Stipte ervaringen

https://www.internetervaring.nl/media/reviews/photos/thumbnail/300x300s/86/94/b1/stipte-8-1411403648.png
 
3.8 (86)
0   1   0   0  
90 resultaten - getoond 1 - 50
1 2  
Sortering 
 
Slechte ontvangst snelheid en kwaliteit van het beeld bij tv kijken en on demand tv.
Gemiddelde score 
 
3.7
Installatie 
 
5.0
Helpdesk 
 
Onbekend
Internet 
 
5.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Henk-jan Maart 16, 2019

Slechte kwaliteit

Slechte ontvangst snelheid en kwaliteit van het beeld bij tv kijken en on demand tv.

Was deze review nuttig? 
Jaren klant geweest, geen problemen op een paar kapotte modems na. Je moet echt alles zelf regelen. Er is gewoon geen klantenservice. Op 22dec.2018 ging het hele sriptepakket ineens over naar online.nl Dit was nóg erger. De vaste telefonie lag er uit en heeft het niet meer gedaan. Nu is mijn geduld op en ben ik overgestapt op.KPN
Gemiddelde score 
 
4.4
Installatie 
 
8.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
5.0
Bellen 
 
3.0
Digitale televisie 
 
5.0
Geschreven door John Januari 11, 2019

Hopeloze klantenservice

Jaren klant geweest, geen problemen op een paar kapotte modems na. Je moet echt alles zelf regelen. Er is gewoon geen klantenservice. Op 22dec.2018 ging het hele sriptepakket ineens over naar online.nl Dit was nóg erger. De vaste telefonie lag er uit en heeft het niet meer gedaan. Nu is mijn geduld op en ben ik overgestapt op.KPN

Was deze review nuttig? 
sinds kort glasvezel en Stipte als provider. Alles in 1 (internet, telefoon en TV). Internet en bellen gaat prima maar TV is een ander geval. TV- gids en overige informatie zoals opnemen zeer slech .t te lezen.Lijken heel veel zenders te hebben maar zo iets als BBC hebben ze niet! Last van storingen. Advies gebruik geen TV maar dat houdt in dat de rest ook niet mogelijk is. Alles of niets! Dus absoluut geen aanrader
Gemiddelde score 
 
5.6
Installatie 
 
8.0
Helpdesk 
 
2.0
Internet 
 
8.0
Bellen 
 
8.0
Digitale televisie 
 
2.0
Geschreven door R. ten Bokum Januari 02, 2019

sinds kort glasvezel en Stipte als provider. Alles in 1 (internet, telefoon en TV). Internet en bellen gaat prima maar TV is een ander geval. TV- gids en overige informatie zoals opnemen zeer slech .t te lezen.Lijken heel veel zenders te hebben maar zo iets als BBC hebben ze niet! Last van storingen. Advies gebruik geen TV maar dat houdt in dat de rest ook niet mogelijk is. Alles of niets! Dus absoluut geen aanrader

Was deze review nuttig? 
Wifi ligt er al 2 weken uit en de helpdesk is om te huilen, niet afsluiten!!
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Mara December 28, 2018

SLECHTSTE SERVICE OOIT

Wifi ligt er al 2 weken uit en de helpdesk is om te huilen, niet afsluiten!!

Was deze review nuttig? 
Ik woon in zwolle nu bijna 3 weken geen internet. Al verschillende keten gebeld met lange wachttijd van min. 20 min.
Algemeen probleem wordt er gezegt en willen niet meer info geven als je er om vraaht
Ze zij bot tegenover de klant en zeer zeker niet vriendelijk. Heb nu een abbonnement genomen bij KPN vriendelijk klantenservice em ook nog een leule playstation actie.
Ik raad een ieder aan om NIET in zee te gaan met stipte. en hoop dat dit bedrijf zijn langste tijd heeft gehad want ze willen jiet anders
Gemiddelde score 
 
4.6
Installatie 
 
7.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
7.0
Digitale televisie 
 
7.0
Geschreven door Gertzwolle December 27, 2018

Zeer slechte service geen provider waard

Ik woon in zwolle nu bijna 3 weken geen internet. Al verschillende keten gebeld met lange wachttijd van min. 20 min.
Algemeen probleem wordt er gezegt en willen niet meer info geven als je er om vraaht
Ze zij bot tegenover de klant en zeer zeker niet vriendelijk. Heb nu een abbonnement genomen bij KPN vriendelijk klantenservice em ook nog een leule playstation actie.
Ik raad een ieder aan om NIET in zee te gaan met stipte. en hoop dat dit bedrijf zijn langste tijd heeft gehad want ze willen jiet anders

Was deze review nuttig? 
We hadden steeds problemen, als de telefoon ging viel internet uit, de tv gaf steeds slecht beeld. Ik heb heel vaak een klacht ingediend, maar kreeg nooit een antwoord. Inmiddels kijken we weer tv via KPN, en bellen we weer via KPN. Maar op de vraag naar welk adres ik het kastje van de tv moet retoureneren krijg ik weer geen antwoord. Echt heel erg balen. Ik heb geen vertrouwen meer in deze provider!
Gemiddelde score 
 
2.0
Installatie 
 
2.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
5.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Karen December 20, 2018

Slechte service

We hadden steeds problemen, als de telefoon ging viel internet uit, de tv gaf steeds slecht beeld. Ik heb heel vaak een klacht ingediend, maar kreeg nooit een antwoord. Inmiddels kijken we weer tv via KPN, en bellen we weer via KPN. Maar op de vraag naar welk adres ik het kastje van de tv moet retoureneren krijg ik weer geen antwoord. Echt heel erg balen. Ik heb geen vertrouwen meer in deze provider!

Was deze review nuttig? 
3 maanden bezig geweest om het abonnement op te zeggen.
Beantwoorden brieven en emails niet, schrijven wel abonnementsgeld geld af ondanks opzeggen.
Schandalige service.
Nooit meer!
Gemiddelde score 
 
1.8
Installatie 
 
5.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Verkerk December 10, 2018

Stipte opzeggen bijna onmogelijk

3 maanden bezig geweest om het abonnement op te zeggen.
Beantwoorden brieven en emails niet, schrijven wel abonnementsgeld geld af ondanks opzeggen.
Schandalige service.
Nooit meer!

Was deze review nuttig? 
Nu bijna 1 maand klant bij Stipte . Iedere avond storing op de TV . Daarover 3 x gemaild , nooit reactie op gehad !!!!!!!!!!!! Vervolgens ook nog 2 x over gebeld ,maar weigerde een monteur te sturen !!!!!!!!!!!!1
Vervolgens viel vorige week dinsdag alles uit: Geen TV , Geen internet en Geen vaste telefonie meer !!!!!!!!
Dus maar weer gebeld met de helpdesk. wederom een wachttijd van ruim 25 minuten voordat je iemand te spreken krijgt . Probleem uitgelegd . De volgende dag zou een monteur contact opnemen , Uitgelegd dat we vanuit thuis werken en dus volledig afhankelijk zijn van interneten dat er per direct een moneur moest komen. Maar men weigerde dit . Volgende dag werden we niet gebeld , maar inmiddels was er een klachtenbrief naar de directie onderweg. Vrijdagmorgen ( 2,5 dag later !!!) werden we gebeld en de monteur kwam, maar deze kon niets doen want hij was voor de installatie in huis .hij was zo vriendelijk Stipte ervan te overtuigen dat ze het bedrijf in moesten schakelen dat het signaal binnen brengt . We werden 2 uur later gebeld maar de monteur kwam pas maandag rond de middag. Hij maakte een nieuwe verbinding waardoor we na 6 dagen !!!!!!!!! weer internet, TV en telefonie hadden. De storingen op de TV zijn er nog steeds . Dit kwam volgens Stipte omdat er dan te veel mensen gebruik maken van het glasvezel net !!!. Bijzonder zo lijkt me . Inmiddels maar weer een Ziggo abonnement genomen want daar hadden we zelden een storing en is men bereid problemen wel op te lossen. Stipte valt onder de categorie "KAN NIET WAAR ZIJN" . Zo'n slechte service heb ik nog nooit ergens meegemaakt !!
Gemiddelde score 
 
1.4
Installatie 
 
3.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door jolijn meesters September 04, 2018

Slechtere service bestaat niet .

