Details van de review
Ik ben momenteel bij Caiway. Heb daar mijn abonnement per 26-02 omgezet naar een abonnement zonder telefoon. Men had wel aangegeven dat je, ivm de omzetting, even geen TV zou hebben. Wat is nu het geval? Ik kan al twee dagen geen TV kijken. De TV ontvanger welke ik heb gekregen was niet goed en nu probeert men deze al twee dagen te resetten. Snap niet waarom dat niet lukt binnen twee dagen. Had men niet beter een nieuw kastje kunnen sturen?? Ook valt tegenwoordig het internet regelmatig uit.
Geschreven door
pierre
November 28, 2019
Ik ben momenteel bij Caiway. Heb daar mijn abonnement per 26-02 omgezet naar een abonnement zonder telefoon. Men had wel aangegeven dat je, ivm de omzetting, even geen TV zou hebben. Wat is nu het geval? Ik kan al twee dagen geen TV kijken. De TV ontvanger welke ik heb gekregen was niet goed en nu probeert men deze al twee dagen te resetten. Snap niet waarom dat niet lukt binnen twee dagen. Had men niet beter een nieuw kastje kunnen sturen?? Ook valt tegenwoordig het internet regelmatig uit.
Was deze review nuttig?