Details van de review
	
		
			
			
			
			
			
			Tis weer raak met die fijne Caiway 
eerst storing uithoorn 11 april daarna klapperende internetlijn
maar natuurlijk ligt het niet aan caiway nee tis mn router, of de splitter
of de kabels maar de lijn is goed ja mn neus egt niet
ik denk dat ze de bui al voelen hangen want de invoering glasvezel is ook al half jaar vertraagd. dan nog 1 jaar wachten en jahoor dan eindelijk! mogen we weg hier bij de centepikkers
		
	
	
	
		
			
		
		
		
		
		
			
		
	
	
		
			
			
		
		
		
		
		
			
				
        
            
                
                
                
            
        
        
			
			
				
        
        
			
		
		
	
	
	
eerst storing uithoorn 11 april daarna klapperende internetlijn
maar natuurlijk ligt het niet aan caiway nee tis mn router, of de splitter
of de kabels maar de lijn is goed ja mn neus egt niet
ik denk dat ze de bui al voelen hangen want de invoering glasvezel is ook al half jaar vertraagd. dan nog 1 jaar wachten en jahoor dan eindelijk! mogen we weg hier bij de centepikkers
		
		Geschreven door
		Ruud
		
		April 13, 2014
		
		
		
		
	
	Tis weer raak hoor met caiway
Tis weer raak met die fijne Caiway 
eerst storing uithoorn 11 april daarna klapperende internetlijn
maar natuurlijk ligt het niet aan caiway nee tis mn router, of de splitter 
of de kabels maar de lijn is goed ja mn neus egt niet
ik denk dat ze de bui al voelen hangen want de invoering glasvezel is ook al half jaar vertraagd. dan nog 1 jaar wachten en jahoor dan eindelijk! mogen we weg hier bij de centepikkers
Was deze review nuttig? 
            Commentaar
				2 resultaten - getoond 1 - 2
		
		
				
				
				
				
					Sortering 
				
				
				
				
				
			
			
			 
		ik heb de klachten onder elkaar gezet en gemaild. afwachten dus.
		
	Vriendelijke helpdesk heeft mijn lijn gemonitord (is dat nederlands ☺)
lijn is stabiel (zegt men)
nu ik heb ns 2 uur zelf gemonitord en gemaild (20 mailtjes) ns ff zien hoe stabiel de helpdesk nu is.
Ruud
		
	lijn is stabiel (zegt men)
nu ik heb ns 2 uur zelf gemonitord en gemaild (20 mailtjes) ns ff zien hoe stabiel de helpdesk nu is.
Ruud
				2 resultaten - getoond 1 - 2