Details van de review
	
		
			
			
			
			
						
				
				
			
			
			Met angst en beven ben ik overgestapt van het betrouwbare Ziggo naar Caiway. Mijn eerste ervaring met Caiway was meteen niet positief. Op vrijdagavond 6 februari en zaterdagmiddag 7 februari tot twee keer toe gepoogd om Caiway telefonisch te bereiken. Beide keren 30 minuten in de wacht gestaan. Daarna zelf de verbinding verbroken. Dat snap je toch niet van zo'n bedrijf dat zich nog waar moet maken in Twente. Dan zorg je toch dat je dit voor elkaar hebt. Onbegrijpelijk en mijn gevoel is nog steeds niet goed. Nu maar afwachten of het goed komt.
		
	
	
		
	
	
		
			
		
		
		
		
		
			
		
	
	
		
			
			
		
		
		
		
		
			
				
        
            
                
                
                
            
        
        
			
			
				
        
        
			
		
		
	
	
	
| Gemiddelde score | 1.0 | |
| Installatie | Onbekend | |
| Helpdesk | 1.0 | |
| Internet | Onbekend | |
| Bellen | Onbekend | |
| Digitale televisie | Onbekend | 
		
		Geschreven door
		G.A.M. in het Veld
		
		Februari 07, 2015
		
		
		
		
	
	Slechte eerste ervaring.
Met angst en beven ben ik overgestapt van het betrouwbare Ziggo naar Caiway. Mijn eerste ervaring met Caiway was meteen niet positief. Op vrijdagavond 6 februari en zaterdagmiddag 7 februari tot twee keer toe gepoogd om Caiway telefonisch te bereiken. Beide keren 30 minuten in de wacht gestaan. Daarna zelf de verbinding verbroken. Dat snap je toch niet van zo'n bedrijf dat zich nog waar moet maken in Twente. Dan zorg je toch dat je dit voor elkaar hebt. Onbegrijpelijk en mijn gevoel is nog steeds niet goed. Nu maar afwachten of het goed komt.
Was deze review nuttig?