Details van de review
	
		
			
			
			
			
						
				
				
			
			
			Omdat wij een zeer slechte ontvangst hebben op de 2e TV contact gezocht met Caiway. De helpdesk is een drama!1e keer bellen en 24 min. gewacht. Na 3 dagen geen actie, opnieuw bellen en 1e x bellen en 9 wachtenden, na 18 min. verbinding verbroken.2e keer bellen: 8 wachtenden en na 20 min. iemand aan de telefoon.
		
	
	
		
	
	
		
		
			
		
		
		
		
		
	
	
		
			
			
		
		
		
		
		
			
				
        
            
                
                
                
            
        
        
			
			
				
        
        
			
		
		
	
	
	
| Gemiddelde score | 2.0 | |
| Installatie | Onbekend | |
| Helpdesk | 1.0 | |
| Internet | 3.0 | |
| Bellen | Onbekend | |
| Digitale televisie | Onbekend | 
		
		Geschreven door
		J.G. Bruijnen
		
		Januari 12, 2012
		
		
		
		
	
	Omdat wij een zeer slechte ontvangst hebben op de 2e TV contact gezocht met Caiway. De helpdesk is een drama!1e keer bellen en 24 min. gewacht. Na 3 dagen geen actie, opnieuw bellen en 1e x bellen en 9 wachtenden, na 18 min. verbinding verbroken.2e keer bellen: 8 wachtenden en na 20 min. iemand aan de telefoon.
Was deze review nuttig?