Tweak Glasvezel ervaringen

https://www.internetervaring.nl/media/reviews/photos/thumbnail/300x300s/90/b6/d4/tweak-glasvezel-21-1435562017.png
 
5.4 (347)
0   1   0   0  
365 resultaten - getoond 1 - 50
1 2 3 4 5 6 7 8  
Sortering 
 
Wat een bedrijf!
Ik heb meer dan 1 uur aan de telefoon "gehangen" om dan eindelijk iemand aan de lijn te krijgen. Afspraak gemaakt voor het plaatsen voor het modem, echter een paar dagen wordt ik gebeld: Ze willen een afspraak maken??? Maar ik heb toch een afspraak, die schijnt nergens te staan.
Hoe klantvriendelijk kun je zijn? Niet dus.
En de bereikbaarheid is 100 punten onder nul, je krijgt geen mens aan de telefoon en ook de mail wordt door een computer beantwoord. Ik vindt dit geen manier van werken voor een bedrijf als dit.
De monteur was prima, hij kan er niets aan doen.
Maar alstublieft: MAAK MEER WERK VAN DE SERVICE, dit maakt en breekt een bedrijf!!!!!
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Jet April 25, 2019

Hopeloos en erg klantonvriendelijk!

Wat een bedrijf!
Ik heb meer dan 1 uur aan de telefoon "gehangen" om dan eindelijk iemand aan de lijn te krijgen. Afspraak gemaakt voor het plaatsen voor het modem, echter een paar dagen wordt ik gebeld: Ze willen een afspraak maken??? Maar ik heb toch een afspraak, die schijnt nergens te staan.
Hoe klantvriendelijk kun je zijn? Niet dus.
En de bereikbaarheid is 100 punten onder nul, je krijgt geen mens aan de telefoon en ook de mail wordt door een computer beantwoord. Ik vindt dit geen manier van werken voor een bedrijf als dit.
De monteur was prima, hij kan er niets aan doen.
Maar alstublieft: MAAK MEER WERK VAN DE SERVICE, dit maakt en breekt een bedrijf!!!!!

Was deze review nuttig? 
Zeer ongebruiksvriendelijk interface tv. Je kunt niet terugspoelen en al helemaal niet vooruit.

Daarnaast vragen over de factuur gesteld en zeer onvriendelijk behandeld door de helpdesk.

Nu al spijt, na 1 maand, dat ik ben overgestapt.
Gemiddelde score 
 
4.0
Installatie 
 
6.0
Helpdesk 
 
2.0
Internet 
 
4.0
Bellen 
 
5.0
Digitale televisie 
 
3.0
Geschreven door Ron April 24, 2019

SNLR

Zeer ongebruiksvriendelijk interface tv. Je kunt niet terugspoelen en al helemaal niet vooruit.

Daarnaast vragen over de factuur gesteld en zeer onvriendelijk behandeld door de helpdesk.

Nu al spijt, na 1 maand, dat ik ben overgestapt.

Was deze review nuttig? 
Als aanstaande gebruiker heb ik nog geen ervaring anders dan met de klantenservice van tweak. Reeds 2maal ruim 17minuten aan de telefoon gehangen en dan ook nog slecht geholpen. Beloofd weinig goeds voor de toekomst. Fingers crossed.u
Geschreven door Smittenaar April 24, 2019

Slechte telefoonverbinding met helpdesk

Als aanstaande gebruiker heb ik nog geen ervaring anders dan met de klantenservice van tweak. Reeds 2maal ruim 17minuten aan de telefoon gehangen en dan ook nog slecht geholpen. Beloofd weinig goeds voor de toekomst. Fingers crossed.u

Was deze review nuttig? 
Slecht internet, slecht tv signaal. Heb mijn contract begin 2019 proberen op te zeggen omdat niet de service en producten werden geleverd die geleverd zouden moeten worden. Internet viel steeds weg, televisie signaal haperde aan 1 stuk door. Play/pause werkte niet of sprong in 1x weer naar het live gedeelte.

Nu naar 3,5 maanden bellen en mailen en eindeloos veel telefoontjes waar je minimaal 20 minuten in de wacht staat eindelijk een gedeelte kunnen opzeggen maar helaas nog steeds niet alles.

Ook sterk het gevoel dat er niet serieus met je wordt omgegaan en geregeld een ander verhaal terug gehoord dan dat ik tegen een medewerker heb verteld.
Gemiddelde score 
 
2.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
6.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Kylian April 23, 2019

Slecht internet, slecht tv signaal. Heb mijn contract begin 2019 proberen op te zeggen omdat niet de service en producten werden geleverd die geleverd zouden moeten worden. Internet viel steeds weg, televisie signaal haperde aan 1 stuk door. Play/pause werkte niet of sprong in 1x weer naar het live gedeelte.

