Tweak Glasvezel ervaringen

https://www.internetervaring.nl/media/reviews/photos/thumbnail/300x300s/90/b6/d4/tweak-glasvezel-21-1435562017.png
 
5.3 (376)
0   1   0   0  
395 resultaten - getoond 1 - 50
1 2 3 4 5 6 7 8  
Sortering 
 
Na 3 maanden al gebruik te hebben gemaakt van Tweak, bevalt me het allemaal zeer goed.

- Nog niet 1x uitval van internet gehad.
- Heb hier een Gigabit verbinding met als download en upload snelhied 930 Mbps (dus bijna 1000 Mbps)
- kijk niet zoveel TV maar heb geen klagen. de 1e week geen televisie maar na wat mailtjes op en neer ook dat netjes opgelost !
- Helpdesk is niet de snelste maar ze zijn hard bezig om deze te verbeteren.
- Supersnelle usenet server !

Al met al een ben ik ZEER tevreden met Tweak als mijn nieuwe provider (kom van Ziggo af die steeds duurder werd .....)

Mvgr
Mark
Gemiddelde score 
 
8.6
Installatie 
 
9.0
Helpdesk 
 
7.0
Internet 
 
9.0
Bellen 
 
9.0
Digitale televisie 
 
9.0
Geschreven door mark Augustus 09, 2019

review na 3 maanden Tweak

Na 3 maanden al gebruik te hebben gemaakt van Tweak, bevalt me het allemaal zeer goed.

- Nog niet 1x uitval van internet gehad.
- Heb hier een Gigabit verbinding met als download en upload snelhied 930 Mbps (dus bijna 1000 Mbps)
- kijk niet zoveel TV maar heb geen klagen. de 1e week geen televisie maar na wat mailtjes op en neer ook dat netjes opgelost !
- Helpdesk is niet de snelste maar ze zijn hard bezig om deze te verbeteren.
- Supersnelle usenet server !

Al met al een ben ik ZEER tevreden met Tweak als mijn nieuwe provider (kom van Ziggo af die steeds duurder werd .....)

Mvgr
Mark

Was deze review nuttig? 
Als studentenhuis is de gigabit prachtig, dit zorgt ervoor dat we in ieder geval nooit een wedstrijdje hoeven te doen om bandbreedte.
Helaas is de rest van het bedrijf matig. Het lijkt alsof er 1 klantenservice medewerker aanwezig is en veel emails worden ook niet beantwoord.

Verder zou je van een provider met de snelste internet service, ook de nieuwste technieken verwachten. Helaas doet tweak nog niet (echt, soort beunoptie is wel beschikbaar) aan IPv6.
Gemiddelde score 
 
2.5
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
3.0
Internet 
 
2.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Bart Batenburg Augustus 08, 2019

Toch wel zonde

Als studentenhuis is de gigabit prachtig, dit zorgt ervoor dat we in ieder geval nooit een wedstrijdje hoeven te doen om bandbreedte.
Helaas is de rest van het bedrijf matig. Het lijkt alsof er 1 klantenservice medewerker aanwezig is en veel emails worden ook niet beantwoord.

Verder zou je van een provider met de snelste internet service, ook de nieuwste technieken verwachten. Helaas doet tweak nog niet (echt, soort beunoptie is wel beschikbaar) aan IPv6.

Was deze review nuttig? 
Geen klachten omtrent m’n abonnement of verbinding. Echter als het gaat om terugbetalen nemen ze je doodleuk maanden in de malen met dat het terug betaald gaat worden, nu 7 maanden en vele beloftes later nog geen cent terug gehad. Waardeloze service en slecht bereikbaar bah!!
Gemiddelde score 
 
3.0
Installatie 
 
3.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
7.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Micha Tamara Vermaas Augustus 07, 2019

Waardeloze klantenservice

Geen klachten omtrent m’n abonnement of verbinding. Echter als het gaat om terugbetalen nemen ze je doodleuk maanden in de malen met dat het terug betaald gaat worden, nu 7 maanden en vele beloftes later nog geen cent terug gehad. Waardeloze service en slecht bereikbaar bah!!

Was deze review nuttig? 
Vanaf 17 juli t/m 7 augustus 2019 ontving ik geen TV-uitzendingen zowel op het TV-toestel als via de desktop van de computer.
Tot 5 maal toe hebben mijn vrouw en ik eindeloos aan de telefoon gehangen om te woord te worden gestaan. Daar verlies je je geduld bij!
Eenmaal doorgedrongen tot de medewerkers werden we vriendelijk te woord gestaan, maar de remedie tegen het gesignaleerde euvel duurde eveneens eindeloos. Pas na drie weken modderen kregen we weer ontvangst via het TV-toestel.
Kortom:vriendelijke medewerkers maar klantonvriendelijke processen!
Gemiddelde score 
 
6.2
Installatie 
 
7.0
Helpdesk 
 
3.0
Internet 
 
9.0
Bellen 
 
9.0
Digitale televisie 
 
3.0
Geschreven door L C Groen Augustus 07, 2019

vriendelijk tegen de klant maar klantonvriendelijke processen.

Vanaf 17 juli t/m 7 augustus 2019 ontving ik geen TV-uitzendingen zowel op het TV-toestel als via de desktop van de computer.
Tot 5 maal toe hebben mijn vrouw en ik eindeloos aan de telefoon gehangen om te woord te worden gestaan. Daar verlies je je geduld bij!
Eenmaal doorgedrongen tot de medewerkers werden we vriendelijk te woord gestaan, maar de remedie tegen het gesignaleerde euvel duurde eveneens eindeloos. Pas na drie weken modderen kregen we weer ontvangst via het TV-toestel.
Kortom:vriendelijke medewerkers maar klantonvriendelijke processen!

Was deze review nuttig? 
Het contact is zeer slecht, zoals via email en telefoon.
Geschreven door Ron Juli 18, 2019

Email

Het contact is zeer slecht, zoals via email en telefoon.

Was deze review nuttig? 
Laat ik beginnen met: Ik heb het idee dat mensen hier vooral hun feedback achter laten als ze slechte ervaringen hebben. Dus een eerlijk 'cijfer' zul je hier niet vinden vrees ik, ik kwam hier wel kijken om meer te weten over mijn nieuwe provider, tweak.
Ik heb Internet-only genomen van tweak. Het was razendsnel geregeld (ongeveer 2 weken). De installatie is in principe dood eenvoudig. Ik ging van XS4ALL naar tweak, 's ochtends kwam er een monteur van tweak die concludeerde dat de glasvezel verbinding er inderdaad lag en werkte: logisch want de Internet verbinding in de ochtend was nog steeds XS4ALL. Hij vertelde dat de verbinding rond het eind van de morgen zou uitvallen en na een paar uur zou de verbinding van tweak beschikbaar zijn. Zo was het inderdaad ook. Helaas werkte het niet meteen. De VLAN instellingen die door tweak omschreven zijn bleken niet te kloppen, voor Internet-only worden er geen VLAN's gebruikt. Daarvoor moest ik wel drie keer bellen met de servicedesk (en ontzettend lang in de wacht, en een beetje door zeuren). De servicedesk lijkt niet zo goed te communiceren intern en lijkt ook niet een standaard draaiboek te hebben voor troubleshooting. Daar lijkt nog een hoop winst te halen. Maar uiteindelijk zijn we er toch uitgekomen. De snelheid is zoals beloofd (al gaat het me daar niet om). Over stabiliteit, bellen of televisie kan ik niets zeggen.
Voor zover zo goed, de facturatie verloopt ook gewoon goed, en er zijn geen onnodige fratsen. ik zou wel nog willen weten of mijn IP adres vast is of vast gezet kan worden.
Gemiddelde score 
 
7.7
Installatie 
 
8.0
Helpdesk 
 
5.0
Internet 
 
10.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Hans Juli 17, 2019

Tot nu toe okay

Laat ik beginnen met: Ik heb het idee dat mensen hier vooral hun feedback achter laten als ze slechte ervaringen hebben. Dus een eerlijk 'cijfer' zul je hier niet vinden vrees ik, ik kwam hier wel kijken om meer te weten over mijn nieuwe provider, tweak.
Ik heb Internet-only genomen van tweak. Het was razendsnel geregeld (ongeveer 2 weken). De installatie is in principe dood eenvoudig. Ik ging van XS4ALL naar tweak, 's ochtends kwam er een monteur van tweak die concludeerde dat de glasvezel verbinding er inderdaad lag en werkte: logisch want de Internet verbinding in de ochtend was nog steeds XS4ALL. Hij vertelde dat de verbinding rond het eind van de morgen zou uitvallen en na een paar uur zou de verbinding van tweak beschikbaar zijn. Zo was het inderdaad ook. Helaas werkte het niet meteen. De VLAN instellingen die door tweak omschreven zijn bleken niet te kloppen, voor Internet-only worden er geen VLAN's gebruikt. Daarvoor moest ik wel drie keer bellen met de servicedesk (en ontzettend lang in de wacht, en een beetje door zeuren). De servicedesk lijkt niet zo goed te communiceren intern en lijkt ook niet een standaard draaiboek te hebben voor troubleshooting. Daar lijkt nog een hoop winst te halen. Maar uiteindelijk zijn we er toch uitgekomen. De snelheid is zoals beloofd (al gaat het me daar niet om). Over stabiliteit, bellen of televisie kan ik niets zeggen.
Voor zover zo goed, de facturatie verloopt ook gewoon goed, en er zijn geen onnodige fratsen. ik zou wel nog willen weten of mijn IP adres vast is of vast gezet kan worden.

