Stipte ervaringen

https://www.internetervaring.nl/media/reviews/photos/thumbnail/300x300s/86/94/b1/stipte-8-1411403648.png
 
4.1 (70)
0   1   0   0  
74 resultaten - getoond 1 - 50
1 2  
Sortering 
 
Na 2 en een half jaar ellende bij Stipte ben ik er eindelijk van verlost. Zeer slechte administratie en helpdesk. Na 1 gemiste incasso gaan de maandelijkse kosten omhoog. Communicatie tussen de medewerkers onderling verloopt niet goed. 1 zegt je krijgt een gratis vervangende afstandsbediening, de ander stuurt een hoge rekening. De 1 zegt je hoeft de acceptgiro kosten niet te betalen, de andere medewerker zegt van wel. Kortom, ik ben blij er nu vanaf te zijn!
Gemiddelde score 
 
2.3
Installatie 
 
4.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
3.0
Geschreven door Rolf Maart 14, 2018

Blij van Stipte verlost te zijn!

Na 2 en een half jaar ellende bij Stipte ben ik er eindelijk van verlost. Zeer slechte administratie en helpdesk. Na 1 gemiste incasso gaan de maandelijkse kosten omhoog. Communicatie tussen de medewerkers onderling verloopt niet goed. 1 zegt je krijgt een gratis vervangende afstandsbediening, de ander stuurt een hoge rekening. De 1 zegt je hoeft de acceptgiro kosten niet te betalen, de andere medewerker zegt van wel. Kortom, ik ben blij er nu vanaf te zijn!

Was deze review nuttig? 
Gedurende anderhalf jaar een abonnement bij Stipte gehad. Zeer veel slechte ervaring mee, welke ondanks meermaals contact met de helpdesk bij herhaling niet adequaat worden opgepakt. Ik heb niet het gevoel als klant serieus te worden genomen.

Om een indruk te krijgen, hierbij een opsomming van enkele problemen:

PROBLEMEN MET COMMUNICATIE:
Vanwege onderstaande problemen meer dan 30 maal met klantenservice moeten mailen. Met in 95% van de gevallen geen adequaat antwoord, meestal tot het onbeschofte aan toe (max. 2 zinnen, geen antwoord op de mail; waaruit duidelijk blijkt dat mijn mail niet is gelezen)... als ik al een reactie ontvang... elke 'reply', hoe snel aansluitend op de mail ook, kost bovendien minimaal 2 dagen voordat opnieuw geantwoord wordt... (om dan een inadequaat antwoord te ontvangen)

PROBLEMEN MET LEVERING/FACTURERING
1. Problemen gehad rond de planning van de installatie(datum) en het contact met de monteur
2. Plots de Fox Sport Go App niet meer kunnen gebruiken doordat Stipte geen koppelcode kan leveren; dit probleem heeft twee maanden geduurd voordat er actie werd ondernomen.
3. Meermaals (bijv. 6 vd 7 maanden) problemen met een niet correcte maandfactuur (ondanks dezelfde afname maandelijks een andere factuur), hetgeen niet duidelijk kon worden verklaard.
4. Tijdenlang blokkering van mijn Fox Eredivisie Abonnement terwijl wordt onderkend dat dit in mijn pakket valt.

PROBLEMEN MET DE APPARATUUR
1. Problemen met de TV-ontvanger die geregeld vastloopt/reset wanneer ik TV zit te kijken, voornamelijk wanneer ik tussentijds pauzeer
2. Niet alle kanalen kunnen opgenomen worden! (o.a. Ziggo Sport en Fox Eredivisie)
3. Het beeld is regelmatig en blokkerig

PROBLEMEN MET KLACHTAFHANDELING
Bovenstaand meermaals besproken, beloften tot tegemoetkoming en vervolgens niet terugbellen. Bij verzoek tot eerder beëindigen van abonnement vanwege niet-geleverde diensten dreigen met boetes ipv komen met een oplossing.

PROBLEMEN MET OPZEGGING
1. Onbeschofte 'afscheidsbrief' waarin 70% gevuld is met vage informatie over apparatuur met de 'vervangingswaarde'. Onduidelijk is wat deze apparatuur inhoudt (wat is het verschil tussen DTV van 75 euro en iTV van 140 euro?') en of ik al deze apparatuur überhaupt heb ontvangen. Bij nader informeren wordt opnieuw niet duidelijk geantwoord.
2. Retourbox bevat een retoursticker van een bedrijf dat niet meer bestaat! (Kiala) Box wordt derhalve bij alle inleverpunten geweigerd. Inmiddels hierover driemaal gemaild, telkens (na dagen wachten!) dezelfde boodschap: dat het postorderbedrijf het pakket wel moet aanmenen... (mijn boodschap is 3x geweest: dit doen ze niet!) Daarbij: Wie stuurt nou een retoursticker van een bedrijf dat niet meer bestaat?!
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Vermeij Januari 15, 2018

In anderhalf jaar schandalig geholpen

Gedurende anderhalf jaar een abonnement bij Stipte gehad. Zeer veel slechte ervaring mee, welke ondanks meermaals contact met de helpdesk bij herhaling niet adequaat worden opgepakt. Ik heb niet het gevoel als klant serieus te worden genomen.

Om een indruk te krijgen, hierbij een opsomming van enkele problemen:

PROBLEMEN MET COMMUNICATIE:
Vanwege onderstaande problemen meer dan 30 maal met klantenservice moeten mailen. Met in 95% van de gevallen geen adequaat antwoord, meestal tot het onbeschofte aan toe (max. 2 zinnen, geen antwoord op de mail; waaruit duidelijk blijkt dat mijn mail niet is gelezen)... als ik al een reactie ontvang... elke 'reply', hoe snel aansluitend op de mail ook, kost bovendien minimaal 2 dagen voordat opnieuw geantwoord wordt... (om dan een inadequaat antwoord te ontvangen)

PROBLEMEN MET LEVERING/FACTURERING
1. Problemen gehad rond de planning van de installatie(datum) en het contact met de monteur
2. Plots de Fox Sport Go App niet meer kunnen gebruiken doordat Stipte geen koppelcode kan leveren; dit probleem heeft twee maanden geduurd voordat er actie werd ondernomen.
3. Meermaals (bijv. 6 vd 7 maanden) problemen met een niet correcte maandfactuur (ondanks dezelfde afname maandelijks een andere factuur), hetgeen niet duidelijk kon worden verklaard.
4. Tijdenlang blokkering van mijn Fox Eredivisie Abonnement terwijl wordt onderkend dat dit in mijn pakket valt.

PROBLEMEN MET DE APPARATUUR
1. Problemen met de TV-ontvanger die geregeld vastloopt/reset wanneer ik TV zit te kijken, voornamelijk wanneer ik tussentijds pauzeer
2. Niet alle kanalen kunnen opgenomen worden! (o.a. Ziggo Sport en Fox Eredivisie)
3. Het beeld is regelmatig en blokkerig

PROBLEMEN MET KLACHTAFHANDELING
Bovenstaand meermaals besproken, beloften tot tegemoetkoming en vervolgens niet terugbellen. Bij verzoek tot eerder beëindigen van abonnement vanwege niet-geleverde diensten dreigen met boetes ipv komen met een oplossing.

PROBLEMEN MET OPZEGGING
1. Onbeschofte 'afscheidsbrief' waarin 70% gevuld is met vage informatie over apparatuur met de 'vervangingswaarde'. Onduidelijk is wat deze apparatuur inhoudt (wat is het verschil tussen DTV van 75 euro en iTV van 140 euro?') en of ik al deze apparatuur überhaupt heb ontvangen. Bij nader informeren wordt opnieuw niet duidelijk geantwoord.
2. Retourbox bevat een retoursticker van een bedrijf dat niet meer bestaat! (Kiala) Box wordt derhalve bij alle inleverpunten geweigerd. Inmiddels hierover driemaal gemaild, telkens (na dagen wachten!) dezelfde boodschap: dat het postorderbedrijf het pakket wel moet aanmenen... (mijn boodschap is 3x geweest: dit doen ze niet!) Daarbij: Wie stuurt nou een retoursticker van een bedrijf dat niet meer bestaat?!

