Details van de review

Caiway
Internet providers
Mijn ervaring met Caiway is erg slecht.

Ik heb al vele maanden een klacht lopen aangaande een externe verbindingsfout, dus de aansluiting naar mijn huis en niet in mijn huis.

Vele kosten moeten maken om dit op te lossen voordat de zoveelste helpdesk medewerker er achter kwam dat de toevoer naar mijn woning niet juist was.
Dit pas na kosten voor een nieuwe router, mobiele kosten voor het bellen met de helpdesk (waar je trouwens écht veels te lang in de wacht hangt) meerdere malen, had dus voorkomen kunnen worden.

Tot op heden hebben ze nog geen oplossing voor dit probleem, maar waren wel zo rap om mijn openstaande klacht op www.qqlq.nl te laten omzetten naar opgeloste klacht ?!?!!

Schande dit hele gedoe!
Maar hier moeten we het niet bij laten zitten, er leiden meer wegen naar Rome!

Ik hoop voor een ieder dat de klachten spoedig verholpen mogen worden,

m.v.g J. Smit.
Gemiddelde score 

1.0
Installatie 

1.0
Helpdesk 

1.0
Internet 

1.0
Bellen 

1.0
Digitale televisie 

Onbekend
Geschreven door J. Smit Mei 26, 2011

Mijn ervaring met Caiway is erg slecht.

Ik heb al vele maanden een klacht lopen aangaande een externe verbindingsfout, dus de aansluiting naar mijn huis en niet in mijn huis.

Vele kosten moeten maken om dit op te lossen voordat de zoveelste helpdesk medewerker er achter kwam dat de toevoer naar mijn woning niet juist was.
Dit pas na kosten voor een nieuwe router, mobiele kosten voor het bellen met de helpdesk (waar je trouwens écht veels te lang in de wacht hangt) meerdere malen, had dus voorkomen kunnen worden.

Tot op heden hebben ze nog geen oplossing voor dit probleem, maar waren wel zo rap om mijn openstaande klacht op www.qqlq.nl te laten omzetten naar opgeloste klacht ?!?!!

Schande dit hele gedoe!
Maar hier moeten we het niet bij laten zitten, er leiden meer wegen naar Rome!

Ik hoop voor een ieder dat de klachten spoedig verholpen mogen worden,

m.v.g J. Smit.

Was deze review nuttig? 

Commentaar

Vul a.u.b. de beveiligingscode in.