Nu bijna 1 maand klant bij Stipte . Iedere avond storing op de TV . Daarover 3 x gemaild , nooit reactie op gehad !!!!!!!!!!!! Vervolgens ook nog 2 x over gebeld ,maar weigerde een monteur te sturen !!!!!!!!!!!!1
Vervolgens viel vorige week dinsdag alles uit: Geen TV , Geen internet en Geen vaste telefonie meer !!!!!!!!
Dus maar weer gebeld met de helpdesk. wederom een wachttijd van ruim 25 minuten voordat je iemand te spreken krijgt . Probleem uitgelegd . De volgende dag zou een monteur contact opnemen , Uitgelegd dat we vanuit thuis werken en dus volledig afhankelijk zijn van interneten dat er per direct een moneur moest komen. Maar men weigerde dit . Volgende dag werden we niet gebeld , maar inmiddels was er een klachtenbrief naar de directie onderweg. Vrijdagmorgen ( 2,5 dag later !!!) werden we gebeld en de monteur kwam, maar deze kon niets doen want hij was voor de installatie in huis .hij was zo vriendelijk Stipte ervan te overtuigen dat ze het bedrijf in moesten schakelen dat het signaal binnen brengt . We werden 2 uur later gebeld maar de monteur kwam pas maandag rond de middag. Hij maakte een nieuwe verbinding waardoor we na 6 dagen !!!!!!!!! weer internet, TV en telefonie hadden. De storingen op de TV zijn er nog steeds . Dit kwam volgens Stipte omdat er dan te veel mensen gebruik maken van het glasvezel net !!!. Bijzonder zo lijkt me . Inmiddels maar weer een Ziggo abonnement genomen want daar hadden we zelden een storing en is men bereid problemen wel op te lossen. Stipte valt onder de categorie "KAN NIET WAAR ZIJN" . Zo'n slechte service heb ik nog nooit ergens meegemaakt !!

Was deze review nuttig? 
zeer instabiel TV signaal waardoor het beeld steeds wegvalt . reeds 3 x een mail overgestuurd . dan krijg je een geautomatiseerd bericht dat er binnen 48 uur contact zal worden opgenomen, maar dat gebeurd niet . Dus maar gebeld . Het antwoord dat je krijgt is dat er te veel mensen tegelijk TV kijken en dat dan het signaal te zwak wordt !!!!! Dat hebben we bij Ziggo nooit meegemaakt en lijkt me ook onwaarschijnlijk. De helpdesk telefonisch bereiken is ook een drama , wachttijden van 20 minuten of meer zijn heel normaal. Wellicht wordt er een monteur gestuurd , maar men gaat eerst kijken of ze het vanuit Stipte op afstand kunnen oplossen . Wordt dus vervolgt
Gemiddelde score 
 
1.6
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
2.0
Bellen 
 
3.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door fons denissen Augustus 27, 2018

dramatische slechte service !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

zeer instabiel TV signaal waardoor het beeld steeds wegvalt . reeds 3 x een mail overgestuurd . dan krijg je een geautomatiseerd bericht dat er binnen 48 uur contact zal worden opgenomen, maar dat gebeurd niet . Dus maar gebeld . Het antwoord dat je krijgt is dat er te veel mensen tegelijk TV kijken en dat dan het signaal te zwak wordt !!!!! Dat hebben we bij Ziggo nooit meegemaakt en lijkt me ook onwaarschijnlijk. De helpdesk telefonisch bereiken is ook een drama , wachttijden van 20 minuten of meer zijn heel normaal. Wellicht wordt er een monteur gestuurd , maar men gaat eerst kijken of ze het vanuit Stipte op afstand kunnen oplossen . Wordt dus vervolgt

Was deze review nuttig? 
TV helemaal K*t!
Gemiddelde score 
 
4.6
Installatie 
 
10.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
10.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Johan Augustus 27, 2018

2aardeloos

TV helemaal K*t!

Was deze review nuttig? 
Tijdens de presentatie van Stipte gingen ze er trots op een klein bedrijf te zijn waar service sentraal staat. Helaas niets van deze beloften wordt waar gemaakt. Het duurt erg lang voor ze komen aansluiten. (4 weken te laat.) komen eindelijk aansluiten moet de monteur vertrekken omdat de aansluiting niet werkt. Inmiddels een week geen internet, geen tv en geen telefoon. De helpdesk is getraind om clienten van het kastje naar de muur te sturen. Elke keer is er een andere reden waarom het niet werkt. Een verantwoordelijke medewerker is niet te spreken. Kortom Stipte is geen aanrader.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Dion Augustus 20, 2018

Zeer slechte service

Tijdens de presentatie van Stipte gingen ze er trots op een klein bedrijf te zijn waar service sentraal staat. Helaas niets van deze beloften wordt waar gemaakt. Het duurt erg lang voor ze komen aansluiten. (4 weken te laat.) komen eindelijk aansluiten moet de monteur vertrekken omdat de aansluiting niet werkt. Inmiddels een week geen internet, geen tv en geen telefoon. De helpdesk is getraind om clienten van het kastje naar de muur te sturen. Elke keer is er een andere reden waarom het niet werkt. Een verantwoordelijke medewerker is niet te spreken. Kortom Stipte is geen aanrader.

Was deze review nuttig? 
We hebben sinds vandaag glasvezel van Stipte. Het heeft nadat de monteur vertrok ongeveer twee uur goed gedaan. Vanaf dat moment is de wifi zeker elke tien minuten uitgevallen. We geven het vandaag voor deel van de twijfel. Morgen weer hetzelfde dan ga ik zeker klagen.
Gemiddelde score 
 
3.8
Installatie 
 
6.0
Helpdesk 
 
2.0
Internet 
 
2.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
5.0
Geschreven door Linda Juli 27, 2018

Drama

We hebben sinds vandaag glasvezel van Stipte. Het heeft nadat de monteur vertrok ongeveer twee uur goed gedaan. Vanaf dat moment is de wifi zeker elke tien minuten uitgevallen. We geven het vandaag voor deel van de twijfel. Morgen weer hetzelfde dan ga ik zeker klagen.

Was deze review nuttig? 
Wat een verschrikking wederom bij deze toko.

Men wijzigd zomaar server gegevens en de problemen die daardoor ontstaan mag je zelf uitzoeken...
Ruim twee weken geen email verkeer voor ons bedrijf, met aanzienlijke schade hierdoor.
De tel. "helpdesk" praat er continu omheen, is totaal niet deskundig en wil je ook niet door verbinden met een technisch iemand (of zijn die er niet soms ??) voor uitleg of hulp.
Op elke mail die je verstuurd met daarin tel. nummers en gegevens wordt TOTAAL geen reactie gegeven, je wordt dood gezwegen.

Blij als we straks met alle webshops, van hun servers zijn verdwenen na overstap naar betrouwbare partner.

Nooit weer enige relatie met deze toko !!!
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door "klant" Juli 18, 2018

Wat een verschrikking wederom bij deze toko.

Men wijzigd zomaar server gegevens en de problemen die daardoor ontstaan mag je zelf uitzoeken...
Ruim twee weken geen email verkeer voor ons bedrijf, met aanzienlijke schade hierdoor.
De tel. "helpdesk" praat er continu omheen, is totaal niet deskundig en wil je ook niet door verbinden met een technisch iemand (of zijn die er niet soms ??) voor uitleg of hulp.
Op elke mail die je verstuurd met daarin tel. nummers en gegevens wordt TOTAAL geen reactie gegeven, je wordt dood gezwegen.

Blij als we straks met alle webshops, van hun servers zijn verdwenen na overstap naar betrouwbare partner.

Nooit weer enige relatie met deze toko !!!

