Details van de review
	
		
			
			
			
			
						
				
				
			
			
			Al sinds de zomer slechte tv- en internetontvangst. Verschillende monteurs langs gehad. Geven aan dat probleem buiten ligt. Vier weken geleden is buiten een kabel hersteld. Internet toen korte tijd weer even de afgesproken 15MBps, inmiddels nog maar een derde daarvan.
Met het aan laten van de HD-recorder en een signaalversterker is tv te kijken, op bepaalde kanalen na. Wacht nog steeds op een reactie op mijn mail. Wellicht ben ik te voorbarig want die mail dateert pas van 15 januari.
		
	
	
		
	
	
		
			
		
		
		
		
		
			
		
	
	
		
			
			
		
		
		
		
		
			
				
        
            
                
                
                
            
        
        
			
			
				
        
        
			
		
		
	
	
	
Met het aan laten van de HD-recorder en een signaalversterker is tv te kijken, op bepaalde kanalen na. Wacht nog steeds op een reactie op mijn mail. Wellicht ben ik te voorbarig want die mail dateert pas van 15 januari.
| Gemiddelde score | 5.3 | |
| Installatie | Onbekend | |
| Helpdesk | 4.0 | |
| Internet | 3.0 | |
| Bellen | 9.0 | |
| Digitale televisie | 5.0 | 
		
		Geschreven door
		Paul
		
		Februari 09, 2014
		
		
		
		
	
	Het lukt naar niet
Al sinds de zomer slechte tv- en internetontvangst. Verschillende monteurs langs gehad. Geven aan dat probleem buiten ligt. Vier weken geleden is buiten een kabel hersteld. Internet toen korte tijd weer even de afgesproken 15MBps, inmiddels nog maar een derde daarvan.
Met het aan laten van de HD-recorder en een signaalversterker is tv te kijken, op bepaalde kanalen na. Wacht nog steeds op een reactie op mijn mail. Wellicht ben ik te voorbarig want die mail dateert pas van 15 januari.
Was deze review nuttig?