Was deze review nuttig? 
Vakkundige helpdesk. Wordt snel aktie ondernomen. Internet tot zover zeer snel.
Gemiddelde score 
 
8.3
Installatie 
 
8.0
Helpdesk 
 
8.0
Internet 
 
9.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Gilbert Brouwer Juli 13, 2019

Beoordeling

Vakkundige helpdesk. Wordt snel aktie ondernomen. Internet tot zover zeer snel.

Was deze review nuttig? 
Slecht, onbereikbaar, onberekenbaar.
Te druk om dingen goed te doen.
Gemiddelde score 
 
3.0
Installatie 
 
3.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
5.0
Bellen 
 
2.0
Digitale televisie 
 
4.0
Geschreven door Peter Juli 09, 2019

Afsluiten

Slecht, onbereikbaar, onberekenbaar.
Te druk om dingen goed te doen.

Was deze review nuttig? 
Onbetrouwbaar internet maar bovendien een onbetrouwbaar bedrijf. Na opzeggen heb je natuurlijk recht op teruggave van borg en volgens jaarcontract ook teruggave van de resterende maanden. Het heeft ruim 5 maanden en vele contactmomenten geduurd voordat de borg eindelijk werd overgemaakt. Na 7 maanden is de teruggave van 9 maanden abonnement nog steeds niet in zicht.
Ga niet in zee met dit bedrijf.

De problemen met sparql had ik ook met andere stream leveranciers, denk aan het vastlopen van beeld. Nu ik op KPN ben overgestapt nergens meer last van. Ik vermoed dus dat de sparql dienstverlening zo slecht is door het netwerk van Tweak zelf.
Gemiddelde score 
 
3.5
Installatie 
 
8.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
4.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Rik van der Plaa Juli 06, 2019

Onbetrouwbaar bedrijf

Onbetrouwbaar internet maar bovendien een onbetrouwbaar bedrijf. Na opzeggen heb je natuurlijk recht op teruggave van borg en volgens jaarcontract ook teruggave van de resterende maanden. Het heeft ruim 5 maanden en vele contactmomenten geduurd voordat de borg eindelijk werd overgemaakt. Na 7 maanden is de teruggave van 9 maanden abonnement nog steeds niet in zicht.
Ga niet in zee met dit bedrijf.

De problemen met sparql had ik ook met andere stream leveranciers, denk aan het vastlopen van beeld. Nu ik op KPN ben overgestapt nergens meer last van. Ik vermoed dus dat de sparql dienstverlening zo slecht is door het netwerk van Tweak zelf.

Was deze review nuttig? 
1 Telefonisch zeer slecht te woord gestaan en je zo snel mogelijk afwimpelen met een niets zeggend
antwoord.
2 Op mijn mail wel vrij snel een antwoord gekregen, maar geen duidelijk antwoord.
3 TV geeft soms een stilstaand beeld.
4 Terug kijken is vaak een ellende door dat het beeld regelmatig stilstaat.
5 Op een bepaald tijdstip is MSN niet te openen of je moet zeer veel geduld hebben.
Gemiddelde score 
 
5.5
Installatie 
 
8.0
Helpdesk 
 
2.0
Internet 
 
7.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
5.0
Geschreven door Ed Juli 06, 2019

Matig

1 Telefonisch zeer slecht te woord gestaan en je zo snel mogelijk afwimpelen met een niets zeggend
antwoord.
2 Op mijn mail wel vrij snel een antwoord gekregen, maar geen duidelijk antwoord.
3 TV geeft soms een stilstaand beeld.
4 Terug kijken is vaak een ellende door dat het beeld regelmatig stilstaat.
5 Op een bepaald tijdstip is MSN niet te openen of je moet zeer veel geduld hebben.

Was deze review nuttig? 
Installatie was prima, door een oprechte nerd. Dat vind ik zelf wel prettig. Beetje jammer dat het kastje zo beroerd wordt opgehangen (geen schroefgaten in het modem, alleen een of ander dingetje).

Helpdesk: Ook goed, technisch goed onderlegde dame aan de telefoon, alleen word ik een beetje geprikkeld als ze na een tijdje nog niet doorhebben dat ik met tcpdump zit te kijken en kan zien dat het probleem bij hen ligt: ik krijg geen response van de DHCP server, en dus geen werkende verbinding. Zomaar. En zomaar is het probleem ook weer weg.

Internet valt af en toe weg. Ik ben er nog niet achter waar dat aan ligt, maar vermoedelijk bij hen (DHCP server weer?), maar zou ook bij mij kunnen leggen, dus dat laten we even in het midden totdat ik het kan meten. Normaalgesproken is de verbinding bloed snel.

Overall: nerd club, net als Xs4All, precies wat ik zocht.
Gemiddelde score 
 
8.3
Installatie 
 
9.0
Helpdesk 
 
8.0
Internet 
 
8.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Nick Juli 04, 2019

Prima, zonder poespas

Installatie was prima, door een oprechte nerd. Dat vind ik zelf wel prettig. Beetje jammer dat het kastje zo beroerd wordt opgehangen (geen schroefgaten in het modem, alleen een of ander dingetje).

Helpdesk: Ook goed, technisch goed onderlegde dame aan de telefoon, alleen word ik een beetje geprikkeld als ze na een tijdje nog niet doorhebben dat ik met tcpdump zit te kijken en kan zien dat het probleem bij hen ligt: ik krijg geen response van de DHCP server, en dus geen werkende verbinding. Zomaar. En zomaar is het probleem ook weer weg.

Internet valt af en toe weg. Ik ben er nog niet achter waar dat aan ligt, maar vermoedelijk bij hen (DHCP server weer?), maar zou ook bij mij kunnen leggen, dus dat laten we even in het midden totdat ik het kan meten. Normaalgesproken is de verbinding bloed snel.

Overall: nerd club, net als Xs4All, precies wat ik zocht.

Was deze review nuttig? 
De eerste reactie over mijn brief aan Tweak kreeg ik razendsnel. Zeer positief omdat:
1. Ik een bevestiging van ontvangst heb gekregen
2. Ik op de hoogte ben dat er iets mee wordt gedaan.
3. Ik de indruk krijg dat men streeft naar klanttevredenheid.
Tot zover dus een 10.
Gemiddelde score 
 
10.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
10.0
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door van de Voort Juli 01, 2019

Procedure tevredenheid

De eerste reactie over mijn brief aan Tweak kreeg ik razendsnel. Zeer positief omdat:
1. Ik een bevestiging van ontvangst heb gekregen
2. Ik op de hoogte ben dat er iets mee wordt gedaan.
3. Ik de indruk krijg dat men streeft naar klanttevredenheid.
Tot zover dus een 10.

Was deze review nuttig? 
Storing vaste telefoon. Servicedesk nagenoeg onbereikbaar. Eerst drie wachtenden voor mij, even later vier..(?) Opgegeven en mail geschreven. Antwoord door robot. nu maar weer even wachten..intussen deze review..
Gemiddelde score 
 
3.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
3.0
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door s.groen Juni 25, 2019

zeer matig

Storing vaste telefoon. Servicedesk nagenoeg onbereikbaar. Eerst drie wachtenden voor mij, even later vier..(?) Opgegeven en mail geschreven. Antwoord door robot. nu maar weer even wachten..intussen deze review..

Was deze review nuttig? 
Het is gewoon niet mogelijk contact te maken. Bellen wordt eeuwig in de wacht.
Mailen wordt beantwoord door een robot en daarna krijg je de vraag, wat bedoelt u.
Een telefoonnummer behouden, dat lukt ze niet. Het is allemaal heel slecht en dan ook nog een incassobureau op je dak.
Snel laten afsluiten, en dit hoofdstuk afsluiten.
Gemiddelde score 
 
2.2
Installatie 
 
3.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
4.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
2.0
Geschreven door Rik Juni 22, 2019

Giga slecht

Het is gewoon niet mogelijk contact te maken. Bellen wordt eeuwig in de wacht.
Mailen wordt beantwoord door een robot en daarna krijg je de vraag, wat bedoelt u.
Een telefoonnummer behouden, dat lukt ze niet. Het is allemaal heel slecht en dan ook nog een incassobureau op je dak.
Snel laten afsluiten, en dit hoofdstuk afsluiten.