Was deze review nuttig? 
Hallo, 3 dagen geleden verplicht overgestapt maar zeer veel blokjes op het beeldscherm en haperingen, ook belachelijk dat ziggo sport het niet doet en nog erger dat na 3x een half uur bellen het nog steeds niet gefixt is. Denk je met glasvezel beter beeld en internet te hebben maar dit slaat echt nergens op. Gooi jezelf weg stipte en maak die glasvezelkabel open voor kpn inplaats van mensen af te persen.
Gemiddelde score 
 
3.2
Installatie 
 
3.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
10.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Luuk opgelicht Januari 12, 2018

Nog niet overtuigd

Hallo, 3 dagen geleden verplicht overgestapt maar zeer veel blokjes op het beeldscherm en haperingen, ook belachelijk dat ziggo sport het niet doet en nog erger dat na 3x een half uur bellen het nog steeds niet gefixt is. Denk je met glasvezel beter beeld en internet te hebben maar dit slaat echt nergens op. Gooi jezelf weg stipte en maak die glasvezelkabel open voor kpn inplaats van mensen af te persen.

Was deze review nuttig? 
Overgestapt naar Stipte omdat wij glasvezel kregen. In het begin was alles goed geregeld. De installatie verliep hartstikke goed. De beste meneer ging niet eerder weg voordat alles werkte, deed goed zijn best en leverde goed werk. Hij ging pas de deur uit toen iedereen internet had. Verder was de helpdesk ook goed, ze konden ons altijd prima helpen, alleen af en toe duurde het wel (erg) lang voordat we iemand aan de lijn kregen.
Maar... Stipte is minder mooi dan het lijkt. Om te beginnen met het internet. We zijn er wel op vooruit gegaan het aantal MB per seconde is fors gestegen. Maar hier blijft het dan ook bij. Sinds alles geïnstalleerd was, ging alles achteruit. Eerst was het internet sneller (al was het al niet in het hele huis maar alleen in bepaalde delen...), maar dit ging snel bergafwaarts. Bijna iedere dag valt het internet uit, op mijn telefoon moet ik vaak zelf het internet aanzetten omdat dit ook wegvalt, als we op de PlayStation4 Online aan het gamen zijn, valt de connectie elke keer (soms zelf 4 tot 5 keer achter elkaar binnen 15 minuten!) uit. Verder kan ik nog geen video in HD of soms zelf in 480p kijken, want dit is ook al teveel gevraagd. En alle internetpagina's moeten laden, laden en nog een laden. Als we met twee of drie man tegelijk op het internet zitten, is het verschrikkelijk. Zelfs een Word bestandje openen kan al snel 30 seconden (!) duren, laat staan een A4'tje printen...
Dan het bellen. Dat was helemaal waardeloos... Nu (pas na twee maanden) hebben we de mogelijkheid om goed te bellen. Het was namelijk allemaal zo slecht geregeld, echt ongelooflijk. Ten eerste hadden we een week of vier geen telefoon, puur omdat deze niet geïnstalleerd kon worden op de een of andere manier, omdat we op Stipte moesten wachten. Later dachten we dat het opgelost was, nee hoor, er was een fout opgetreden. Na overleg een instructieboek gekregen, en ja hoor, echt in in ongeveer vier of vijf Europese talen, maar niet in het Nederlands! We hebben ons met Engels gelukkig wel kunnen redden. Toen de telefoon het dan eindelijk deed, kwam de volgende fout. We waren vaak onbereikbaar en bij het bellen hoorden we om de drie seconden een tik tijdens het bellen. Na ongeveer twee maanden was alles opgelost.
En als klapper op de vuurpijl, digitale TV. Dat is ook een grote grap. Normaal televisie kijken gaat goed, maar pas op, zodra je de afstandsbediening pakt, wordt het er niet beter op. Programma's terugkijken lukt niet altijd even goed. Het duurt vak lang om een programma te laden, als we iets terugkijken hapert de TV vaak en het hele menu is onoverzichtelijk. Vaak loop de TV ook gewoon vast, waardoor je alles weer opnieuw kunt opzoeken en vervolgens weer terug bij af bent, want je moet zelf weer doorspoelen tot het moment waar je gebleven was.
Kortom: Stipte is minder mooi dan het lijkt. Eigenlijk te mooi om waar te zijn. Voordat we waren overgestapt was het al niet te best, maar sinds het overstappen is het (we dachten dat het niet kon...) nog slechter geworden. Helaas.
Gemiddelde score 
 
4.8
Installatie 
 
9.0
Helpdesk 
 
8.0
Internet 
 
3.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
3.0
Geschreven door D.H. Spin Januari 05, 2018

Minder mooi dan het lijkt

Overgestapt naar Stipte omdat wij glasvezel kregen. In het begin was alles goed geregeld. De installatie verliep hartstikke goed. De beste meneer ging niet eerder weg voordat alles werkte, deed goed zijn best en leverde goed werk. Hij ging pas de deur uit toen iedereen internet had. Verder was de helpdesk ook goed, ze konden ons altijd prima helpen, alleen af en toe duurde het wel (erg) lang voordat we iemand aan de lijn kregen.
Maar... Stipte is minder mooi dan het lijkt. Om te beginnen met het internet. We zijn er wel op vooruit gegaan het aantal MB per seconde is fors gestegen. Maar hier blijft het dan ook bij. Sinds alles geïnstalleerd was, ging alles achteruit. Eerst was het internet sneller (al was het al niet in het hele huis maar alleen in bepaalde delen...), maar dit ging snel bergafwaarts. Bijna iedere dag valt het internet uit, op mijn telefoon moet ik vaak zelf het internet aanzetten omdat dit ook wegvalt, als we op de PlayStation4 Online aan het gamen zijn, valt de connectie elke keer (soms zelf 4 tot 5 keer achter elkaar binnen 15 minuten!) uit. Verder kan ik nog geen video in HD of soms zelf in 480p kijken, want dit is ook al teveel gevraagd. En alle internetpagina's moeten laden, laden en nog een laden. Als we met twee of drie man tegelijk op het internet zitten, is het verschrikkelijk. Zelfs een Word bestandje openen kan al snel 30 seconden (!) duren, laat staan een A4'tje printen...
Dan het bellen. Dat was helemaal waardeloos... Nu (pas na twee maanden) hebben we de mogelijkheid om goed te bellen. Het was namelijk allemaal zo slecht geregeld, echt ongelooflijk. Ten eerste hadden we een week of vier geen telefoon, puur omdat deze niet geïnstalleerd kon worden op de een of andere manier, omdat we op Stipte moesten wachten. Later dachten we dat het opgelost was, nee hoor, er was een fout opgetreden. Na overleg een instructieboek gekregen, en ja hoor, echt in in ongeveer vier of vijf Europese talen, maar niet in het Nederlands! We hebben ons met Engels gelukkig wel kunnen redden. Toen de telefoon het dan eindelijk deed, kwam de volgende fout. We waren vaak onbereikbaar en bij het bellen hoorden we om de drie seconden een tik tijdens het bellen. Na ongeveer twee maanden was alles opgelost.
En als klapper op de vuurpijl, digitale TV. Dat is ook een grote grap. Normaal televisie kijken gaat goed, maar pas op, zodra je de afstandsbediening pakt, wordt het er niet beter op. Programma's terugkijken lukt niet altijd even goed. Het duurt vak lang om een programma te laden, als we iets terugkijken hapert de TV vaak en het hele menu is onoverzichtelijk. Vaak loop de TV ook gewoon vast, waardoor je alles weer opnieuw kunt opzoeken en vervolgens weer terug bij af bent, want je moet zelf weer doorspoelen tot het moment waar je gebleven was.
Kortom: Stipte is minder mooi dan het lijkt. Eigenlijk te mooi om waar te zijn. Voordat we waren overgestapt was het al niet te best, maar sinds het overstappen is het (we dachten dat het niet kon...) nog slechter geworden. Helaas.

