Tele2 internet ervaringen

https://www.internetervaring.nl/media/reviews/photos/thumbnail/300x300s/2c/b3/30/tele2-15-1411403621.png
 
3.3 (62)
0   1   0   0  
 
Schrijf een review
Tele2 internet

Bekijk hier alle Tele2 internet ervaringen van thuisgebruikers. Tele2 internet is gestart als telecombedrijf eind 1997 en uitgegroeid tot één van de grootste telecomaanbieders voor de zakelijke en particuliere gebruiker. Begon Tele2 nog met uitsluitend vaste telefonie, sinds 2001 bieden ze ook interessante mobiele abonnementen aan in combinatie met een gsm telefoon.

Tele2 internet ervaringen

In 2003 begint Tele2 met het aanbieden van een eigen internetdienst. Wat heeft geresulteerd in 2006 in een totaalpakket met razendsnel internet, telefonie en interactieve televisie via een telefoonaansluiting (ADSL). Hierdoor bent u niet langer verbonden aan uw huidige kabeltelevisie aanbieder en kunt u fors besparen op uw abonnementskosten. Of Tele2 een geschikte keuze is leest u hieronder in al Tele2 internet ervaringen.

Voor Tele2 glasvezel kijk je onder: Tele2 glasvezel ervaringen.

Bezoekers ervaringen Bekijk alle reviews over deze provider

Gemiddelde bezoekers score van: 62 bezoeker(s)

Gemiddelde score 
 
3.3
Installatie 
 
4.2  (53)
Helpdesk 
 
2.5  (59)
Internet 
 
3.6  (57)
Bellen 
 
3.9  (40)
Digitale televisie 
 
2.2  (23)
Score (hoe hoger hoe beter)
  • Installatie
    Hoe beviel de installatie door de monteur? Of heeft u zelf de installatie uitgevoerd? Was de meegeleverde beschrijving dan duidelijk? Een toelichting kunt u hieronder geven.
  • Helpdesk
    Beoordeel de helpdesk als u hiermee al eens contact heeft opgenomen. Een toelichting kunt u hieronder geven.
  • Internet
    Beoordeel de kwaliteit van het internet op snelheid, stabiliteit en storingen. Een toelichting kunt u hieronder geven.
  • Bellen
    Maakt u gebruik van telefonie? Beoordeel dit dan op geluidskwaliteit en storingen. Een toelichting kunt u hieronder geven.
  • Digitale televisie
    Maakt u gebruik van televisie? Beoordeel dit dan op beeldkwaliteit, storingen en mogelijkheden. Een toelichting kunt u hieronder geven. Een toelichting kunt u hieronder geven.
Commentaar
Vul a.u.b. de beveiligingscode in.
Please, do NOT sign up with these guys. they are terrible, terrible! I've never experienced this before in the Netherlands. I have internet problems for over a month, called customer service literally hundreds of times, they could never help "systems are down" is the excuse they use. They send us a new router after 3 weeks, guess what? it's missing a couple of items and it does NOT WORK. again called today, still can't help us. DO NOT SIGN UP WITH THESE GUYS!!!
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door andrei Juli 23, 2018

WORST PROVIDER

Please, do NOT sign up with these guys. they are terrible, terrible! I've never experienced this before in the Netherlands. I have internet problems for over a month, called customer service literally hundreds of times, they could never help "systems are down" is the excuse they use. They send us a new router after 3 weeks, guess what? it's missing a couple of items and it does NOT WORK. again called today, still can't help us. DO NOT SIGN UP WITH THESE GUYS!!!

