ZeelandNet ervaringen

https://www.internetervaring.nl/media/reviews/photos/thumbnail/300x300s/ab/c1/a8/zeelandnet-78-1411403477.png
 
3.6 (31)
0   1   0   0  
 
Schrijf een review
ZeelandNet internet

Bezoekers ervaringen Bekijk alle reviews over deze provider

Gemiddelde bezoekers score van: 31 bezoeker(s)

Gemiddelde score 
 
3.6
Installatie 
 
4.7  (27)
Helpdesk 
 
2.8  (27)
Internet 
 
3.6  (31)
Bellen 
 
3.4  (21)
Digitale televisie 
 
3.4  (23)
Score (hoe hoger hoe beter)
  • Installatie
    Hoe beviel de installatie door de monteur? Of heeft u zelf de installatie uitgevoerd? Was de meegeleverde beschrijving dan duidelijk? Een toelichting kunt u hieronder geven.
  • Helpdesk
    Beoordeel de helpdesk als u hiermee al eens contact heeft opgenomen. Een toelichting kunt u hieronder geven.
  • Internet
    Beoordeel de kwaliteit van het internet op snelheid, stabiliteit en storingen. Een toelichting kunt u hieronder geven.
  • Bellen
    Maakt u gebruik van telefonie? Beoordeel dit dan op geluidskwaliteit en storingen. Een toelichting kunt u hieronder geven.
  • Digitale televisie
    Maakt u gebruik van televisie? Beoordeel dit dan op beeldkwaliteit, storingen en mogelijkheden. Een toelichting kunt u hieronder geven. Een toelichting kunt u hieronder geven.
Commentaar
Vul a.u.b. de beveiligingscode in.
Wij hebben omwille van verhuis ons abonnement bij delta opgezegd, er werd ons vermeld dat ik de modem moest opsturen wat ik dus ook netjes gedaan heb nu 2 maand later krijg ik een brief in de bus dat ik 150€ moet betalen ik snapte niet waarom dus besloot te bellen nu bleek dat ze die modem “niet ontvangen” hebben daar ik niet moest betalen om ‘m op te sturen heb ik er dus ook geen ticket van en kan dus niets bewijzen en dat weten ze bij delta blijkbaar maar al te goed bende afzetters!!! Ik ben ervan overtuigd dat ik zeker niet de enige ben wie ze zo in het zak zetten 6 jaar klant geweest zonder ook maar 1 betaling te hebben gemist en dan nog maar te zwijgen over het feit dat ik die verrekte modem over die periode van 6 jaar dubbel en dik zal betaald hebben in mijn abonnement en dat zo’n oud stuk rommel modem na 6 jaar nog steeds 150€ zou waard zijn ik hoop van harte dat ik via deze manier mensen kan behoeden om dezelfde fout te maken als ik. Ga niet met delta in zee het zijn een bende incompetente, leugenachtige bedriegers!!!!
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Lorenzo van Os Oktober 23, 2018

Afzetters

Wij hebben omwille van verhuis ons abonnement bij delta opgezegd, er werd ons vermeld dat ik de modem moest opsturen wat ik dus ook netjes gedaan heb nu 2 maand later krijg ik een brief in de bus dat ik 150€ moet betalen ik snapte niet waarom dus besloot te bellen nu bleek dat ze die modem “niet ontvangen” hebben daar ik niet moest betalen om ‘m op te sturen heb ik er dus ook geen ticket van en kan dus niets bewijzen en dat weten ze bij delta blijkbaar maar al te goed bende afzetters!!! Ik ben ervan overtuigd dat ik zeker niet de enige ben wie ze zo in het zak zetten 6 jaar klant geweest zonder ook maar 1 betaling te hebben gemist en dan nog maar te zwijgen over het feit dat ik die verrekte modem over die periode van 6 jaar dubbel en dik zal betaald hebben in mijn abonnement en dat zo’n oud stuk rommel modem na 6 jaar nog steeds 150€ zou waard zijn ik hoop van harte dat ik via deze manier mensen kan behoeden om dezelfde fout te maken als ik. Ga niet met delta in zee het zijn een bende incompetente, leugenachtige bedriegers!!!!

Was deze review nuttig? 
Een jaar nadat ik in m'n huidige woning woonde begonnen de problemen met internet.
Ik heb hier diverse malen over gebeld.
Als antwoordt kreeg ik altijd te horen ,"nee hoor ,hier ziet alles er goed uit".
Lekker belangrijk, bij mij niet.
Wel is er twee maal een monteur geweest die de modem verving.
Maar daar ligt het naar mijn bescheiden mening niet aan.
Het is volgens mij het binnenkomend signaal.
Dus de wifi verbinding wordt regelmatig verbroken.
Minimaal een maal per dag.
Maar dat is voor mij moeilijk te controleren want ik zit niet de hele dag achter een laptop.
Dit houd in dat ik soms meerdere malen per dag de wifi verbinding opnieuw tot stand brengen moet bij de omvormers van de zonnepanelen.