Was deze review nuttig? 
zeer slechte internet verbinding, Wifi.
Moeten regelmatig wifi uit en aan zetten om te kunnen interneten. Bereik is zeer klein.
Gemiddelde score 
 
3.2
Installatie 
 
2.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
9.0
Digitale televisie 
 
3.0
Geschreven door Hugo Teekens Juni 17, 2019

slecht ontvangst internet

zeer slechte internet verbinding, Wifi.
Moeten regelmatig wifi uit en aan zetten om te kunnen interneten. Bereik is zeer klein.

Was deze review nuttig? 
Waardeloos bedrijf/medewerkers/ support.
We zijn vanaf begin december 2018 bezig om een werkende aansluiting te verkrijgen.
Kabel naar de meterkast zelf naar binnen gebracht en toen begon het grote wachten


Bij de volledige hulpinstallatie (monteur Tweak) bleek er geen signaal op de kabel te zitten. Na vele mails en telefoontjes nu juni 2019 nog geen werkende verbindingen. Wat wel lukt bij Tweak is facturen innen.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Eggen Ruud Juni 14, 2019

Wil je je ergeren, neem Tweak

Waardeloos bedrijf/medewerkers/ support.
We zijn vanaf begin december 2018 bezig om een werkende aansluiting te verkrijgen.
Kabel naar de meterkast zelf naar binnen gebracht en toen begon het grote wachten


Bij de volledige hulpinstallatie (monteur Tweak) bleek er geen signaal op de kabel te zitten. Na vele mails en telefoontjes nu juni 2019 nog geen werkende verbindingen. Wat wel lukt bij Tweak is facturen innen.

Was deze review nuttig? 
Nog nooit zoveel ellende gehad met een internet aansluiting. De helpdesk is oprecht echt waardeloos en zeer onbehulpzaam.. je merkt duidelijk dat hun missie is je van de lijn wimpelen met wat instructies die niks met het probleem te maken hebben. Nu al een jaar de aansluiting en het probleem is niet opgelost.
Gemiddelde score 
 
3.0
Installatie 
 
3.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
5.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Ceciel Juni 05, 2019

Nog nooit zoveel ellende gehad met een internet aansluiting. De helpdesk is oprecht echt waardeloos en zeer onbehulpzaam.. je merkt duidelijk dat hun missie is je van de lijn wimpelen met wat instructies die niks met het probleem te maken hebben. Nu al een jaar de aansluiting en het probleem is niet opgelost.

Was deze review nuttig? 
Vandaag glasvezel internet aangesloten. Geen apparatuur bijgeleverd, Apple Airport Extreme werkt NIET met het modem. Op de site totaal geen ondersteuning bij installatie. Onder mijntweak is de hulppagina nog in ontwikkeling. BAGGER
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door h beker Juni 03, 2019

begint niet best

Vandaag glasvezel internet aangesloten. Geen apparatuur bijgeleverd, Apple Airport Extreme werkt NIET met het modem. Op de site totaal geen ondersteuning bij installatie. Onder mijntweak is de hulppagina nog in ontwikkeling. BAGGER

Was deze review nuttig? 
In tegenstelling tot veel andere reviews hebben wij tot nu toe (1 maand in gebruik) wel goede ervaringen met Internet, TV en bellen van Tweak. De helpdesk daarentegen heeft ons in het begin niet goed geholpen. Uiteindelijk is ons probleem (verkeerd factuurbedrag) wel opgelost, maar dat ging niet vanzelf. Internet is supersnel en stabiel, daar valt niets aan af te dingen. TV, via de MZ-101 interactieve HD-ontvanger van CanalDigitaal werkt goed. De interface van de ontvanger is wel traag. De meegeleverde afstandbediening is erg fijn. TV kijken zelf gaat probleemloos. Terugkijken en spoelen geeft bij ons heel soms blokken voor een seconde, maar meestal gaat het probleemloos. Telefoon wekt De webinterface van de Fritzbox is heel uitgebreid en geeft heel mooi alle verbindingen (TV, DECT, Internet) en aangesloten apparaten weer. Ik ben zeer tevreden.
Gemiddelde score 
 
8.2
Installatie 
 
9.0
Helpdesk 
 
4.0
Internet 
 
10.0
Bellen 
 
10.0
Digitale televisie 
 
8.0
Geschreven door Alex Mei 31, 2019

Naar behoren. Supersnel Internet en storingsvrije TV, matige helpdesk

In tegenstelling tot veel andere reviews hebben wij tot nu toe (1 maand in gebruik) wel goede ervaringen met Internet, TV en bellen van Tweak. De helpdesk daarentegen heeft ons in het begin niet goed geholpen. Uiteindelijk is ons probleem (verkeerd factuurbedrag) wel opgelost, maar dat ging niet vanzelf. Internet is supersnel en stabiel, daar valt niets aan af te dingen. TV, via de MZ-101 interactieve HD-ontvanger van CanalDigitaal werkt goed. De interface van de ontvanger is wel traag. De meegeleverde afstandbediening is erg fijn. TV kijken zelf gaat probleemloos. Terugkijken en spoelen geeft bij ons heel soms blokken voor een seconde, maar meestal gaat het probleemloos. Telefoon wekt De webinterface van de Fritzbox is heel uitgebreid en geeft heel mooi alle verbindingen (TV, DECT, Internet) en aangesloten apparaten weer. Ik ben zeer tevreden.

Was deze review nuttig? 
Bij aansluiting ongeveer 5 dagen thuis moeten blijven en ongeveer 2 maanden zonder internet gezeten echt genieten. 20 min wachtrij om contact op te nemen en mails worden na ongeveer 5 dagen beantwoord. Maar goed, daarom zijn ze goedkoop. Wat ik echt schandelijk vind is dat er is geprobeerd om een jaarbedrag af te schrijven a 395 euro terwijl ik zowel telefonisch, schriftelijk als via de email aan heb gegeven maandelijks te willen betalen. Ik heb dit bedrag gestorneerd omdat dit uiteraard niet de bedoeling was. Bijna direct ontving ik een aanmaning van hun incasso bureau. Dit is het best geregelde onderdeel van de tweak communicatie afdeling. Even (20 min wacht) met Tweak gebeld en er werd mij verteld dat ik het beter kon betalen en het zou door het systeem automatisch volgende maand wel verrekend worden. Dit opgevolgd (dom uiteraard) en volgende maand werd het niet verrekend maar gewoon het maandbedrag afgeschreven. 2 en een halve maand later heb ik in totaal 8x gebeld en minstens zo vaak gemaild. Alsnog niet mijn geld terug en zover ook geen intentie gezien om dit ooit terug te krijgen. Ik heb mijn abbonement opgezegd en ben nu in gesprek met een incasso bureau. Mijn advies, betaal alsjeblieft een paar euro meer en bespaar je de kopzorgen van een provider met praktijken zoals dit.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Jeremy Mei 29, 2019

Doen actief hun best om de slechtste internet provider te zijn

Bij aansluiting ongeveer 5 dagen thuis moeten blijven en ongeveer 2 maanden zonder internet gezeten echt genieten. 20 min wachtrij om contact op te nemen en mails worden na ongeveer 5 dagen beantwoord. Maar goed, daarom zijn ze goedkoop. Wat ik echt schandelijk vind is dat er is geprobeerd om een jaarbedrag af te schrijven a 395 euro terwijl ik zowel telefonisch, schriftelijk als via de email aan heb gegeven maandelijks te willen betalen. Ik heb dit bedrag gestorneerd omdat dit uiteraard niet de bedoeling was. Bijna direct ontving ik een aanmaning van hun incasso bureau. Dit is het best geregelde onderdeel van de tweak communicatie afdeling. Even (20 min wacht) met Tweak gebeld en er werd mij verteld dat ik het beter kon betalen en het zou door het systeem automatisch volgende maand wel verrekend worden. Dit opgevolgd (dom uiteraard) en volgende maand werd het niet verrekend maar gewoon het maandbedrag afgeschreven. 2 en een halve maand later heb ik in totaal 8x gebeld en minstens zo vaak gemaild. Alsnog niet mijn geld terug en zover ook geen intentie gezien om dit ooit terug te krijgen. Ik heb mijn abbonement opgezegd en ben nu in gesprek met een incasso bureau. Mijn advies, betaal alsjeblieft een paar euro meer en bespaar je de kopzorgen van een provider met praktijken zoals dit.

Was deze review nuttig? 
Geweldige provider. Internet zonder snelheidslimiet (mijn apparatuur gaat niet sneller dan 1Gbit) en bellen werkt gewoon. Helpdesk is op zich prima, maar kan beter. Lange reactietijden en wachten aan de telefoon is vooral vervelend.