Was deze review nuttig? 
Onterechte factuur gekregen. Per mail onbevredigend standaard antwoord gekregen. heb vervolgens helpdesk gebeld en daarin werd toegegeven dat Stipte fouten hadden gemaakt en dat dit z.s.m. zou worden opgelost.
Daarna kreeg ik een brief waarbij werd gedreigd met afsluiten. Ik heb dezelfde helpdesk gebeld en de situatie uitgelegd en dat ik alleen het terechte bedrag heb betaald. De helpdeskmedewerkster bevestigde dat ze hadden geconstateerd dat er wat fouten in de factuur zaten die gecorrigeerd moesten worden en verzekerde ons dat we niet zouden worden afgesloten. Krijg vervolgens niks meer te horen op mijn mails.
Uiteindelijk heb ik een officiële klacht gestuurd, ook hier geen antwoord op. Vandaag krijg ik per post een aanmaning waarbij met afsluiten en een deurwaarder wordt gedreigd. Deze brief is aantoonbaar 10 dagen te laat verstuurd waardoor internet bij ons over een paar dagen al zal worden afgesloten.
Kortom bedrijf waarbij als het fout gaat je de klos bent en ze heel snel zijn met automatische dreigbrieven maar de helpdesk niet meer reageert.
Daarnaast is de kwaliteit van internet en TV heel slecht. Vele haperingen!
Geschreven door Lieuwe Koopmans December 16, 2017

zeer onprofessioneel en asociaal bedrijf: kijk uit!

Onterechte factuur gekregen. Per mail onbevredigend standaard antwoord gekregen. heb vervolgens helpdesk gebeld en daarin werd toegegeven dat Stipte fouten hadden gemaakt en dat dit z.s.m. zou worden opgelost.
Daarna kreeg ik een brief waarbij werd gedreigd met afsluiten. Ik heb dezelfde helpdesk gebeld en de situatie uitgelegd en dat ik alleen het terechte bedrag heb betaald. De helpdeskmedewerkster bevestigde dat ze hadden geconstateerd dat er wat fouten in de factuur zaten die gecorrigeerd moesten worden en verzekerde ons dat we niet zouden worden afgesloten. Krijg vervolgens niks meer te horen op mijn mails.
Uiteindelijk heb ik een officiële klacht gestuurd, ook hier geen antwoord op. Vandaag krijg ik per post een aanmaning waarbij met afsluiten en een deurwaarder wordt gedreigd. Deze brief is aantoonbaar 10 dagen te laat verstuurd waardoor internet bij ons over een paar dagen al zal worden afgesloten.
Kortom bedrijf waarbij als het fout gaat je de klos bent en ze heel snel zijn met automatische dreigbrieven maar de helpdesk niet meer reageert.
Daarnaast is de kwaliteit van internet en TV heel slecht. Vele haperingen!

Was deze review nuttig? 
Slechte service, vaak langer dan een half uur wachten om ze te pakken te krijgen. In het weekend zijn ze niet te bereiken. Vaak storingen en/of slechte verbinding.
Gemiddelde score 
 
3.6
Installatie 
 
5.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
2.0
Bellen 
 
5.0
Digitale televisie 
 
5.0
Geschreven door Sjoerd December 06, 2017

Slecht internet en slechte klantenservice

Slechte service, vaak langer dan een half uur wachten om ze te pakken te krijgen. In het weekend zijn ze niet te bereiken. Vaak storingen en/of slechte verbinding.

Was deze review nuttig? 
Wij hebben nu anderhalf jaar Stipte en hebben besloten over te stappen. De installatie was volledig naar tevredenheid. Ook ongeveer een jaar geen problemen gehad, maar het laatste half jaar problemen met TV en internet. 's Avonds vaak geen of heel langzaam internet. En veel problemen met de TV: de TV gids bevat geen informatie. Dan is het lastig kiezen. En we kunnen programma's die we hebben opgenomen niet meer terugkijken of met een vertraging in het programma: het beeld bevriest en na een paar minuten gaat hij verder. Ondertussen ben je dan een stuk van het programma kwijt. Boven in het beeld verschijnt dan: "Programma wordt voorbereid". Dan weet je dat het weer mis is. Of het opgenomen programma laadt gewoon helemaal niet in. Ik heb hierover gebeld met de help desk. Die deed nogal laconiek en kwam niet zo professioneel over. De storing was bekend. Het had veel geregend de laatste dagen dus dat kon ermee te maken hebben (???). Mij werd aangeraden even geduld te hebben. Ik vroeg nog of hij kon inschatten wanneer het probleem verholpen zou zijn maar dat kon hij niet. Het ging een tijdje goed en nu is het de laatste weken weer goed mis. Het is inmiddels een dermate grote ergernis geworden dat we hebben besloten over te stappen omdat we er geen vertrouwen meer in hebben.
Gemiddelde score 
 
4.4
Installatie 
 
10.0
Helpdesk 
 
2.0
Internet 
 
4.0
Bellen 
 
4.0
Digitale televisie 
 
2.0
Geschreven door CC November 27, 2017

Het eerste jaar geen problemen, daarna wel. We stappen over.

Wij hebben nu anderhalf jaar Stipte en hebben besloten over te stappen. De installatie was volledig naar tevredenheid. Ook ongeveer een jaar geen problemen gehad, maar het laatste half jaar problemen met TV en internet. 's Avonds vaak geen of heel langzaam internet. En veel problemen met de TV: de TV gids bevat geen informatie. Dan is het lastig kiezen. En we kunnen programma's die we hebben opgenomen niet meer terugkijken of met een vertraging in het programma: het beeld bevriest en na een paar minuten gaat hij verder. Ondertussen ben je dan een stuk van het programma kwijt. Boven in het beeld verschijnt dan: "Programma wordt voorbereid". Dan weet je dat het weer mis is. Of het opgenomen programma laadt gewoon helemaal niet in. Ik heb hierover gebeld met de help desk. Die deed nogal laconiek en kwam niet zo professioneel over. De storing was bekend. Het had veel geregend de laatste dagen dus dat kon ermee te maken hebben (???). Mij werd aangeraden even geduld te hebben. Ik vroeg nog of hij kon inschatten wanneer het probleem verholpen zou zijn maar dat kon hij niet. Het ging een tijdje goed en nu is het de laatste weken weer goed mis. Het is inmiddels een dermate grote ergernis geworden dat we hebben besloten over te stappen omdat we er geen vertrouwen meer in hebben.

Was deze review nuttig? 
Verschrikkelijk. Driekwartjaar geleden al kabel in huis gekregen. Sta nog steeds te wachten op aansluiting en Stipte haalt al eenzelfde periode de schouders op. Weten niets en enige boodschap Blijft u maar rustig afwachten. Wat een passieve club. Vreselijk spijt dat ik daar mijn contract heb getekend.
Call center medewerkers die begrip tonen conform belscript maar 0 actie ondernemen.
Gemiddelde score 
 
2.0
Installatie 
 
3.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Eric November 06, 2017

Passief

Verschrikkelijk. Driekwartjaar geleden al kabel in huis gekregen. Sta nog steeds te wachten op aansluiting en Stipte haalt al eenzelfde periode de schouders op. Weten niets en enige boodschap Blijft u maar rustig afwachten. Wat een passieve club. Vreselijk spijt dat ik daar mijn contract heb getekend.
Call center medewerkers die begrip tonen conform belscript maar 0 actie ondernemen.

Was deze review nuttig? 
Al op 14 augustus het kastje in de meterkast geplaatst, gelukkig wel de telefoon en internet actief, maar eh nog steeds geen tv! en dat terwijl de plaatsing afspraak al zes week ervoor was gemaakt.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door alma Augustus 28, 2017

ontevreden

Al op 14 augustus het kastje in de meterkast geplaatst, gelukkig wel de telefoon en internet actief, maar eh nog steeds geen tv! en dat terwijl de plaatsing afspraak al zes week ervoor was gemaakt.

