Details van de review
Gemiddelde score | 1.0 | |
Installatie | 1.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | 1.0 | |
Digitale televisie | Onbekend |
In september 2011 internet aangevraagd bij KPN. Na een hevige zoektocht naar de telefoonaansluiting, contact opgenomen met KPN die een monteur langs liet komen. De monteur kon echter niets voor ons betekenden, omdat er geen telefoonaansluiting aanwezig was (goh, daar kwam hij toch voor?). Van de kastje naar de muur gestuurd, werd eindelijk duidelijk dat we via de website van KPN een derde ingeschakeld kon worden voor het aanleggen van een telefoonaansluiting. Uiteraard konden zij pas in week 50(!!!) langs komen en in week 52 stond er iemand voor de deur. Eindelijk een telefoonaansluiting, blijkt de modem niet te werken..! Weer contact opgenomen met KPN en bijna opgelicht wegens het feit dat een monteur nu wel �35 zou kosten. Met een beetje tegenstribbelen toch voor elkaar gekregen dat er een gratis monteur langs komt. Echter kon deze niet eerder dan 5 januari 2012! En niet te vergeten, we betalen al sinds september..! Jullie ook fijne feestdagen KPN!