De provider is vooral fantastisch voor techneuten. Via het IRC kanaal van Tweak sta je rechtstreeks in contact met de techneuten achter Tweak. Bij een storing (die ik trouwens erg weinig heb gehad in sinds ik in 2012 klant ben geworden) krijg je meteen de sappige technische details door.
Gemiddelde score 
 
9.3
Installatie 
 
10.0
Helpdesk 
 
7.0
Internet 
 
10.0
Bellen 
 
10.0
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Nick Mei 27, 2019

Geweldige provider, met een wat mindere helpdesk.

Geweldige provider. Internet zonder snelheidslimiet (mijn apparatuur gaat niet sneller dan 1Gbit) en bellen werkt gewoon. Helpdesk is op zich prima, maar kan beter. Lange reactietijden en wachten aan de telefoon is vooral vervelend.

De provider is vooral fantastisch voor techneuten. Via het IRC kanaal van Tweak sta je rechtstreeks in contact met de techneuten achter Tweak. Bij een storing (die ik trouwens erg weinig heb gehad in sinds ik in 2012 klant ben geworden) krijg je meteen de sappige technische details door.

Was deze review nuttig? 
Tv kwaliteit is echt niet te doen, ben uit ellende overgestapt op ip tv.
Na het beëindigen van het abbo zijn er ‘opeens’ allerlij administratieve problemen en spelen het erop dat je uiteindelijk opgeeft en de borg maar laat zitten.
Oplichters
Gemiddelde score 
 
4.7
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
10.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
3.0
Geschreven door Vincent Mei 20, 2019

Tv kwaliteit zuigt en borg je naar fluiten.

Tv kwaliteit is echt niet te doen, ben uit ellende overgestapt op ip tv.
Na het beëindigen van het abbo zijn er ‘opeens’ allerlij administratieve problemen en spelen het erop dat je uiteindelijk opgeeft en de borg maar laat zitten.
Oplichters

Was deze review nuttig? 
De internet verbinding is sterk fluctuerend.
Varieert tussen 0 e 600 op wifi. Op zelfde apparaat zelfde plek nagenoeg zelfde tijd.
Gemiddelde score 
 
2.4
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
8.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Vliegenthart Mei 17, 2019

Kwaliteit verbinding

De internet verbinding is sterk fluctuerend.
Varieert tussen 0 e 600 op wifi. Op zelfde apparaat zelfde plek nagenoeg zelfde tijd.

Was deze review nuttig? 
Al jaren ben ik een trouwe klant en maak gebruik van glasvezel via Tweak. Onlangs heb ik mijn pakket gewijzigd. De een na de andere foute factuur ontvang ik nu, administratief is het helaas niet op orde. Mailtjes worden half gelezen, telefoon sta je zomaar een half uur in de wacht. Internet is super, telefoon werkt heel af en toe niet, en tv via Canal Digitaal doet wat het moet doen. Dus qua geleverde diensten geen opmerkingen.
Gemiddelde score 
 
6.8
Installatie 
 
8.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
10.0
Bellen 
 
8.0
Digitale televisie 
 
7.0
Geschreven door Rick Kreelekamp Mei 16, 2019

Internet = Super, Administratie = Hopeloos

Al jaren ben ik een trouwe klant en maak gebruik van glasvezel via Tweak. Onlangs heb ik mijn pakket gewijzigd. De een na de andere foute factuur ontvang ik nu, administratief is het helaas niet op orde. Mailtjes worden half gelezen, telefoon sta je zomaar een half uur in de wacht. Internet is super, telefoon werkt heel af en toe niet, en tv via Canal Digitaal doet wat het moet doen. Dus qua geleverde diensten geen opmerkingen.

Was deze review nuttig? 
Installatie was snel en simpel, het internet werkt ook erg goed en stabiel.
Hoewel de snelheid nog wel eens wat schommelt van dag tot dag, komt het nooit onder de 650 mb en heb ik geen problemen ervaren. (ook kan het natuurlijk varieren met servers waarmee de speedtests gedaan worden) Bellen gebruik ik niet, en Televisie heb ik niet.
De klantenservice is telefonisch zeer slecht bereikbaar, waarschijnlijk omdat Tweak ook maar een klein bedrijf is vergeleken met andere ISPs, maar via e-mail is Tweak nog 1 van de weinige providers waar wel enigzins snel op gereageerd wordt, en uberhaupt bereikbaar op is.
Al met al dus een positieve ervaring, en qua internet is Tweak ook zeker een provider die ik aanraad.
Gemiddelde score 
 
8.7
Installatie 
 
10.0
Helpdesk 
 
6.0
Internet 
 
10.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Andre Mei 14, 2019

Installatie was snel en simpel, het internet werkt ook erg goed en stabiel.
Hoewel de snelheid nog wel eens wat schommelt van dag tot dag, komt het nooit onder de 650 mb en heb ik geen problemen ervaren. (ook kan het natuurlijk varieren met servers waarmee de speedtests gedaan worden) Bellen gebruik ik niet, en Televisie heb ik niet.
De klantenservice is telefonisch zeer slecht bereikbaar, waarschijnlijk omdat Tweak ook maar een klein bedrijf is vergeleken met andere ISPs, maar via e-mail is Tweak nog 1 van de weinige providers waar wel enigzins snel op gereageerd wordt, en uberhaupt bereikbaar op is.
Al met al dus een positieve ervaring, en qua internet is Tweak ook zeker een provider die ik aanraad.

Was deze review nuttig? 
Onderhand heb ik al een half jaar Tweak.
Het begin was een beetje hobbelig 4 dagen na de beloofde installatie datum pas verbinding gekregen, dit kwam door een foutieve aansluiting in de wijkkast. Tweak en Regefiber monteurs langs geweest en alles opgelost.

Ik neem alleen een 1Gbit verbinding af, gepaard met een telefoon lijn.

Het modem dat zij leveren, de Fritz!box 5490 is een prima modem met ruime instellings keuzes. Gepaard met een eigen tweede router van Netgear pak ik overal in huis 400+ MPBs op 5G.

Tot op heden geen downtime gehad en bekabelde snelheid hang 99% van de tijd tussen de 940-980 MBPs (van de 1gig).

Klantenservice is vakkundig maar aangezien het een kleine groep is kan de wachttijd lang zijn.



Gemiddelde score 
 
9.5
Installatie 
 
10.0
Helpdesk 
 
8.0
Internet 
 
10.0
Bellen 
 
10.0
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Lex Mei 11, 2019

Waar voor je geld

Onderhand heb ik al een half jaar Tweak.
Het begin was een beetje hobbelig 4 dagen na de beloofde installatie datum pas verbinding gekregen, dit kwam door een foutieve aansluiting in de wijkkast. Tweak en Regefiber monteurs langs geweest en alles opgelost.

Ik neem alleen een 1Gbit verbinding af, gepaard met een telefoon lijn.

Het modem dat zij leveren, de Fritz!box 5490 is een prima modem met ruime instellings keuzes. Gepaard met een eigen tweede router van Netgear pak ik overal in huis 400+ MPBs op 5G.

Tot op heden geen downtime gehad en bekabelde snelheid hang 99% van de tijd tussen de 940-980 MBPs (van de 1gig).

Klantenservice is vakkundig maar aangezien het een kleine groep is kan de wachttijd lang zijn.



Was deze review nuttig? 
Je moet 50 euro borg betalen maar bij omzetting abonnement en het terug sturen van een nog ongebruikt modem kun je fluiten naar je borg terug. Werkelijk een klote bedrijf!
Gemiddelde score 
 
3.5
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
6.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Gerard Mei 09, 2019

Je moet 50 euro borg betalen maar bij omzetting abonnement en het terug sturen van een nog ongebruikt modem kun je fluiten naar je borg terug. Werkelijk een klote bedrijf!

Was deze review nuttig? 
Het enige waar ze snel in zijn is in het incasseren van geld.
Voor de rest...
Lange wachttijden voor de helpdesk.
Incompetente medewerkers.
Storingen na een week nog niet opgelost.
Mail wordt pas na 3 dagen beantwoord.
Absoluut niet klantvriendelijk.
Heb nog geen eens een werkende internetverbinding en heb nu al spijt.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Jille Mei 07, 2019

Waardeloos.

Het enige waar ze snel in zijn is in het incasseren van geld.
Voor de rest...
Lange wachttijden voor de helpdesk.
Incompetente medewerkers.
Storingen na een week nog niet opgelost.
Mail wordt pas na 3 dagen beantwoord.
Absoluut niet klantvriendelijk.
Heb nog geen eens een werkende internetverbinding en heb nu al spijt.