Was deze review nuttig? 
Wij zouden glasvezel krijgen, vooruitgang dus, met gratis installatie, de monteur gaat pas weg als alles werkt. Wij kijken al jaren draadloos tv, maar onlangs hoorde ik dat dit bij stipte niet kan, dit kan veel storing geven. Het glasvezel is nog niet aangesloten, maar ik bel om te vragen of je inderdaad niet draadloos tv kunt kijken. Wij hebben geen kruipruimte en moeten een grote afstand overbruggen. Nee, dat kan niet. Dan moet ik de computer masr aansluiten en streamen als ik draadloos wil kijken. Want als de monteur langer werk heeft dan vier uur om kabels te trekken, dan moeten we de extra uren ook zelf betalen. Dit soort info stond allemaal niet in de folder, want "anders kunnen ze er wel alles in gaan zetten". Maar als ik goed op de website had gezocht ( had ik nog steeds niet kunnen vinden dat ze draadloos tv niet ondersteunen), maar wel dat de extra kosten voor onze rekening zijn. Als ik dit niet wil dan moet ik het contract afkopen, en alsnog voor het afgelopen jaar betalen. Fijne service. Leve de vooruitgang!!
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Van Santen Juli 06, 2018

Slechte service

Wij zouden glasvezel krijgen, vooruitgang dus, met gratis installatie, de monteur gaat pas weg als alles werkt. Wij kijken al jaren draadloos tv, maar onlangs hoorde ik dat dit bij stipte niet kan, dit kan veel storing geven. Het glasvezel is nog niet aangesloten, maar ik bel om te vragen of je inderdaad niet draadloos tv kunt kijken. Wij hebben geen kruipruimte en moeten een grote afstand overbruggen. Nee, dat kan niet. Dan moet ik de computer masr aansluiten en streamen als ik draadloos wil kijken. Want als de monteur langer werk heeft dan vier uur om kabels te trekken, dan moeten we de extra uren ook zelf betalen. Dit soort info stond allemaal niet in de folder, want "anders kunnen ze er wel alles in gaan zetten". Maar als ik goed op de website had gezocht ( had ik nog steeds niet kunnen vinden dat ze draadloos tv niet ondersteunen), maar wel dat de extra kosten voor onze rekening zijn. Als ik dit niet wil dan moet ik het contract afkopen, en alsnog voor het afgelopen jaar betalen. Fijne service. Leve de vooruitgang!!

Was deze review nuttig? 
slecht contact te krijgen, geen communicatie, storende ondertiteling, haperende internet verbinding.
als we dit van te voren hadden geweten waren we nooit overgegaan op glasvezel van stipte.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door oscar schoon Juni 19, 2018

slecht contact te krijgen, geen communicatie, storende ondertiteling, haperende internet verbinding.
als we dit van te voren hadden geweten waren we nooit overgegaan op glasvezel van stipte.

Was deze review nuttig? 
Bezint eer ge begint. Nog 8 maand zijn we verlost van dit stelletje ongeregeld.
Gemiddelde score 
 
1.6
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
4.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door D Wassing Mei 29, 2018

Bezint eer ge begint!

Bezint eer ge begint. Nog 8 maand zijn we verlost van dit stelletje ongeregeld.

Was deze review nuttig? 
Na 2 en een half jaar ellende bij Stipte ben ik er eindelijk van verlost. Zeer slechte administratie en helpdesk. Na 1 gemiste incasso gaan de maandelijkse kosten omhoog. Communicatie tussen de medewerkers onderling verloopt niet goed. 1 zegt je krijgt een gratis vervangende afstandsbediening, de ander stuurt een hoge rekening. De 1 zegt je hoeft de acceptgiro kosten niet te betalen, de andere medewerker zegt van wel. Kortom, ik ben blij er nu vanaf te zijn!
Gemiddelde score 
 
2.3
Installatie 
 
4.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
3.0
Geschreven door Rolf Maart 14, 2018

Blij van Stipte verlost te zijn!

Na 2 en een half jaar ellende bij Stipte ben ik er eindelijk van verlost. Zeer slechte administratie en helpdesk. Na 1 gemiste incasso gaan de maandelijkse kosten omhoog. Communicatie tussen de medewerkers onderling verloopt niet goed. 1 zegt je krijgt een gratis vervangende afstandsbediening, de ander stuurt een hoge rekening. De 1 zegt je hoeft de acceptgiro kosten niet te betalen, de andere medewerker zegt van wel. Kortom, ik ben blij er nu vanaf te zijn!

Was deze review nuttig? 
Gedurende anderhalf jaar een abonnement bij Stipte gehad. Zeer veel slechte ervaring mee, welke ondanks meermaals contact met de helpdesk bij herhaling niet adequaat worden opgepakt. Ik heb niet het gevoel als klant serieus te worden genomen.

Om een indruk te krijgen, hierbij een opsomming van enkele problemen:

PROBLEMEN MET COMMUNICATIE:
Vanwege onderstaande problemen meer dan 30 maal met klantenservice moeten mailen. Met in 95% van de gevallen geen adequaat antwoord, meestal tot het onbeschofte aan toe (max. 2 zinnen, geen antwoord op de mail; waaruit duidelijk blijkt dat mijn mail niet is gelezen)... als ik al een reactie ontvang... elke 'reply', hoe snel aansluitend op de mail ook, kost bovendien minimaal 2 dagen voordat opnieuw geantwoord wordt... (om dan een inadequaat antwoord te ontvangen)

PROBLEMEN MET LEVERING/FACTURERING
1. Problemen gehad rond de planning van de installatie(datum) en het contact met de monteur
2. Plots de Fox Sport Go App niet meer kunnen gebruiken doordat Stipte geen koppelcode kan leveren; dit probleem heeft twee maanden geduurd voordat er actie werd ondernomen.
3. Meermaals (bijv. 6 vd 7 maanden) problemen met een niet correcte maandfactuur (ondanks dezelfde afname maandelijks een andere factuur), hetgeen niet duidelijk kon worden verklaard.
4. Tijdenlang blokkering van mijn Fox Eredivisie Abonnement terwijl wordt onderkend dat dit in mijn pakket valt.

PROBLEMEN MET DE APPARATUUR
1. Problemen met de TV-ontvanger die geregeld vastloopt/reset wanneer ik TV zit te kijken, voornamelijk wanneer ik tussentijds pauzeer
2. Niet alle kanalen kunnen opgenomen worden! (o.a. Ziggo Sport en Fox Eredivisie)
3. Het beeld is regelmatig en blokkerig

PROBLEMEN MET KLACHTAFHANDELING
Bovenstaand meermaals besproken, beloften tot tegemoetkoming en vervolgens niet terugbellen. Bij verzoek tot eerder beëindigen van abonnement vanwege niet-geleverde diensten dreigen met boetes ipv komen met een oplossing.

PROBLEMEN MET OPZEGGING
1. Onbeschofte 'afscheidsbrief' waarin 70% gevuld is met vage informatie over apparatuur met de 'vervangingswaarde'. Onduidelijk is wat deze apparatuur inhoudt (wat is het verschil tussen DTV van 75 euro en iTV van 140 euro?') en of ik al deze apparatuur überhaupt heb ontvangen. Bij nader informeren wordt opnieuw niet duidelijk geantwoord.
2. Retourbox bevat een retoursticker van een bedrijf dat niet meer bestaat! (Kiala) Box wordt derhalve bij alle inleverpunten geweigerd. Inmiddels hierover driemaal gemaild, telkens (na dagen wachten!) dezelfde boodschap: dat het postorderbedrijf het pakket wel moet aanmenen... (mijn boodschap is 3x geweest: dit doen ze niet!) Daarbij: Wie stuurt nou een retoursticker van een bedrijf dat niet meer bestaat?!
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Vermeij Januari 15, 2018

In anderhalf jaar schandalig geholpen

Gedurende anderhalf jaar een abonnement bij Stipte gehad. Zeer veel slechte ervaring mee, welke ondanks meermaals contact met de helpdesk bij herhaling niet adequaat worden opgepakt. Ik heb niet het gevoel als klant serieus te worden genomen.