Was deze review nuttig? 
Voor dat ik aan Tele2 begon, wist ik al dat de DAVOLINK modem/router niet veel soeps was. Gelukkig vond ik op internet een manier, om achter de gebruikersnaam en wachtwoord te komen. Deze heb je nodig bij gebruik van eigen apparatuur en Tele2 weigerde deze te geven. Met mijn eigen Fritz!Box 7170A werkte het prima (zelfs meer intrainsnelheid dan met de Davolink) en in 3 jaar tijd maar een paar keer last gehad van storing. Aangezien je veel dingen kunt instellen met de Fritz!Box, zo ook telefonie (VOIP), heb ik een eigen provider (CheapConnect) voor telefonie gehad. Hier kan je prepaid mee bellen. Dat was in mijn geval goedkoper! te meer omdat je geen maandelijkse kosten hebt, zoals bij de meeste providers!
Gemiddelde score 
 
9.0
Installatie 
 
9.0
Helpdesk 
 
Onbekend
Internet 
 
9.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door biomus November 24, 2017

Tele2 geen probleem met eigen apperatuur

Voor dat ik aan Tele2 begon, wist ik al dat de DAVOLINK modem/router niet veel soeps was. Gelukkig vond ik op internet een manier, om achter de gebruikersnaam en wachtwoord te komen. Deze heb je nodig bij gebruik van eigen apparatuur en Tele2 weigerde deze te geven. Met mijn eigen Fritz!Box 7170A werkte het prima (zelfs meer intrainsnelheid dan met de Davolink) en in 3 jaar tijd maar een paar keer last gehad van storing. Aangezien je veel dingen kunt instellen met de Fritz!Box, zo ook telefonie (VOIP), heb ik een eigen provider (CheapConnect) voor telefonie gehad. Hier kan je prepaid mee bellen. Dat was in mijn geval goedkoper! te meer omdat je geen maandelijkse kosten hebt, zoals bij de meeste providers!

Was deze review nuttig? 
Ik ben al bij veel prijsvechters klant geweest (zowel telefonie, als internet, als zorg etc.), soms was er wel gedoe, maar nooit zoals dit. Tele2 (internet) is het slechtst wat ik ooit heb meegemaakt, vandaar ook deze review.

Mijn problemen liggen op 3 punten:
i. Het belangrijkst: betrouwbaarheid van het internet. In afgelopen 6 maanden heb ik 2x problemen gehad. De 1e keer dat het internet er af en toe uitlag en recent dat het internet het helemaal niet deed. Nu snap ik dat het internet er af en toe uit ligt (kan gebeuren), maar toen ik afgelopen zaterdag belde kreeg ik te horen dat er 3 tot 5 werkdagen doorlooptijd was! Een telefoontje op woensdag gaf aan dat de klacht "in behandeling was" sinds maandag. Toen ik doorvroeg wat precies het probleem was, werd mij duidelijk dat "in behandeling" een synoniem is voor "in de wachtrij voordat we er naar kijken".
ii. De klantenservice doet alsof je dom bent en lijkt het zelf niet helemaal te snappen. Eerder deed mijn internet het af en toe niet, de mevrouw aan de telefoon dacht toen dat dat misschien door mijn wireless zou komen (wat niet mogelijk was, want ik kon mijn router gewoon bereiken en in de router stond "dsl: fail"), toen ik hier naar vroeg hoe dat mogelijk was kreeg ik één of ander verhaal over dat het wireless een soort tuinslang was waar het internet dan als water doorheen ging. Uiterst vaag. Ook toen ik afgelopen zaterdag belde, kwam Karim na 10 minuten tot de conclusie dat dit "een typisch gevalletje wel synchronisatie geen data was" en gaf hij aan dit "door te escaleren" naar de technische dienst waar ze "de lijn zouden monitoren". Wat hij bedoelde was: "het klopt wat je zegt, het lampje dsl brand groen en het lampje internet oranje, ik heb geen flauw idee wat er aan de hand is, maar ik ga je in de wachtrij zetten voor mensen die je wel kunnen helpen".
iii. Toen ik belde en aangaf dat ik graag ergens een klacht zou willen indienen. Dat kon volgens de medewerker alleen op de website (best wel ironisch als je een klacht wilt indienen terwijl je internet niet werkt). Dat formulier ga ik zo invullen, maar met de responstijd van 30 dagen die er vermeld staat heb ik er weinig vertrouwen in.