Was deze review nuttig? 
Bij plaatsen nieuw modem was direct duidelijk dat het bereik slecht was, maar de monteur vertrok zonder er naar te kijken. Direct bleek dat snelheid zeer slecht was 1Mbps i.p.v. beleefde 1000Mbps
Telefonisch is tweak onbereikbaar: na meerdere keren kamer dan een uur in de wacht te hebben gestaan en eindelijk telefonisch contact werd er gezegd dat ik via e-mail moest reageren!! Belachelijk slechte klantenservice
Pet e-mail wordt eens per week gereageerd maar nooit net oplossingen maar met tegenvragen, waardoor het probleem, geen internet, niet opgelost werd en ik modem maar terug in doos gestopt hen: EXTREEM SLECHTE ZAAK
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door P wilkems Mei 06, 2019

Extreem slecht

Bij plaatsen nieuw modem was direct duidelijk dat het bereik slecht was, maar de monteur vertrok zonder er naar te kijken. Direct bleek dat snelheid zeer slecht was 1Mbps i.p.v. beleefde 1000Mbps
Telefonisch is tweak onbereikbaar: na meerdere keren kamer dan een uur in de wacht te hebben gestaan en eindelijk telefonisch contact werd er gezegd dat ik via e-mail moest reageren!! Belachelijk slechte klantenservice
Pet e-mail wordt eens per week gereageerd maar nooit net oplossingen maar met tegenvragen, waardoor het probleem, geen internet, niet opgelost werd en ik modem maar terug in doos gestopt hen: EXTREEM SLECHTE ZAAK

Was deze review nuttig? 
In januari internet dsl opgezegd. Kreeg netjes een brief dat ik de modem terug kon sturen en daarna de borg teruggestort ging krijgen... je raadt t al, na meerdere keren een mail gestuurd te hebben kreeg ik nu een reply , ze zijn er nog mee bezig ??!!! Hoe moeilijk kan dit zijn. Volgens de consumentenbond heeft de ondernemer de plicht om de borg binnen een maand terug te betalen, WAAR BLIJFT MIJN BORG DAN !!!

O ja, ook lekker persoonlijk. Ik wordt constant aangeschreven als beste Van, echter dit is mijn tussenvoegsel en ik heb dit ook aangegeven in mijn email. De laatste mail duidt uiterdaad weer in Beste Van !!! Lekker persoonlijk na 6 jaar klant te zijn geweest.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Van ( blijkbaar ) Mei 02, 2019

Slecht

In januari internet dsl opgezegd. Kreeg netjes een brief dat ik de modem terug kon sturen en daarna de borg teruggestort ging krijgen... je raadt t al, na meerdere keren een mail gestuurd te hebben kreeg ik nu een reply , ze zijn er nog mee bezig ??!!! Hoe moeilijk kan dit zijn. Volgens de consumentenbond heeft de ondernemer de plicht om de borg binnen een maand terug te betalen, WAAR BLIJFT MIJN BORG DAN !!!

O ja, ook lekker persoonlijk. Ik wordt constant aangeschreven als beste Van, echter dit is mijn tussenvoegsel en ik heb dit ook aangegeven in mijn email. De laatste mail duidt uiterdaad weer in Beste Van !!! Lekker persoonlijk na 6 jaar klant te zijn geweest.

Was deze review nuttig? 
Wat een bedrijf!
Ik heb meer dan 1 uur aan de telefoon "gehangen" om dan eindelijk iemand aan de lijn te krijgen. Afspraak gemaakt voor het plaatsen voor het modem, echter een paar dagen wordt ik gebeld: Ze willen een afspraak maken??? Maar ik heb toch een afspraak, die schijnt nergens te staan.
Hoe klantvriendelijk kun je zijn? Niet dus.
En de bereikbaarheid is 100 punten onder nul, je krijgt geen mens aan de telefoon en ook de mail wordt door een computer beantwoord. Ik vindt dit geen manier van werken voor een bedrijf als dit.
De monteur was prima, hij kan er niets aan doen.
Maar alstublieft: MAAK MEER WERK VAN DE SERVICE, dit maakt en breekt een bedrijf!!!!!
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Jet April 25, 2019

Hopeloos en erg klantonvriendelijk!

Wat een bedrijf!
Ik heb meer dan 1 uur aan de telefoon "gehangen" om dan eindelijk iemand aan de lijn te krijgen. Afspraak gemaakt voor het plaatsen voor het modem, echter een paar dagen wordt ik gebeld: Ze willen een afspraak maken??? Maar ik heb toch een afspraak, die schijnt nergens te staan.
Hoe klantvriendelijk kun je zijn? Niet dus.
En de bereikbaarheid is 100 punten onder nul, je krijgt geen mens aan de telefoon en ook de mail wordt door een computer beantwoord. Ik vindt dit geen manier van werken voor een bedrijf als dit.
De monteur was prima, hij kan er niets aan doen.
Maar alstublieft: MAAK MEER WERK VAN DE SERVICE, dit maakt en breekt een bedrijf!!!!!

Was deze review nuttig? 
Zeer ongebruiksvriendelijk interface tv. Je kunt niet terugspoelen en al helemaal niet vooruit.

Daarnaast vragen over de factuur gesteld en zeer onvriendelijk behandeld door de helpdesk.

Nu al spijt, na 1 maand, dat ik ben overgestapt.
Gemiddelde score 
 
4.0
Installatie 
 
6.0
Helpdesk 
 
2.0
Internet 
 
4.0
Bellen 
 
5.0
Digitale televisie 
 
3.0
Geschreven door Ron April 24, 2019

SNLR

Zeer ongebruiksvriendelijk interface tv. Je kunt niet terugspoelen en al helemaal niet vooruit.

Daarnaast vragen over de factuur gesteld en zeer onvriendelijk behandeld door de helpdesk.

Nu al spijt, na 1 maand, dat ik ben overgestapt.

Was deze review nuttig? 
Als aanstaande gebruiker heb ik nog geen ervaring anders dan met de klantenservice van tweak. Reeds 2maal ruim 17minuten aan de telefoon gehangen en dan ook nog slecht geholpen. Beloofd weinig goeds voor de toekomst. Fingers crossed.u
Geschreven door Smittenaar April 24, 2019

Slechte telefoonverbinding met helpdesk

Als aanstaande gebruiker heb ik nog geen ervaring anders dan met de klantenservice van tweak. Reeds 2maal ruim 17minuten aan de telefoon gehangen en dan ook nog slecht geholpen. Beloofd weinig goeds voor de toekomst. Fingers crossed.u

Was deze review nuttig? 
Slecht internet, slecht tv signaal. Heb mijn contract begin 2019 proberen op te zeggen omdat niet de service en producten werden geleverd die geleverd zouden moeten worden. Internet viel steeds weg, televisie signaal haperde aan 1 stuk door. Play/pause werkte niet of sprong in 1x weer naar het live gedeelte.

Nu naar 3,5 maanden bellen en mailen en eindeloos veel telefoontjes waar je minimaal 20 minuten in de wacht staat eindelijk een gedeelte kunnen opzeggen maar helaas nog steeds niet alles.

Ook sterk het gevoel dat er niet serieus met je wordt omgegaan en geregeld een ander verhaal terug gehoord dan dat ik tegen een medewerker heb verteld.
Gemiddelde score 
 
2.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
6.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Kylian April 23, 2019

Slecht internet, slecht tv signaal. Heb mijn contract begin 2019 proberen op te zeggen omdat niet de service en producten werden geleverd die geleverd zouden moeten worden. Internet viel steeds weg, televisie signaal haperde aan 1 stuk door. Play/pause werkte niet of sprong in 1x weer naar het live gedeelte.

Nu naar 3,5 maanden bellen en mailen en eindeloos veel telefoontjes waar je minimaal 20 minuten in de wacht staat eindelijk een gedeelte kunnen opzeggen maar helaas nog steeds niet alles.

Ook sterk het gevoel dat er niet serieus met je wordt omgegaan en geregeld een ander verhaal terug gehoord dan dat ik tegen een medewerker heb verteld.

Was deze review nuttig? 
Gezien schelden waarschijnlijk niet mag, dan maar een nette manier om aan te duiden hoe ernstig ontevreden wij zijn. Ziektes en geslachtsdelen zijn vaak en hard geroepen wanneer we thuis praten over Tweak. Ze halen je binnen op de belofte (wat helemaal waar is) dat ze het beste internet bieden tegen de beste prijs, maar enige vorm van klantvriendelijkheid krijg je eerder in het hart van Darfur van bij Tweak. Doe uzelf een plezier en lees de overige recenties over Tweak, geniet van het leedvermaak en bespaar uzelf de moeite, ga voor één van de giganten die wél netjes met hun klanten om gaan.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door G Hindoe April 18, 2019

Zwaar 'vrouwelijk geslachtsdeel'

Gezien schelden waarschijnlijk niet mag, dan maar een nette manier om aan te duiden hoe ernstig ontevreden wij zijn. Ziektes en geslachtsdelen zijn vaak en hard geroepen wanneer we thuis praten over Tweak. Ze halen je binnen op de belofte (wat helemaal waar is) dat ze het beste internet bieden tegen de beste prijs, maar enige vorm van klantvriendelijkheid krijg je eerder in het hart van Darfur van bij Tweak. Doe uzelf een plezier en lees de overige recenties over Tweak, geniet van het leedvermaak en bespaar uzelf de moeite, ga voor één van de giganten die wél netjes met hun klanten om gaan.