De tv die via de delta digitale ontvanger box gaat en via een ethernetkabel verbonden is is minimaal tien keer op een avond 'frozen".
Dus niet via wifi.
Een ander probleem met de box is overigens wel verholpen.
Ik kon geen opgenomen films meer kijken.
"Goh, vreemd.
Wij hebben helemaal geen problemen gemeld gekregen hierover."

Nadat het probleem verholpen was werd mn vrouw telefonisch benaderd om te zeggen dat het verholpen was.
Ze hadden zoveel klachten gehad.
Dit was het Delta verhaal.
Wel daar zakt mn broek van af.



De telefoon staat regelmatig te piepen omdat hij het signaal kwijt is.

Al met al een waardeloze verbinding.
En het ergst vind ik nog zo machteloos te zijn als ik contact opneem en hoor, " nee hoor, hier is alles in orde".
Al met al een waardeloze provider.
Gemiddelde score 
 
2.0
Installatie 
 
4.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
3.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door W van der Schoor Oktober 01, 2018

Een jaar nadat ik in m'n huidige woning woonde begonnen de problemen met internet.
Ik heb hier diverse malen over gebeld.
Als antwoordt kreeg ik altijd te horen ,"nee hoor ,hier ziet alles er goed uit".
Lekker belangrijk, bij mij niet.
Wel is er twee maal een monteur geweest die de modem verving.
Maar daar ligt het naar mijn bescheiden mening niet aan.
Het is volgens mij het binnenkomend signaal.
Dus de wifi verbinding wordt regelmatig verbroken.
Minimaal een maal per dag.
Maar dat is voor mij moeilijk te controleren want ik zit niet de hele dag achter een laptop.
Dit houd in dat ik soms meerdere malen per dag de wifi verbinding opnieuw tot stand brengen moet bij de omvormers van de zonnepanelen.

De tv die via de delta digitale ontvanger box gaat en via een ethernetkabel verbonden is is minimaal tien keer op een avond 'frozen".
Dus niet via wifi.
Een ander probleem met de box is overigens wel verholpen.
Ik kon geen opgenomen films meer kijken.
"Goh, vreemd.
Wij hebben helemaal geen problemen gemeld gekregen hierover."

Nadat het probleem verholpen was werd mn vrouw telefonisch benaderd om te zeggen dat het verholpen was.
Ze hadden zoveel klachten gehad.
Dit was het Delta verhaal.
Wel daar zakt mn broek van af.



De telefoon staat regelmatig te piepen omdat hij het signaal kwijt is.

Al met al een waardeloze verbinding.
En het ergst vind ik nog zo machteloos te zijn als ik contact opneem en hoor, " nee hoor, hier is alles in orde".
Al met al een waardeloze provider.

Was deze review nuttig? 
Half jaar geleden overgestapt van XS4ALL naar Zeelandnet. In Zeeland kan alleen Z'net sneller internet garanderen. Monteur heeft 't werk afgeraffeld. Heb later een mannetje in moeten huren om internet te laten werken. Nu doet de telefoon het al een maand niet. Heb inmiddels 10x gevraagd of ze een monteur kunnen sturen. Indien mijn fout, betaal ik alles. Na een maand nog totaal geen reactie. Wat een waardeloze service.
Gemiddelde score 
 
2.2
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
6.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
2.0
Geschreven door Bert Blom Augustus 29, 2018

Waardeloze service

Half jaar geleden overgestapt van XS4ALL naar Zeelandnet. In Zeeland kan alleen Z'net sneller internet garanderen. Monteur heeft 't werk afgeraffeld. Heb later een mannetje in moeten huren om internet te laten werken. Nu doet de telefoon het al een maand niet. Heb inmiddels 10x gevraagd of ze een monteur kunnen sturen. Indien mijn fout, betaal ik alles. Na een maand nog totaal geen reactie. Wat een waardeloze service.

Was deze review nuttig? 
Zeelandnet/DELTA... Tja, wat kan ik hierover nog vertellen...

Installatie, geweldig goed en perfect gedaan! Tja, ben zelf telecomnetwerkspecialist :P Het Internet, als het werkt, werkt het goed maar lijkt soms op een part-time verbinding. Maarja, op dit eiland heb je niet veel keus, hè! De klantenservice, nja die denken soms dat ze met "domme mensen" te maken hebben en is wel eens verschrikkelijk grappig als je hun oplossingsvermogen en afhandelingswijze (afwimpel-wijze) aanhoort. Maar als je bekende termen laat vallen waarbij ze eindelijk de indruk krijgen dat je een KPN/Delta of telecom netwerkspecialist bent en wel degelijk van wanten weet, worden ze stil.