Het verbaasd me ook niks dat tele2 net als slechtst uit de bus kwam bij de test van de consumentenbond. Dikke afrader.
Gemiddelde score 
 
4.0
Installatie 
 
10.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Alje November 10, 2017

Tele2, mijn slechtste ervaring ooit

Ik ben al bij veel prijsvechters klant geweest (zowel telefonie, als internet, als zorg etc.), soms was er wel gedoe, maar nooit zoals dit. Tele2 (internet) is het slechtst wat ik ooit heb meegemaakt, vandaar ook deze review.

Mijn problemen liggen op 3 punten:
i. Het belangrijkst: betrouwbaarheid van het internet. In afgelopen 6 maanden heb ik 2x problemen gehad. De 1e keer dat het internet er af en toe uitlag en recent dat het internet het helemaal niet deed. Nu snap ik dat het internet er af en toe uit ligt (kan gebeuren), maar toen ik afgelopen zaterdag belde kreeg ik te horen dat er 3 tot 5 werkdagen doorlooptijd was! Een telefoontje op woensdag gaf aan dat de klacht "in behandeling was" sinds maandag. Toen ik doorvroeg wat precies het probleem was, werd mij duidelijk dat "in behandeling" een synoniem is voor "in de wachtrij voordat we er naar kijken".
ii. De klantenservice doet alsof je dom bent en lijkt het zelf niet helemaal te snappen. Eerder deed mijn internet het af en toe niet, de mevrouw aan de telefoon dacht toen dat dat misschien door mijn wireless zou komen (wat niet mogelijk was, want ik kon mijn router gewoon bereiken en in de router stond "dsl: fail"), toen ik hier naar vroeg hoe dat mogelijk was kreeg ik één of ander verhaal over dat het wireless een soort tuinslang was waar het internet dan als water doorheen ging. Uiterst vaag. Ook toen ik afgelopen zaterdag belde, kwam Karim na 10 minuten tot de conclusie dat dit "een typisch gevalletje wel synchronisatie geen data was" en gaf hij aan dit "door te escaleren" naar de technische dienst waar ze "de lijn zouden monitoren". Wat hij bedoelde was: "het klopt wat je zegt, het lampje dsl brand groen en het lampje internet oranje, ik heb geen flauw idee wat er aan de hand is, maar ik ga je in de wachtrij zetten voor mensen die je wel kunnen helpen".
iii. Toen ik belde en aangaf dat ik graag ergens een klacht zou willen indienen. Dat kon volgens de medewerker alleen op de website (best wel ironisch als je een klacht wilt indienen terwijl je internet niet werkt). Dat formulier ga ik zo invullen, maar met de responstijd van 30 dagen die er vermeld staat heb ik er weinig vertrouwen in.

Het verbaasd me ook niks dat tele2 net als slechtst uit de bus kwam bij de test van de consumentenbond. Dikke afrader.

Was deze review nuttig? 
Tele2 is alleen geïnteresseerd in het afsluiten van contracten. Het bedrijf levert géén product/dienst of een zéér slechte kwaliteit. Bij vragen en/of klachten is het bedrijf een onneembare vesting. De telefoon wordt niet opgenomen (er zijn nog heel veel wachtenden voor je) en de helpdesk is niet bemand. Er is ook een zéér groot verloop van ondeskundige medewerkers. En als je alle problemen zat bent en wil opzeggen, zit je vast aan een jaarcontract. Ik heb nog nooit zoveel klachten over een bedrijf gezien op internet en de consumentenprogramma's zoals : KASSA, RADAR en OPGELICHT hebben een dagtaak aan de klachten over dit bedrijf.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door oosterwijck Juli 06, 2017