Was deze review nuttig? 
Beste internet wat ik ooit heb gehad!

Daarna begint de ellende, we hebben 6 maanden een Sparql kastje gebruikt, toen werkte het ding niet meer, na weken nutteloze hulp van de 'help'desk uit wanhoop de Sparql box terug gestuurd. Gewoon de laatste maanden van ons jaar contract netjes betaald, want ja je zit er een jaar aan vast... ongeacht of het ding werkt of niet!

Neem alstublieft GEEN TWEAK!!!!!! Hoe goed het internet ook is, het is een waardeloze partij!
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Dirk C April 18, 2019

Doe het niet

Beste internet wat ik ooit heb gehad!

Daarna begint de ellende, we hebben 6 maanden een Sparql kastje gebruikt, toen werkte het ding niet meer, na weken nutteloze hulp van de 'help'desk uit wanhoop de Sparql box terug gestuurd. Gewoon de laatste maanden van ons jaar contract netjes betaald, want ja je zit er een jaar aan vast... ongeacht of het ding werkt of niet!

Neem alstublieft GEEN TWEAK!!!!!! Hoe goed het internet ook is, het is een waardeloze partij!

Was deze review nuttig? 
Als je geen problemen hebt met Tweak, is het de beste *internet* provider die er is. Snel en stabiel tegen een goede prijs.

Heb je enige vorm van contact met Tweak, NEEM ALLES OP EN SCHRIJF ELK CONTACTMOMENT OP IN EEN LOGBOEK!

Gaan we verhuizen, willen in ons nieuwe huis een ander abonnement, daar bellen we voor om enerzijds door te geven dat we verhuizen en dat we willen overstappen op een andere abonnementsvorm. Hele aardige helpdesk medewerker, komt helemaal goed meneer, geen probleem, gaat automatisch. 2 dubbele facturen later krijgen we response van de helpdesk, 'er staat in ons systeem geen afmelding van uw oude abonnement, heeft u een emailcode van uw opzegging?'... Onze eigen schuld dat we vertrouwen in een helpdesk medewerker, lees altijd je contract na en volg letterlijk die instructies op. Anders betaal je lekker door voor een huis waar je niet eens meer woont!

Vertrouw niemand aan de lijn, doe alles via aangetekende post (emails raken ze wel eens kwijt, hebben we in het verleden eerder meegemaakt) en stel uzelf erop in om teleurgesteld te worden, dan komt u nooit bedrogen uit!
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Ontevreden Klant April 18, 2019

Super internet - waardeloze dienstverlening

Als je geen problemen hebt met Tweak, is het de beste *internet* provider die er is. Snel en stabiel tegen een goede prijs.

Heb je enige vorm van contact met Tweak, NEEM ALLES OP EN SCHRIJF ELK CONTACTMOMENT OP IN EEN LOGBOEK!

Gaan we verhuizen, willen in ons nieuwe huis een ander abonnement, daar bellen we voor om enerzijds door te geven dat we verhuizen en dat we willen overstappen op een andere abonnementsvorm. Hele aardige helpdesk medewerker, komt helemaal goed meneer, geen probleem, gaat automatisch. 2 dubbele facturen later krijgen we response van de helpdesk, 'er staat in ons systeem geen afmelding van uw oude abonnement, heeft u een emailcode van uw opzegging?'... Onze eigen schuld dat we vertrouwen in een helpdesk medewerker, lees altijd je contract na en volg letterlijk die instructies op. Anders betaal je lekker door voor een huis waar je niet eens meer woont!

Vertrouw niemand aan de lijn, doe alles via aangetekende post (emails raken ze wel eens kwijt, hebben we in het verleden eerder meegemaakt) en stel uzelf erop in om teleurgesteld te worden, dan komt u nooit bedrogen uit!

Was deze review nuttig? 
Geen aansluiting wel ruim 500 euro moeten betalen voor 0 geleverde dienst. Vanwege een 3 jaar geleden aanbieding terwijl het nog niet eens duidelijk was of glasvezel aangeboden ging worden, vanwege de vraag of er wel genoeg animo onder de bewoners in het dorp was om glasvezel te gaan leggen. Daarna voor andere aanbieder (trinet) gekozen ,hierna dubbel abonnement en ellende .
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Steef April 17, 2019

Oplichting

Geen aansluiting wel ruim 500 euro moeten betalen voor 0 geleverde dienst. Vanwege een 3 jaar geleden aanbieding terwijl het nog niet eens duidelijk was of glasvezel aangeboden ging worden, vanwege de vraag of er wel genoeg animo onder de bewoners in het dorp was om glasvezel te gaan leggen. Daarna voor andere aanbieder (trinet) gekozen ,hierna dubbel abonnement en ellende .

Was deze review nuttig? 
we kunnen na drie dagen nog niet gebeld worden en de helpdesk kost 10 cent per minuut , en veel tijd. Ook de helpdesk wist ons niet verder te helpen.
Gemiddelde score 
 
4.0
Installatie 
 
4.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
8.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
6.0
Geschreven door jan dijkman April 13, 2019

niet tevreden

we kunnen na drie dagen nog niet gebeld worden en de helpdesk kost 10 cent per minuut , en veel tijd. Ook de helpdesk wist ons niet verder te helpen.

Was deze review nuttig? 
We hebben inmiddels 1.5 jaar Tweak als provider via Glasvezel De Wolden. De communicatie van deze provider is meer dan slecht. We zijn iedere keer degene die contact moeten zoeken met ze. In het begin deden we dit nog telefonisch maar de wachttijden waren enorm. Dus daarna maar alleen nog per mail contact . Op de vragen welke je stelt krijg je de standaard antwoorden. Er wordt niet naar de mailgeschiedenis gekeken. Ook worden er geen afspraken na gekomen. Contact met Tweak is zwaar onder de maat. De klachten zijn in 1.5 jaar tijd nog steeds niet opgelost. Sterker nog de tv beelden via glasvezel zijn haast nog slechter dan digitenne wat we hiervoor hadden. We kunnen nu ook niet eens meer programma terugkijken.
Klachten regeling ho maar. hier moet je zelf om vragen maar de creditering is nog niet uitgevoerd
Ga niet met Tweak in zee.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door F.H. April 12, 2019

slecht van slecht van slechte tv

We hebben inmiddels 1.5 jaar Tweak als provider via Glasvezel De Wolden. De communicatie van deze provider is meer dan slecht. We zijn iedere keer degene die contact moeten zoeken met ze. In het begin deden we dit nog telefonisch maar de wachttijden waren enorm. Dus daarna maar alleen nog per mail contact . Op de vragen welke je stelt krijg je de standaard antwoorden. Er wordt niet naar de mailgeschiedenis gekeken. Ook worden er geen afspraken na gekomen. Contact met Tweak is zwaar onder de maat. De klachten zijn in 1.5 jaar tijd nog steeds niet opgelost. Sterker nog de tv beelden via glasvezel zijn haast nog slechter dan digitenne wat we hiervoor hadden. We kunnen nu ook niet eens meer programma terugkijken.
Klachten regeling ho maar. hier moet je zelf om vragen maar de creditering is nog niet uitgevoerd
Ga niet met Tweak in zee.

Was deze review nuttig? 
Op 8 maart bij mijn schoonouders was internet opgeleverd. Modem was geplaatst maar glasvezel kabel zat te strak tussen modem en aansluitpunt. Ik heb de kabel eruit gehaald en achter andere kabels langs weer aangesloten zodat deze wat soepeler was. Na die tijd lag internet eruit telefoon deed het niet meer.
Verbinding met de wijkkast was er wel, dat was in het modem te zien.

Gebeld met Tweak. Eerst de vraag waarom ik er aan had gezeten. Dus als zoiets is opgeleverd mag je er nooit meer aanzitten, want dan gaat het van zijn levensdagen niet meer werken.

Ze zouden een monteur van Glasvezel de Wolden aansturen. Deze is geweest maar kon verder ook niks.
Ik heb in een maand tijd bijna elke week 2x moeten bellen. Elke keer hetzelfde verhaal, we gaan iemand aansturen. En we hebben nog niks van GDW gehoord.

Ook maar eens met GDW gebeld, volgens hun hadden ze wel antwoord gegeven maar Tweak deed er niks mee.

