geen antwoord meer van het web; na een minuutje of twee hersteld dat. twee dagen later: helemaal niets meer; tc is ook ineens slecht.
TV alleen werkt goed, internet alleen werkt ook goed; met splitter: niets meer, ik heb inmiddels drie splitters geprobeerd niets; waardeloo
Gemiddelde score 
 
3.5
Installatie 
 
7.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
5.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door peter December 31, 2011

in december 2011 de overstap gemaakt naar caiway; binnen 10 wekrdagen komt pakket, zoals beloofd. installatie is eenvoudig; alles lijkt te werken, totdat.....
je je e-mail via je smartphone wilt laten lopen; ontvangen gaat wel, maar verzenden niet ?
je e-mail verzenden via een andere vaste verbinding dan die van caiway gaat ook al niet.
Na drie dagen internet en telefoon, merk ik dat de internet verbinding er regelmatig uitligt: ineens geen antwoord meer van het web; na een minuutje of twee hersteld dat. twee dagen later: helemaal niets meer; tc is ook ineens slecht.
TV alleen werkt goed, internet alleen werkt ook goed; met splitter: niets meer, ik heb inmiddels drie splitters geprobeerd niets; waardeloo

Was deze review nuttig? 
Onze internetverbinding wordt al sinds 26 december steeds verbroken en niet af en toe maar ongeveer om de 3 minuten! Dan is het 3 minuten wachten en hup hij is er weer, enz., enz. En dit is al 5 dagen gaande. Drie maal helpdesk gemaild, geen reactie, 2 maal gebeld en eindelijk vernomen dat er een software probleem met de Arris modems is in o.a. mijn regio, 3123SG. Ok, maar verhelp het dan is een keer. Wat zijn dat voor technici, dit is om horendol van te worden.

Zit je lekker te surfen, loopt alles weer vast. Oorzaak is dan een uitgevallen internetverbinding. Zou aan je pc kunnen liggen zou je zeggen, maar dat is helaas niet het geval. Modem en router gereset, instellingen nagelopen. Als er meerdere pc�s op internet zijn, valt bij allemaal de verbinding weg. Lijkt wel of het signaal gewoon even is onderbroken. Hoogst irritant als je net iets hebt gedaan en je pagina slaat vast. kan je weer opnieuw beginnen en dat nu al 5 dagen! De telefoon doet ook al weken vreemd. Je belt een bedrijf, wordt doorverbonden en vervolgens hoort men je niet meer. Ook al een enige tijd bekend software probleem volgens de helpdesk. Waar snel aan wordt toegevoegd, maar er wordt hard aan een oplossing gewerkt, zucht.Vuilnisman................................
Gemiddelde score 
 
3.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
5.0
Bellen 
 
5.0
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Robert December 30, 2011

Onze internetverbinding wordt al sinds 26 december steeds verbroken en niet af en toe maar ongeveer om de 3 minuten! Dan is het 3 minuten wachten en hup hij is er weer, enz., enz. En dit is al 5 dagen gaande. Drie maal helpdesk gemaild, geen reactie, 2 maal gebeld en eindelijk vernomen dat er een software probleem met de Arris modems is in o.a. mijn regio, 3123SG. Ok, maar verhelp het dan is een keer. Wat zijn dat voor technici, dit is om horendol van te worden.

Zit je lekker te surfen, loopt alles weer vast. Oorzaak is dan een uitgevallen internetverbinding. Zou aan je pc kunnen liggen zou je zeggen, maar dat is helaas niet het geval. Modem en router gereset, instellingen nagelopen. Als er meerdere pc�s op internet zijn, valt bij allemaal de verbinding weg. Lijkt wel of het signaal gewoon even is onderbroken. Hoogst irritant als je net iets hebt gedaan en je pagina slaat vast. kan je weer opnieuw beginnen en dat nu al 5 dagen! De telefoon doet ook al weken vreemd. Je belt een bedrijf, wordt doorverbonden en vervolgens hoort men je niet meer. Ook al een enige tijd bekend software probleem volgens de helpdesk. Waar snel aan wordt toegevoegd, maar er wordt hard aan een oplossing gewerkt, zucht.Vuilnisman................................

Was deze review nuttig? 
Over een periode van 1 maand gebeld op verschillende tijden voor informatie over glasvezel en combi abo's steeds 19 a 20 wachtenden voor u.
Email's beantwoorden ( wat is dat ?.).
Om een abo bij hun te nemen ben ik van af gestapt als je zo met je toekomstige klanten omgaat.
Laat staan als je storingen zou hebben dan hang je denk ik zo 40 minuten aan de telefoon(mobiel dan ).

