Details van de review
Gemiddelde score | 1.0 | |
Installatie | 1.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | 1.0 | |
Digitale televisie | 1.0 |
Eerste Caiway ervaring van nieuwe klant
Als nieuwe klant apparatuur ontvangen, bevestiging dat alles gereed is voor aansluiting en vrijgenomen voor monteur. Monteur constateert dar Caiway zaken niet op orde heeft en constateert na half uur dat hij onverrichte zaken weer weg gaat. Caiway gebeld geven aan dat zodra opgelost ik word gebeld. Op mijn vraag hoe lang het herstel duurt kan men geen antwoord geven. Intern kan niet met juiste persoon worden gesproken voor verduidelijking reparatietijd. Nieuwe afspraak maken met monteur kan ook niet! Morgen vroeg een tweede afspraak is daardoor dus ook niet mogelijk. Leidinggevende is niet bereikbaar noch baas organisatie. Voor een nieuwe klant waar je als bedrijf voor faalt zou je oets harder kunnen looen. Jammer dat Caiway een monopolist is voor glasvezel. Geen aanrader als organisatie.