Tele2 is alleen geïnteresseerd in het afsluiten van contracten. Het bedrijf levert géén product/dienst of een zéér slechte kwaliteit. Bij vragen en/of klachten is het bedrijf een onneembare vesting. De telefoon wordt niet opgenomen (er zijn nog heel veel wachtenden voor je) en de helpdesk is niet bemand. Er is ook een zéér groot verloop van ondeskundige medewerkers. En als je alle problemen zat bent en wil opzeggen, zit je vast aan een jaarcontract. Ik heb nog nooit zoveel klachten over een bedrijf gezien op internet en de consumentenprogramma's zoals : KASSA, RADAR en OPGELICHT hebben een dagtaak aan de klachten over dit bedrijf.

Was deze review nuttig? 
Zeer slechte klantenservice weten niet waar ze mee bezig zijn volgens mij heeft tele2 gewoon wat lui van de straat geplukt van waar ze dachten die weet wel wat maar het zijn ongeschoolde lui weten niet wat ze doen.praten alleen voor de baas niet voor de klant
Ieder probeert een bruine arm te halen bij de baas hoe bruiner hoe beter maar het gaat tenkoste van de klant
Gemiddelde score 
 
2.2
Installatie 
 
2.0
Helpdesk 
 
2.0
Internet 
 
2.0
Bellen 
 
3.0
Digitale televisie 
 
2.0
Geschreven door Leo Mei 01, 2017

Belogen

Zeer slechte klantenservice weten niet waar ze mee bezig zijn volgens mij heeft tele2 gewoon wat lui van de straat geplukt van waar ze dachten die weet wel wat maar het zijn ongeschoolde lui weten niet wat ze doen.praten alleen voor de baas niet voor de klant
Ieder probeert een bruine arm te halen bij de baas hoe bruiner hoe beter maar het gaat tenkoste van de klant

Was deze review nuttig? 
Ben drie jaar bij hun geweest en eigenlijk nooit problemen gehad. Vooral super klantenservice! Nu ben ik overgestapt naar Fiber en mijn internet valt steeds weg. :(
Gemiddelde score 
 
8.8
Installatie 
 
9.0
Helpdesk 
 
10.0
Internet 
 
8.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
8.0
Geschreven door Emiel Maart 22, 2017

Ben drie jaar bij hun geweest en eigenlijk nooit problemen gehad. Vooral super klantenservice! Nu ben ik overgestapt naar Fiber en mijn internet valt steeds weg. :(

Was deze review nuttig? 
het gaat te ver om hier al mijn slechte ervaringen neer te typen die ik heb met tele2. Het was een rampjaar. Werkelijk niks wat er deugt bij tele2. Je rekeningen betalen en verder je mond houden. Ik hou het hier netjes, maar wat was het afzien. Zelfs als je je rekeningen op tijd betaald hebt sluiten ze je af omdat ook de administratie bij tele2 een chaos is. Het is gewoon echt niet te geloven wat ze je daar allemaal mogen flikken. En als dan eindelijk je contract ten einde loopt, sluiten ze je 5 dagen te vroeg af, bel je daar dan voor, dan hebben ze ook nog het lef om te zeggen dat je daar zelf om gevraagd hebt! Ze gaan daar wel erg ver! Advies: wegblijven bij deze oplichtersbende
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door kaat Februari 25, 2017

de nachtmerrie van tele2

het gaat te ver om hier al mijn slechte ervaringen neer te typen die ik heb met tele2. Het was een rampjaar. Werkelijk niks wat er deugt bij tele2. Je rekeningen betalen en verder je mond houden. Ik hou het hier netjes, maar wat was het afzien. Zelfs als je je rekeningen op tijd betaald hebt sluiten ze je af omdat ook de administratie bij tele2 een chaos is. Het is gewoon echt niet te geloven wat ze je daar allemaal mogen flikken. En als dan eindelijk je contract ten einde loopt, sluiten ze je 5 dagen te vroeg af, bel je daar dan voor, dan hebben ze ook nog het lef om te zeggen dat je daar zelf om gevraagd hebt! Ze gaan daar wel erg ver! Advies: wegblijven bij deze oplichtersbende

Was deze review nuttig? 
Ik wilde even mijn verhaal kwijt gezien ik verwaarloosd wordt als klant die tele2 al 6 jaar trouw is geweest.
Als student zit ik al 6 jaar bij tele2 en heb ik eigenlijk nog nooit eerder problemen ondervonden met tele2.