Nu naar 3,5 maanden bellen en mailen en eindeloos veel telefoontjes waar je minimaal 20 minuten in de wacht staat eindelijk een gedeelte kunnen opzeggen maar helaas nog steeds niet alles.

Ook sterk het gevoel dat er niet serieus met je wordt omgegaan en geregeld een ander verhaal terug gehoord dan dat ik tegen een medewerker heb verteld.

Was deze review nuttig? 
Gezien schelden waarschijnlijk niet mag, dan maar een nette manier om aan te duiden hoe ernstig ontevreden wij zijn. Ziektes en geslachtsdelen zijn vaak en hard geroepen wanneer we thuis praten over Tweak. Ze halen je binnen op de belofte (wat helemaal waar is) dat ze het beste internet bieden tegen de beste prijs, maar enige vorm van klantvriendelijkheid krijg je eerder in het hart van Darfur van bij Tweak. Doe uzelf een plezier en lees de overige recenties over Tweak, geniet van het leedvermaak en bespaar uzelf de moeite, ga voor één van de giganten die wél netjes met hun klanten om gaan.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door G Hindoe April 18, 2019

Zwaar 'vrouwelijk geslachtsdeel'

Gezien schelden waarschijnlijk niet mag, dan maar een nette manier om aan te duiden hoe ernstig ontevreden wij zijn. Ziektes en geslachtsdelen zijn vaak en hard geroepen wanneer we thuis praten over Tweak. Ze halen je binnen op de belofte (wat helemaal waar is) dat ze het beste internet bieden tegen de beste prijs, maar enige vorm van klantvriendelijkheid krijg je eerder in het hart van Darfur van bij Tweak. Doe uzelf een plezier en lees de overige recenties over Tweak, geniet van het leedvermaak en bespaar uzelf de moeite, ga voor één van de giganten die wél netjes met hun klanten om gaan.

Was deze review nuttig? 
Beste internet wat ik ooit heb gehad!

Daarna begint de ellende, we hebben 6 maanden een Sparql kastje gebruikt, toen werkte het ding niet meer, na weken nutteloze hulp van de 'help'desk uit wanhoop de Sparql box terug gestuurd. Gewoon de laatste maanden van ons jaar contract netjes betaald, want ja je zit er een jaar aan vast... ongeacht of het ding werkt of niet!

Neem alstublieft GEEN TWEAK!!!!!! Hoe goed het internet ook is, het is een waardeloze partij!
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Dirk C April 18, 2019

Doe het niet

Beste internet wat ik ooit heb gehad!

Daarna begint de ellende, we hebben 6 maanden een Sparql kastje gebruikt, toen werkte het ding niet meer, na weken nutteloze hulp van de 'help'desk uit wanhoop de Sparql box terug gestuurd. Gewoon de laatste maanden van ons jaar contract netjes betaald, want ja je zit er een jaar aan vast... ongeacht of het ding werkt of niet!

Neem alstublieft GEEN TWEAK!!!!!! Hoe goed het internet ook is, het is een waardeloze partij!

Was deze review nuttig? 
Als je geen problemen hebt met Tweak, is het de beste *internet* provider die er is. Snel en stabiel tegen een goede prijs.

Heb je enige vorm van contact met Tweak, NEEM ALLES OP EN SCHRIJF ELK CONTACTMOMENT OP IN EEN LOGBOEK!

Gaan we verhuizen, willen in ons nieuwe huis een ander abonnement, daar bellen we voor om enerzijds door te geven dat we verhuizen en dat we willen overstappen op een andere abonnementsvorm. Hele aardige helpdesk medewerker, komt helemaal goed meneer, geen probleem, gaat automatisch. 2 dubbele facturen later krijgen we response van de helpdesk, 'er staat in ons systeem geen afmelding van uw oude abonnement, heeft u een emailcode van uw opzegging?'... Onze eigen schuld dat we vertrouwen in een helpdesk medewerker, lees altijd je contract na en volg letterlijk die instructies op. Anders betaal je lekker door voor een huis waar je niet eens meer woont!

