Details van de review
Gemiddelde score | 5.5 | |
Installatie | 7.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 7.0 | |
Bellen | 7.0 | |
Digitale televisie | Onbekend |
Jarenlang tevreden klant geweest, vanaf Versatel af. Bij verhuizing had Tele2 per ongeluk overeenkomst beëindigd. Ik zou daardoor minimaal drie weken zonder internet, telefoon en televisie komen te zitten. Dan begint het balletje te rollen, servicedesk niet bereikbaar, eindelijk iemand aan de telefoon die de juiste afdeling niet te pakken kan krijgen, medewerkers die nergens verstand van hebben, medewerkers die de opzegging niet ongedaan kunnen maken, afspraken maken die niet nagekomen worden, geen oplossingen bieden (ze kunnen toch ook tijdelijk mobiel internet aan bieden als ik zonder moet zitten), zelfs op een brief aan de directeur word niet gereageerd! Na Tele2 in gebreken te hebben gesteld de overeenkomst maar daadwerkelijk beëindigd. Triest dat je zo´n trouwe klant op deze manier behandeld.