Om een indruk te krijgen, hierbij een opsomming van enkele problemen:

PROBLEMEN MET COMMUNICATIE:
Vanwege onderstaande problemen meer dan 30 maal met klantenservice moeten mailen. Met in 95% van de gevallen geen adequaat antwoord, meestal tot het onbeschofte aan toe (max. 2 zinnen, geen antwoord op de mail; waaruit duidelijk blijkt dat mijn mail niet is gelezen)... als ik al een reactie ontvang... elke 'reply', hoe snel aansluitend op de mail ook, kost bovendien minimaal 2 dagen voordat opnieuw geantwoord wordt... (om dan een inadequaat antwoord te ontvangen)

PROBLEMEN MET LEVERING/FACTURERING
1. Problemen gehad rond de planning van de installatie(datum) en het contact met de monteur
2. Plots de Fox Sport Go App niet meer kunnen gebruiken doordat Stipte geen koppelcode kan leveren; dit probleem heeft twee maanden geduurd voordat er actie werd ondernomen.
3. Meermaals (bijv. 6 vd 7 maanden) problemen met een niet correcte maandfactuur (ondanks dezelfde afname maandelijks een andere factuur), hetgeen niet duidelijk kon worden verklaard.
4. Tijdenlang blokkering van mijn Fox Eredivisie Abonnement terwijl wordt onderkend dat dit in mijn pakket valt.

PROBLEMEN MET DE APPARATUUR
1. Problemen met de TV-ontvanger die geregeld vastloopt/reset wanneer ik TV zit te kijken, voornamelijk wanneer ik tussentijds pauzeer
2. Niet alle kanalen kunnen opgenomen worden! (o.a. Ziggo Sport en Fox Eredivisie)
3. Het beeld is regelmatig en blokkerig

PROBLEMEN MET KLACHTAFHANDELING
Bovenstaand meermaals besproken, beloften tot tegemoetkoming en vervolgens niet terugbellen. Bij verzoek tot eerder beëindigen van abonnement vanwege niet-geleverde diensten dreigen met boetes ipv komen met een oplossing.

PROBLEMEN MET OPZEGGING
1. Onbeschofte 'afscheidsbrief' waarin 70% gevuld is met vage informatie over apparatuur met de 'vervangingswaarde'. Onduidelijk is wat deze apparatuur inhoudt (wat is het verschil tussen DTV van 75 euro en iTV van 140 euro?') en of ik al deze apparatuur überhaupt heb ontvangen. Bij nader informeren wordt opnieuw niet duidelijk geantwoord.
2. Retourbox bevat een retoursticker van een bedrijf dat niet meer bestaat! (Kiala) Box wordt derhalve bij alle inleverpunten geweigerd. Inmiddels hierover driemaal gemaild, telkens (na dagen wachten!) dezelfde boodschap: dat het postorderbedrijf het pakket wel moet aanmenen... (mijn boodschap is 3x geweest: dit doen ze niet!) Daarbij: Wie stuurt nou een retoursticker van een bedrijf dat niet meer bestaat?!

Was deze review nuttig? 
Hallo, 3 dagen geleden verplicht overgestapt maar zeer veel blokjes op het beeldscherm en haperingen, ook belachelijk dat ziggo sport het niet doet en nog erger dat na 3x een half uur bellen het nog steeds niet gefixt is. Denk je met glasvezel beter beeld en internet te hebben maar dit slaat echt nergens op. Gooi jezelf weg stipte en maak die glasvezelkabel open voor kpn inplaats van mensen af te persen.
Gemiddelde score 
 
3.2
Installatie 
 
3.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
10.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Luuk opgelicht Januari 12, 2018

Nog niet overtuigd

Hallo, 3 dagen geleden verplicht overgestapt maar zeer veel blokjes op het beeldscherm en haperingen, ook belachelijk dat ziggo sport het niet doet en nog erger dat na 3x een half uur bellen het nog steeds niet gefixt is. Denk je met glasvezel beter beeld en internet te hebben maar dit slaat echt nergens op. Gooi jezelf weg stipte en maak die glasvezelkabel open voor kpn inplaats van mensen af te persen.

Was deze review nuttig? 
Overgestapt naar Stipte omdat wij glasvezel kregen. In het begin was alles goed geregeld. De installatie verliep hartstikke goed. De beste meneer ging niet eerder weg voordat alles werkte, deed goed zijn best en leverde goed werk. Hij ging pas de deur uit toen iedereen internet had. Verder was de helpdesk ook goed, ze konden ons altijd prima helpen, alleen af en toe duurde het wel (erg) lang voordat we iemand aan de lijn kregen.
Maar... Stipte is minder mooi dan het lijkt. Om te beginnen met het internet. We zijn er wel op vooruit gegaan het aantal MB per seconde is fors gestegen. Maar hier blijft het dan ook bij. Sinds alles geïnstalleerd was, ging alles achteruit. Eerst was het internet sneller (al was het al niet in het hele huis maar alleen in bepaalde delen...), maar dit ging snel bergafwaarts. Bijna iedere dag valt het internet uit, op mijn telefoon moet ik vaak zelf het internet aanzetten omdat dit ook wegvalt, als we op de PlayStation4 Online aan het gamen zijn, valt de connectie elke keer (soms zelf 4 tot 5 keer achter elkaar binnen 15 minuten!) uit. Verder kan ik nog geen video in HD of soms zelf in 480p kijken, want dit is ook al teveel gevraagd. En alle internetpagina's moeten laden, laden en nog een laden. Als we met twee of drie man tegelijk op het internet zitten, is het verschrikkelijk. Zelfs een Word bestandje openen kan al snel 30 seconden (!) duren, laat staan een A4'tje printen...
Dan het bellen. Dat was helemaal waardeloos... Nu (pas na twee maanden) hebben we de mogelijkheid om goed te bellen. Het was namelijk allemaal zo slecht geregeld, echt ongelooflijk. Ten eerste hadden we een week of vier geen telefoon, puur omdat deze niet geïnstalleerd kon worden op de een of andere manier, omdat we op Stipte moesten wachten. Later dachten we dat het opgelost was, nee hoor, er was een fout opgetreden. Na overleg een instructieboek gekregen, en ja hoor, echt in in ongeveer vier of vijf Europese talen, maar niet in het Nederlands! We hebben ons met Engels gelukkig wel kunnen redden. Toen de telefoon het dan eindelijk deed, kwam de volgende fout. We waren vaak onbereikbaar en bij het bellen hoorden we om de drie seconden een tik tijdens het bellen. Na ongeveer twee maanden was alles opgelost.
En als klapper op de vuurpijl, digitale TV. Dat is ook een grote grap. Normaal televisie kijken gaat goed, maar pas op, zodra je de afstandsbediening pakt, wordt het er niet beter op. Programma's terugkijken lukt niet altijd even goed. Het duurt vak lang om een programma te laden, als we iets terugkijken hapert de TV vaak en het hele menu is onoverzichtelijk. Vaak loop de TV ook gewoon vast, waardoor je alles weer opnieuw kunt opzoeken en vervolgens weer terug bij af bent, want je moet zelf weer doorspoelen tot het moment waar je gebleven was.
Kortom: Stipte is minder mooi dan het lijkt. Eigenlijk te mooi om waar te zijn. Voordat we waren overgestapt was het al niet te best, maar sinds het overstappen is het (we dachten dat het niet kon...) nog slechter geworden. Helaas.
Gemiddelde score 
 
4.8
Installatie 
 
9.0
Helpdesk 
 
8.0
Internet 
 
3.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
3.0
Geschreven door D.H. Spin Januari 05, 2018