Vertrouw niemand aan de lijn, doe alles via aangetekende post (emails raken ze wel eens kwijt, hebben we in het verleden eerder meegemaakt) en stel uzelf erop in om teleurgesteld te worden, dan komt u nooit bedrogen uit!
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Ontevreden Klant April 18, 2019

Super internet - waardeloze dienstverlening

Als je geen problemen hebt met Tweak, is het de beste *internet* provider die er is. Snel en stabiel tegen een goede prijs.

Heb je enige vorm van contact met Tweak, NEEM ALLES OP EN SCHRIJF ELK CONTACTMOMENT OP IN EEN LOGBOEK!

Gaan we verhuizen, willen in ons nieuwe huis een ander abonnement, daar bellen we voor om enerzijds door te geven dat we verhuizen en dat we willen overstappen op een andere abonnementsvorm. Hele aardige helpdesk medewerker, komt helemaal goed meneer, geen probleem, gaat automatisch. 2 dubbele facturen later krijgen we response van de helpdesk, 'er staat in ons systeem geen afmelding van uw oude abonnement, heeft u een emailcode van uw opzegging?'... Onze eigen schuld dat we vertrouwen in een helpdesk medewerker, lees altijd je contract na en volg letterlijk die instructies op. Anders betaal je lekker door voor een huis waar je niet eens meer woont!

Vertrouw niemand aan de lijn, doe alles via aangetekende post (emails raken ze wel eens kwijt, hebben we in het verleden eerder meegemaakt) en stel uzelf erop in om teleurgesteld te worden, dan komt u nooit bedrogen uit!

Was deze review nuttig? 
Geen aansluiting wel ruim 500 euro moeten betalen voor 0 geleverde dienst. Vanwege een 3 jaar geleden aanbieding terwijl het nog niet eens duidelijk was of glasvezel aangeboden ging worden, vanwege de vraag of er wel genoeg animo onder de bewoners in het dorp was om glasvezel te gaan leggen. Daarna voor andere aanbieder (trinet) gekozen ,hierna dubbel abonnement en ellende .
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Steef April 17, 2019

Oplichting

Geen aansluiting wel ruim 500 euro moeten betalen voor 0 geleverde dienst. Vanwege een 3 jaar geleden aanbieding terwijl het nog niet eens duidelijk was of glasvezel aangeboden ging worden, vanwege de vraag of er wel genoeg animo onder de bewoners in het dorp was om glasvezel te gaan leggen. Daarna voor andere aanbieder (trinet) gekozen ,hierna dubbel abonnement en ellende .

Was deze review nuttig? 
we kunnen na drie dagen nog niet gebeld worden en de helpdesk kost 10 cent per minuut , en veel tijd. Ook de helpdesk wist ons niet verder te helpen.
Gemiddelde score 
 
4.0
Installatie 
 
4.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
8.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
6.0
Geschreven door jan dijkman April 13, 2019

niet tevreden

we kunnen na drie dagen nog niet gebeld worden en de helpdesk kost 10 cent per minuut , en veel tijd. Ook de helpdesk wist ons niet verder te helpen.

Was deze review nuttig? 
We hebben inmiddels 1.5 jaar Tweak als provider via Glasvezel De Wolden. De communicatie van deze provider is meer dan slecht. We zijn iedere keer degene die contact moeten zoeken met ze. In het begin deden we dit nog telefonisch maar de wachttijden waren enorm. Dus daarna maar alleen nog per mail contact . Op de vragen welke je stelt krijg je de standaard antwoorden. Er wordt niet naar de mailgeschiedenis gekeken. Ook worden er geen afspraken na gekomen. Contact met Tweak is zwaar onder de maat. De klachten zijn in 1.5 jaar tijd nog steeds niet opgelost. Sterker nog de tv beelden via glasvezel zijn haast nog slechter dan digitenne wat we hiervoor hadden. We kunnen nu ook niet eens meer programma terugkijken.
Klachten regeling ho maar. hier moet je zelf om vragen maar de creditering is nog niet uitgevoerd
Ga niet met Tweak in zee.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door F.H. April 12, 2019

slecht van slecht van slechte tv

We hebben inmiddels 1.5 jaar Tweak als provider via Glasvezel De Wolden. De communicatie van deze provider is meer dan slecht. We zijn iedere keer degene die contact moeten zoeken met ze. In het begin deden we dit nog telefonisch maar de wachttijden waren enorm. Dus daarna maar alleen nog per mail contact . Op de vragen welke je stelt krijg je de standaard antwoorden. Er wordt niet naar de mailgeschiedenis gekeken. Ook worden er geen afspraken na gekomen. Contact met Tweak is zwaar onder de maat. De klachten zijn in 1.5 jaar tijd nog steeds niet opgelost. Sterker nog de tv beelden via glasvezel zijn haast nog slechter dan digitenne wat we hiervoor hadden. We kunnen nu ook niet eens meer programma terugkijken.
Klachten regeling ho maar. hier moet je zelf om vragen maar de creditering is nog niet uitgevoerd
Ga niet met Tweak in zee.