Omdat we er zo klaar mee waren, een ultimatum gesteld: Bel me voor dinsdag 10:00 en kom met de oplossing. Zorg dat deze oplossing voor het weekend actief is. Anders stoppen we met het het hele verhaal.
Dinsdag niet gebeld (ze moeten nog bellen).

Ziggo gebeld om het telefoonnummer terug te porteren (er was al 3 weken geen telefoon meer).
Tot 2x toe is dit verzoek door Tweak afgekeurd omdat het nummer onder contract stond. Weer gebeld en gezegd dat ik niet eerder ophang totdat er een oplossing is. Uiteindelijk hebben ze nummer vrijgegeven.
Weer een porteringsverzoek ingediend bij Ziggo. Eindelijk na 3 dagen op 8 april was het telefoonnummmer weer terug. Heeft precies een maand geduurd.

Nu loopt de discussie nog dat het abonnement geannuleerd moet worden. Er is welgeteld 1 dag internet geweest. Daarna lag alles eruit.

Drama club, niet mee in zee gaan. Je kan net zo goed tegen de muur praten.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Gerjan April 10, 2019

DRAMA!

Op 8 maart bij mijn schoonouders was internet opgeleverd. Modem was geplaatst maar glasvezel kabel zat te strak tussen modem en aansluitpunt. Ik heb de kabel eruit gehaald en achter andere kabels langs weer aangesloten zodat deze wat soepeler was. Na die tijd lag internet eruit telefoon deed het niet meer.
Verbinding met de wijkkast was er wel, dat was in het modem te zien.

Gebeld met Tweak. Eerst de vraag waarom ik er aan had gezeten. Dus als zoiets is opgeleverd mag je er nooit meer aanzitten, want dan gaat het van zijn levensdagen niet meer werken.

Ze zouden een monteur van Glasvezel de Wolden aansturen. Deze is geweest maar kon verder ook niks.
Ik heb in een maand tijd bijna elke week 2x moeten bellen. Elke keer hetzelfde verhaal, we gaan iemand aansturen. En we hebben nog niks van GDW gehoord.

Ook maar eens met GDW gebeld, volgens hun hadden ze wel antwoord gegeven maar Tweak deed er niks mee.

Omdat we er zo klaar mee waren, een ultimatum gesteld: Bel me voor dinsdag 10:00 en kom met de oplossing. Zorg dat deze oplossing voor het weekend actief is. Anders stoppen we met het het hele verhaal.
Dinsdag niet gebeld (ze moeten nog bellen).

Ziggo gebeld om het telefoonnummer terug te porteren (er was al 3 weken geen telefoon meer).
Tot 2x toe is dit verzoek door Tweak afgekeurd omdat het nummer onder contract stond. Weer gebeld en gezegd dat ik niet eerder ophang totdat er een oplossing is. Uiteindelijk hebben ze nummer vrijgegeven.
Weer een porteringsverzoek ingediend bij Ziggo. Eindelijk na 3 dagen op 8 april was het telefoonnummmer weer terug. Heeft precies een maand geduurd.

Nu loopt de discussie nog dat het abonnement geannuleerd moet worden. Er is welgeteld 1 dag internet geweest. Daarna lag alles eruit.

Drama club, niet mee in zee gaan. Je kan net zo goed tegen de muur praten.

Was deze review nuttig? 
Al meer dan 5 weken aan het wachten op de aansluiting, 15 minuten aan de lijn wachten om iemand te spreken te krijgen is kort en het advies om te mailen helpt ook niet. Na 3 dagen nog geen reactie. Al met al niet echt iets om blij van te worden
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Bouma April 10, 2019

Al meer dan 5 weken aan het wachten op de aansluiting, 15 minuten aan de lijn wachten om iemand te spreken te krijgen is kort en het advies om te mailen helpt ook niet. Na 3 dagen nog geen reactie. Al met al niet echt iets om blij van te worden

Was deze review nuttig? 
Op 27 mrt 2019 formulier ingevuld aangeleverd te Dalen met de mededeling abonnement niet eerder te laten ingaan dan na 15 februari 2020. Kreeg een mail terug van tweak dat dat niet kon. Hier later telefonisch bij tweak aangegeven dat dit was ter voorkoming van onnodige dubbele abonnementskosten. Ik heb immers een abonnement lopen bij Online tot 15 maart 2020 Het is danook om die reden waarom ik
mijn abonnement tk 903712 [#969874] bij tweak heb geannuleerd.
Bovendien werd pas na ongeveer drie kwartier wachten aan de telefoon door een medewerker gereageerd. Eiegenlijk een slechte ervaring met tweak. Op het aanmeldingsformulier van Zuidenveld is wel een datum in te vullen en op de site bij Tweak om zover vooruit te plannen.
Geschreven door J.Polderman April 10, 2019

Abonnement is.m Glasvezelzuidenveld

Op 27 mrt 2019 formulier ingevuld aangeleverd te Dalen met de mededeling abonnement niet eerder te laten ingaan dan na 15 februari 2020. Kreeg een mail terug van tweak dat dat niet kon. Hier later telefonisch bij tweak aangegeven dat dit was ter voorkoming van onnodige dubbele abonnementskosten. Ik heb immers een abonnement lopen bij Online tot 15 maart 2020 Het is danook om die reden waarom ik
mijn abonnement tk 903712 [#969874] bij tweak heb geannuleerd.
Bovendien werd pas na ongeveer drie kwartier wachten aan de telefoon door een medewerker gereageerd. Eiegenlijk een slechte ervaring met tweak. Op het aanmeldingsformulier van Zuidenveld is wel een datum in te vullen en op de site bij Tweak om zover vooruit te plannen.

Was deze review nuttig? 
Ik heb nu al bijna 2 jaar internet van Tweak en ben vol lof. De aansluitende monteur wist wat hij deed, en kon een aansluiting zelf gaan doen in de wijkcentrale ondanks dat Fiber/KPN dit tegen afspraak in nog niet had gedaan. Fiber- overgenomen door KPN- zorgde daarvoor ook al voor een flinke vertraging in het aanvragen van mijn verbinding omdat zij de wijkcentrales beheren.

De klantenservice is goed te bereiken en heeft vriendelijke medewerkers.

Internetsnelheid is vrijwel altijd boven de 800/800 Mbit, zelfs op drukke momenten, en op rustige momenten trek ik 970 Mbit of meer synchroon uit de lijn. Hiervoor heb ik 2 jaar lang 1 euro per dag betaald. Bij andere glasvezelproviders betaal je meer en krijg je niet eens één vijfde van deze snelheid!

Toen ik een paar maanden geleden per ongeluk mijn fiber kabeltje van modem naar aansluitpunt had geknakt, heeft dezelfde monteur dit gratis voor mij vervangen.
Gemiddelde score 
 
9.5
Installatie 
 
10.0
Helpdesk 
 
9.0
Internet 
 
10.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
9.0
Geschreven door Joep Lijnen April 09, 2019

Uitstekende snelheid en betrouwbaarheid voor een haast onmogelijk lage prijs

Ik heb nu al bijna 2 jaar internet van Tweak en ben vol lof. De aansluitende monteur wist wat hij deed, en kon een aansluiting zelf gaan doen in de wijkcentrale ondanks dat Fiber/KPN dit tegen afspraak in nog niet had gedaan. Fiber- overgenomen door KPN- zorgde daarvoor ook al voor een flinke vertraging in het aanvragen van mijn verbinding omdat zij de wijkcentrales beheren.

De klantenservice is goed te bereiken en heeft vriendelijke medewerkers.

Internetsnelheid is vrijwel altijd boven de 800/800 Mbit, zelfs op drukke momenten, en op rustige momenten trek ik 970 Mbit of meer synchroon uit de lijn. Hiervoor heb ik 2 jaar lang 1 euro per dag betaald. Bij andere glasvezelproviders betaal je meer en krijg je niet eens één vijfde van deze snelheid!

Toen ik een paar maanden geleden per ongeluk mijn fiber kabeltje van modem naar aansluitpunt had geknakt, heeft dezelfde monteur dit gratis voor mij vervangen.