Minder mooi dan het lijkt

Overgestapt naar Stipte omdat wij glasvezel kregen. In het begin was alles goed geregeld. De installatie verliep hartstikke goed. De beste meneer ging niet eerder weg voordat alles werkte, deed goed zijn best en leverde goed werk. Hij ging pas de deur uit toen iedereen internet had. Verder was de helpdesk ook goed, ze konden ons altijd prima helpen, alleen af en toe duurde het wel (erg) lang voordat we iemand aan de lijn kregen.
Maar... Stipte is minder mooi dan het lijkt. Om te beginnen met het internet. We zijn er wel op vooruit gegaan het aantal MB per seconde is fors gestegen. Maar hier blijft het dan ook bij. Sinds alles geïnstalleerd was, ging alles achteruit. Eerst was het internet sneller (al was het al niet in het hele huis maar alleen in bepaalde delen...), maar dit ging snel bergafwaarts. Bijna iedere dag valt het internet uit, op mijn telefoon moet ik vaak zelf het internet aanzetten omdat dit ook wegvalt, als we op de PlayStation4 Online aan het gamen zijn, valt de connectie elke keer (soms zelf 4 tot 5 keer achter elkaar binnen 15 minuten!) uit. Verder kan ik nog geen video in HD of soms zelf in 480p kijken, want dit is ook al teveel gevraagd. En alle internetpagina's moeten laden, laden en nog een laden. Als we met twee of drie man tegelijk op het internet zitten, is het verschrikkelijk. Zelfs een Word bestandje openen kan al snel 30 seconden (!) duren, laat staan een A4'tje printen...
Dan het bellen. Dat was helemaal waardeloos... Nu (pas na twee maanden) hebben we de mogelijkheid om goed te bellen. Het was namelijk allemaal zo slecht geregeld, echt ongelooflijk. Ten eerste hadden we een week of vier geen telefoon, puur omdat deze niet geïnstalleerd kon worden op de een of andere manier, omdat we op Stipte moesten wachten. Later dachten we dat het opgelost was, nee hoor, er was een fout opgetreden. Na overleg een instructieboek gekregen, en ja hoor, echt in in ongeveer vier of vijf Europese talen, maar niet in het Nederlands! We hebben ons met Engels gelukkig wel kunnen redden. Toen de telefoon het dan eindelijk deed, kwam de volgende fout. We waren vaak onbereikbaar en bij het bellen hoorden we om de drie seconden een tik tijdens het bellen. Na ongeveer twee maanden was alles opgelost.
En als klapper op de vuurpijl, digitale TV. Dat is ook een grote grap. Normaal televisie kijken gaat goed, maar pas op, zodra je de afstandsbediening pakt, wordt het er niet beter op. Programma's terugkijken lukt niet altijd even goed. Het duurt vak lang om een programma te laden, als we iets terugkijken hapert de TV vaak en het hele menu is onoverzichtelijk. Vaak loop de TV ook gewoon vast, waardoor je alles weer opnieuw kunt opzoeken en vervolgens weer terug bij af bent, want je moet zelf weer doorspoelen tot het moment waar je gebleven was.
Kortom: Stipte is minder mooi dan het lijkt. Eigenlijk te mooi om waar te zijn. Voordat we waren overgestapt was het al niet te best, maar sinds het overstappen is het (we dachten dat het niet kon...) nog slechter geworden. Helaas.

Was deze review nuttig? 
Onterechte factuur gekregen. Per mail onbevredigend standaard antwoord gekregen. heb vervolgens helpdesk gebeld en daarin werd toegegeven dat Stipte fouten hadden gemaakt en dat dit z.s.m. zou worden opgelost.
Daarna kreeg ik een brief waarbij werd gedreigd met afsluiten. Ik heb dezelfde helpdesk gebeld en de situatie uitgelegd en dat ik alleen het terechte bedrag heb betaald. De helpdeskmedewerkster bevestigde dat ze hadden geconstateerd dat er wat fouten in de factuur zaten die gecorrigeerd moesten worden en verzekerde ons dat we niet zouden worden afgesloten. Krijg vervolgens niks meer te horen op mijn mails.
Uiteindelijk heb ik een officiële klacht gestuurd, ook hier geen antwoord op. Vandaag krijg ik per post een aanmaning waarbij met afsluiten en een deurwaarder wordt gedreigd. Deze brief is aantoonbaar 10 dagen te laat verstuurd waardoor internet bij ons over een paar dagen al zal worden afgesloten.
Kortom bedrijf waarbij als het fout gaat je de klos bent en ze heel snel zijn met automatische dreigbrieven maar de helpdesk niet meer reageert.
Daarnaast is de kwaliteit van internet en TV heel slecht. Vele haperingen!
Geschreven door Lieuwe Koopmans December 16, 2017

zeer onprofessioneel en asociaal bedrijf: kijk uit!

Onterechte factuur gekregen. Per mail onbevredigend standaard antwoord gekregen. heb vervolgens helpdesk gebeld en daarin werd toegegeven dat Stipte fouten hadden gemaakt en dat dit z.s.m. zou worden opgelost.
Daarna kreeg ik een brief waarbij werd gedreigd met afsluiten. Ik heb dezelfde helpdesk gebeld en de situatie uitgelegd en dat ik alleen het terechte bedrag heb betaald. De helpdeskmedewerkster bevestigde dat ze hadden geconstateerd dat er wat fouten in de factuur zaten die gecorrigeerd moesten worden en verzekerde ons dat we niet zouden worden afgesloten. Krijg vervolgens niks meer te horen op mijn mails.
Uiteindelijk heb ik een officiële klacht gestuurd, ook hier geen antwoord op. Vandaag krijg ik per post een aanmaning waarbij met afsluiten en een deurwaarder wordt gedreigd. Deze brief is aantoonbaar 10 dagen te laat verstuurd waardoor internet bij ons over een paar dagen al zal worden afgesloten.
Kortom bedrijf waarbij als het fout gaat je de klos bent en ze heel snel zijn met automatische dreigbrieven maar de helpdesk niet meer reageert.
Daarnaast is de kwaliteit van internet en TV heel slecht. Vele haperingen!

Was deze review nuttig? 
Slechte service, vaak langer dan een half uur wachten om ze te pakken te krijgen. In het weekend zijn ze niet te bereiken. Vaak storingen en/of slechte verbinding.
Gemiddelde score 
 
3.6
Installatie 
 
5.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
2.0
Bellen 
 
5.0
Digitale televisie 
 
5.0
Geschreven door Sjoerd December 06, 2017

Slecht internet en slechte klantenservice

Slechte service, vaak langer dan een half uur wachten om ze te pakken te krijgen. In het weekend zijn ze niet te bereiken. Vaak storingen en/of slechte verbinding.

Was deze review nuttig? 
Wij hebben nu anderhalf jaar Stipte en hebben besloten over te stappen. De installatie was volledig naar tevredenheid. Ook ongeveer een jaar geen problemen gehad, maar het laatste half jaar problemen met TV en internet. 's Avonds vaak geen of heel langzaam internet. En veel problemen met de TV: de TV gids bevat geen informatie. Dan is het lastig kiezen. En we kunnen programma's die we hebben opgenomen niet meer terugkijken of met een vertraging in het programma: het beeld bevriest en na een paar minuten gaat hij verder. Ondertussen ben je dan een stuk van het programma kwijt. Boven in het beeld verschijnt dan: "Programma wordt voorbereid". Dan weet je dat het weer mis is. Of het opgenomen programma laadt gewoon helemaal niet in. Ik heb hierover gebeld met de help desk. Die deed nogal laconiek en kwam niet zo professioneel over. De storing was bekend. Het had veel geregend de laatste dagen dus dat kon ermee te maken hebben (???). Mij werd aangeraden even geduld te hebben. Ik vroeg nog of hij kon inschatten wanneer het probleem verholpen zou zijn maar dat kon hij niet. Het ging een tijdje goed en nu is het de laatste weken weer goed mis. Het is inmiddels een dermate grote ergernis geworden dat we hebben besloten over te stappen omdat we er geen vertrouwen meer in hebben.
Gemiddelde score 
 
4.4
Installatie 
 
10.0
Helpdesk 
 
2.0
Internet 
 
4.0
Bellen 
 
4.0
Digitale televisie 
 
2.0
Geschreven door CC November 27, 2017

Het eerste jaar geen problemen, daarna wel. We stappen over.

Wij hebben nu anderhalf jaar Stipte en hebben besloten over te stappen. De installatie was volledig naar tevredenheid. Ook ongeveer een jaar geen problemen gehad, maar het laatste half jaar problemen met TV en internet. 's Avonds vaak geen of heel langzaam internet. En veel problemen met de TV: de TV gids bevat geen informatie. Dan is het lastig kiezen. En we kunnen programma's die we hebben opgenomen niet meer terugkijken of met een vertraging in het programma: het beeld bevriest en na een paar minuten gaat hij verder. Ondertussen ben je dan een stuk van het programma kwijt. Boven in het beeld verschijnt dan: "Programma wordt voorbereid". Dan weet je dat het weer mis is. Of het opgenomen programma laadt gewoon helemaal niet in. Ik heb hierover gebeld met de help desk. Die deed nogal laconiek en kwam niet zo professioneel over. De storing was bekend. Het had veel geregend de laatste dagen dus dat kon ermee te maken hebben (???). Mij werd aangeraden even geduld te hebben. Ik vroeg nog of hij kon inschatten wanneer het probleem verholpen zou zijn maar dat kon hij niet. Het ging een tijdje goed en nu is het de laatste weken weer goed mis. Het is inmiddels een dermate grote ergernis geworden dat we hebben besloten over te stappen omdat we er geen vertrouwen meer in hebben.