Helaas was dit niet meer hetzelfde na afgelopen maand. Ik ben op vakantie geweest en heb mijn simkaart thuis gelaten omdat ik van mezelf wist dat ik in het buitenland een simkaart zou aanschaffen. Dit omdat het goedkoper uitkomt dan een bundel van tele2. Zodra ik terugkom van vakantie ontvang ik een factuur van het dubbele bedrag van wat ik normaal betaal. Ik snapte er niets van, ik heb me simkaart die maand maar 2 weken gebruikt in feite...

Direct heb ik contact opgenomen met tele2, ik ben erop gewezen om een vergoedingsformulier in te vullen. De medewerkster gaf meteen al aan dat met dit formulier vrij weinig gedaan wordt en het een kansloze zaak is. Toch wilde ik het proberen, ik ben er 100% zeker van dat ik deze kosten niet heb gemaakt. Tele2 beweert namelijk dat ik kosten in het buitenland heb gemaakt maar dat is onmogelijk, ik heb mijn simkaart in Nederland achtergelaten zoals eerder vernoemd.

Het vergoedingsformulier is een kort formuliertje waar je je klantgegevens dient in te vullen en je verhaal kwijt kunt in 300 karakters. Ik wens in ieder geval de anderen die een vergoedingsformulier bij tele2 willen invullen veel succes. Als je echter met een probleem zit is het een lastige zaak om die te omschrijven in 300 karakters, wat een kunst.. Maargoed, uiteindelijk heb ik dat formulier dus ingevuld en opgestuurd. Vervolgens krijg ik een mailtje dat tele2 met de volgende inhoud:

Wij hebben je aanvraag voor een vergoeding in behandeling genomen en willen je hierbij graag informeren over de uitkomst.
Naar aanleiding van je aanvraag hebben wij je geprobeerd te bellen. Helaas hebben we je niet kunnen bereiken.
Na alles te hebben nagekeken, moet ik je helaas mededelen dat we je aanvraag hebben afgewezen.

Lekker duidelijk ook, vooral gezien ik niet gebeld ben door tele2 en dat weet tele2 zelf ook dondersgoed aangezien ze mijn logboekbestand kunnen inzien net zo goed als die van hun medewerker "Jeroen Achternaamloos". Het frustreerde mij enorm hoe ik behandeld werd door tele2. Ik had geen gemiste oproep of iets dergelijks ik belde ze meteen op toen ik dat mailtje ontvangen had. Diezelfde achternaamloze Jeroen kon ik niet mee doorverbonden worden en ik werd erop gewezen om het klachtenformulier in te vullen.
Het voordeel van het klachtenformulier was dat ik hier maar liefst 1000 karakters had om mijn situatie te omschrijven.

Vandaag, 30 januari wordt ik opgebeld door iemand van de klachtenafdeling. Een al te vriendelijke mevrouw deelt mede dat ik die kosten wel gewoon heb gemaakt en dat ik pech heb en gewoon moet betalen. Een andere optie of keus bestaat niet. Een welles-nietes spelletje spelen met de klantenservice van tele2 bereik ik ook niets mee.

Wat ik hiervan wijzer ben geworden is dat tele2 een commerciele organisatie is die er alles aan doet om hun klanten leeg te zuigen.
Het is schandalig om te beweren dat je klanten kosten hebben gemaakt terwijl dat helemaal niet zo is.
Helaas loopt mijn huidige contract nog 2 jaar want als er een ding zeker is, is het wel dat ik mijn vertrouwen bij tele2 kwijt ben geraakt en zeker over zal stappen zodra mijn contract afgelopen is.

