Details van de review
	
		
			
			
			
			
						
				
				
			
			
			Geprobeerd contact te krijgen met Caiway. Je dient eerst de postcode in te spreken. Even later de postcode per telefoon invoeren en daarna (ongeveer een kwartier) krijg je een medewerker aan de telefoon die vraagt om je postcode. Ik vertel het probleem, maar krijg te horen dat hij mij dient door te verbinden met de technische dienst. Ik vraag hem of dit dan ook zo lang duurt. Krijg te horen dat hij dit niet verwacht.
Na het doorverbinden, krijg ik te horen dat alle medewerkers in gesprek zijn en dat ik een moment geduld dien te hebben. Na ruim een half uur de moed maar opgegeven. Waardeloze bende!
	
	
		
			
		
		
		
		
		
	
	
		
			
			
		
		
		
		
		
			
				
        
            
                
                
                
            
        
        
			
			
				
        
        
			
		
		
	
	
	
Na het doorverbinden, krijg ik te horen dat alle medewerkers in gesprek zijn en dat ik een moment geduld dien te hebben. Na ruim een half uur de moed maar opgegeven. Waardeloze bende!
| Gemiddelde score | 2.0 | |
| Installatie | 4.0 | |
| Helpdesk | 1.0 | |
| Internet | Onbekend | |
| Bellen | Onbekend | |
| Digitale televisie | 1.0 | 
		
		Geschreven door
		Ligtenberg
		
		Mei 20, 2015
		
		
		
		
	
	Verschrikkelijk
Geprobeerd contact te krijgen met Caiway. Je dient eerst de postcode in te spreken. Even later de postcode per telefoon invoeren en daarna (ongeveer een kwartier) krijg je een medewerker aan de telefoon die vraagt om je postcode. Ik vertel het probleem, maar krijg te horen dat hij mij dient door te verbinden met de technische dienst. Ik vraag hem of dit dan ook zo lang duurt. Krijg te horen dat hij dit niet verwacht.
Na het doorverbinden, krijg ik te horen dat alle medewerkers in gesprek zijn en dat ik een moment geduld dien te hebben. Na ruim een half uur de moed maar opgegeven. Waardeloze bende!
Was deze review nuttig?