Details van de review
	
		
			
			
			
			
						
				
				
			
			
			Over een periode van 1 maand gebeld op verschillende tijden voor informatie over glasvezel en combi abo's steeds 19 a 20 wachtenden voor u.
Email's beantwoorden ( wat is dat ?.).
Om een abo bij hun te nemen ben ik van af gestapt als je zo met je toekomstige klanten omgaat.
Laat staan als je storingen zou hebben dan hang je denk ik zo 40 minuten aan de telefoon(mobiel dan ).
Ik hoop dat ze binnen kort de glasvezel vrijgeen voor betere providers.
	
	
		
		
			
		
		
		
		
		
	
	
		
			
			
		
		
		
		
		
			
				
        
            
                
                
                
            
        
        
			
			
				
        
        
			
		
		
	
	
	
Email's beantwoorden ( wat is dat ?.).
Om een abo bij hun te nemen ben ik van af gestapt als je zo met je toekomstige klanten omgaat.
Laat staan als je storingen zou hebben dan hang je denk ik zo 40 minuten aan de telefoon(mobiel dan ).
Ik hoop dat ze binnen kort de glasvezel vrijgeen voor betere providers.
| Gemiddelde score | 1.0 | |
| Installatie | Onbekend | |
| Helpdesk | 1.0 | |
| Internet | 1.0 | |
| Bellen | Onbekend | |
| Digitale televisie | Onbekend | 
		
		Geschreven door
		Piet
		
		December 29, 2011
		
		
		
		
	
	Over een periode van 1 maand gebeld op verschillende tijden voor informatie over glasvezel en combi abo's steeds 19 a 20 wachtenden voor u.
Email's beantwoorden ( wat is dat ?.).
Om een abo bij hun te nemen ben ik van af gestapt als je zo met je toekomstige klanten omgaat.
Laat staan als je storingen zou hebben dan hang je denk ik zo 40 minuten aan de telefoon(mobiel dan ).
Ik hoop dat ze binnen kort de glasvezel vrijgeen voor betere providers.
Was deze review nuttig?