Was deze review nuttig? 
Super tevreden
Wat een verademing ten opzichte van de Horizonbox van ziggo.
Gemiddelde score 
 
10.0
Installatie 
 
10.0
Helpdesk 
 
10.0
Internet 
 
10.0
Bellen 
 
10.0
Digitale televisie 
 
10.0
Geschreven door Henk Smit Augustus 11, 2017

Super

Super tevreden
Wat een verademing ten opzichte van de Horizonbox van ziggo.

Was deze review nuttig? 
Internet valt dagelijks iedere keer weg of heeft storing. Betaal voor 30MB en krijg niet eens 1MB.
Helpdesk is er nooit en online hulp op twitter en dergelijke kan je ook lang wachten.
Gemiddelde score 
 
2.6
Installatie 
 
5.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
5.0
Geschreven door 3xniks Juli 02, 2017

Slecht internet

Internet valt dagelijks iedere keer weg of heeft storing. Betaal voor 30MB en krijg niet eens 1MB.
Helpdesk is er nooit en online hulp op twitter en dergelijke kan je ook lang wachten.

Was deze review nuttig? 
De internet connectie is zwaar slecht. Terwijl we het beste pakket hebben.
Gemiddelde score 
 
6.0
Installatie 
 
9.0
Helpdesk 
 
5.0
Internet 
 
2.0
Bellen 
 
7.0
Digitale televisie 
 
7.0
Geschreven door Demian van den Broek Januari 18, 2017

Slechte internet connectie

De internet connectie is zwaar slecht. Terwijl we het beste pakket hebben.

Was deze review nuttig? 
De drie keer dat ik in al die jaren met de helpdesk gebeld heb, ben ik altijd snel en tot volle tevredenheid geholpen.Na een kapotte fritzbox een tijd geleden, gratis vervanging, ontvang ik nu een afstandsbediening ook weer gratis.
Gemiddelde score 
 
9.5
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
10.0
Internet 
 
10.0
Bellen 
 
10.0
Digitale televisie 
 
8.0
Geschreven door loek Oktober 13, 2016

uitstekende service

De drie keer dat ik in al die jaren met de helpdesk gebeld heb, ben ik altijd snel en tot volle tevredenheid geholpen.Na een kapotte fritzbox een tijd geleden, gratis vervanging, ontvang ik nu een afstandsbediening ook weer gratis.

Was deze review nuttig? 
Modem al 5x kapot
Gemiddelde score 
 
3.8
Installatie 
 
6.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
4.0
Bellen 
 
4.0
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door J knulst September 13, 2016

Modem slecht

Modem al 5x kapot

Was deze review nuttig? 
Overgestapt van Ziggo naar Stipte, n.a.v. ervaring van de buren die van KPN naar Stipte zijn overgestapt.

eerst terughoudend vanwege negatieve ervaring over glasvezel, maar gelukkig hebben we de stap genomen.

geen storing meer, en overal hebben we eindelijk goeie WIFI verbinding en genoeg zenders.
Gemiddelde score 
 
9.6
Installatie 
 
10.0
Helpdesk 
 
9.0
Internet 
 
10.0
Bellen 
 
10.0
Digitale televisie 
 
9.0
Geschreven door Ruud September 02, 2016

Zeeeer tevreden

Overgestapt van Ziggo naar Stipte, n.a.v. ervaring van de buren die van KPN naar Stipte zijn overgestapt.

eerst terughoudend vanwege negatieve ervaring over glasvezel, maar gelukkig hebben we de stap genomen.

geen storing meer, en overal hebben we eindelijk goeie WIFI verbinding en genoeg zenders.

Was deze review nuttig? 
Waardeloos max 8kb maar meestal veel minder als het überhaupt werkt
Bellen met veel storing
Nooit aan beginnen dat zou mij advies zijn ?

Gemiddelde score 
 
1.3
Installatie 
 
2.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Robert Augustus 17, 2016

Stipte drama

Waardeloos max 8kb maar meestal veel minder als het überhaupt werkt
Bellen met veel storing
Nooit aan beginnen dat zou mij advies zijn ?

Was deze review nuttig? 
Nooit internetstoringen, dat was toen bij Ziggo heel anders (toen kregen we wel telkens gratis snelheidsverhogingen, dat had ik toen niet door) toen Ziggo het netwerk aan het upgraden was...maar het wordt hier ook nooit sneller. Gratis mobiel telefonie abonnement erbij...
Geen klachten over helpdesk, maar bij veranderen Digitenne abonnement hadden ze niet veranderd dat er zenders bij kwamen
Gemiddelde score 
 
7.4
Installatie 
 
3.0
Helpdesk 
 
10.0
Internet 
 
9.0
Bellen 
 
8.0
Digitale televisie 
 
7.0
Geschreven door AndreGron Augustus 05, 2016

Tevreden klant, Quad play voor prijs Triple play

Nooit internetstoringen, dat was toen bij Ziggo heel anders (toen kregen we wel telkens gratis snelheidsverhogingen, dat had ik toen niet door) toen Ziggo het netwerk aan het upgraden was...maar het wordt hier ook nooit sneller. Gratis mobiel telefonie abonnement erbij...
Geen klachten over helpdesk, maar bij veranderen Digitenne abonnement hadden ze niet veranderd dat er zenders bij kwamen

Was deze review nuttig? 
Helpdesk gesloten op moment van internetstoring.
Heel apart.
Geschreven door Lia Brussen Mei 18, 2016

Geen internetverbinding

Helpdesk gesloten op moment van internetstoring.
Heel apart.

Was deze review nuttig? 
Ook ik herken mij totaal niet in de negatieve berichten. Deze ochtend nog gebeld voor HBO Go, hoefde helemaal niet lang te wachten en wordt keurig geholpen om HBO Go voor de eerste maal de gebruiken.
Voorheen zaten we bij KPN, dat gaf meer problemen dan stipte. KPN kan zeker wat klantenservice betreft nog van hun leren. Ook het beeld op TV lijkt veel scherpe dan bij KPN was. We zijn sinds jan dit jaar aangesloten en zijn zeer tevreden.
Gemiddelde score 
 
8.0
Installatie 
 
8.0
Helpdesk 
 
8.0
Internet 
 
8.0
Bellen 
 
8.0
Digitale televisie 
 
8.0
Geschreven door Jolanda April 28, 2016

Stipte is stipt

Ook ik herken mij totaal niet in de negatieve berichten. Deze ochtend nog gebeld voor HBO Go, hoefde helemaal niet lang te wachten en wordt keurig geholpen om HBO Go voor de eerste maal de gebruiken.
Voorheen zaten we bij KPN, dat gaf meer problemen dan stipte. KPN kan zeker wat klantenservice betreft nog van hun leren. Ook het beeld op TV lijkt veel scherpe dan bij KPN was. We zijn sinds jan dit jaar aangesloten en zijn zeer tevreden.

Was deze review nuttig? 
Het Stipte is een provider die ik niemand kan aanraden! Ze zijn barst slecht. Internet is super traag, klantenservice kun je moeilijk bereiken (ze bellen ook niet terug), ze zijn ook niet bepaald voordelig! Na 11 jaar trouwe klant te zijn geweest, is het tijd om over te stappen, want blij worden wij er toch niet van! Geen aanrader dus!
Gemiddelde score 
 
1.2
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
2.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Mandy Februari 28, 2016

Barst Slecht !

Het Stipte is een provider die ik niemand kan aanraden! Ze zijn barst slecht. Internet is super traag, klantenservice kun je moeilijk bereiken (ze bellen ook niet terug), ze zijn ook niet bepaald voordelig! Na 11 jaar trouwe klant te zijn geweest, is het tijd om over te stappen, want blij worden wij er toch niet van! Geen aanrader dus!