Ik bel pas als ik zeker ben dat ik hier zelf niks aan kan doen! Maar vind het jammer dat je meestal als een sukkel afgewimpeld kan worden.

Ik klaag v.n.l. of hun administratie! Mocht je ooit een compensatie verkrijgen en bijv. een betaling kwijtgescholden wordt of teniet gedaan wordt, let goed op, want in de toekomst komt er weer een brief, dat er nog een betaling openstaat. Wat er dan gezegd wordt nadat je hierop gereageerd hebt, is dat de betalingen erna telkens met de oude betalingen verrekend zal worden, dus de maand die je betalen moet zul je tot op heden nog niet betaald hebben!

Dus, al met al... De ene compensatie van TOEN, zul je alsnog moeten betalen! Niks compensatie, NIKS tegemoetkoming vanuit Zeelandnet/Delta uit! Vroeg of laat ZUL je het toch moeten betalen!

Dit is een smerige zaak, wat mij betreft. Zodra ik FTTH beschikbaar heb VIA een andere provider, zal ik dit zeer zeker gaan overwegen! Maar hopelijk ben ik snel van dit vreselijke eiland af en weer terug naar het gezellige Brabant!
Gemiddelde score 
 
5.8
Installatie 
 
10.0
Helpdesk 
 
5.0
Internet 
 
6.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
2.0
Geschreven door Opgescheept April 16, 2018

Teleurstellend

Zeelandnet/DELTA... Tja, wat kan ik hierover nog vertellen...

Installatie, geweldig goed en perfect gedaan! Tja, ben zelf telecomnetwerkspecialist :P Het Internet, als het werkt, werkt het goed maar lijkt soms op een part-time verbinding. Maarja, op dit eiland heb je niet veel keus, hè! De klantenservice, nja die denken soms dat ze met "domme mensen" te maken hebben en is wel eens verschrikkelijk grappig als je hun oplossingsvermogen en afhandelingswijze (afwimpel-wijze) aanhoort. Maar als je bekende termen laat vallen waarbij ze eindelijk de indruk krijgen dat je een KPN/Delta of telecom netwerkspecialist bent en wel degelijk van wanten weet, worden ze stil.

Ik bel pas als ik zeker ben dat ik hier zelf niks aan kan doen! Maar vind het jammer dat je meestal als een sukkel afgewimpeld kan worden.

Ik klaag v.n.l. of hun administratie! Mocht je ooit een compensatie verkrijgen en bijv. een betaling kwijtgescholden wordt of teniet gedaan wordt, let goed op, want in de toekomst komt er weer een brief, dat er nog een betaling openstaat. Wat er dan gezegd wordt nadat je hierop gereageerd hebt, is dat de betalingen erna telkens met de oude betalingen verrekend zal worden, dus de maand die je betalen moet zul je tot op heden nog niet betaald hebben!

Dus, al met al... De ene compensatie van TOEN, zul je alsnog moeten betalen! Niks compensatie, NIKS tegemoetkoming vanuit Zeelandnet/Delta uit! Vroeg of laat ZUL je het toch moeten betalen!

Dit is een smerige zaak, wat mij betreft. Zodra ik FTTH beschikbaar heb VIA een andere provider, zal ik dit zeer zeker gaan overwegen! Maar hopelijk ben ik snel van dit vreselijke eiland af en weer terug naar het gezellige Brabant!

Was deze review nuttig? 
Installatie prima, alleen duurde het erg lang voordat de monteur tijd had.

Helpdesk om te huilen. Uren aan de telefoon, maar je krijgt mensen aan de lijn die je zo snel mogelijk op een vriendelijke manier afpoeieren en vooral je met kluitjes in het riet sturen. Oplossen, ho maar. Bij storingen geen excuus, maar slechts: vervelend...

Internet drama. Ze hadden me onterecht afgesloten omdat er iets fout stond in hun systeem. Pas na 2 weken opgelost, maar keren geen passende compensatie uit.
Gemiddelde score 
 
2.3
Installatie 
 
6.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door KB Februari 21, 2018

dramatisch

Installatie prima, alleen duurde het erg lang voordat de monteur tijd had.

Helpdesk om te huilen. Uren aan de telefoon, maar je krijgt mensen aan de lijn die je zo snel mogelijk op een vriendelijke manier afpoeieren en vooral je met kluitjes in het riet sturen. Oplossen, ho maar. Bij storingen geen excuus, maar slechts: vervelend...

