Details van de review
Gemiddelde score | 4.4 | |
Installatie | 7.0 | |
Helpdesk | 2.0 | |
Internet | 6.0 | |
Bellen | 6.0 | |
Digitale televisie | 1.0 |
Al bijna 2 weken zonder TV via Glasvezel
Ben pas drie weken klant en na een week hield de interactieve tv ermee op. Beels zit vast. Via Webcare op de vrijdagavond 19.00 uur allerlei adviezen. Andere kabel, stekker er uit, enz en noem maar op... tig keer heen en weer aan het appen en na 21.00 uur plots... We zijn er niet meer....Morgen bent u weer aan de beurt. Echter jij wordt niet gecontact de volgende dag. Affin: weer het hele verhaal. Nieuw kastje op woensdag en hetzelfde probleem. Nu echter vraagt het nieuwe kastje om een inlog van Delta. Het oude kastje liep vast na eerst een minuutje tv. Kan nog een beetje tv kijken via de Caiway app op de smartphone, maar daar krijg ik inmidels barstende hoofdpijn van. Toen plots op zaterdag ook internet uit viel. Toen gebeld. storingsmonteur deed zijn uiterste best en internet werkte weer nadat ik een kabel op het glasmodem het omgezet naar een andere uitgang. Gelukkig. kon weer tennis en Formule 1 kijken. Hij probeerde ook de tv aan de praat te krijgen maar dat lukte helaas niet omdat hij niet overal bij kon. Volgens hem ziet het er bij Caiway goed uit met de verbinding alleen bij mij thuis niet. Affin... ik zal er wel weer achteraaan moeten want zelf nemen de technicie geen contact op met de klant. Eenramp. Was ik maar bij NLEx gebleven (=KPN). Alleen die zouden er plots een paar voor mij belangrijke zenders afgooien. Konden zij niets aan doen want dat was KPN. Ikke net overstap naar Caiway geregeld krijg ik paar weken later op vakante bericht dat die zenderverandering toch niet doorging. Maar tja. te laat. Was ik maar weer snel teruggegaan toen het nog kon. Wist ook niet dat Caiway zo slecht was. Een ramp is het.