Ik hoop dat ze binnen kort de glasvezel vrijgeen voor betere providers.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Piet December 29, 2011

Over een periode van 1 maand gebeld op verschillende tijden voor informatie over glasvezel en combi abo's steeds 19 a 20 wachtenden voor u.
Email's beantwoorden ( wat is dat ?.).
Om een abo bij hun te nemen ben ik van af gestapt als je zo met je toekomstige klanten omgaat.
Laat staan als je storingen zou hebben dan hang je denk ik zo 40 minuten aan de telefoon(mobiel dan ).

Ik hoop dat ze binnen kort de glasvezel vrijgeen voor betere providers.

Was deze review nuttig? 
nou meneer of mevrouw Caiway,
gelet op de tegenvallende berichten hiervoor, ga ik mijn Internet en telefoonabonnement maar niet overzetten naar u.
Ik heb al jaren wel uw TV, en daar heb ik geen klachten over. Wel over Internet enkele jaren geleden.
Geschreven door Bas Eggink December 28, 2011

nou meneer of mevrouw Caiway,
gelet op de tegenvallende berichten hiervoor, ga ik mijn Internet en telefoonabonnement maar niet overzetten naar u.
Ik heb al jaren wel uw TV, en daar heb ik geen klachten over. Wel over Internet enkele jaren geleden.

Was deze review nuttig? 
Jullie snappen er niets van.
Gemiddelde score 
 
5.5
Installatie 
 
10.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
10.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door MR December 27, 2011

Jullie snappen er niets van.

Was deze review nuttig? 
eerste kerstdag internet telefoon en kabel er uit.
Kijken op de site helpt niet
Een email sturen naar het algemene info@caiway.nl adress. het is te zot voor woorden.

Hele buurt ligt eruit. En nu

Zou fijn zijn als ze eens een goede storingsdienst regelden als je internet levert hoor je gewoon een goed storings afhandeling te hebben.

William Lagerberg. AAlsmeer
Gemiddelde score 
 
2.0
Installatie 
 
2.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
4.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door William lagerberg December 25, 2011

eerste kerstdag internet telefoon en kabel er uit.
Kijken op de site helpt niet
Een email sturen naar het algemene info@caiway.nl adress. het is te zot voor woorden.

Hele buurt ligt eruit. En nu

Zou fijn zijn als ze eens een goede storingsdienst regelden als je internet levert hoor je gewoon een goed storings afhandeling te hebben.

William Lagerberg. AAlsmeer

Was deze review nuttig? 
Te veel problemen om op te sommen, zie hieronder de belangrijkste:


-Zeer traag internet in Schiedam tov andere providers,
-Lange wachtrijen bij de helpdesk.
Heb je ze een keer te pakken, dan wordt je verteld dat hun installatie goed werkt met de kabelmodem bij mij thuis en wordt er doodleuk doorverwezen dat het probleem 100% aan mijn splinternieuwe Linksys Router modem ligt. Ik heb mijn linksys uitvoerig laten testen en dat werkt prima.
-Regelmatig uitvallen en vastlopen van de modem.
-Als jarenlange trouwe vaste klant wordt je in de steek gelaten en wordt je niet geholpen.

Succes,
MS
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Messut Saruhan December 16, 2011

Te veel problemen om op te sommen, zie hieronder de belangrijkste:


-Zeer traag internet in Schiedam tov andere providers,
-Lange wachtrijen bij de helpdesk.
Heb je ze een keer te pakken, dan wordt je verteld dat hun installatie goed werkt met de kabelmodem bij mij thuis en wordt er doodleuk doorverwezen dat het probleem 100% aan mijn splinternieuwe Linksys Router modem ligt. Ik heb mijn linksys uitvoerig laten testen en dat werkt prima.
-Regelmatig uitvallen en vastlopen van de modem.
-Als jarenlange trouwe vaste klant wordt je in de steek gelaten en wordt je niet geholpen.