Was deze review nuttig? 
Ik wilde overstappen van KPN naar Stipte vanwege de colportage door een vriendelijke man.
Voordat de aansluiting gewisseld werd van KPN naar Stipte ging ik in dezelfde woonplaats onverwachts verhuizen. Ik vroeg aan stipte om mijn aansluiting per direct op mijn nieuwe adres te installeren.
Nou dit gaf me toch problemen en een volledig gebrek aan inlevingsvermogen bij de man aan de helpdesk.
Wat heb ik een spijt dat ik deze overstap ga doen.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Maatje Januari 21, 2016

Lomperds aan de helpdesk.

Ik wilde overstappen van KPN naar Stipte vanwege de colportage door een vriendelijke man.
Voordat de aansluiting gewisseld werd van KPN naar Stipte ging ik in dezelfde woonplaats onverwachts verhuizen. Ik vroeg aan stipte om mijn aansluiting per direct op mijn nieuwe adres te installeren.
Nou dit gaf me toch problemen en een volledig gebrek aan inlevingsvermogen bij de man aan de helpdesk.
Wat heb ik een spijt dat ik deze overstap ga doen.

Was deze review nuttig? 
Herken mij totaal niet in de vele negatieve recensies op deze site. Sinds een aantal weken heb ik een totaalpakket van Stipte. De communicatie over de installatie zou wat beter kunnen, ik hoorde bijvoorbeeld enkel van mijn oude provider wanneer ik zou overstappen en niets van stipte. Dit kan natuurlijk niet. Een week voor de aansluitdatum zelf even een mail gestuurd ivm afspraak monteur. Dezelfde dag werd ik nog gebeld door het installatiebedrijf om een afspraak te maken. Op de dag dat de monteur kwam belde hij dat ie een 3 kwartier later was, kan gebeuren natuurlijk, uiteindelijk was hij 90 minuten later, dat was wel wat minder. Verder kon je van een zogenaamde vip installatie niet echt spreken, oke, de diensten werkten vrij snel, maar de monteur zelf was niet heel spraakzaam. Hij zei dat ie eigenlijk voor KPN werkte haha.

Nu na een aantal weken moet ik zeggen dat alles prima werkt, nog geen storing ondervonden. Vooral de digitale decoder werkt heel fijn, lekker snel zappen, opnemen werkt prima en het kastje is lekker klein.

Tot nu toe bevalt deze aanbieder mij uitstekend.
Gemiddelde score 
 
7.8
Installatie 
 
7.0
Helpdesk 
 
7.0
Internet 
 
8.0
Bellen 
 
8.0
Digitale televisie 
 
9.0
Geschreven door Johan Januari 06, 2016

Prima kwaliteit

Herken mij totaal niet in de vele negatieve recensies op deze site. Sinds een aantal weken heb ik een totaalpakket van Stipte. De communicatie over de installatie zou wat beter kunnen, ik hoorde bijvoorbeeld enkel van mijn oude provider wanneer ik zou overstappen en niets van stipte. Dit kan natuurlijk niet. Een week voor de aansluitdatum zelf even een mail gestuurd ivm afspraak monteur. Dezelfde dag werd ik nog gebeld door het installatiebedrijf om een afspraak te maken. Op de dag dat de monteur kwam belde hij dat ie een 3 kwartier later was, kan gebeuren natuurlijk, uiteindelijk was hij 90 minuten later, dat was wel wat minder. Verder kon je van een zogenaamde vip installatie niet echt spreken, oke, de diensten werkten vrij snel, maar de monteur zelf was niet heel spraakzaam. Hij zei dat ie eigenlijk voor KPN werkte haha.

Nu na een aantal weken moet ik zeggen dat alles prima werkt, nog geen storing ondervonden. Vooral de digitale decoder werkt heel fijn, lekker snel zappen, opnemen werkt prima en het kastje is lekker klein.

Tot nu toe bevalt deze aanbieder mij uitstekend.

Was deze review nuttig? 
Mijn modem had het begeven. Na een mail kwam er binnen een week een nieuw modem binnen, gratis!
Daar zat helaas geen installatie-instructie bij, en ik kreeg internet niet aan de praat ondanks dat alles goed ingesteld leek.
Klantenservice gebeld, erg hulpvaardig en klantvriendelijk, verstand van zaken ook. Na wat zoeken bleek dat het modem een verkeerd IP-adres gebruikte, iets waar ze geen kaas van gegeten had, haar collega zou zo terugbellen. Even later bleek hij/zij al het IP-adres veranderd te hebben, internet werkt perfect!
Gemiddelde score 
 
9.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
9.0
Internet 
 
9.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Cornelis Januari 05, 2016

Boven verwachting

Mijn modem had het begeven. Na een mail kwam er binnen een week een nieuw modem binnen, gratis!
Daar zat helaas geen installatie-instructie bij, en ik kreeg internet niet aan de praat ondanks dat alles goed ingesteld leek.
Klantenservice gebeld, erg hulpvaardig en klantvriendelijk, verstand van zaken ook. Na wat zoeken bleek dat het modem een verkeerd IP-adres gebruikte, iets waar ze geen kaas van gegeten had, haar collega zou zo terugbellen. Even later bleek hij/zij al het IP-adres veranderd te hebben, internet werkt perfect!

Was deze review nuttig? 
Wat ik nu inlees komt niet overeen met mijn ervaringen.
De installatie is op en top goed geregeld. De monteur werkt alle kabels netjes weg.
De klantenservice is erg aardig aan de telefoon en oplossing gericht. Stipte is niet de goedkoopste maar wel met de meest uitgebreide entertainment aanbod. En dat is waar ik naar op zoek ben.

Ik ben erg tevreden
Gemiddelde score 
 
8.0
Installatie 
 
8.0
Helpdesk 
 
8.0
Internet 
 
8.0
Bellen 
 
8.0
Digitale televisie 
 
8.0
Geschreven door AM December 23, 2015

Stipte fijne klantenservice

Wat ik nu inlees komt niet overeen met mijn ervaringen.
De installatie is op en top goed geregeld. De monteur werkt alle kabels netjes weg.
De klantenservice is erg aardig aan de telefoon en oplossing gericht. Stipte is niet de goedkoopste maar wel met de meest uitgebreide entertainment aanbod. En dat is waar ik naar op zoek ben.

Ik ben erg tevreden

Was deze review nuttig? 
Slechte klantenservice. Niet werkende telefoon en ook geen oplossing.
Gemiddelde score 
 
2.0
Installatie 
 
3.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
3.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Sb November 17, 2015

Slechte klantenservice. Niet werkende telefoon en ook geen oplossing.

Was deze review nuttig? 
Duur en heel veel storingen internet en telefoon. Heb opgezegd, sindsdien valt internet vaak uit of is er urenlang zelfs geen verbinding. Bovendien houden ze zich niet aan de wettelijke opzegtermijn van 1 maand, waarover klacht ingediend.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Christine September 30, 2015

Waardeloos

Duur en heel veel storingen internet en telefoon. Heb opgezegd, sindsdien valt internet vaak uit of is er urenlang zelfs geen verbinding. Bovendien houden ze zich niet aan de wettelijke opzegtermijn van 1 maand, waarover klacht ingediend.

Was deze review nuttig? 
Binnen 1 maand al 2x een nieuwe modem ontvangen omdat internet en telefonie storingen geeft en steeds uitvalt. De tweede modem blijkt gerecycled te zijn en de gegevens van de vorige eigenaar staan er nog in. Ze hebben 1 monteur in dienst die kriskras door heel Nederland rijdt, waardoor het lang duurt voor je kan worden ingepland. Geen aanrader!
Gemiddelde score 
 
1.5
Installatie 
 
3.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door John Augustus 18, 2015

Stipte levert 'tweedehands'modem met klantgegevens vorige eigenaar er nog in

Binnen 1 maand al 2x een nieuwe modem ontvangen omdat internet en telefonie storingen geeft en steeds uitvalt. De tweede modem blijkt gerecycled te zijn en de gegevens van de vorige eigenaar staan er nog in. Ze hebben 1 monteur in dienst die kriskras door heel Nederland rijdt, waardoor het lang duurt voor je kan worden ingepland. Geen aanrader!