Was deze review nuttig? 
Op 8 maart bij mijn schoonouders was internet opgeleverd. Modem was geplaatst maar glasvezel kabel zat te strak tussen modem en aansluitpunt. Ik heb de kabel eruit gehaald en achter andere kabels langs weer aangesloten zodat deze wat soepeler was. Na die tijd lag internet eruit telefoon deed het niet meer.
Verbinding met de wijkkast was er wel, dat was in het modem te zien.

Gebeld met Tweak. Eerst de vraag waarom ik er aan had gezeten. Dus als zoiets is opgeleverd mag je er nooit meer aanzitten, want dan gaat het van zijn levensdagen niet meer werken.

Ze zouden een monteur van Glasvezel de Wolden aansturen. Deze is geweest maar kon verder ook niks.
Ik heb in een maand tijd bijna elke week 2x moeten bellen. Elke keer hetzelfde verhaal, we gaan iemand aansturen. En we hebben nog niks van GDW gehoord.

Ook maar eens met GDW gebeld, volgens hun hadden ze wel antwoord gegeven maar Tweak deed er niks mee.

Omdat we er zo klaar mee waren, een ultimatum gesteld: Bel me voor dinsdag 10:00 en kom met de oplossing. Zorg dat deze oplossing voor het weekend actief is. Anders stoppen we met het het hele verhaal.
Dinsdag niet gebeld (ze moeten nog bellen).

Ziggo gebeld om het telefoonnummer terug te porteren (er was al 3 weken geen telefoon meer).
Tot 2x toe is dit verzoek door Tweak afgekeurd omdat het nummer onder contract stond. Weer gebeld en gezegd dat ik niet eerder ophang totdat er een oplossing is. Uiteindelijk hebben ze nummer vrijgegeven.
Weer een porteringsverzoek ingediend bij Ziggo. Eindelijk na 3 dagen op 8 april was het telefoonnummmer weer terug. Heeft precies een maand geduurd.

Nu loopt de discussie nog dat het abonnement geannuleerd moet worden. Er is welgeteld 1 dag internet geweest. Daarna lag alles eruit.

Drama club, niet mee in zee gaan. Je kan net zo goed tegen de muur praten.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Gerjan April 10, 2019

DRAMA!

Op 8 maart bij mijn schoonouders was internet opgeleverd. Modem was geplaatst maar glasvezel kabel zat te strak tussen modem en aansluitpunt. Ik heb de kabel eruit gehaald en achter andere kabels langs weer aangesloten zodat deze wat soepeler was. Na die tijd lag internet eruit telefoon deed het niet meer.
Verbinding met de wijkkast was er wel, dat was in het modem te zien.

Gebeld met Tweak. Eerst de vraag waarom ik er aan had gezeten. Dus als zoiets is opgeleverd mag je er nooit meer aanzitten, want dan gaat het van zijn levensdagen niet meer werken.

Ze zouden een monteur van Glasvezel de Wolden aansturen. Deze is geweest maar kon verder ook niks.
Ik heb in een maand tijd bijna elke week 2x moeten bellen. Elke keer hetzelfde verhaal, we gaan iemand aansturen. En we hebben nog niks van GDW gehoord.

Ook maar eens met GDW gebeld, volgens hun hadden ze wel antwoord gegeven maar Tweak deed er niks mee.

Omdat we er zo klaar mee waren, een ultimatum gesteld: Bel me voor dinsdag 10:00 en kom met de oplossing. Zorg dat deze oplossing voor het weekend actief is. Anders stoppen we met het het hele verhaal.
Dinsdag niet gebeld (ze moeten nog bellen).

Ziggo gebeld om het telefoonnummer terug te porteren (er was al 3 weken geen telefoon meer).
Tot 2x toe is dit verzoek door Tweak afgekeurd omdat het nummer onder contract stond. Weer gebeld en gezegd dat ik niet eerder ophang totdat er een oplossing is. Uiteindelijk hebben ze nummer vrijgegeven.
Weer een porteringsverzoek ingediend bij Ziggo. Eindelijk na 3 dagen op 8 april was het telefoonnummmer weer terug. Heeft precies een maand geduurd.