Wees hiervan gewaarschuwd mensen, tele2 spoort voor geen meter!
Gemiddelde score 
 
4.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
2.0
Internet 
 
6.0
Bellen 
 
4.0
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door RandomName Januari 30, 2017

Waardeloze klantenservice

Ik wilde even mijn verhaal kwijt gezien ik verwaarloosd wordt als klant die tele2 al 6 jaar trouw is geweest.
Als student zit ik al 6 jaar bij tele2 en heb ik eigenlijk nog nooit eerder problemen ondervonden met tele2.

Helaas was dit niet meer hetzelfde na afgelopen maand. Ik ben op vakantie geweest en heb mijn simkaart thuis gelaten omdat ik van mezelf wist dat ik in het buitenland een simkaart zou aanschaffen. Dit omdat het goedkoper uitkomt dan een bundel van tele2. Zodra ik terugkom van vakantie ontvang ik een factuur van het dubbele bedrag van wat ik normaal betaal. Ik snapte er niets van, ik heb me simkaart die maand maar 2 weken gebruikt in feite...

Direct heb ik contact opgenomen met tele2, ik ben erop gewezen om een vergoedingsformulier in te vullen. De medewerkster gaf meteen al aan dat met dit formulier vrij weinig gedaan wordt en het een kansloze zaak is. Toch wilde ik het proberen, ik ben er 100% zeker van dat ik deze kosten niet heb gemaakt. Tele2 beweert namelijk dat ik kosten in het buitenland heb gemaakt maar dat is onmogelijk, ik heb mijn simkaart in Nederland achtergelaten zoals eerder vernoemd.

Het vergoedingsformulier is een kort formuliertje waar je je klantgegevens dient in te vullen en je verhaal kwijt kunt in 300 karakters. Ik wens in ieder geval de anderen die een vergoedingsformulier bij tele2 willen invullen veel succes. Als je echter met een probleem zit is het een lastige zaak om die te omschrijven in 300 karakters, wat een kunst.. Maargoed, uiteindelijk heb ik dat formulier dus ingevuld en opgestuurd. Vervolgens krijg ik een mailtje dat tele2 met de volgende inhoud:

Wij hebben je aanvraag voor een vergoeding in behandeling genomen en willen je hierbij graag informeren over de uitkomst.
Naar aanleiding van je aanvraag hebben wij je geprobeerd te bellen. Helaas hebben we je niet kunnen bereiken.
Na alles te hebben nagekeken, moet ik je helaas mededelen dat we je aanvraag hebben afgewezen.

Lekker duidelijk ook, vooral gezien ik niet gebeld ben door tele2 en dat weet tele2 zelf ook dondersgoed aangezien ze mijn logboekbestand kunnen inzien net zo goed als die van hun medewerker "Jeroen Achternaamloos". Het frustreerde mij enorm hoe ik behandeld werd door tele2. Ik had geen gemiste oproep of iets dergelijks ik belde ze meteen op toen ik dat mailtje ontvangen had. Diezelfde achternaamloze Jeroen kon ik niet mee doorverbonden worden en ik werd erop gewezen om het klachtenformulier in te vullen.
Het voordeel van het klachtenformulier was dat ik hier maar liefst 1000 karakters had om mijn situatie te omschrijven.

Vandaag, 30 januari wordt ik opgebeld door iemand van de klachtenafdeling. Een al te vriendelijke mevrouw deelt mede dat ik die kosten wel gewoon heb gemaakt en dat ik pech heb en gewoon moet betalen. Een andere optie of keus bestaat niet. Een welles-nietes spelletje spelen met de klantenservice van tele2 bereik ik ook niets mee.