Was deze review nuttig? 
Klantenservice krijg je snel aan de telefoon. Alleen zitten er mensen met weinig verstand. Mijn internetsnelheid was opeens verlaagd. zouden een monteur van KPN sturen, alleen was de klantenservice niet in staat om een goed telefoonnr op te schrijven. Vervolgens kregen we te horen dat kpn ons niet kon bereiken. Het was heel moeilijk om het verkeerde nr uit het systeem te halen. Uiteindelijk is er een monteur geweest. Was het probleem toen opgelost nee. kpn vertelde dat er een hogere snelheid op mijn lijn leverbaar was dan dat stipte leverde. Stipte zij dat dat niet klopte. Terwijl KPN er geen enkel belang bij had. Op zoek naar een andere provider met een betere service
Gemiddelde score 
 
2.5
Installatie 
 
5.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
2.0
Bellen 
 
2.0
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door jan Juli 17, 2015

klantenservice waardeloos

Klantenservice krijg je snel aan de telefoon. Alleen zitten er mensen met weinig verstand. Mijn internetsnelheid was opeens verlaagd. zouden een monteur van KPN sturen, alleen was de klantenservice niet in staat om een goed telefoonnr op te schrijven. Vervolgens kregen we te horen dat kpn ons niet kon bereiken. Het was heel moeilijk om het verkeerde nr uit het systeem te halen. Uiteindelijk is er een monteur geweest. Was het probleem toen opgelost nee. kpn vertelde dat er een hogere snelheid op mijn lijn leverbaar was dan dat stipte leverde. Stipte zij dat dat niet klopte. Terwijl KPN er geen enkel belang bij had. Op zoek naar een andere provider met een betere service

Was deze review nuttig? 
Stipte is een waardeloze provider. Te duur en waardeloze service.
Klantenservice betekent voor hen nog meer verkopen maar problemen oplossen ho maar.

Als ze hun verplichtingen niet na kunnen komen, door toedoen van problemen van onder andere KPN beëindigen ze gewoon eenzijdig het contract en als consument zit je met de shit en maken ze gewoon misbruik van hun machtspositie!
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Bram Juli 15, 2015

Stipte is waardeloos!

Stipte is een waardeloze provider. Te duur en waardeloze service.
Klantenservice betekent voor hen nog meer verkopen maar problemen oplossen ho maar.

Als ze hun verplichtingen niet na kunnen komen, door toedoen van problemen van onder andere KPN beëindigen ze gewoon eenzijdig het contract en als consument zit je met de shit en maken ze gewoon misbruik van hun machtspositie!

Was deze review nuttig? 
Ik kan me niet inlezen wat er hieronder word gezegd over stipte, ben overgestapt omdat ze de beste apparatuur gebruiken

Super strakke beeld en snelle internet.

Ga zo door stipte!
Gemiddelde score 
 
10.0
Installatie 
 
10.0
Helpdesk 
 
10.0
Internet 
 
10.0
Bellen 
 
10.0
Digitale televisie 
 
10.0
Geschreven door Tevreden!! Mei 31, 2015

Tevreden!

Ik kan me niet inlezen wat er hieronder word gezegd over stipte, ben overgestapt omdat ze de beste apparatuur gebruiken

Super strakke beeld en snelle internet.

Ga zo door stipte!

Was deze review nuttig? 
Sinds scarlet in stipte is veranderd kregen we veel last van storingen en trage verbindingen.
Met als klap op de vuurpijl een prijsverhoging! Reden voor mij om een klacht in te dienen. Toen ik hier geen enkel fatsoenlijk antwoord op kreeg, zijn we overgestapt naar de KPN. Iets duurder, maar vele malen sneller en veel minder storingen.
Gemiddelde score 
 
1.8
Installatie 
 
3.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
3.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door A.W. Mei 25, 2015

overgestapt!

Sinds scarlet in stipte is veranderd kregen we veel last van storingen en trage verbindingen.
Met als klap op de vuurpijl een prijsverhoging! Reden voor mij om een klacht in te dienen. Toen ik hier geen enkel fatsoenlijk antwoord op kreeg, zijn we overgestapt naar de KPN. Iets duurder, maar vele malen sneller en veel minder storingen.

Was deze review nuttig? 
Zeer slecht en langzaam ontvangst en veel uitval van ontvangst
Gemiddelde score 
 
2.4
Installatie 
 
4.0
Helpdesk 
 
2.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
4.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Maijer Mei 25, 2015

slecht nooit nemen

Zeer slecht en langzaam ontvangst en veel uitval van ontvangst

Was deze review nuttig? 
In 2012 contract gehad. Zij konden de abonnement niet verhuizen en toch alle facturen tot eind van de contract in rekening hebben gebracht!
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Paul April 15, 2015

Voorzichtig! Voorheen - Scarlet

In 2012 contract gehad. Zij konden de abonnement niet verhuizen en toch alle facturen tot eind van de contract in rekening hebben gebracht!

Was deze review nuttig? 
Goedenavond ik ben sinds 11 februari al bezig met stipte om het Internet op te lossen ik heb 2 modus op gestuurd gekregen en nog geen Internet ook niet na een aantal telefoon gesprekken van gemiddeld een uur tot anderhalf uur per keer.dus ik heb het contract op gezegt maar nu krijg ik het idee dat ik niet meer geholpen wordt omdat mijn contract per 2 maart afloopt .Want dan doen ze zoveel moeite voor Nog maar 2 weken .nu zit ik al een week met een probleem en dan zitje met je eigen zaak kan niks doen kost gewoon geld.voor mij .Ja zeggen ze als je abonnement verlengt dan is en kunnen we het sneller verhelpen als ik zo met mijn klanten om gaat ben ik zo naar de kloten dus.
Geschreven door c.v.d plas Februari 18, 2015

Op dit moment hele slechte service

Goedenavond ik ben sinds 11 februari al bezig met stipte om het Internet op te lossen ik heb 2 modus op gestuurd gekregen en nog geen Internet ook niet na een aantal telefoon gesprekken van gemiddeld een uur tot anderhalf uur per keer.dus ik heb het contract op gezegt maar nu krijg ik het idee dat ik niet meer geholpen wordt omdat mijn contract per 2 maart afloopt .Want dan doen ze zoveel moeite voor Nog maar 2 weken .nu zit ik al een week met een probleem en dan zitje met je eigen zaak kan niks doen kost gewoon geld.voor mij .Ja zeggen ze als je abonnement verlengt dan is en kunnen we het sneller verhelpen als ik zo met mijn klanten om gaat ben ik zo naar de kloten dus.

Was deze review nuttig? 
Slecht bereikbaar. De verbinding is matig. Zonder reden werd mijn abonnement ineens met 10 EUR per maand verhoogd. Met veel gedoe opgezegd. Nu heb ik een retourboxje gekregen wat veel te klein is om de spullen in te doen. Misschien de hamer?
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Jan Januari 11, 2015

No way

Slecht bereikbaar. De verbinding is matig. Zonder reden werd mijn abonnement ineens met 10 EUR per maand verhoogd. Met veel gedoe opgezegd. Nu heb ik een retourboxje gekregen wat veel te klein is om de spullen in te doen. Misschien de hamer?

Was deze review nuttig? 
Al bijna 10 jaar klant bij Scarlet/Stipte. Ervaringen zijn best goed. Internet goed snel, niet het snelste. Helpdesk helpt goed, normaal hooguit 5 minuten wachten. Ooit een kapotte modem gehad, binnen twee dagen een nieuwe ontvangen zonder gezeur. Wat daarbij helpt is alvast een beetje kijken wat er aan de hand is. Niet op zijn Hollands gelijk "zeiken en recht" halen werkt ook op bij deze club het beste.
Gemiddelde score 
 
8.2
Installatie 
 
9.0
Helpdesk 
 
9.0
Internet 
 
9.0
Bellen 
 
6.0
Digitale televisie 
 
8.0
Geschreven door Wolvega December 14, 2014

Best ok

Al bijna 10 jaar klant bij Scarlet/Stipte. Ervaringen zijn best goed. Internet goed snel, niet het snelste. Helpdesk helpt goed, normaal hooguit 5 minuten wachten. Ooit een kapotte modem gehad, binnen twee dagen een nieuwe ontvangen zonder gezeur. Wat daarbij helpt is alvast een beetje kijken wat er aan de hand is. Niet op zijn Hollands gelijk "zeiken en recht" halen werkt ook op bij deze club het beste.