Succes,
MS

Was deze review nuttig? 
Pas overgestapt en vanaf de installatie problemen. Internetten en tv afzonderlijk werkt prima, maar met internet tijdens tv kijken verandert het beeld in blokjes. 1 dag na installatie en constateren van deze fout, klantenservice gebeld. Na zeer lang in de wacht gestaan te hebben, ben ik zeer klantonvriendelijk behandeld en komt het er op neer dat ik een monteur (tegen betaling) moet laten komen. Dit terwijl ik deze problemen nooit had toen ik alleen tv had van caiway.
De opstelling van ciaway is ronduit schokkend en getuigt niet van enig inleven in de klant.
Mijn tip: wacht op de glasvezel en zoek dan een andere professionele partij. UPC, wanneer komt je ons verlossen van caiway?!
Gemiddelde score 
 
3.3
Installatie 
 
7.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
4.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door NKaag December 16, 2011

Pas overgestapt en vanaf de installatie problemen. Internetten en tv afzonderlijk werkt prima, maar met internet tijdens tv kijken verandert het beeld in blokjes. 1 dag na installatie en constateren van deze fout, klantenservice gebeld. Na zeer lang in de wacht gestaan te hebben, ben ik zeer klantonvriendelijk behandeld en komt het er op neer dat ik een monteur (tegen betaling) moet laten komen. Dit terwijl ik deze problemen nooit had toen ik alleen tv had van caiway.
De opstelling van ciaway is ronduit schokkend en getuigt niet van enig inleven in de klant.
Mijn tip: wacht op de glasvezel en zoek dan een andere professionele partij. UPC, wanneer komt je ons verlossen van caiway?!

Was deze review nuttig? 
Sinds ruim een jaar Caiway hier in Krimpen. Hoewel bijna overal het basispakket van Caiway ongecodeerd is, gaat Caiway in Krimpen het basispakket coderen. Moet ik dus voor mijn tweede en derde televisie een dure CI module kopen en een smartcard en maandelijkse toeslag. Ik had nooit verwacht dat Caiway zijn klanten zo ongelijk zou behandelen. Internet is prima over de glasvezel.
Gemiddelde score 
 
8.0
Installatie 
 
6.0
Helpdesk 
 
7.0
Internet 
 
9.0
Bellen 
 
10.0
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door N van Galen December 16, 2011

Sinds ruim een jaar Caiway hier in Krimpen. Hoewel bijna overal het basispakket van Caiway ongecodeerd is, gaat Caiway in Krimpen het basispakket coderen. Moet ik dus voor mijn tweede en derde televisie een dure CI module kopen en een smartcard en maandelijkse toeslag. Ik had nooit verwacht dat Caiway zijn klanten zo ongelijk zou behandelen. Internet is prima over de glasvezel.

Was deze review nuttig? 
bandieten zijn het .
niet alleen caiway maar ook alle anderen.
je bent verplicht om digitaal te gaan.
je moet dus ook een kastje aanschaffen .m
maar je hele dure video recorder of tegenwoordig harddisc kun je weggooien
omdat mijne heren caiway het signaal niet door geven.
ja alleen naar hun eigen harddisc.
hoezo witte boorden criminelen.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door j.n.smook December 12, 2011

bandieten zijn het .
niet alleen caiway maar ook alle anderen.
je bent verplicht om digitaal te gaan.
je moet dus ook een kastje aanschaffen .m
maar je hele dure video recorder of tegenwoordig harddisc kun je weggooien
omdat mijne heren caiway het signaal niet door geven.
ja alleen naar hun eigen harddisc.
hoezo witte boorden criminelen.

Was deze review nuttig? 
Zojuist gebeld met Klantenservice over de levering van een digitale decoder voor � 99,00. Deze actie is voor nieuwe klanten en niet voor bestaande klanten. 1e medewerker hangt halverwege het gesprek gewoon op. Let op: het was een normaal gesprek, niet agressief of onbeschoft maar wel kritisch. Toch maar even terug gebeld en de 2e medewerker vond het ecth niet kunnen om zomaar op te hangen en bla, bla ,bla....Goed dan maar even terzake. Die decoder kun je als bestaande klant gewoon krijgen voor � 99,00 als je maar even zeurt. Het beleid wordt binnenkort aangepast en dan kan elke klant hem krijgen voor � 99,00 bij een combi pakket.
Gemiddelde score 
 
6.3
Installatie 
 
7.0
Helpdesk 
 
3.0
Internet 
 
7.0
Bellen 
 
8.0
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Michael Luijendijk November 25, 2011

Zojuist gebeld met Klantenservice over de levering van een digitale decoder voor � 99,00. Deze actie is voor nieuwe klanten en niet voor bestaande klanten. 1e medewerker hangt halverwege het gesprek gewoon op. Let op: het was een normaal gesprek, niet agressief of onbeschoft maar wel kritisch. Toch maar even terug gebeld en de 2e medewerker vond het ecth niet kunnen om zomaar op te hangen en bla, bla ,bla....Goed dan maar even terzake. Die decoder kun je als bestaande klant gewoon krijgen voor � 99,00 als je maar even zeurt. Het beleid wordt binnenkort aangepast en dan kan elke klant hem krijgen voor � 99,00 bij een combi pakket.