Nu loopt de discussie nog dat het abonnement geannuleerd moet worden. Er is welgeteld 1 dag internet geweest. Daarna lag alles eruit.

Drama club, niet mee in zee gaan. Je kan net zo goed tegen de muur praten.

Was deze review nuttig? 
Al meer dan 5 weken aan het wachten op de aansluiting, 15 minuten aan de lijn wachten om iemand te spreken te krijgen is kort en het advies om te mailen helpt ook niet. Na 3 dagen nog geen reactie. Al met al niet echt iets om blij van te worden
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Bouma April 10, 2019

Al meer dan 5 weken aan het wachten op de aansluiting, 15 minuten aan de lijn wachten om iemand te spreken te krijgen is kort en het advies om te mailen helpt ook niet. Na 3 dagen nog geen reactie. Al met al niet echt iets om blij van te worden

Was deze review nuttig? 
Op 27 mrt 2019 formulier ingevuld aangeleverd te Dalen met de mededeling abonnement niet eerder te laten ingaan dan na 15 februari 2020. Kreeg een mail terug van tweak dat dat niet kon. Hier later telefonisch bij tweak aangegeven dat dit was ter voorkoming van onnodige dubbele abonnementskosten. Ik heb immers een abonnement lopen bij Online tot 15 maart 2020 Het is danook om die reden waarom ik
mijn abonnement tk 903712 [#969874] bij tweak heb geannuleerd.
Bovendien werd pas na ongeveer drie kwartier wachten aan de telefoon door een medewerker gereageerd. Eiegenlijk een slechte ervaring met tweak. Op het aanmeldingsformulier van Zuidenveld is wel een datum in te vullen en op de site bij Tweak om zover vooruit te plannen.
Geschreven door J.Polderman April 10, 2019

Abonnement is.m Glasvezelzuidenveld

Op 27 mrt 2019 formulier ingevuld aangeleverd te Dalen met de mededeling abonnement niet eerder te laten ingaan dan na 15 februari 2020. Kreeg een mail terug van tweak dat dat niet kon. Hier later telefonisch bij tweak aangegeven dat dit was ter voorkoming van onnodige dubbele abonnementskosten. Ik heb immers een abonnement lopen bij Online tot 15 maart 2020 Het is danook om die reden waarom ik
mijn abonnement tk 903712 [#969874] bij tweak heb geannuleerd.
Bovendien werd pas na ongeveer drie kwartier wachten aan de telefoon door een medewerker gereageerd. Eiegenlijk een slechte ervaring met tweak. Op het aanmeldingsformulier van Zuidenveld is wel een datum in te vullen en op de site bij Tweak om zover vooruit te plannen.

Was deze review nuttig? 
Ik heb nu al bijna 2 jaar internet van Tweak en ben vol lof. De aansluitende monteur wist wat hij deed, en kon een aansluiting zelf gaan doen in de wijkcentrale ondanks dat Fiber/KPN dit tegen afspraak in nog niet had gedaan. Fiber- overgenomen door KPN- zorgde daarvoor ook al voor een flinke vertraging in het aanvragen van mijn verbinding omdat zij de wijkcentrales beheren.

De klantenservice is goed te bereiken en heeft vriendelijke medewerkers.

Internetsnelheid is vrijwel altijd boven de 800/800 Mbit, zelfs op drukke momenten, en op rustige momenten trek ik 970 Mbit of meer synchroon uit de lijn. Hiervoor heb ik 2 jaar lang 1 euro per dag betaald. Bij andere glasvezelproviders betaal je meer en krijg je niet eens één vijfde van deze snelheid!

Toen ik een paar maanden geleden per ongeluk mijn fiber kabeltje van modem naar aansluitpunt had geknakt, heeft dezelfde monteur dit gratis voor mij vervangen.
Gemiddelde score 
 
9.5
Installatie 
 
10.0
Helpdesk 
 
9.0
Internet 
 
10.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
9.0
Geschreven door Joep Lijnen April 09, 2019

Uitstekende snelheid en betrouwbaarheid voor een haast onmogelijk lage prijs

Ik heb nu al bijna 2 jaar internet van Tweak en ben vol lof. De aansluitende monteur wist wat hij deed, en kon een aansluiting zelf gaan doen in de wijkcentrale ondanks dat Fiber/KPN dit tegen afspraak in nog niet had gedaan. Fiber- overgenomen door KPN- zorgde daarvoor ook al voor een flinke vertraging in het aanvragen van mijn verbinding omdat zij de wijkcentrales beheren.

