Details van de review

Caiway
Internet providers
Het gaat om het alles-in-1 abonnement over de kabel.
Alles werktte naar behoren totdat mijn moeder besloot om onbeperkt bellen erbij te nemen. 21 euro per maand extra. Goede deal, omdat zij veel naar mobiele nummers belt. Toen dit in werking werd gezet, stapelde de problemen zich op. Haar telefoon lag eruit, internet deed het niet. Behalve de digitale TV, die bleef het wel doen. (soms het digitale tv-kastje laten afkoelen)

5 maanden heeft deze ongein geduurd. Verscheidene malen met de klantenservice in contact geweest. Totdat een klantenserice medewerker ons meedeelde dat er aan hun kant iets verkeerd was ingesteld. Hij zou persoonlijk achter de schadevergoeding aangaan.

Natuurlijk niets meer van die man vernomen, nog 10 tallen keren getracht om in contact te komen met de servicedesk (vaak waren er nog 20 wachtenden voor me, dus besloot dan maar na een kwartier wachten en 2 klanten opgeschoten te zijn de poging te staken)Verschillende mailtjes over en weer gestuurd, we hebben ons de bereidheid getoond om over te gaan op glasvezel (eigen initiatief), waarna ze ons met eenmalig 40 euro korting wilde afschepen.

Daaropvolgend hebben we de overeenkomst met het glasvezel en caiw opgezegd.

De glasvezel werktte goed, maar mocht er iets met de verbinding aan de hand zijn, is de klantenservice niet in staat deze op te lossen.
Gemiddelde score 

3.2
Installatie 

7.0
Helpdesk 

1.0
Internet 

1.0
Bellen 

1.0
Digitale televisie 

6.0
Geschreven door Johan November 02, 2013

Slechte klantenservice

Het gaat om het alles-in-1 abonnement over de kabel.
Alles werktte naar behoren totdat mijn moeder besloot om onbeperkt bellen erbij te nemen. 21 euro per maand extra. Goede deal, omdat zij veel naar mobiele nummers belt. Toen dit in werking werd gezet, stapelde de problemen zich op. Haar telefoon lag eruit, internet deed het niet. Behalve de digitale TV, die bleef het wel doen. (soms het digitale tv-kastje laten afkoelen)

5 maanden heeft deze ongein geduurd. Verscheidene malen met de klantenservice in contact geweest. Totdat een klantenserice medewerker ons meedeelde dat er aan hun kant iets verkeerd was ingesteld. Hij zou persoonlijk achter de schadevergoeding aangaan.

Natuurlijk niets meer van die man vernomen, nog 10 tallen keren getracht om in contact te komen met de servicedesk (vaak waren er nog 20 wachtenden voor me, dus besloot dan maar na een kwartier wachten en 2 klanten opgeschoten te zijn de poging te staken)Verschillende mailtjes over en weer gestuurd, we hebben ons de bereidheid getoond om over te gaan op glasvezel (eigen initiatief), waarna ze ons met eenmalig 40 euro korting wilde afschepen.

Daaropvolgend hebben we de overeenkomst met het glasvezel en caiw opgezegd.

De glasvezel werktte goed, maar mocht er iets met de verbinding aan de hand zijn, is de klantenservice niet in staat deze op te lossen.

Antwoord van de eigenaar

Beste Johan,

Wat een vervelend verhaal. We willen graag onderzoek verrichten om na te gaan waar het mis is gegaan.

Kan je via een e-mail aan [email protected] je verhaal doorgeven met adresgegevens?

Met vriendelijke groet,

Harma
Caiway Webcare Team

Was deze review nuttig? 

Commentaar

4 resultaten - getoond 1 - 4

Sortering 

Vul a.u.b. de beveiligingscode in.
Geschreven door Johan
November 13, 2013
Geachte Harma,

Vorige week op de 6e heeft u gereageerd, ik heb in dezelfde nacht de gevraagde gegevens doorgemaild, maar tot op heden heb ik daar geen reactie op gekregen. Zelfs geen ontvangstbevestiging.

Ik weet dat jullie hard bezig zijn om de problemen die op internet worden vermeld, via klachtensites als deze, op te lossen. Maar u geeft mij het idee dat als ik niet meer zeur op internet, uw taak volbracht is. Jullie proberen zeg maar de sporen van het wanoptreden van de klantenservice van de caiw uit te vegen.

Gaan jullie echt de gedupeerde klanten helpen, of niet? Maar wees eerlijk!
Als antwoord op een eerder commentaar

Geschreven door Caiway Webcare Team
November 14, 2013
Beste Johan,

Voor zover ik na kan gaan hebben we geen e-mail ontvangen in de mailbox [email protected]. Kunt u nogmaals uw e-mail sturen?

Met vriendelijke groet,

Harma
Caiway Webcare Team

Geschreven door Johan
November 18, 2013
Mijn laatste toevoeging:
Reactie via de mail terug gekregen van de Caiw.

Daarin zeggen ze dat ze ons zeer netjes behandeld hebben.

Ze hebben de datum vrijgegeven van 18 maart 2013, sindsdien konden we dus al blijkbaar niet goed telefoneren, omdat deze er voortdurend uitlag. (18 maart t/m half oktober een slechte dienst afgenomen)
Telefonische klachten zijn niet of onvolledig in het systeem van hun gezet...
Ook het voor ons belangrijke gesprek dat we recht hadden op maanden schadevergoeding is blijkbaar kwijtgeraakt. (niet dat het ons om het geld te doen is, maar eerder om de erkenning)

Weet u wat, Caiw, we hebben er helemaal genoeg van, gelukkig zijn we vanaf as donderdag van u verlost!

Geschreven door Johan
November 20, 2013
Weer een reactie van CAIW (Harma) op de mail gehad, waarin ze nu zeggen dat we ons abonnement niet kunnen stoppen voor 10 oktober 2014.

Ik heb hier toch echt een brief voor me liggen waarin ik citeer: "Wij verwerken uw opzegging in onze administratie en beëindigen uw Alles-in-1HD abonnement op: ons adres met ingang van 20-11-2013."

Volgens mij is er wederom iets misgegaan in uw administratie.

U zegt ook diverse keren ons gebeld te hebben, maar dat u geen gehoor kreeg. Misschien lag de CAIW telefoon er weer uit? Van de week was de verbinding namelijk weer slecht (en dat met glasvezel).

Vaarwel Caiw, u krijgt geen cent meer van ons!
4 resultaten - getoond 1 - 4