Wat ik hiervan wijzer ben geworden is dat tele2 een commerciele organisatie is die er alles aan doet om hun klanten leeg te zuigen.
Het is schandalig om te beweren dat je klanten kosten hebben gemaakt terwijl dat helemaal niet zo is.
Helaas loopt mijn huidige contract nog 2 jaar want als er een ding zeker is, is het wel dat ik mijn vertrouwen bij tele2 kwijt ben geraakt en zeker over zal stappen zodra mijn contract afgelopen is.

Wees hiervan gewaarschuwd mensen, tele2 spoort voor geen meter!

Was deze review nuttig? 
Tijdens een storing van KPN geen signaal. Gebeld en op advies Tele2 alles gesloopt tot aan de KPN aansluiting. (anders helpen we u niet). Nadien werd een monteur gestuurd. Waarom heeft u alles weggehaald "moest van Tele2". Kleine reparatie gedaan 10 min. Kosten 80 euro. Echter net als voor de storing klapt de modem eruit. Zelf heb ik het idee dat het modem als router problemen heeft. Dit geeft men na veel bellen toe. Oplossing een ander abonnement en u krijgt een modem die wel functioneert. Uiteindelijk trap ik daar twee keer in (ja ben erger dan een ezel). Echter weet de ene medewerker van T2 niet wat de andere doet T2 medewerker doet dus het hele circus begint (en blijft) zich weer opnieuw herhalen. Uiteindelijk wordt ik wakker van "ik heb recht op internet ook zonder een nieuw abonnement! Dus opzeggen die aanvraag. Maar ja nu een paar keer per dag het modem resetten als er een nieuw apparaat zich aansluit op mijn router. De sfeer en communicatie wordt steeds grilliger. Bij het terug vragen van mijn 80 euro van de monteur wordt ik door een medewerker T2 afgedroogd voor leugenaar etc. neergezet.
Wat voor bedrijf is dit geworden. Conclusie bijna geen internet, wifi telefoon werkt niet enz.
Gemiddelde score 
 
1.5
Installatie 
 
2.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
2.0
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Oudie Januari 28, 2017

Tele2 brrrr

Tijdens een storing van KPN geen signaal. Gebeld en op advies Tele2 alles gesloopt tot aan de KPN aansluiting. (anders helpen we u niet). Nadien werd een monteur gestuurd. Waarom heeft u alles weggehaald "moest van Tele2". Kleine reparatie gedaan 10 min. Kosten 80 euro. Echter net als voor de storing klapt de modem eruit. Zelf heb ik het idee dat het modem als router problemen heeft. Dit geeft men na veel bellen toe. Oplossing een ander abonnement en u krijgt een modem die wel functioneert. Uiteindelijk trap ik daar twee keer in (ja ben erger dan een ezel). Echter weet de ene medewerker van T2 niet wat de andere doet T2 medewerker doet dus het hele circus begint (en blijft) zich weer opnieuw herhalen. Uiteindelijk wordt ik wakker van "ik heb recht op internet ook zonder een nieuw abonnement! Dus opzeggen die aanvraag. Maar ja nu een paar keer per dag het modem resetten als er een nieuw apparaat zich aansluit op mijn router. De sfeer en communicatie wordt steeds grilliger. Bij het terug vragen van mijn 80 euro van de monteur wordt ik door een medewerker T2 afgedroogd voor leugenaar etc. neergezet.
Wat voor bedrijf is dit geworden. Conclusie bijna geen internet, wifi telefoon werkt niet enz.

Was deze review nuttig? 
Ik schrijf niet zo snel een review om te klagen aangezien ik het na problemen er altijd wel uitkom met bedrijven. Foutjes zijn menselijk. Maar Tele2 heeft echt mijn kookpunt bereikt.