Was deze review nuttig? 
Verschrikkelijk. Driekwartjaar geleden al kabel in huis gekregen. Sta nog steeds te wachten op aansluiting en Stipte haalt al eenzelfde periode de schouders op. Weten niets en enige boodschap Blijft u maar rustig afwachten. Wat een passieve club. Vreselijk spijt dat ik daar mijn contract heb getekend.
Call center medewerkers die begrip tonen conform belscript maar 0 actie ondernemen.
Gemiddelde score 
 
2.0
Installatie 
 
3.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Eric November 06, 2017

Passief

Verschrikkelijk. Driekwartjaar geleden al kabel in huis gekregen. Sta nog steeds te wachten op aansluiting en Stipte haalt al eenzelfde periode de schouders op. Weten niets en enige boodschap Blijft u maar rustig afwachten. Wat een passieve club. Vreselijk spijt dat ik daar mijn contract heb getekend.
Call center medewerkers die begrip tonen conform belscript maar 0 actie ondernemen.

Was deze review nuttig? 
Al op 14 augustus het kastje in de meterkast geplaatst, gelukkig wel de telefoon en internet actief, maar eh nog steeds geen tv! en dat terwijl de plaatsing afspraak al zes week ervoor was gemaakt.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door alma Augustus 28, 2017

ontevreden

Al op 14 augustus het kastje in de meterkast geplaatst, gelukkig wel de telefoon en internet actief, maar eh nog steeds geen tv! en dat terwijl de plaatsing afspraak al zes week ervoor was gemaakt.

Was deze review nuttig? 
Super tevreden
Wat een verademing ten opzichte van de Horizonbox van ziggo.
Gemiddelde score 
 
10.0
Installatie 
 
10.0
Helpdesk 
 
10.0
Internet 
 
10.0
Bellen 
 
10.0
Digitale televisie 
 
10.0
Geschreven door Henk Smit Augustus 11, 2017

Super

Super tevreden
Wat een verademing ten opzichte van de Horizonbox van ziggo.

Was deze review nuttig? 
Internet valt dagelijks iedere keer weg of heeft storing. Betaal voor 30MB en krijg niet eens 1MB.
Helpdesk is er nooit en online hulp op twitter en dergelijke kan je ook lang wachten.
Gemiddelde score 
 
2.6
Installatie 
 
5.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
5.0
Geschreven door 3xniks Juli 02, 2017

Slecht internet

Internet valt dagelijks iedere keer weg of heeft storing. Betaal voor 30MB en krijg niet eens 1MB.
Helpdesk is er nooit en online hulp op twitter en dergelijke kan je ook lang wachten.

Was deze review nuttig? 
De internet connectie is zwaar slecht. Terwijl we het beste pakket hebben.
Gemiddelde score 
 
6.0
Installatie 
 
9.0
Helpdesk 
 
5.0
Internet 
 
2.0
Bellen 
 
7.0
Digitale televisie 
 
7.0
Geschreven door Demian van den Broek Januari 18, 2017

Slechte internet connectie

De internet connectie is zwaar slecht. Terwijl we het beste pakket hebben.

Was deze review nuttig? 
De drie keer dat ik in al die jaren met de helpdesk gebeld heb, ben ik altijd snel en tot volle tevredenheid geholpen.Na een kapotte fritzbox een tijd geleden, gratis vervanging, ontvang ik nu een afstandsbediening ook weer gratis.
Gemiddelde score 
 
9.5
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
10.0
Internet 
 
10.0
Bellen 
 
10.0
Digitale televisie 
 
8.0
Geschreven door loek Oktober 13, 2016

uitstekende service

De drie keer dat ik in al die jaren met de helpdesk gebeld heb, ben ik altijd snel en tot volle tevredenheid geholpen.Na een kapotte fritzbox een tijd geleden, gratis vervanging, ontvang ik nu een afstandsbediening ook weer gratis.

Was deze review nuttig? 
Modem al 5x kapot
Gemiddelde score 
 
3.8
Installatie 
 
6.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
4.0
Bellen 
 
4.0
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door J knulst September 13, 2016

Modem slecht

Modem al 5x kapot

Was deze review nuttig? 
Overgestapt van Ziggo naar Stipte, n.a.v. ervaring van de buren die van KPN naar Stipte zijn overgestapt.

eerst terughoudend vanwege negatieve ervaring over glasvezel, maar gelukkig hebben we de stap genomen.

geen storing meer, en overal hebben we eindelijk goeie WIFI verbinding en genoeg zenders.
Gemiddelde score 
 
9.6
Installatie 
 
10.0
Helpdesk 
 
9.0
Internet 
 
10.0
Bellen 
 
10.0
Digitale televisie 
 
9.0
Geschreven door Ruud September 02, 2016

Zeeeer tevreden

Overgestapt van Ziggo naar Stipte, n.a.v. ervaring van de buren die van KPN naar Stipte zijn overgestapt.

eerst terughoudend vanwege negatieve ervaring over glasvezel, maar gelukkig hebben we de stap genomen.

geen storing meer, en overal hebben we eindelijk goeie WIFI verbinding en genoeg zenders.

Was deze review nuttig? 
Waardeloos max 8kb maar meestal veel minder als het überhaupt werkt
Bellen met veel storing
Nooit aan beginnen dat zou mij advies zijn ?

Gemiddelde score 
 
1.3
Installatie 
 
2.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Robert Augustus 17, 2016

Stipte drama

Waardeloos max 8kb maar meestal veel minder als het überhaupt werkt
Bellen met veel storing
Nooit aan beginnen dat zou mij advies zijn ?

Was deze review nuttig? 
Nooit internetstoringen, dat was toen bij Ziggo heel anders (toen kregen we wel telkens gratis snelheidsverhogingen, dat had ik toen niet door) toen Ziggo het netwerk aan het upgraden was...maar het wordt hier ook nooit sneller. Gratis mobiel telefonie abonnement erbij...
Geen klachten over helpdesk, maar bij veranderen Digitenne abonnement hadden ze niet veranderd dat er zenders bij kwamen
Gemiddelde score 
 
7.4
Installatie 
 
3.0
Helpdesk 
 
10.0
Internet 
 
9.0
Bellen 
 
8.0
Digitale televisie 
 
7.0
Geschreven door AndreGron Augustus 05, 2016

Tevreden klant, Quad play voor prijs Triple play

Nooit internetstoringen, dat was toen bij Ziggo heel anders (toen kregen we wel telkens gratis snelheidsverhogingen, dat had ik toen niet door) toen Ziggo het netwerk aan het upgraden was...maar het wordt hier ook nooit sneller. Gratis mobiel telefonie abonnement erbij...
Geen klachten over helpdesk, maar bij veranderen Digitenne abonnement hadden ze niet veranderd dat er zenders bij kwamen

Was deze review nuttig? 
Helpdesk gesloten op moment van internetstoring.
Heel apart.
Geschreven door Lia Brussen Mei 18, 2016

Geen internetverbinding

Helpdesk gesloten op moment van internetstoring.
Heel apart.

Was deze review nuttig? 
Ook ik herken mij totaal niet in de negatieve berichten. Deze ochtend nog gebeld voor HBO Go, hoefde helemaal niet lang te wachten en wordt keurig geholpen om HBO Go voor de eerste maal de gebruiken.
Voorheen zaten we bij KPN, dat gaf meer problemen dan stipte. KPN kan zeker wat klantenservice betreft nog van hun leren. Ook het beeld op TV lijkt veel scherpe dan bij KPN was. We zijn sinds jan dit jaar aangesloten en zijn zeer tevreden.
Gemiddelde score 
 
8.0
Installatie 
 
8.0
Helpdesk 
 
8.0
Internet 
 
8.0
Bellen 
 
8.0
Digitale televisie 
 
8.0
Geschreven door Jolanda April 28, 2016

Stipte is stipt

Ook ik herken mij totaal niet in de negatieve berichten. Deze ochtend nog gebeld voor HBO Go, hoefde helemaal niet lang te wachten en wordt keurig geholpen om HBO Go voor de eerste maal de gebruiken.
Voorheen zaten we bij KPN, dat gaf meer problemen dan stipte. KPN kan zeker wat klantenservice betreft nog van hun leren. Ook het beeld op TV lijkt veel scherpe dan bij KPN was. We zijn sinds jan dit jaar aangesloten en zijn zeer tevreden.

