Details van de review
Gemiddelde score | 1.0 | |
Installatie | 1.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | 1.0 | |
Digitale televisie | 1.0 |
Zeer zeer slecht
Ik houd niet van klagen maar ze maken het onmogelijk. Ik ben iemand die veel upload en dowload dus snelle internet is een must. Hier in het westland mag je alleen glasvezel internet via caiway hebben. Ze hebben alle rechten. Andere providers kunnen alleen het langzaamste paket aanbieden van max 50 mb/sec bij kpn en 20mb/sec xs4all. Ik heb nu 500 en heb dat ook nodig. Overstappen is dus al geen optie, ze weten dit en hebben gewoon schijt aan de klanten. Het begon al bij het aansluiten. Wat anderhalve maand heeft geduurd! Geen tv/telefoon/internet. Wel gewoon betalen uiteraard. Hulpdesk bestaat uit stagiares diechun best doen maar geen macht hebben of kennis om je daadwerkelijk te helpen. Veel storingen. Slecht wifi bereik, wat je dan maar zelf moet oplossen. Als er echt iets mis is KAN er een stagiare langskomen. Maar wel voor betalen ! Dit is niet gratis! De tv kastjes zijn mega outdated. Plastic goedkoop kastje met een windows 98 look layout op de tv. Opnemen kan. Maar je kan het niet op pauze zetten als je gewoon tv kijkt. Geen interactive tv dus! Terwijl ze het wel zo verkopen.je kan max een uur opnemen dan staat het hardeschijfje al vol. Heb het duurste paket. En kan nog niet. Betaal 90 euro in de maand! Wilde nog een tv op de slaapkamer. Dus wilde een extra kastje. Dit kan ook niet. Moet dan mijn abonoment opzeggen en een nieuwe afsluiten. Alles weer opsturen en kan het hele liedje weer opnieuw beginnen. Ik kan nog wel 10 dingen opnoemen maar laat het hierbij. Wat een bagger slecht bedrijf met nog een slechtere klantenservice. Nooit aam beginnen!!!! Criminelen.