Details van de review
	
		
			
			
			
			
						
				
				
			
			
			Graag wil ik mijn klacht uiten over de internet verbinding van Caiway. We hebben al zo'n 2 jaar internet van Caiway, en telkens hebben we periode's met zeer slechte verbinding. Nu al weer een dag of 4 ellende. 
Soms doet ie het wel, maar vaak niet. Dan starten we de router maar weer eens opnieuw op.Soms helpt dat, soms helpt het niet.
Volgens Caiway komt onze storing door de router, maar die hebben ze zelf geleverd. Verwachten ze nu echt van ons, dat wij zo'n 100 uit gaan geven voor een nieuwe, terwijl we niet eens zeker weten of dat resultaat geeft?
Vroeger hadden we KPN, hiermee hadden we nooit klachten. Maar sinds Caiway.
Ik vind het echt heel frustrerend!
		
	
	
		
	
	
		
			
		
		
		
		
		
			
		
	
	
		
			
			
		
		
		
		
		
			
				
        
            
                
                
                
            
        
        
			
			
				
        
        
			
		
		
	
	
	
Soms doet ie het wel, maar vaak niet. Dan starten we de router maar weer eens opnieuw op.Soms helpt dat, soms helpt het niet.
Volgens Caiway komt onze storing door de router, maar die hebben ze zelf geleverd. Verwachten ze nu echt van ons, dat wij zo'n 100 uit gaan geven voor een nieuwe, terwijl we niet eens zeker weten of dat resultaat geeft?
Vroeger hadden we KPN, hiermee hadden we nooit klachten. Maar sinds Caiway.
Ik vind het echt heel frustrerend!
| Gemiddelde score | 2.0 | |
| Installatie | Onbekend | |
| Helpdesk | Onbekend | |
| Internet | 2.0 | |
| Bellen | Onbekend | |
| Digitale televisie | Onbekend | 
		
		Geschreven door
		M.Mostert
		
		December 07, 2014
		
		
		
		
	
	Wat een drama, die internet verbinding!!
Graag wil ik mijn klacht uiten over de internet verbinding van Caiway. We hebben al zo'n 2 jaar internet van Caiway, en telkens hebben we periode's met zeer slechte verbinding. Nu al weer een dag of 4 ellende. 
Soms doet ie het wel, maar vaak niet. Dan starten we de router maar weer eens opnieuw op.Soms helpt dat, soms helpt het niet.
Volgens Caiway komt onze storing door de router, maar die hebben ze zelf geleverd. Verwachten ze nu echt van ons, dat wij zo'n 100 uit gaan geven voor een nieuwe, terwijl we niet eens zeker weten of dat resultaat geeft?
Vroeger hadden we KPN, hiermee hadden we nooit klachten. Maar sinds Caiway.
Ik vind het echt heel frustrerend!
Was deze review nuttig? 
            Commentaar
				2 resultaten - getoond 1 - 2
		
		
				
				
				
				
					Sortering 
				
				
				
				
				
			
			
			 
		Hier precies hetzelfde, problemen sinds dinsdagavond, geen verbinding terwijl er wel staat dat we verbonden zijn met wifi. Volgende dag geen probleem gehad en de donderdag weer doffe ellende. Vrijdagavond verbinding, zaterdagmiddag niet, wel weer in de avond en zondag precies andersom. Zo irritant dit, en nee het lig niet aan mij. Anders zou het constant hetzelfde zijn. Er wordt gewoon geen signaal doorgegeven.
		
	Beste 'Toch',
We willen u verzoeken op dezelfde wijze te reageren als bovenstaand staat vermeldt. We doen graag onderzoek om samen tot een oplossing te komen.
Met vriendelijke groet,
Harma
Caiway Webcare Team
		
	We willen u verzoeken op dezelfde wijze te reageren als bovenstaand staat vermeldt. We doen graag onderzoek om samen tot een oplossing te komen.
Met vriendelijke groet,
Harma
Caiway Webcare Team
				2 resultaten - getoond 1 - 2