Was deze review nuttig? 
Het Stipte is een provider die ik niemand kan aanraden! Ze zijn barst slecht. Internet is super traag, klantenservice kun je moeilijk bereiken (ze bellen ook niet terug), ze zijn ook niet bepaald voordelig! Na 11 jaar trouwe klant te zijn geweest, is het tijd om over te stappen, want blij worden wij er toch niet van! Geen aanrader dus!
Gemiddelde score 
 
1.2
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
2.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Mandy Februari 28, 2016

Barst Slecht !

Het Stipte is een provider die ik niemand kan aanraden! Ze zijn barst slecht. Internet is super traag, klantenservice kun je moeilijk bereiken (ze bellen ook niet terug), ze zijn ook niet bepaald voordelig! Na 11 jaar trouwe klant te zijn geweest, is het tijd om over te stappen, want blij worden wij er toch niet van! Geen aanrader dus!

Was deze review nuttig? 
Ik wilde overstappen van KPN naar Stipte vanwege de colportage door een vriendelijke man.
Voordat de aansluiting gewisseld werd van KPN naar Stipte ging ik in dezelfde woonplaats onverwachts verhuizen. Ik vroeg aan stipte om mijn aansluiting per direct op mijn nieuwe adres te installeren.
Nou dit gaf me toch problemen en een volledig gebrek aan inlevingsvermogen bij de man aan de helpdesk.
Wat heb ik een spijt dat ik deze overstap ga doen.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Maatje Januari 21, 2016

Lomperds aan de helpdesk.

Ik wilde overstappen van KPN naar Stipte vanwege de colportage door een vriendelijke man.
Voordat de aansluiting gewisseld werd van KPN naar Stipte ging ik in dezelfde woonplaats onverwachts verhuizen. Ik vroeg aan stipte om mijn aansluiting per direct op mijn nieuwe adres te installeren.
Nou dit gaf me toch problemen en een volledig gebrek aan inlevingsvermogen bij de man aan de helpdesk.
Wat heb ik een spijt dat ik deze overstap ga doen.

Was deze review nuttig? 
Herken mij totaal niet in de vele negatieve recensies op deze site. Sinds een aantal weken heb ik een totaalpakket van Stipte. De communicatie over de installatie zou wat beter kunnen, ik hoorde bijvoorbeeld enkel van mijn oude provider wanneer ik zou overstappen en niets van stipte. Dit kan natuurlijk niet. Een week voor de aansluitdatum zelf even een mail gestuurd ivm afspraak monteur. Dezelfde dag werd ik nog gebeld door het installatiebedrijf om een afspraak te maken. Op de dag dat de monteur kwam belde hij dat ie een 3 kwartier later was, kan gebeuren natuurlijk, uiteindelijk was hij 90 minuten later, dat was wel wat minder. Verder kon je van een zogenaamde vip installatie niet echt spreken, oke, de diensten werkten vrij snel, maar de monteur zelf was niet heel spraakzaam. Hij zei dat ie eigenlijk voor KPN werkte haha.

Nu na een aantal weken moet ik zeggen dat alles prima werkt, nog geen storing ondervonden. Vooral de digitale decoder werkt heel fijn, lekker snel zappen, opnemen werkt prima en het kastje is lekker klein.

Tot nu toe bevalt deze aanbieder mij uitstekend.
Gemiddelde score 
 
7.8
Installatie 
 
7.0
Helpdesk 
 
7.0
Internet 
 
8.0
Bellen 
 
8.0
Digitale televisie 
 
9.0
Geschreven door Johan Januari 06, 2016

Prima kwaliteit

Herken mij totaal niet in de vele negatieve recensies op deze site. Sinds een aantal weken heb ik een totaalpakket van Stipte. De communicatie over de installatie zou wat beter kunnen, ik hoorde bijvoorbeeld enkel van mijn oude provider wanneer ik zou overstappen en niets van stipte. Dit kan natuurlijk niet. Een week voor de aansluitdatum zelf even een mail gestuurd ivm afspraak monteur. Dezelfde dag werd ik nog gebeld door het installatiebedrijf om een afspraak te maken. Op de dag dat de monteur kwam belde hij dat ie een 3 kwartier later was, kan gebeuren natuurlijk, uiteindelijk was hij 90 minuten later, dat was wel wat minder. Verder kon je van een zogenaamde vip installatie niet echt spreken, oke, de diensten werkten vrij snel, maar de monteur zelf was niet heel spraakzaam. Hij zei dat ie eigenlijk voor KPN werkte haha.

Nu na een aantal weken moet ik zeggen dat alles prima werkt, nog geen storing ondervonden. Vooral de digitale decoder werkt heel fijn, lekker snel zappen, opnemen werkt prima en het kastje is lekker klein.

Tot nu toe bevalt deze aanbieder mij uitstekend.

Was deze review nuttig? 
Mijn modem had het begeven. Na een mail kwam er binnen een week een nieuw modem binnen, gratis!
Daar zat helaas geen installatie-instructie bij, en ik kreeg internet niet aan de praat ondanks dat alles goed ingesteld leek.
Klantenservice gebeld, erg hulpvaardig en klantvriendelijk, verstand van zaken ook. Na wat zoeken bleek dat het modem een verkeerd IP-adres gebruikte, iets waar ze geen kaas van gegeten had, haar collega zou zo terugbellen. Even later bleek hij/zij al het IP-adres veranderd te hebben, internet werkt perfect!
Gemiddelde score 
 
9.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
9.0
Internet 
 
9.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Cornelis Januari 05, 2016

Boven verwachting

Mijn modem had het begeven. Na een mail kwam er binnen een week een nieuw modem binnen, gratis!
Daar zat helaas geen installatie-instructie bij, en ik kreeg internet niet aan de praat ondanks dat alles goed ingesteld leek.
Klantenservice gebeld, erg hulpvaardig en klantvriendelijk, verstand van zaken ook. Na wat zoeken bleek dat het modem een verkeerd IP-adres gebruikte, iets waar ze geen kaas van gegeten had, haar collega zou zo terugbellen. Even later bleek hij/zij al het IP-adres veranderd te hebben, internet werkt perfect!

Was deze review nuttig? 
Wat ik nu inlees komt niet overeen met mijn ervaringen.
De installatie is op en top goed geregeld. De monteur werkt alle kabels netjes weg.
De klantenservice is erg aardig aan de telefoon en oplossing gericht. Stipte is niet de goedkoopste maar wel met de meest uitgebreide entertainment aanbod. En dat is waar ik naar op zoek ben.

Ik ben erg tevreden
Gemiddelde score 
 
8.0
Installatie 
 
8.0
Helpdesk 
 
8.0
Internet 
 
8.0
Bellen 
 
8.0
Digitale televisie 
 
8.0
Geschreven door AM December 23, 2015

Stipte fijne klantenservice

Wat ik nu inlees komt niet overeen met mijn ervaringen.
De installatie is op en top goed geregeld. De monteur werkt alle kabels netjes weg.
De klantenservice is erg aardig aan de telefoon en oplossing gericht. Stipte is niet de goedkoopste maar wel met de meest uitgebreide entertainment aanbod. En dat is waar ik naar op zoek ben.

Ik ben erg tevreden

Was deze review nuttig? 
Slechte klantenservice. Niet werkende telefoon en ook geen oplossing.
Gemiddelde score 
 
2.0
Installatie 
 
3.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
3.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Sb November 17, 2015

Slechte klantenservice. Niet werkende telefoon en ook geen oplossing.