Internet drama. Ze hadden me onterecht afgesloten omdat er iets fout stond in hun systeem. Pas na 2 weken opgelost, maar keren geen passende compensatie uit.

Was deze review nuttig? 
beroerd en heel erg beroerd
en sturen zomaar incasso buro's op je nek terwijl ze wel 1 bedrag hadden afgeschreven maar de tweede vergeten waren?
terwijl ze het bedrag dezelfde dag van mij hadden ontvangen omdat ik door had dat er wat fout liep bij HUN!
zeer beroerde tv en internet enorm veel storingen
sla Zeelandnet en Delta over AUB!
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door De Waal November 03, 2017

erg slecht

beroerd en heel erg beroerd
en sturen zomaar incasso buro's op je nek terwijl ze wel 1 bedrag hadden afgeschreven maar de tweede vergeten waren?
terwijl ze het bedrag dezelfde dag van mij hadden ontvangen omdat ik door had dat er wat fout liep bij HUN!
zeer beroerde tv en internet enorm veel storingen
sla Zeelandnet en Delta over AUB!

Was deze review nuttig? 
Aantal jaren bij Zeelandnet gezeten, maar ik ben nu weg. Vind de prijs te duur voor kwaliteit. Laatste jaar ook vaak storing. Helaas is in Zeeland enige provider met kabel. Wanneer je ook mogelijkheid hebt via telefoon te bellen zou ik switchen.
Gemiddelde score 
 
5.0
Installatie 
 
4.0
Helpdesk 
 
Onbekend
Internet 
 
4.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
7.0
Geschreven door R Juni 24, 2017

Aantal jaren bij Zeelandnet gezeten, maar ik ben nu weg. Vind de prijs te duur voor kwaliteit. Laatste jaar ook vaak storing. Helaas is in Zeeland enige provider met kabel. Wanneer je ook mogelijkheid hebt via telefoon te bellen zou ik switchen.

Was deze review nuttig? 
7 uur over en weer bellen.... Zoveel onzin met zeelandnet meegemaakt dat ik overstap.
Klaar.... in en in triest
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Anoniem April 05, 2017

Trieste service

7 uur over en weer bellen.... Zoveel onzin met zeelandnet meegemaakt dat ik overstap.
Klaar.... in en in triest

Was deze review nuttig? 
Zeelandnet, levert fantastische diensten in zeeland, niet goedkoop maar wel snel.
De klanten service is een roulatie van verschillende bedrijven en instanties, ze communiceren onderling niet. Als je heel veel geluk heb wordt je fatsoenlijk behandeld door een 'echte' medewerker. Echter is deze kans klein en zal je naast je niet geholpen wordt ook nog eens onbeschoft behandeld worden.

Als je niet anders kan, zeelandnet anders nooit aan beginnen.
Gemiddelde score 
 
3.4
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
2.0
Internet 
 
5.0
Bellen 
 
4.0
Digitale televisie 
 
5.0
Geschreven door Jarno Maart 29, 2017

Er gaat iets goed mis daar op kantoor

Zeelandnet, levert fantastische diensten in zeeland, niet goedkoop maar wel snel.
De klanten service is een roulatie van verschillende bedrijven en instanties, ze communiceren onderling niet. Als je heel veel geluk heb wordt je fatsoenlijk behandeld door een 'echte' medewerker. Echter is deze kans klein en zal je naast je niet geholpen wordt ook nog eens onbeschoft behandeld worden.

Als je niet anders kan, zeelandnet anders nooit aan beginnen.

Was deze review nuttig? 
Kan niet eens normaal online gamen omdat de verbinding zo onstabiel is, elke keer als er een monteur komt wordt het modem vervangen al drie keer binnen een half jaar, volgens mij hebben ze er weinig verstand van want het probleem blijft of het modem is van zulke slechte kwaliteit. Het probleem ligt waarschijnlijk buiten maar daar willen ze niet aan geloven, gewoon weer een nieuw modem en dan is het een paar uur goed. Echt een top bedrijf
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
Onbekend
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Michel Maart 03, 2017

Onstabiel internet

Kan niet eens normaal online gamen omdat de verbinding zo onstabiel is, elke keer als er een monteur komt wordt het modem vervangen al drie keer binnen een half jaar, volgens mij hebben ze er weinig verstand van want het probleem blijft of het modem is van zulke slechte kwaliteit. Het probleem ligt waarschijnlijk buiten maar daar willen ze niet aan geloven, gewoon weer een nieuw modem en dan is het een paar uur goed. Echt een top bedrijf

Was deze review nuttig? 
 
Bekijk alle reviews over deze provider