Was deze review nuttig? 
Net klant van combi pakket geworden, na jaren onafhankelijk telefoon en adsl internet te hebben gehad.
Installatie is makkelijk.
Betrouwbaarheid van internet zeer slecht. Verbinding valt om het kwartier even weg waardoor ik nu niet meer online kan gamen....
1 maal de helpdesk gebeld en volgens hun zit alles aan Caiway zijde goed...

Ben bang dat ik dit gevecht niet ga winnen.
Van de beloofde 35mbit krijg ik er slechts 18 (met moeite)

Geen aanrader dus voor internet, heb voip nog niet echt gebruikt maar deze zal ongetwijfeld ook lijden onder de slechte/wegvallende verbinding.
Gemiddelde score 
 
5.0
Installatie 
 
8.0
Helpdesk 
 
Onbekend
Internet 
 
2.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Frans November 19, 2011

Net klant van combi pakket geworden, na jaren onafhankelijk telefoon en adsl internet te hebben gehad.
Installatie is makkelijk.
Betrouwbaarheid van internet zeer slecht. Verbinding valt om het kwartier even weg waardoor ik nu niet meer online kan gamen....
1 maal de helpdesk gebeld en volgens hun zit alles aan Caiway zijde goed...

Ben bang dat ik dit gevecht niet ga winnen.
Van de beloofde 35mbit krijg ik er slechts 18 (met moeite)

Geen aanrader dus voor internet, heb voip nog niet echt gebruikt maar deze zal ongetwijfeld ook lijden onder de slechte/wegvallende verbinding.

Was deze review nuttig? 
Wij hebben jarenlang zonder problemen KPN internet en telefonie gehad en zijn overgestapt op Caiway.Wij hebben al 3 keer zonder gezeten en nu hebben wij al een week weer geen internet en telefonie. Wij hebben al 5 keer gebeld maar het is nog niet verholpen. 3 keer geven ze aan dat het een centrale storing is en 2 maal denken ze dat het bij ons ligt. Ik heb zelf de aansluiting op het modem gecontroleerd en dat zit echt goed aangesloten. Nu willen ze een monteur zenden en moet ik een hele ochtend vrij nemen van werk om te wachten op een monteur. Ik ben caiway zat en ga weer terug naar KPN. Mijn verwachting is namelijk dat er weer storingen gaan volgen en baal vreselijk van de service.
Gemiddelde score 
 
4.0
Installatie 
 
5.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
5.0
Bellen 
 
5.0
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Frank Minderman Oktober 19, 2011

Wij hebben jarenlang zonder problemen KPN internet en telefonie gehad en zijn overgestapt op Caiway.Wij hebben al 3 keer zonder gezeten en nu hebben wij al een week weer geen internet en telefonie. Wij hebben al 5 keer gebeld maar het is nog niet verholpen. 3 keer geven ze aan dat het een centrale storing is en 2 maal denken ze dat het bij ons ligt. Ik heb zelf de aansluiting op het modem gecontroleerd en dat zit echt goed aangesloten. Nu willen ze een monteur zenden en moet ik een hele ochtend vrij nemen van werk om te wachten op een monteur. Ik ben caiway zat en ga weer terug naar KPN. Mijn verwachting is namelijk dat er weer storingen gaan volgen en baal vreselijk van de service.

Was deze review nuttig? 
Gisterenavond viel alles weer eens uit (ook bij mijn bejaarde buren), dus "even" Caiway gebeld.

En wat denk je? Juist bijna 1 1/2 uur in de wacht gestaan. De eerste keer werd de verbinding verbroken na 45 minuten wachten. Zucht.

Vervolgens krijg je de standaard vragen van; heeft u kabels wel goed aangesloten, heeft u onlangs iets gewijzigd, etc....