Was deze review nuttig? 
Stipte (voorheen Scarlet) leuk om je naam zo te veranderen helaas is de dienstverlening nog even slecht als daarvoor, waardeloze communicatie en afspreken worden niet nagekomen.

Je kunt rustig een uur aan de telefoon hangen voordat je iemand te pakken krijgt, volgens mij zijn ze zwaar onderbezet, als je een e-mail stuurt ga er maar niet vanuit dat je binnen 2 werkdagen (zoals wel beloofd) reactie krijgt, dit zijn er veel meer als je überhaupt al reactie krijgt.

Nu inhoudelijk over het internet, de aansluiting zou door een monteur gedaan worden maar wegens bleek lastig door de bouw van het huis, Stipte moest communiceren met de internet aanbieder van de boven buurman maar beide providers gaven elkaar de schuld. Vervolgens na lange tijd en na een aantal vrije dagen is het toch gelukt maar het internet is het afgelopen jaar ronduit matig geweest. Ik vind dat het erg vaak plat lag.

Nu besloten op te zeggen en moet je de router retour sturen (waar je overigens een boete voor krijgt wanneer je dit niet binnen afgesproken tijd doet) nu zou Stipte een retourbox sturen maar na al 2 keer beloofd te zijn dat de retourbox verzonden zou worden hebben wij nog steeds niet gehad.

In dit geval geldt dus goedkoop = duurkoop.
Gemiddelde score 
 
2.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
4.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Albert December 10, 2014

Stipte (voorheen Scarlet) leuk om je naam zo te veranderen helaas is de dienstverlening nog even slecht als daarvoor, waardeloze communicatie en afspreken worden niet nagekomen.

Je kunt rustig een uur aan de telefoon hangen voordat je iemand te pakken krijgt, volgens mij zijn ze zwaar onderbezet, als je een e-mail stuurt ga er maar niet vanuit dat je binnen 2 werkdagen (zoals wel beloofd) reactie krijgt, dit zijn er veel meer als je überhaupt al reactie krijgt.

Nu inhoudelijk over het internet, de aansluiting zou door een monteur gedaan worden maar wegens bleek lastig door de bouw van het huis, Stipte moest communiceren met de internet aanbieder van de boven buurman maar beide providers gaven elkaar de schuld. Vervolgens na lange tijd en na een aantal vrije dagen is het toch gelukt maar het internet is het afgelopen jaar ronduit matig geweest. Ik vind dat het erg vaak plat lag.

Nu besloten op te zeggen en moet je de router retour sturen (waar je overigens een boete voor krijgt wanneer je dit niet binnen afgesproken tijd doet) nu zou Stipte een retourbox sturen maar na al 2 keer beloofd te zijn dat de retourbox verzonden zou worden hebben wij nog steeds niet gehad.

In dit geval geldt dus goedkoop = duurkoop.

Was deze review nuttig? 
Ik heb gekozen voor een kleine provider, daarvan had ik nog echte ouderwetse kwaliteit verwacht. Maar helaas dit bedrijf is er nog echt niet klaar voor. Internet via glasvezel met een snelheid van 30 Mbps ipv 50 waarvoor ik betaal. "Ligt eraan hoever u van de centrale zit". Het is glasvezel?! Een helpdesk die ik veel heb moeten raadplegen en daar zijn ze voor, kan geen help bieden.
Nooit meer Stipte!
Genoeg keuze, dus nog ff mijn contract uitzingen en dan wegwezen.
Gemiddelde score 
 
2.4
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
8.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Richard December 05, 2014

Dit kan niet waar zijn, zo slecht.

Ik heb gekozen voor een kleine provider, daarvan had ik nog echte ouderwetse kwaliteit verwacht. Maar helaas dit bedrijf is er nog echt niet klaar voor. Internet via glasvezel met een snelheid van 30 Mbps ipv 50 waarvoor ik betaal. "Ligt eraan hoever u van de centrale zit". Het is glasvezel?! Een helpdesk die ik veel heb moeten raadplegen en daar zijn ze voor, kan geen help bieden.
Nooit meer Stipte!
Genoeg keuze, dus nog ff mijn contract uitzingen en dan wegwezen.

Was deze review nuttig? 
Ik kan iedereen een abo van Stipte afraden. Nu ik een andere provider heb, heb ik geconstateerd dat Stipte vaak storingen had (internet lag er een paar minuten maar soms ook een hele dag uit) een slecht bereikbare helpdesk (alleen overdag en dan extreem lange wachttijden en onkundig personeel)en vooral erg traag (ca 10mb download p.s. tegenover 30 mb nu)is.
Gemiddelde score 
 
1.6
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
4.0
Geschreven door Henniez Oktober 30, 2014

Onbetrouwbaar

Ik kan iedereen een abo van Stipte afraden. Nu ik een andere provider heb, heb ik geconstateerd dat Stipte vaak storingen had (internet lag er een paar minuten maar soms ook een hele dag uit) een slecht bereikbare helpdesk (alleen overdag en dan extreem lange wachttijden en onkundig personeel)en vooral erg traag (ca 10mb download p.s. tegenover 30 mb nu)is.

Was deze review nuttig? 
Lees hier veel slechte ervaringen maar ik heb al jaren internet/bellen/tv van Stipte (voorheen dus Scarlet) en heb buiten dat de tv ooit wel eens stoort helemaal geen problemen. Internet werkt bij mij altijd. Installatie heb ik zelf gedaan en met de handleiding erbij was dat geen probleem. Geen ervaring met de helpdesk want die heb nog niet nodig gehad.
Gemiddelde score 
 
9.2
Installatie 
 
9.0
Helpdesk 
 
8.0
Internet 
 
10.0
Bellen 
 
10.0
Digitale televisie 
 
9.0
Geschreven door Kirsten Oktober 22, 2014

Helemaal geen problemen.

Lees hier veel slechte ervaringen maar ik heb al jaren internet/bellen/tv van Stipte (voorheen dus Scarlet) en heb buiten dat de tv ooit wel eens stoort helemaal geen problemen. Internet werkt bij mij altijd. Installatie heb ik zelf gedaan en met de handleiding erbij was dat geen probleem. Geen ervaring met de helpdesk want die heb nog niet nodig gehad.

Was deze review nuttig? 
Sluit nooit iets af bij Stipte.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Loes Augustus 05, 2014

Sluit nooit iets af bij Stipte.

Was deze review nuttig? 
Na dagen zonder internet en bellen, Stipte (voormalig Scarlet) maar eens opgebeld om te vragen of compensatie mogelijk was. Toen hoorde ik tevens dat de naam was veranderd van Scarlet naar Stipte. Ook fijn dat je daar niet over wordt geinformeerd maar dat via een bandje via de telefoon moet vernemen. Toen 35 minuten in de wacht gehangen. Vervolgens krijg je een snuggere medewerker aan de lijn die van niets weet. Een vraag beantwoorden kon deze medewerker niet. Wat haar functie wel was, dat is mij tot op heden niet duidelijk geworden.

De medewerker gevraagd of ik kon opzeggen. Ze vroeg waarom. Verhaal uitgelegd: komt neer op het feit dat er altijd wel gezeik is met dit bedrijf. Ze was wel bereid te overleggen voor een korting en zou mij terug bellen. U raadt het al, ik wacht al 2 weken op een belletje en deze komt niet meer.

