Details van de review
Ik weet nu hoe ik met veel gdoe kan proberen een film af te kijken, maar bij de helpdesk weten ze alleen dat dit een bekend probleem is. Alleen spreken de helpdesk medewerkers elkaar compleet tegen. De ene zegt dat ik op het "nieuwe platform" moet overschakelen waarna het probleem over is, de ander zegt dat ik juist op het nieuwe platform zit en ook niet terug kan naar het oude platform (waar dit probleem niet zou voorkomen). En nummer 3 zegt dat ik naar een ander platform moet overschakelen, maar dan wel even een nieuw abonnement moet nemen voor minimaal een jaar. Dat ga ik dus niet doen. Ik heb vanaf het begin ellende, altijd mijn rekeningen betaald en nu zou ik weer moeten investeren omdat Caiway niet weet waar ze mee bezig zijn.
Ik heb echt geen vertrouwen meer in deze club. Zijn vooral bezig om mensen aan het lijntje te houden denk ik. Helaas hebben wij in het buitengebied maar 3 aanbieders anders had ik al lang bij KPN gezeten. Ouderwets degelijk bedrijf, daar houd ik van. Kan nu nog kiezen uit Solcon en Online, dan is het op. Over Solcon heb ik helaas ook niet veel goeds gelezen. Het lijkt er op dat deze (bijna) monopolisten dankbaar gebruik van hun positie maken. Onze zoon uit Curacao was hier en lachte ons uit toen hij zag hoe het allemaal werkte. "Op Curacao komen ze daar niet mee weg" zei hij, maar dat hoeft ook niet want daar werkt het gewoon zoals het hoort.
Gemiddelde score | 3.7 | |
Installatie | Onbekend | |
Helpdesk | 2.0 | |
Internet | 8.0 | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | 1.0 |
Slechte ervaringen met name met TV
We wonen in het buitengebied en hebben sinds een jaar glasvezel. Het internet werkt goed en snel (vergeleken met 2 draaden koper van KPN :)). Helaas is het TV modem een drama. Als we willen terugkijken of iets later pas gaan kijken dan dat het programma gestart is dan begint de ellende. Het later opgestarte programma wordt tijdens het kijken ineens afgebroken (op het moment dat de originele uitzending afloopt volgens mij) en dan zit je ineens op een heel ander zender. Je moet dan gaan zoeken op welke zender je ook al weer aan het kijken was (ik schrijf dat niet altijd tevoren op), vervolgens net doen of je weer wil kijken vanaf het begin en dan krijg je een schermpje te zien waarbij je halverwege weer kunt "instappen" en verder kijken. Vervolgens krijg je vaak nog een keer hetzelfde.
Ik weet nu hoe ik met veel gdoe kan proberen een film af te kijken, maar bij de helpdesk weten ze alleen dat dit een bekend probleem is. Alleen spreken de helpdesk medewerkers elkaar compleet tegen. De ene zegt dat ik op het "nieuwe platform" moet overschakelen waarna het probleem over is, de ander zegt dat ik juist op het nieuwe platform zit en ook niet terug kan naar het oude platform (waar dit probleem niet zou voorkomen). En nummer 3 zegt dat ik naar een ander platform moet overschakelen, maar dan wel even een nieuw abonnement moet nemen voor minimaal een jaar. Dat ga ik dus niet doen. Ik heb vanaf het begin ellende, altijd mijn rekeningen betaald en nu zou ik weer moeten investeren omdat Caiway niet weet waar ze mee bezig zijn.
Ik heb echt geen vertrouwen meer in deze club. Zijn vooral bezig om mensen aan het lijntje te houden denk ik. Helaas hebben wij in het buitengebied maar 3 aanbieders anders had ik al lang bij KPN gezeten. Ouderwets degelijk bedrijf, daar houd ik van. Kan nu nog kiezen uit Solcon en Online, dan is het op. Over Solcon heb ik helaas ook niet veel goeds gelezen. Het lijkt er op dat deze (bijna) monopolisten dankbaar gebruik van hun positie maken. Onze zoon uit Curacao was hier en lachte ons uit toen hij zag hoe het allemaal werkte. "Op Curacao komen ze daar niet mee weg" zei hij, maar dat hoeft ook niet want daar werkt het gewoon zoals het hoort.