Tele2 glasvezel ervaringen

https://www.internetervaring.nl/media/reviews/photos/thumbnail/300x300s/13/36/7b/tele2-24-1411060541.png
 
3.0 (2)
0   1   0   0  
 
Schrijf een review
Tele2 glasvezel

Tele2, natuurlijk begonnen als telecombedrijf in 1997. Eerst voor (zakelijke) vaste telefonie en later ook voor je mobiel. In 2003 start Tele2 ook met internet diensten. Veelal alles-in-één pakketten voor een scherpe prijs. Zo haalde je internet, televisie en telefonie in huis via slechts een aanbieder.

Inmiddels biedt ook Tele2 glasvezel internet aan. Met up- en download snelheden tot 100 Mb/s en uiteraard ook in combinatie met televisie en (mobiele) telefonie mogelijk tegen zeer scherpe prijzen.

Tele2 glasvezel ervaringen

Bekijk nu hier alle Tele2 glasvezel ervaringen van gebruikers die je al zijn voor gegaan bij het afsluiten van glasvezel. Een goed startpunt dus voor het kiezen van de juiste glasvezel aanbieder. Heb jij zelf al Tele2 glasvezel ervaringen? Schrijf dan snel een korte review over jouw ervaringen en help andere met het maken van de juiste keuze!

Voor ervaringen met Tele2 ADSL internet kijk je onder: Tele2 internet ervaringen.

Bezoekers ervaringen

Gemiddelde bezoekers score van: 2 bezoeker(s)

Gemiddelde score 
 
3.0
Installatie 
 
7.0  (1)
Helpdesk 
 
1.0  (2)
Internet 
 
1.0  (1)
Bellen 
 
3.0  (1)
Digitale televisie 
 
3.0  (1)
Score (hoe hoger hoe beter)
  • Installatie
  • Helpdesk
  • Internet
  • Bellen
  • Digitale televisie
Commentaar
Vul a.u.b. de beveiligingscode in.
Beste mensen,

Eerste paar jaar normale internetverbinding gehad van Tele2 en dit was altijd in orde. Sinds wij aangesloten zijn aan het glasvezel is het niets anders dan storingen. En ook voor de mensen met meerdere gameconsoles in huis. Bereid je er maar vast op voor dat Tele2 de poorten niet opengooit en je er een externe router moet tussen gooien in DMZ modus. En dit werkt allemaal hartstikke lekker. Ik wil zoveel mogelijk mensen waarschuwen voor het glasvezel abonnement!
Gemiddelde score 
 
3.0
Installatie 
 
7.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
3.0
Digitale televisie 
 
3.0
Geschreven door Ricardo April 10, 2016

Tele2 Glasvezel

Beste mensen,

Eerste paar jaar normale internetverbinding gehad van Tele2 en dit was altijd in orde. Sinds wij aangesloten zijn aan het glasvezel is het niets anders dan storingen. En ook voor de mensen met meerdere gameconsoles in huis. Bereid je er maar vast op voor dat Tele2 de poorten niet opengooit en je er een externe router moet tussen gooien in DMZ modus. En dit werkt allemaal hartstikke lekker. Ik wil zoveel mogelijk mensen waarschuwen voor het glasvezel abonnement!