Was deze review nuttig? 
Duur en heel veel storingen internet en telefoon. Heb opgezegd, sindsdien valt internet vaak uit of is er urenlang zelfs geen verbinding. Bovendien houden ze zich niet aan de wettelijke opzegtermijn van 1 maand, waarover klacht ingediend.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Christine September 30, 2015

Waardeloos

Duur en heel veel storingen internet en telefoon. Heb opgezegd, sindsdien valt internet vaak uit of is er urenlang zelfs geen verbinding. Bovendien houden ze zich niet aan de wettelijke opzegtermijn van 1 maand, waarover klacht ingediend.

Was deze review nuttig? 
Binnen 1 maand al 2x een nieuwe modem ontvangen omdat internet en telefonie storingen geeft en steeds uitvalt. De tweede modem blijkt gerecycled te zijn en de gegevens van de vorige eigenaar staan er nog in. Ze hebben 1 monteur in dienst die kriskras door heel Nederland rijdt, waardoor het lang duurt voor je kan worden ingepland. Geen aanrader!
Gemiddelde score 
 
1.5
Installatie 
 
3.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door John Augustus 18, 2015

Stipte levert 'tweedehands'modem met klantgegevens vorige eigenaar er nog in

Binnen 1 maand al 2x een nieuwe modem ontvangen omdat internet en telefonie storingen geeft en steeds uitvalt. De tweede modem blijkt gerecycled te zijn en de gegevens van de vorige eigenaar staan er nog in. Ze hebben 1 monteur in dienst die kriskras door heel Nederland rijdt, waardoor het lang duurt voor je kan worden ingepland. Geen aanrader!

Was deze review nuttig? 
Klantenservice krijg je snel aan de telefoon. Alleen zitten er mensen met weinig verstand. Mijn internetsnelheid was opeens verlaagd. zouden een monteur van KPN sturen, alleen was de klantenservice niet in staat om een goed telefoonnr op te schrijven. Vervolgens kregen we te horen dat kpn ons niet kon bereiken. Het was heel moeilijk om het verkeerde nr uit het systeem te halen. Uiteindelijk is er een monteur geweest. Was het probleem toen opgelost nee. kpn vertelde dat er een hogere snelheid op mijn lijn leverbaar was dan dat stipte leverde. Stipte zij dat dat niet klopte. Terwijl KPN er geen enkel belang bij had. Op zoek naar een andere provider met een betere service
Gemiddelde score 
 
2.5
Installatie 
 
5.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
2.0
Bellen 
 
2.0
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door jan Juli 17, 2015

klantenservice waardeloos

Klantenservice krijg je snel aan de telefoon. Alleen zitten er mensen met weinig verstand. Mijn internetsnelheid was opeens verlaagd. zouden een monteur van KPN sturen, alleen was de klantenservice niet in staat om een goed telefoonnr op te schrijven. Vervolgens kregen we te horen dat kpn ons niet kon bereiken. Het was heel moeilijk om het verkeerde nr uit het systeem te halen. Uiteindelijk is er een monteur geweest. Was het probleem toen opgelost nee. kpn vertelde dat er een hogere snelheid op mijn lijn leverbaar was dan dat stipte leverde. Stipte zij dat dat niet klopte. Terwijl KPN er geen enkel belang bij had. Op zoek naar een andere provider met een betere service

Was deze review nuttig? 
Stipte is een waardeloze provider. Te duur en waardeloze service.
Klantenservice betekent voor hen nog meer verkopen maar problemen oplossen ho maar.

Als ze hun verplichtingen niet na kunnen komen, door toedoen van problemen van onder andere KPN beëindigen ze gewoon eenzijdig het contract en als consument zit je met de shit en maken ze gewoon misbruik van hun machtspositie!
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Bram Juli 15, 2015

Stipte is waardeloos!

Stipte is een waardeloze provider. Te duur en waardeloze service.
Klantenservice betekent voor hen nog meer verkopen maar problemen oplossen ho maar.

Als ze hun verplichtingen niet na kunnen komen, door toedoen van problemen van onder andere KPN beëindigen ze gewoon eenzijdig het contract en als consument zit je met de shit en maken ze gewoon misbruik van hun machtspositie!

Was deze review nuttig? 
Ik kan me niet inlezen wat er hieronder word gezegd over stipte, ben overgestapt omdat ze de beste apparatuur gebruiken

Super strakke beeld en snelle internet.

Ga zo door stipte!
Gemiddelde score 
 
10.0
Installatie 
 
10.0
Helpdesk 
 
10.0
Internet 
 
10.0
Bellen 
 
10.0
Digitale televisie 
 
10.0
Geschreven door Tevreden!! Mei 31, 2015

Tevreden!

Ik kan me niet inlezen wat er hieronder word gezegd over stipte, ben overgestapt omdat ze de beste apparatuur gebruiken

Super strakke beeld en snelle internet.

Ga zo door stipte!

Was deze review nuttig? 
Sinds scarlet in stipte is veranderd kregen we veel last van storingen en trage verbindingen.
Met als klap op de vuurpijl een prijsverhoging! Reden voor mij om een klacht in te dienen. Toen ik hier geen enkel fatsoenlijk antwoord op kreeg, zijn we overgestapt naar de KPN. Iets duurder, maar vele malen sneller en veel minder storingen.
Gemiddelde score 
 
1.8
Installatie 
 
3.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
3.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door A.W. Mei 25, 2015

overgestapt!

Sinds scarlet in stipte is veranderd kregen we veel last van storingen en trage verbindingen.
Met als klap op de vuurpijl een prijsverhoging! Reden voor mij om een klacht in te dienen. Toen ik hier geen enkel fatsoenlijk antwoord op kreeg, zijn we overgestapt naar de KPN. Iets duurder, maar vele malen sneller en veel minder storingen.

Was deze review nuttig? 
Zeer slecht en langzaam ontvangst en veel uitval van ontvangst
Gemiddelde score 
 
2.4
Installatie 
 
4.0
Helpdesk 
 
2.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
4.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Maijer Mei 25, 2015

slecht nooit nemen

Zeer slecht en langzaam ontvangst en veel uitval van ontvangst

Was deze review nuttig? 
In 2012 contract gehad. Zij konden de abonnement niet verhuizen en toch alle facturen tot eind van de contract in rekening hebben gebracht!
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Paul April 15, 2015

Voorzichtig! Voorheen - Scarlet

In 2012 contract gehad. Zij konden de abonnement niet verhuizen en toch alle facturen tot eind van de contract in rekening hebben gebracht!

Was deze review nuttig? 
Goedenavond ik ben sinds 11 februari al bezig met stipte om het Internet op te lossen ik heb 2 modus op gestuurd gekregen en nog geen Internet ook niet na een aantal telefoon gesprekken van gemiddeld een uur tot anderhalf uur per keer.dus ik heb het contract op gezegt maar nu krijg ik het idee dat ik niet meer geholpen wordt omdat mijn contract per 2 maart afloopt .Want dan doen ze zoveel moeite voor Nog maar 2 weken .nu zit ik al een week met een probleem en dan zitje met je eigen zaak kan niks doen kost gewoon geld.voor mij .Ja zeggen ze als je abonnement verlengt dan is en kunnen we het sneller verhelpen als ik zo met mijn klanten om gaat ben ik zo naar de kloten dus.
Geschreven door c.v.d plas Februari 18, 2015

Op dit moment hele slechte service

Goedenavond ik ben sinds 11 februari al bezig met stipte om het Internet op te lossen ik heb 2 modus op gestuurd gekregen en nog geen Internet ook niet na een aantal telefoon gesprekken van gemiddeld een uur tot anderhalf uur per keer.dus ik heb het contract op gezegt maar nu krijg ik het idee dat ik niet meer geholpen wordt omdat mijn contract per 2 maart afloopt .Want dan doen ze zoveel moeite voor Nog maar 2 weken .nu zit ik al een week met een probleem en dan zitje met je eigen zaak kan niks doen kost gewoon geld.voor mij .Ja zeggen ze als je abonnement verlengt dan is en kunnen we het sneller verhelpen als ik zo met mijn klanten om gaat ben ik zo naar de kloten dus.

Was deze review nuttig? 
90 resultaten - getoond 1 - 50
1 2  
Sortering