De klantenservice is goed te bereiken en heeft vriendelijke medewerkers.

Internetsnelheid is vrijwel altijd boven de 800/800 Mbit, zelfs op drukke momenten, en op rustige momenten trek ik 970 Mbit of meer synchroon uit de lijn. Hiervoor heb ik 2 jaar lang 1 euro per dag betaald. Bij andere glasvezelproviders betaal je meer en krijg je niet eens één vijfde van deze snelheid!

Toen ik een paar maanden geleden per ongeluk mijn fiber kabeltje van modem naar aansluitpunt had geknakt, heeft dezelfde monteur dit gratis voor mij vervangen.

Was deze review nuttig? 
Nu al weer 2 maanden bezig met opzeggen onbeperkt bellen, zijn slecht bereikbaar en en nog steeds krijg ik het niet voor elkaar. Per 1 april onbeperkt bellen opgezegd, maar per febr. hebben ze het al gedaan, krijg rek. voor febr. bellen per tik en rekening voor april onbeperkt bellen. Bedrag gestorneerd, doorgegeven maar krijg weer aanmaning. Nu geen telefoon meer. Je wordt gek van deze firma.
Heb al problemen gehad met dubbelen afschrijving van € 365, was te laat om te storneren, kortom ik heb mijn rechtsbijstandverzekering ingeschakeld om mijn geld terug te krijgen. Het is wat dat betreft een waardeloze firma.
Geschreven door H. Kal April 09, 2019

Dubbel afgeschreven bedrag en opzegging onbeperkt bellen

Nu al weer 2 maanden bezig met opzeggen onbeperkt bellen, zijn slecht bereikbaar en en nog steeds krijg ik het niet voor elkaar. Per 1 april onbeperkt bellen opgezegd, maar per febr. hebben ze het al gedaan, krijg rek. voor febr. bellen per tik en rekening voor april onbeperkt bellen. Bedrag gestorneerd, doorgegeven maar krijg weer aanmaning. Nu geen telefoon meer. Je wordt gek van deze firma.
Heb al problemen gehad met dubbelen afschrijving van € 365, was te laat om te storneren, kortom ik heb mijn rechtsbijstandverzekering ingeschakeld om mijn geld terug te krijgen. Het is wat dat betreft een waardeloze firma.

Was deze review nuttig? 
mij is geleerd, doe wat je beloofd. Worden jullie medewerkers dat niet bijgebracht.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door H April 05, 2019

Wat zijn jullie slecht in jullie dienstverlening

mij is geleerd, doe wat je beloofd. Worden jullie medewerkers dat niet bijgebracht.

Was deze review nuttig? 
De monteur die kwam had geen signaal dus testen kon hij niet alleen het stekkertje erin steken en het modem neerleggen.
Dreigen met beeindigen contract omdat Re-Net het 14 dagen wilde uitstellen. Uiteindelijk 2 uur later opgelost.
Zeer snel 925 down tot 940 upload. Dat is ook het enige wat uitstekend is.Hoewel de verbinding niet altijd stabiel is of dat de WLAN uitvalt.
Bellen kan ik vanaf het begin niet, Klantenservice ? Bestaat die? De grootste ellende die je je kunt voorstellen. Wachten tot je vloekend stopt en krijg je iemand aan de lijn is hij of onverstaanbaar of hij is net in nederland want gewone nederlandse begrippen zijn hem vreemd, Net aangesloten geen telefoon maar wel de jaarrekening (heb ik voor gekozen) sturen, die incasso heb ik laten blokkeren.
Eerst alles werkend dan betalen hebben ze mij altijd geleerd.
Vandaag na weer 17 minuten wachten een zeer vriendelijke duidelijk nederlands sprekende man aan de lijn die na enige tijd constateerde dat hun technische dienst er naar moet kijken omdat de fout bij Tweak ligt.
Morgen 5 april zou het verholpen moeten zijn....zo ja dan word de incasso betaald.
Als ik dit alles van te voren had geweten was ik bij KPN gebleven, langzaam maar zeer stabiel en zeer goed bereikbare KLANTENSERVICE.
Gemiddelde score 
 
3.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
9.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Frank April 04, 2019