Was deze review nuttig? 
Bij het aanvragen van een Tele2 alles-in-1 (glasvezel) pakket werd ons gezegd dat het twee maanden zou kunnen duren, dus dat we een paar dagen later pas onze oude provider moesten opzeggen, om een buffer te hebben. Twee maanden en een paar dagen later hebben we nog niks vernomen van Tele2, dus hebben we maar even gebeld. Ze hadden geen idee hoe het zat met de aanvraag, maar er zat wat vertraging in het verwerken van de Glasvezel aanvragen, dus het kan een week langer duren.
Een week later nog steeds niks gehoord, dus weer gebeld. De aanvraag was naar de desbetreffende (niet via de telefoon te bereiken) afdeling gestuurd, met een verzoek om contact met mij op te nemen voor een update. Dit zou een paar dagen kunnen duren.
Een paar dagen later, nog niks gehoord. Nu is het al ruim twee weken te laat! Nog geen enkele actie ondernomen door Tele2 om ons op de hoogte te brengen van alle vertagingen. Wat blijkt? Er was iets misgegaan bij het verwerken van onze aanvraag op het hoofdkantoor (alsof ik dat zelf niet al had kunnen raden...). De aanvraag heeft een slinger gekregen, het hoofdkantoor zal zo spoedig mogelijk contact met u opnemen.
Twee weken later nog geen internet/televisie/telefoon. Nog geen update. Nog geen excuses. Willen ze ons wel als klant? Waarom worden we genegeerd? Waarom wordt er niet even contact gezocht, met de welgemeende excuses?
Na ruim vier weken vertraging waren we het zat en stopten we de aanvraag, wat genoteerd werd in ons dossier. Toch kregen we na nog een week een telefoontje van de monteur, om een afspraak te maken voor de aansluiting. VIJF WEKEN TE LAAT!!!

Ten einde raad hebben we een klachtenbrief opgesteld, waarin alle contactmomenten staan vermeld, met elke belofte die tijdens het gesprek is gedaan. Nu, weer drie weken later, is de brief nog niet eens in behandeling genomen, laat staan dat ze de moeite hebben genomen om even te bedanken voor de brief. Het is echt onbeschrijflijk, de incompetentie van de klantenservice!
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Maurits Lourens Mei 16, 2013

Glasvezel aanvraag 4 weken vertraagd zonder melding

Bij het aanvragen van een Tele2 alles-in-1 (glasvezel) pakket werd ons gezegd dat het twee maanden zou kunnen duren, dus dat we een paar dagen later pas onze oude provider moesten opzeggen, om een buffer te hebben. Twee maanden en een paar dagen later hebben we nog niks vernomen van Tele2, dus hebben we maar even gebeld. Ze hadden geen idee hoe het zat met de aanvraag, maar er zat wat vertraging in het verwerken van de Glasvezel aanvragen, dus het kan een week langer duren.
Een week later nog steeds niks gehoord, dus weer gebeld. De aanvraag was naar de desbetreffende (niet via de telefoon te bereiken) afdeling gestuurd, met een verzoek om contact met mij op te nemen voor een update. Dit zou een paar dagen kunnen duren.
Een paar dagen later, nog niks gehoord. Nu is het al ruim twee weken te laat! Nog geen enkele actie ondernomen door Tele2 om ons op de hoogte te brengen van alle vertagingen. Wat blijkt? Er was iets misgegaan bij het verwerken van onze aanvraag op het hoofdkantoor (alsof ik dat zelf niet al had kunnen raden...). De aanvraag heeft een slinger gekregen, het hoofdkantoor zal zo spoedig mogelijk contact met u opnemen.
Twee weken later nog geen internet/televisie/telefoon. Nog geen update. Nog geen excuses. Willen ze ons wel als klant? Waarom worden we genegeerd? Waarom wordt er niet even contact gezocht, met de welgemeende excuses?
Na ruim vier weken vertraging waren we het zat en stopten we de aanvraag, wat genoteerd werd in ons dossier. Toch kregen we na nog een week een telefoontje van de monteur, om een afspraak te maken voor de aansluiting. VIJF WEKEN TE LAAT!!!

Ten einde raad hebben we een klachtenbrief opgesteld, waarin alle contactmomenten staan vermeld, met elke belofte die tijdens het gesprek is gedaan. Nu, weer drie weken later, is de brief nog niet eens in behandeling genomen, laat staan dat ze de moeite hebben genomen om even te bedanken voor de brief. Het is echt onbeschrijflijk, de incompetentie van de klantenservice!

Was deze review nuttig?