Details van de review
Gemiddelde score | 1.0 | |
Installatie | Onbekend | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | 1.0 | |
Digitale televisie | 1.0 |
bijna 3 weken geen internet en tv
Zeeeeer ontevreden over caiway. We zijn verhuisd. Adres wijziging doorggegevn (waren ze kwijt). Toen bleek er een breuk in de kabel onder de openbare weg te liggen. Geen tijd kregen we te horen. Na aandringen kwamen er mensen graven. Stopten er al snel mee, moest een kraantje komen en die had het druk en moesten 3 weken wachten. Elke dag gebeld en gestalkt. Diverse keren waren wij opeens uit het systeem. Bij het nieuwe huis lag ook al een coax kabel, deze weigeren ze aan te sluiten, zou geen goede koppeling opzitten. Met onze electricien gesproken en hun gevraagd wat ze wilde, antwoord: wij gaan het niet doen. Caiway wil van de coax af. Heel raar want wij hebben er 1 liggen en ze doen er niets mee. Met het glasvezel kunnen er 4 tv's op, we hebben er 7 (idd erg veel). Alle voorbereidingen getroffen voor de coax en blijkt nu voor niets, dit hadden we niet verwacht. Vervolgens zijn de mensen die daar werken niet kundig. Overal zeggen ze dat ze je gaan helpen en dat ze er spoed bij gaan zetten en wanneer je belt is er elke keer wat waardoor er niets is gebeurd. Nu moet ik ook in de gaten houden dat ze geen geld van de rekening gaan halen, heb ik ook al gemeld bij caiway, ze kunnen niets beloven en anders als het gebeurd moet ik een klachten formulier invullen.....TE IDIOOT DIT. Extra kosten moeten maken voor mb,( hebben kinderen thuis). Bedrijf op het huisadres. Kan geen mailen inzien niets. Aangegeven aan Caiway, maar ze vinden het vervelend. Ik ben zo klaar met dit bedrijf. Je hoort iedereen om je heen klagen, ze weten dat ze vrij machtig hier zijn in het westland maar het is echt een drama. ook al een paar keer meegemaakt dat er een persoon vrij is en dat zijn/haar werk blijkbaar niet wordt waargenomen en dat je weer kan bellen wanneer die persoon terug is. Zeer klantonvriendelijk. We gaan straks onze vierde week in zonder tv en internet, geen idee wanneer hier een einde aan komt