Was deze review nuttig? 
Nu al weer 2 maanden bezig met opzeggen onbeperkt bellen, zijn slecht bereikbaar en en nog steeds krijg ik het niet voor elkaar. Per 1 april onbeperkt bellen opgezegd, maar per febr. hebben ze het al gedaan, krijg rek. voor febr. bellen per tik en rekening voor april onbeperkt bellen. Bedrag gestorneerd, doorgegeven maar krijg weer aanmaning. Nu geen telefoon meer. Je wordt gek van deze firma.
Heb al problemen gehad met dubbelen afschrijving van € 365, was te laat om te storneren, kortom ik heb mijn rechtsbijstandverzekering ingeschakeld om mijn geld terug te krijgen. Het is wat dat betreft een waardeloze firma.
Geschreven door H. Kal April 09, 2019

Dubbel afgeschreven bedrag en opzegging onbeperkt bellen

Nu al weer 2 maanden bezig met opzeggen onbeperkt bellen, zijn slecht bereikbaar en en nog steeds krijg ik het niet voor elkaar. Per 1 april onbeperkt bellen opgezegd, maar per febr. hebben ze het al gedaan, krijg rek. voor febr. bellen per tik en rekening voor april onbeperkt bellen. Bedrag gestorneerd, doorgegeven maar krijg weer aanmaning. Nu geen telefoon meer. Je wordt gek van deze firma.
Heb al problemen gehad met dubbelen afschrijving van € 365, was te laat om te storneren, kortom ik heb mijn rechtsbijstandverzekering ingeschakeld om mijn geld terug te krijgen. Het is wat dat betreft een waardeloze firma.

Was deze review nuttig? 
mij is geleerd, doe wat je beloofd. Worden jullie medewerkers dat niet bijgebracht.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door H April 05, 2019

Wat zijn jullie slecht in jullie dienstverlening

mij is geleerd, doe wat je beloofd. Worden jullie medewerkers dat niet bijgebracht.

Was deze review nuttig? 
De monteur die kwam had geen signaal dus testen kon hij niet alleen het stekkertje erin steken en het modem neerleggen.
Dreigen met beeindigen contract omdat Re-Net het 14 dagen wilde uitstellen. Uiteindelijk 2 uur later opgelost.
Zeer snel 925 down tot 940 upload. Dat is ook het enige wat uitstekend is.Hoewel de verbinding niet altijd stabiel is of dat de WLAN uitvalt.
Bellen kan ik vanaf het begin niet, Klantenservice ? Bestaat die? De grootste ellende die je je kunt voorstellen. Wachten tot je vloekend stopt en krijg je iemand aan de lijn is hij of onverstaanbaar of hij is net in nederland want gewone nederlandse begrippen zijn hem vreemd, Net aangesloten geen telefoon maar wel de jaarrekening (heb ik voor gekozen) sturen, die incasso heb ik laten blokkeren.
Eerst alles werkend dan betalen hebben ze mij altijd geleerd.
Vandaag na weer 17 minuten wachten een zeer vriendelijke duidelijk nederlands sprekende man aan de lijn die na enige tijd constateerde dat hun technische dienst er naar moet kijken omdat de fout bij Tweak ligt.
Morgen 5 april zou het verholpen moeten zijn....zo ja dan word de incasso betaald.
Als ik dit alles van te voren had geweten was ik bij KPN gebleven, langzaam maar zeer stabiel en zeer goed bereikbare KLANTENSERVICE.
Gemiddelde score 
 
3.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
9.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Frank April 04, 2019

Was vol enthousiasme, maar nu spijt dat ik overgestapt ben

De monteur die kwam had geen signaal dus testen kon hij niet alleen het stekkertje erin steken en het modem neerleggen.
Dreigen met beeindigen contract omdat Re-Net het 14 dagen wilde uitstellen. Uiteindelijk 2 uur later opgelost.
Zeer snel 925 down tot 940 upload. Dat is ook het enige wat uitstekend is.Hoewel de verbinding niet altijd stabiel is of dat de WLAN uitvalt.
Bellen kan ik vanaf het begin niet, Klantenservice ? Bestaat die? De grootste ellende die je je kunt voorstellen. Wachten tot je vloekend stopt en krijg je iemand aan de lijn is hij of onverstaanbaar of hij is net in nederland want gewone nederlandse begrippen zijn hem vreemd, Net aangesloten geen telefoon maar wel de jaarrekening (heb ik voor gekozen) sturen, die incasso heb ik laten blokkeren.
Eerst alles werkend dan betalen hebben ze mij altijd geleerd.
Vandaag na weer 17 minuten wachten een zeer vriendelijke duidelijk nederlands sprekende man aan de lijn die na enige tijd constateerde dat hun technische dienst er naar moet kijken omdat de fout bij Tweak ligt.
Morgen 5 april zou het verholpen moeten zijn....zo ja dan word de incasso betaald.
Als ik dit alles van te voren had geweten was ik bij KPN gebleven, langzaam maar zeer stabiel en zeer goed bereikbare KLANTENSERVICE.

Was deze review nuttig? 
Wil nieuwe klant worden maar heb enkele vragen vooraf.
Bellen 0900 nr moet ik betalen, normaal nummer niet en omdat ik lees dat ze de telefoon bijna niet opnemen dus lang in de wacht dacht ik dan mail ik wel. Na drie dagen nog geen antwoord. (Andere provider vraag morgens gemaild en middags al antwoord, dus die kunnen het wel) Dan maar een andere provider nemen want als de service zo is !!!
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Esco April 04, 2019

Contact met Tweak niet mogelijk

Wil nieuwe klant worden maar heb enkele vragen vooraf.
Bellen 0900 nr moet ik betalen, normaal nummer niet en omdat ik lees dat ze de telefoon bijna niet opnemen dus lang in de wacht dacht ik dan mail ik wel. Na drie dagen nog geen antwoord. (Andere provider vraag morgens gemaild en middags al antwoord, dus die kunnen het wel) Dan maar een andere provider nemen want als de service zo is !!!

Was deze review nuttig? 
Door miepje van de klantenservice werden er 2 abonnementen op mijn adres geactiveerd, lijkt me een beetje teveel van het goede. Na telefonisch contact, waarbij ik stelselmatig werd onderbroken, werd me medegedeeld de volgende dag te bellen als ik het allemaal toch zo goed wist. (brutaliteit ten top).
Na ontelbaar keer bellen en mailen werd de fout erkend en mocht ik het teveel betaalde bedrag storneren.

Zo gezegd, zo gedaan. Opgelost zou je zeggen. Niets bleek minder waar.
Zowaar ben ik afgesloten, omdat ik een achterstallige factuur niet heb betaald. Beetje vreemd, want het wordt elke maand keurig automatisch geïncasseerd.
Blijkt dat het dubbele contract gewoon vrolijk doorloopt! Ik heb m'n internet nodig, en heb dus maar betaald (zodat ik mijn verbinding weer terug zou krijgen). Ik wil dit later op ze gaan verhalen.
Als ik de berichten hier zo mag geloven was dat een foute keuze, want geld terug krijgen gaat nogal een opgaaf worden.

Ondertussen, 5 dagen verder, heb ik nog steeds geen internet. Bellen bellen bellen, kastje muur kastje muur.

Het bedrijf is een ware schande en ga er voor zorgen dat onze wegen zo spoedig mogelijk scheiden.
Gemiddelde score 
 
4.7
Installatie 
 
5.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
8.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Rick W. April 02, 2019

Administratief vermogen van een baksteen

Door miepje van de klantenservice werden er 2 abonnementen op mijn adres geactiveerd, lijkt me een beetje teveel van het goede. Na telefonisch contact, waarbij ik stelselmatig werd onderbroken, werd me medegedeeld de volgende dag te bellen als ik het allemaal toch zo goed wist. (brutaliteit ten top).
Na ontelbaar keer bellen en mailen werd de fout erkend en mocht ik het teveel betaalde bedrag storneren.

Zo gezegd, zo gedaan. Opgelost zou je zeggen. Niets bleek minder waar.
Zowaar ben ik afgesloten, omdat ik een achterstallige factuur niet heb betaald. Beetje vreemd, want het wordt elke maand keurig automatisch geïncasseerd.
Blijkt dat het dubbele contract gewoon vrolijk doorloopt! Ik heb m'n internet nodig, en heb dus maar betaald (zodat ik mijn verbinding weer terug zou krijgen). Ik wil dit later op ze gaan verhalen.
Als ik de berichten hier zo mag geloven was dat een foute keuze, want geld terug krijgen gaat nogal een opgaaf worden.

Ondertussen, 5 dagen verder, heb ik nog steeds geen internet. Bellen bellen bellen, kastje muur kastje muur.

Het bedrijf is een ware schande en ga er voor zorgen dat onze wegen zo spoedig mogelijk scheiden.

Was deze review nuttig? 
Slechte service, lang op installatie moete wachten waarbij fout op fout, telefonisch onbereikbare helpdesk, op mails wordt niet gereageerd en tv werkt niet naar wens.
Gemiddelde score 
 
1.5
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
3.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Lonneke van der Linden Maart 29, 2019

Slechte organisatie

Slechte service, lang op installatie moete wachten waarbij fout op fout, telefonisch onbereikbare helpdesk, op mails wordt niet gereageerd en tv werkt niet naar wens.

Was deze review nuttig? 
395 resultaten - getoond 1 - 50
1 2 3 4 5 6 7 8  
Sortering