Details van de review

 
Caiway
Internet providers
Al geruime tijd last van storingen digitale tv van caiway. Zenders blijven hangen,electronische gids is leeg,geen ontvangst etc etc
Vandaag gebeld en na 20 minuten in de wacht eindelijk een medewerker aan de lijn die al zuchtend de telefoon opnam! Mijn probleem uitgelegd en hij zou wel even de kaart resetten terwijl ik dit al diverse keren via mijncaiway.nl had gedaan. Toen het "toch niet" bleek te werken moest ik maar de ontvanger terug zetten op fabrieks instellingen. Toen ging het helemaal mis want nu hangt de ontvanger continu. Na het verwijderen van mijn smartcard gaat het wel goed maar zie ik mijn extra pakket weer niet....caiway 4x gebeld vandaag en 4x ruim 20 minuten in de wacht om vervolgens te horen dat het echt niet aan hun ligt! Ik was nog zo aardig om te vragen of het misschien beter was om een alles in 1 pakket af te nemen(als ik dan toch en nieuwe ontvanger aan moest schaffen) maar zelfs dat aanbod werd genegeerd omdat de medewerker het te druk had caiway te verdedigen en te zuchten oh vooral dat vreselijk irritante zuchten in mijn oor. Blijkbaar geeft caiway geen moer om hun klanten en vooral de zogenaamde klanten service laat goed merken dat ze er niet zijn om ons te helpen maar dat ze er alleen zitten om per uur salaris op te strijken. Ipv een nieuwe ontvanger aan te schaffen ga ik nu over stappen naar een provider waar de ontvanger gratis in het pakket zit. En de klantenservice ook een gratis telefoonnummer heeft die 24 uur p.d aanwezig is. Wat een slechte provider is dit zeg!
Geschreven door Car Augustus 28, 2013

Zeer slechte klantenservice caiway

Al geruime tijd last van storingen digitale tv van caiway. Zenders blijven hangen,electronische gids is leeg,geen ontvangst etc etc
Vandaag gebeld en na 20 minuten in de wacht eindelijk een medewerker aan de lijn die al zuchtend de telefoon opnam! Mijn probleem uitgelegd en hij zou wel even de kaart resetten terwijl ik dit al diverse keren via mijncaiway.nl had gedaan. Toen het "toch niet" bleek te werken moest ik maar de ontvanger terug zetten op fabrieks instellingen. Toen ging het helemaal mis want nu hangt de ontvanger continu. Na het verwijderen van mijn smartcard gaat het wel goed maar zie ik mijn extra pakket weer niet....caiway 4x gebeld vandaag en 4x ruim 20 minuten in de wacht om vervolgens te horen dat het echt niet aan hun ligt! Ik was nog zo aardig om te vragen of het misschien beter was om een alles in 1 pakket af te nemen(als ik dan toch en nieuwe ontvanger aan moest schaffen) maar zelfs dat aanbod werd genegeerd omdat de medewerker het te druk had caiway te verdedigen en te zuchten oh vooral dat vreselijk irritante zuchten in mijn oor. Blijkbaar geeft caiway geen moer om hun klanten en vooral de zogenaamde klanten service laat goed merken dat ze er niet zijn om ons te helpen maar dat ze er alleen zitten om per uur salaris op te strijken. Ipv een nieuwe ontvanger aan te schaffen ga ik nu over stappen naar een provider waar de ontvanger gratis in het pakket zit. En de klantenservice ook een gratis telefoonnummer heeft die 24 uur p.d aanwezig is. Wat een slechte provider is dit zeg!

Was deze review nuttig? 

Commentaar

1 resultaten - getoond 1 - 1
 
Sortering 
 
Vul a.u.b. de beveiligingscode in.
Geschreven door Caiway Webcare Team
September 13, 2013
Beste 'Car',

Allereerst excuses voor deze late reactie.

Is de door jou omschreven situatie nog actief? We lossen deze graag voor je op.

Kan je per e-mail naar [email protected] je verhaal met adresgegevens sturen?

We nemen dan contact met je op.

Met vriendelijke groet,

Harma
Caiway Webcare Team
1 resultaten - getoond 1 - 1