Vervolgens zouden ze het uitzoeken en zou ik teruggebeld worden. Dat laatste is natuurlijk niet gebeurd. Ben maar naar bed gegaan, aangezien ik niks kon kijken of doen.

Kreeg trouwens wel de opmerking mee, nadat ik tevens geklaagd had over de lange wachtijd aan de telefoon, dat ik mijn storing ook per email / website kan melden. Beetje vreemd, als alles (dus ook internet) eruit ligt...

Het wordt hoog tijd dat Caiway opgekocht wordt door UPC of Ziggo. Of nog beter van de markt verdwijnt.

Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Jasper Vermunt September 27, 2011

Gisterenavond viel alles weer eens uit (ook bij mijn bejaarde buren), dus "even" Caiway gebeld.

En wat denk je? Juist bijna 1 1/2 uur in de wacht gestaan. De eerste keer werd de verbinding verbroken na 45 minuten wachten. Zucht.

Vervolgens krijg je de standaard vragen van; heeft u kabels wel goed aangesloten, heeft u onlangs iets gewijzigd, etc....

Vervolgens zouden ze het uitzoeken en zou ik teruggebeld worden. Dat laatste is natuurlijk niet gebeurd. Ben maar naar bed gegaan, aangezien ik niks kon kijken of doen.

Kreeg trouwens wel de opmerking mee, nadat ik tevens geklaagd had over de lange wachtijd aan de telefoon, dat ik mijn storing ook per email / website kan melden. Beetje vreemd, als alles (dus ook internet) eruit ligt...

Het wordt hoog tijd dat Caiway opgekocht wordt door UPC of Ziggo. Of nog beter van de markt verdwijnt.

Was deze review nuttig? 
Wat een hopeloos bedrijf. In H-i-Ambacht alleen maar ellende. Traag internet, mn 's avonds, telefoon hopeloos, valt regelmatig weg. Digitale TV heeft soms een resolutie van 60 punten (blokken) per 46". Gelukkig is de helpdesk gemiddeld ook niet te bereiken en op een mail (klacht) antwoord, wacht ik al 3 maanden.
Gemiddelde score 
 
1.8
Installatie 
 
3.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
2.0
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Gerrit September 07, 2011

Wat een hopeloos bedrijf. In H-i-Ambacht alleen maar ellende. Traag internet, mn 's avonds, telefoon hopeloos, valt regelmatig weg. Digitale TV heeft soms een resolutie van 60 punten (blokken) per 46". Gelukkig is de helpdesk gemiddeld ook niet te bereiken en op een mail (klacht) antwoord, wacht ik al 3 maanden.

Was deze review nuttig? 
Sinds een paar maanden veel problemen met internet. Klantenservice Caiway (slecht bereikbaar)kwam uiteindelijk met de oplossing: een nieuw modem. Aangeschaft. Helpt niet. Klantenservice Caiway: uw router is niet goed. Losgekoppeld. Helpt ook niet. Klantenservice Caiway: uw splitter is niet goed. Nieuwe splitter. U raadt het al. Oplossing van de klant: ANDERE PROVIDER!
Gemiddelde score 
 
2.3
Installatie 
 
5.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Herman Reinders Augustus 25, 2011

Sinds een paar maanden veel problemen met internet. Klantenservice Caiway (slecht bereikbaar)kwam uiteindelijk met de oplossing: een nieuw modem. Aangeschaft. Helpt niet. Klantenservice Caiway: uw router is niet goed. Losgekoppeld. Helpt ook niet. Klantenservice Caiway: uw splitter is niet goed. Nieuwe splitter. U raadt het al. Oplossing van de klant: ANDERE PROVIDER!

Was deze review nuttig? 
Ben al jaren klant bij Caiway en heeft altijd goed gedaan, tot kort geleden, toen kreeg ik ineens vaak storing in mijn internetverbinding, verbinding viel elke keer uit. zwaar irritant. Na contact met de helpdesk heeft een monteur gekeken wat er aan de hand was en alles doorgemeten, storing bleek door iets in buitenkastje veroorzaakt te worden, is toen direct kosteloos opgelost. Het kan dus ook anders
Gemiddelde score 
 
7.3
Installatie 
 
7.0
Helpdesk 
 
7.0
Internet 
 
8.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Linda Augustus 04, 2011

Ben al jaren klant bij Caiway en heeft altijd goed gedaan, tot kort geleden, toen kreeg ik ineens vaak storing in mijn internetverbinding, verbinding viel elke keer uit. zwaar irritant. Na contact met de helpdesk heeft een monteur gekeken wat er aan de hand was en alles doorgemeten, storing bleek door iets in buitenkastje veroorzaakt te worden, is toen direct kosteloos opgelost. Het kan dus ook anders