Was vol enthousiasme, maar nu spijt dat ik overgestapt ben

De monteur die kwam had geen signaal dus testen kon hij niet alleen het stekkertje erin steken en het modem neerleggen.
Dreigen met beeindigen contract omdat Re-Net het 14 dagen wilde uitstellen. Uiteindelijk 2 uur later opgelost.
Zeer snel 925 down tot 940 upload. Dat is ook het enige wat uitstekend is.Hoewel de verbinding niet altijd stabiel is of dat de WLAN uitvalt.
Bellen kan ik vanaf het begin niet, Klantenservice ? Bestaat die? De grootste ellende die je je kunt voorstellen. Wachten tot je vloekend stopt en krijg je iemand aan de lijn is hij of onverstaanbaar of hij is net in nederland want gewone nederlandse begrippen zijn hem vreemd, Net aangesloten geen telefoon maar wel de jaarrekening (heb ik voor gekozen) sturen, die incasso heb ik laten blokkeren.
Eerst alles werkend dan betalen hebben ze mij altijd geleerd.
Vandaag na weer 17 minuten wachten een zeer vriendelijke duidelijk nederlands sprekende man aan de lijn die na enige tijd constateerde dat hun technische dienst er naar moet kijken omdat de fout bij Tweak ligt.
Morgen 5 april zou het verholpen moeten zijn....zo ja dan word de incasso betaald.
Als ik dit alles van te voren had geweten was ik bij KPN gebleven, langzaam maar zeer stabiel en zeer goed bereikbare KLANTENSERVICE.

Was deze review nuttig? 
Wil nieuwe klant worden maar heb enkele vragen vooraf.
Bellen 0900 nr moet ik betalen, normaal nummer niet en omdat ik lees dat ze de telefoon bijna niet opnemen dus lang in de wacht dacht ik dan mail ik wel. Na drie dagen nog geen antwoord. (Andere provider vraag morgens gemaild en middags al antwoord, dus die kunnen het wel) Dan maar een andere provider nemen want als de service zo is !!!
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Esco April 04, 2019

Contact met Tweak niet mogelijk

Wil nieuwe klant worden maar heb enkele vragen vooraf.
Bellen 0900 nr moet ik betalen, normaal nummer niet en omdat ik lees dat ze de telefoon bijna niet opnemen dus lang in de wacht dacht ik dan mail ik wel. Na drie dagen nog geen antwoord. (Andere provider vraag morgens gemaild en middags al antwoord, dus die kunnen het wel) Dan maar een andere provider nemen want als de service zo is !!!

Was deze review nuttig? 
Door miepje van de klantenservice werden er 2 abonnementen op mijn adres geactiveerd, lijkt me een beetje teveel van het goede. Na telefonisch contact, waarbij ik stelselmatig werd onderbroken, werd me medegedeeld de volgende dag te bellen als ik het allemaal toch zo goed wist. (brutaliteit ten top).
Na ontelbaar keer bellen en mailen werd de fout erkend en mocht ik het teveel betaalde bedrag storneren.

Zo gezegd, zo gedaan. Opgelost zou je zeggen. Niets bleek minder waar.
Zowaar ben ik afgesloten, omdat ik een achterstallige factuur niet heb betaald. Beetje vreemd, want het wordt elke maand keurig automatisch geïncasseerd.
Blijkt dat het dubbele contract gewoon vrolijk doorloopt! Ik heb m'n internet nodig, en heb dus maar betaald (zodat ik mijn verbinding weer terug zou krijgen). Ik wil dit later op ze gaan verhalen.
Als ik de berichten hier zo mag geloven was dat een foute keuze, want geld terug krijgen gaat nogal een opgaaf worden.

Ondertussen, 5 dagen verder, heb ik nog steeds geen internet. Bellen bellen bellen, kastje muur kastje muur.

Het bedrijf is een ware schande en ga er voor zorgen dat onze wegen zo spoedig mogelijk scheiden.
Gemiddelde score 
 
4.7
Installatie 
 
5.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
8.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Rick W. April 02, 2019

Administratief vermogen van een baksteen

Door miepje van de klantenservice werden er 2 abonnementen op mijn adres geactiveerd, lijkt me een beetje teveel van het goede. Na telefonisch contact, waarbij ik stelselmatig werd onderbroken, werd me medegedeeld de volgende dag te bellen als ik het allemaal toch zo goed wist. (brutaliteit ten top).
Na ontelbaar keer bellen en mailen werd de fout erkend en mocht ik het teveel betaalde bedrag storneren.

Zo gezegd, zo gedaan. Opgelost zou je zeggen. Niets bleek minder waar.
Zowaar ben ik afgesloten, omdat ik een achterstallige factuur niet heb betaald. Beetje vreemd, want het wordt elke maand keurig automatisch geïncasseerd.
Blijkt dat het dubbele contract gewoon vrolijk doorloopt! Ik heb m'n internet nodig, en heb dus maar betaald (zodat ik mijn verbinding weer terug zou krijgen). Ik wil dit later op ze gaan verhalen.
Als ik de berichten hier zo mag geloven was dat een foute keuze, want geld terug krijgen gaat nogal een opgaaf worden.