Kortom waardeloos bedrijf en zegt u alstublieft op of neem niets bij dit bedrijf.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Maik Juli 05, 2014

Na dagen zonder internet en bellen, Stipte (voormalig Scarlet) maar eens opgebeld om te vragen of compensatie mogelijk was. Toen hoorde ik tevens dat de naam was veranderd van Scarlet naar Stipte. Ook fijn dat je daar niet over wordt geinformeerd maar dat via een bandje via de telefoon moet vernemen. Toen 35 minuten in de wacht gehangen. Vervolgens krijg je een snuggere medewerker aan de lijn die van niets weet. Een vraag beantwoorden kon deze medewerker niet. Wat haar functie wel was, dat is mij tot op heden niet duidelijk geworden.

De medewerker gevraagd of ik kon opzeggen. Ze vroeg waarom. Verhaal uitgelegd: komt neer op het feit dat er altijd wel gezeik is met dit bedrijf. Ze was wel bereid te overleggen voor een korting en zou mij terug bellen. U raadt het al, ik wacht al 2 weken op een belletje en deze komt niet meer.

Kortom waardeloos bedrijf en zegt u alstublieft op of neem niets bij dit bedrijf.

Was deze review nuttig? 
Installatie? Drama. Monteur had het verkeerd aangesloten, dus uiteindelijk na lang wachten kwam er een tweede en die het heeft het verholpen.
Helpdesk? Het enige wat ze kunnen is mailtjes versturen met dat ze zo klantvriendelijk zijn. Maar bereikbaar? Ho maar... Zwaar ondermaats.
Internet? Zo traag als maar kan en valt soms gewoon helemaal weg...
Bellen? Enige waar niet echt problemen mee zijn, behalve als we de klantenservice bellen, die willen niet opnemen...
Digitale televisie? Slechte kwaliteit, meerdere kastjes etc ontvangen en valt nu nog steeds zo nu en dan weg, maar daar moeten we dan maar mee leven ofzo...
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Hoi Juni 27, 2014

Tijd om vaarwel te zeggen

Installatie? Drama. Monteur had het verkeerd aangesloten, dus uiteindelijk na lang wachten kwam er een tweede en die het heeft het verholpen.
Helpdesk? Het enige wat ze kunnen is mailtjes versturen met dat ze zo klantvriendelijk zijn. Maar bereikbaar? Ho maar... Zwaar ondermaats.
Internet? Zo traag als maar kan en valt soms gewoon helemaal weg...
Bellen? Enige waar niet echt problemen mee zijn, behalve als we de klantenservice bellen, die willen niet opnemen...
Digitale televisie? Slechte kwaliteit, meerdere kastjes etc ontvangen en valt nu nog steeds zo nu en dan weg, maar daar moeten we dan maar mee leven ofzo...

Was deze review nuttig? 
op 25-6-2014 geen Telefoon en Internet meer, Storingslijn en Klantenservice niet te bereiken/bestaat niet meer?
Zijn ze Failliet? Zijn ze er met het geld vandoor?
Internet site is ook niet bereikbaar
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door JW Rietbergen Juni 26, 2014

Geen Internet & Telefoon

op 25-6-2014 geen Telefoon en Internet meer, Storingslijn en Klantenservice niet te bereiken/bestaat niet meer?
Zijn ze Failliet? Zijn ze er met het geld vandoor?
Internet site is ook niet bereikbaar

Was deze review nuttig? 
Al 9 dagen zonder internet en telefoon.
Eerste dagen wachten op KPN die komt bevestigen dat de lijn OK is.
Helpdesk moeilijk bereikbaar. Wordt nooit teruggebeld.
Na 4 dagen wordt me een verkeerde modem toegestuurd, en goede zou nagestuurd worden.
Vandaag op dag 9 nog steeds niets ontvangen. Helpdesk zou me laten terugbellen.
Natuurlijk zonder gevolg.
Gemiddelde score 
 
4.2
Installatie 
 
5.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
5.0
Bellen 
 
5.0
Digitale televisie 
 
5.0
Geschreven door Etienne Mei 28, 2014

Al 9 dagen zonder internet en telefoon via scarlet

Al 9 dagen zonder internet en telefoon.
Eerste dagen wachten op KPN die komt bevestigen dat de lijn OK is.
Helpdesk moeilijk bereikbaar. Wordt nooit teruggebeld.
Na 4 dagen wordt me een verkeerde modem toegestuurd, en goede zou nagestuurd worden.
Vandaag op dag 9 nog steeds niets ontvangen. Helpdesk zou me laten terugbellen.
Natuurlijk zonder gevolg.

Was deze review nuttig? 
Slecht, slechter. slechts. Een bizar slecht bedrijf met een bizar slechte service. KLantenhelpdesk zo goed als onbereikbaar. Storingen geven zij door aan de landelijke storingsdienst van Reggefiber waarmee voor Scarlet de kous af is. Niemand volgt dan nog wat er gebeurt of juist niet gebeurt......Begin er niet aan!
Krijg geen vergoeding, kan niet opzeggen, kortom kan niet worden verlost van deze ellende....Hoe bizar.
Gemiddelde score 
 
1.2
Installatie 
 
2.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Myra Janssen Februari 20, 2014

Slecht, slechter. slechts. Een bizar slecht bedrijf met een bizar slechte service. KLantenhelpdesk zo goed als onbereikbaar. Storingen geven zij door aan de landelijke storingsdienst van Reggefiber waarmee voor Scarlet de kous af is. Niemand volgt dan nog wat er gebeurt of juist niet gebeurt......Begin er niet aan!
Krijg geen vergoeding, kan niet opzeggen, kortom kan niet worden verlost van deze ellende....Hoe bizar.

Was deze review nuttig? 
Slecht, nog slechter en pas op, Scarlet stuurt vage rekeningen, sommige pas na 1 en 1/2 jaar. Dit riekt naar bedrog.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door LM Kaaijk Oktober 28, 2013

Slecht, niet doen

Slecht, nog slechter en pas op, Scarlet stuurt vage rekeningen, sommige pas na 1 en 1/2 jaar. Dit riekt naar bedrog.

Was deze review nuttig? 
Slecht, slecht, slecht !
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Fleurtje Oktober 02, 2013

Slecht .

Slecht, slecht, slecht !

Was deze review nuttig? 
Waardeloos bedrijf, product, helpdesk.
We hebben 6 maanden geleden Scarlet totaal pakket aangeschaft en sinds 3 maanden hebben we geen TV.
Communicatie is slecht en uiteindelijk geven zij aan dat zij er niks aan kunnen doen?!
ECHT WAARDELOOS! En ik raad het iedereen AF!!
Gemiddelde score 
 
1.2
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
2.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Gulsen Juli 26, 2012

Waardeloos bedrijf, product, helpdesk.
We hebben 6 maanden geleden Scarlet totaal pakket aangeschaft en sinds 3 maanden hebben we geen TV.
Communicatie is slecht en uiteindelijk geven zij aan dat zij er niks aan kunnen doen?!
ECHT WAARDELOOS! En ik raad het iedereen AF!!

Was deze review nuttig? 
Scarlet one afgesloten op 7 dec 2011. Krijg na twee weken een brief dat de dienst niet geleverd kan worden ivm wijkcentrale afstand te groot etc.etc. contract word dus niet voortgezet!
Wat schetst mijn verbazing dat er wel aansluitkosten worden afgeschreven direct teruggboekt, ben benieuwd hoe zich dit gaat ontwikkelen na de vorige reviews gelezen te hebben.
Geschreven door c Februari 06, 2012

Scarlet one afgesloten op 7 dec 2011. Krijg na twee weken een brief dat de dienst niet geleverd kan worden ivm wijkcentrale afstand te groot etc.etc. contract word dus niet voortgezet!
Wat schetst mijn verbazing dat er wel aansluitkosten worden afgeschreven direct teruggboekt, ben benieuwd hoe zich dit gaat ontwikkelen na de vorige reviews gelezen te hebben.

Was deze review nuttig? 
74 resultaten - getoond 1 - 50
1 2  
Sortering