Details van de review
Na drie weken zonder internet (via coax) eindelijk overgezet op glasvezel, en daarvoor de netwerkkabels in huis helemaal moeten verleggen waar dat eigenlijk niet kon zonder dat dit in het zicht ging liggen, komt het allergrootste probleem: Een administratief medewerker stuurt je doodleuk een email dat je coax afgesloten gaat worden omdat de kwaliteit van deze verbinding niet meer gegarandeerd kan worden, maar al je TV's in huis gewoon perfect werken op dit signaal, kun je via de helpdesk of de chats niets of niemand bereiken, en zelfs niet doorverbonden worden met iemand in het bedrijf (bijvoorbeeld de persoon die deze beslissing genomen heeft) die er wat aan zou kunnen doen.
Gemiddelde score | 4.2 | |
Installatie | 7.0 | |
Helpdesk | 5.0 | |
Internet | 7.0 | |
Bellen | 1.0 | |
Digitale televisie | 1.0 |
Geschreven door
Chris
Juli 08, 2020
Alleen 1e lijns helpdesk bereikbaar, verder hele bedrijf onbereikbaar
Na drie weken zonder internet (via coax) eindelijk overgezet op glasvezel, en daarvoor de netwerkkabels in huis helemaal moeten verleggen waar dat eigenlijk niet kon zonder dat dit in het zicht ging liggen, komt het allergrootste probleem: Een administratief medewerker stuurt je doodleuk een email dat je coax afgesloten gaat worden omdat de kwaliteit van deze verbinding niet meer gegarandeerd kan worden, maar al je TV's in huis gewoon perfect werken op dit signaal, kun je via de helpdesk of de chats niets of niemand bereiken, en zelfs niet doorverbonden worden met iemand in het bedrijf (bijvoorbeeld de persoon die deze beslissing genomen heeft) die er wat aan zou kunnen doen.
Was deze review nuttig?