Details van de review
	
		
			
			
			
			
						
				
				
			
			
			wat een waardeloos bedrijf zit je eerst 45min te wachten aan de telefoon voordat je eindelijk iemand aan de lijn krijgt. deze week ook al een email gestuurd waar je gewoon geen reactie op krijgt. nou na 45 min krijgt je iemand aan de lijn die denkt volgens mij o weer zo'n vrouw allemaal duren woorden gebruiken snap ze toch niet. Vraag je om een nieuwe modem moet je er gewoon voor betalen dacht als je klant was dat je die wel kreeg nou caiway doet dus niks eraan om zijn vaste klanten te behouden
		
	
	
		
	
	
		
		
			
		
		
		
		
		
	
	
		
			
			
		
		
		
		
		
			
				
        
            
                
                
                
            
        
        
			
			
				
        
        
			
		
		
	
	
	
| Gemiddelde score | 1.5 | |
| Installatie | Onbekend | |
| Helpdesk | 1.0 | |
| Internet | 2.0 | |
| Bellen | Onbekend | |
| Digitale televisie | Onbekend | 
		
		Geschreven door
		mariska
		
		Februari 03, 2012
		
		
		
		
	
	wat een waardeloos bedrijf zit je eerst 45min te wachten aan de telefoon voordat je eindelijk iemand aan de lijn krijgt. deze week ook al een email gestuurd waar je gewoon geen reactie op krijgt. nou na 45 min krijgt je iemand aan de lijn die denkt volgens mij o weer zo'n vrouw allemaal duren woorden gebruiken snap ze toch niet. Vraag je om een nieuwe modem moet je er gewoon voor betalen dacht als je klant was dat je die wel kreeg nou caiway doet dus niks eraan om zijn vaste klanten te behouden
Was deze review nuttig?