Was deze review nuttig? 
Heb een week zonder telefoon en internet gezeten. Er zou een storing zijn in HI Ambacht. Zo,n 8 keer mobiel gebeld naar helpdesk (waarom dat deze naam draagt begrijp ik niet want van hulp is geen sprake), gemiddelde wachttijd 15 a 20 min.Uiteindelijk zelf een monteur laten komen van stichting CAI (Henk, fantastische man!)."Storing? Welke storing? we hebben helemaal geen storing in Ambacht"! Hij constateerde dat mijn modem gewoon kapot was (heb ik 3 keer aan Caiway gevraagd, nee hoor, met mijn modem was niets aan de hand)Henk had gelukkig zelf nog modems liggen, anders had ik daar nog een paar weken op mogen wachten...Uiteindelijk dankzij deze monteur en niet dankzij Caiway probleem opgelost. Wel een klacht en een claim voor gemaakte kosten ingediend. Op de behandling van deze klacht zit ik nu al 5! weken te wachten. Bellen heeft absoluut geen zin (wachttijd 24 min.) want ze kunnen er echt niets aan doen hoor..Ook de garantie dat ik teruggebeld zou worden bleek weer waardeloos. Wat een verschrikkelijk irritant,knullig,amateuristisch, hopeloos bedrijf is dit!!!!!
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Andre Juli 02, 2011

Heb een week zonder telefoon en internet gezeten. Er zou een storing zijn in HI Ambacht. Zo,n 8 keer mobiel gebeld naar helpdesk (waarom dat deze naam draagt begrijp ik niet want van hulp is geen sprake), gemiddelde wachttijd 15 a 20 min.Uiteindelijk zelf een monteur laten komen van stichting CAI (Henk, fantastische man!)."Storing? Welke storing? we hebben helemaal geen storing in Ambacht"! Hij constateerde dat mijn modem gewoon kapot was (heb ik 3 keer aan Caiway gevraagd, nee hoor, met mijn modem was niets aan de hand)Henk had gelukkig zelf nog modems liggen, anders had ik daar nog een paar weken op mogen wachten...Uiteindelijk dankzij deze monteur en niet dankzij Caiway probleem opgelost. Wel een klacht en een claim voor gemaakte kosten ingediend. Op de behandling van deze klacht zit ik nu al 5! weken te wachten. Bellen heeft absoluut geen zin (wachttijd 24 min.) want ze kunnen er echt niets aan doen hoor..Ook de garantie dat ik teruggebeld zou worden bleek weer waardeloos. Wat een verschrikkelijk irritant,knullig,amateuristisch, hopeloos bedrijf is dit!!!!!

Was deze review nuttig? 
Ik probeer als ik onderweg ben gebruik te maken van webmail. Wat blijkt, de webmail omgeving is zeer primitief. Er is geen adressenlijst, lijst verzonden emails, concepten opslaan is niet mogelijk, Handtekeningen niet mogelijk en zo nog veel meer wat in bijna elek ander emailomgeving wel geregeld is. Je kunt alleen maar een basis bericht sturen en je inkomende mails bekijken. In ieder geval voor een goede provider onwaardig. Helpdesk bellen: wachttoijd 20 minuten en 8 seconden. Vervolgens een zeer norse mijnheer die aangeeft dat dit het verder is.
Gemiddelde score 
 
3.3
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
5.0
Bellen 
 
6.0
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door o.spanjer Juni 20, 2011

Ik probeer als ik onderweg ben gebruik te maken van webmail. Wat blijkt, de webmail omgeving is zeer primitief. Er is geen adressenlijst, lijst verzonden emails, concepten opslaan is niet mogelijk, Handtekeningen niet mogelijk en zo nog veel meer wat in bijna elek ander emailomgeving wel geregeld is. Je kunt alleen maar een basis bericht sturen en je inkomende mails bekijken. In ieder geval voor een goede provider onwaardig. Helpdesk bellen: wachttoijd 20 minuten en 8 seconden. Vervolgens een zeer norse mijnheer die aangeeft dat dit het verder is.

Was deze review nuttig? 
393 resultaten - getoond 301 - 350
1 2 3 4 5 6 7 8  
Sortering