We hebben meer dan een maand zonder televisie gezeten.. Maand vol geduld. Nieuwe kabels.. Werkte niet... Continue klantenservice die we vertrouwde, maar eigenlijk er niets van begrepen waar ze mee bezig waren. Weer kabeltje zou opgestuurd worden. Week wachten, vergeten. Toen ineens weer een nieuwe tv-kastje. Adapter die we erbij kregen was defect, want dat merk hoort er niet bij ofzoiets. Waarom stuurt een bedrijf ingodnaams niet wekende adapters? Zou weer een nieuwe sturen maar het bedrijf kan niet beloven dat die wel werkt.

Als je klacht hebt of vergoeding verwacht aangezien dit opzich best slecht is na een maand zonder tv (en ook paar keer zonder internet) te zitten, wil je gewoon niet voor betalen. Wil geen gierige Hollander zijn, maar ik wil er zelf ook niet om vragen omdat het logisch is. Klantenservice kan dat niet aanbieden die verwijzen je naar hun online klachtenformulier waar je je beklag in maximaal 300 tekens moet uitleggen en dan 15 werkdagen of meer op antwoord moet wachten.

Hoe hoog laat je de frustratie oplopen bij je klanten als niemand je ter woord kan staan die met passende oplossingen kan komen voor problemen?

Nee Tele2 laat hun klanten schreeuwen tegen hun jonge onervaren 'Klantenservice' die geen kant op kunnen en laat staan beslissingen mogen maken.

Daardoor ga jij; Aankomende Tele2 klant die het overweegt aan deze ellende te beginnen: een volle maand wellicht langer voor een product betalen als het niet werkt. De Klantenservice gaat jou niet kunnen helpen, de opgestuurde troep gaat kapot zijn en bij klachten wordt je van je Tele2 kastje naar de muur gestuurd.

Succes alvast!
Gemiddelde score 
 
1.4
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
3.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Luxuria December 23, 2016

Frustrerend

Ik schrijf niet zo snel een review om te klagen aangezien ik het na problemen er altijd wel uitkom met bedrijven. Foutjes zijn menselijk. Maar Tele2 heeft echt mijn kookpunt bereikt.

We hebben meer dan een maand zonder televisie gezeten.. Maand vol geduld. Nieuwe kabels.. Werkte niet... Continue klantenservice die we vertrouwde, maar eigenlijk er niets van begrepen waar ze mee bezig waren. Weer kabeltje zou opgestuurd worden. Week wachten, vergeten. Toen ineens weer een nieuwe tv-kastje. Adapter die we erbij kregen was defect, want dat merk hoort er niet bij ofzoiets. Waarom stuurt een bedrijf ingodnaams niet wekende adapters? Zou weer een nieuwe sturen maar het bedrijf kan niet beloven dat die wel werkt.

Als je klacht hebt of vergoeding verwacht aangezien dit opzich best slecht is na een maand zonder tv (en ook paar keer zonder internet) te zitten, wil je gewoon niet voor betalen. Wil geen gierige Hollander zijn, maar ik wil er zelf ook niet om vragen omdat het logisch is. Klantenservice kan dat niet aanbieden die verwijzen je naar hun online klachtenformulier waar je je beklag in maximaal 300 tekens moet uitleggen en dan 15 werkdagen of meer op antwoord moet wachten.

Hoe hoog laat je de frustratie oplopen bij je klanten als niemand je ter woord kan staan die met passende oplossingen kan komen voor problemen?

Nee Tele2 laat hun klanten schreeuwen tegen hun jonge onervaren 'Klantenservice' die geen kant op kunnen en laat staan beslissingen mogen maken.

Daardoor ga jij; Aankomende Tele2 klant die het overweegt aan deze ellende te beginnen: een volle maand wellicht langer voor een product betalen als het niet werkt. De Klantenservice gaat jou niet kunnen helpen, de opgestuurde troep gaat kapot zijn en bij klachten wordt je van je Tele2 kastje naar de muur gestuurd.

Succes alvast!

Was deze review nuttig? 
 
Bekijk alle reviews over deze provider