Ondertussen, 5 dagen verder, heb ik nog steeds geen internet. Bellen bellen bellen, kastje muur kastje muur.

Het bedrijf is een ware schande en ga er voor zorgen dat onze wegen zo spoedig mogelijk scheiden.

Was deze review nuttig? 
Slechte service, lang op installatie moete wachten waarbij fout op fout, telefonisch onbereikbare helpdesk, op mails wordt niet gereageerd en tv werkt niet naar wens.
Gemiddelde score 
 
1.5
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
3.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Lonneke van der Linden Maart 29, 2019

Slechte organisatie

Slechte service, lang op installatie moete wachten waarbij fout op fout, telefonisch onbereikbare helpdesk, op mails wordt niet gereageerd en tv werkt niet naar wens.

Was deze review nuttig? 
Moest 2 maand wachten op installatie omdat alles daar fout ging. Internet zelf is perfect,maar als je contact zoekt met deze lui gaat alles mis. Gemiddeld 15 min wachten om verteld te worden dat je moet mailen. Vervolgens doen ze het tegenovergestelde wat in de mail staat. Echt heel jammer
Gemiddelde score 
 
2.8
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
10.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Jeremy Maart 29, 2019

Internet is goed! Service is super slecht.

Moest 2 maand wachten op installatie omdat alles daar fout ging. Internet zelf is perfect,maar als je contact zoekt met deze lui gaat alles mis. Gemiddeld 15 min wachten om verteld te worden dat je moet mailen. Vervolgens doen ze het tegenovergestelde wat in de mail staat. Echt heel jammer

Was deze review nuttig? 
Installatie : tot in de meterkast. inpluggen en het werkte. 6
Helpdesk : Is er dan een helpdesk ?. twee dagen wachten op reactie via mail dat het bericht ontvangen is. Daarna niets meer. Telefoon wachttijd gemiddeld over drie keer bellen meer dan twintig minuten. Oplossing helpdesk stuur maar een mail. 1
Internet : Niets te klagen super snel. 9
Bellen : Werkt wel zelf moeten uitzoeken hoe dect telefoon te koppelen/aanmelden. Was niet eenvoudig. 6
Digitale televisie : De TV wekte dirct. inlog gevens voor de App nooit ontvangen. 4

Ja en Nee wat betreft een keuze voor deze provider. Zeker geen Plug and Play provider.

Lastig bereikbaar, hopelijk wel lerende.
Gemiddelde score 
 
5.2
Installatie 
 
6.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
9.0
Bellen 
 
6.0
Digitale televisie 
 
4.0
Geschreven door Rick Maart 21, 2019

Zelfedzaamheid

Installatie : tot in de meterkast. inpluggen en het werkte. 6
Helpdesk : Is er dan een helpdesk ?. twee dagen wachten op reactie via mail dat het bericht ontvangen is. Daarna niets meer. Telefoon wachttijd gemiddeld over drie keer bellen meer dan twintig minuten. Oplossing helpdesk stuur maar een mail. 1
Internet : Niets te klagen super snel. 9
Bellen : Werkt wel zelf moeten uitzoeken hoe dect telefoon te koppelen/aanmelden. Was niet eenvoudig. 6
Digitale televisie : De TV wekte dirct. inlog gevens voor de App nooit ontvangen. 4

Ja en Nee wat betreft een keuze voor deze provider. Zeker geen Plug and Play provider.

Lastig bereikbaar, hopelijk wel lerende.

Was deze review nuttig? 
Zeer slechte internet
Geen goede service
Ze doen niks
Iedere keer 25 min wachttijd als je klantenservice wilt bellen
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door emal mustafa Maart 21, 2019

1000mbit intenret belooft en ik krijg 20 mbit

Zeer slechte internet
Geen goede service
Ze doen niks
Iedere keer 25 min wachttijd als je klantenservice wilt bellen

Was deze review nuttig? 
Goed, stabiel en snel internet voor een nette prijs. 1 gigabit!

ik kreeg een keer van de Zyxel router de vraag of ik een zelf signed certificaat wilde accepteren voor office.microsoft.com. Toen ik de helpdesk hier op aanspraak kreeg ik de suggestie dat ik dat moest accepteren door op OK te klikken. Serieus?? Dacht het niet. ongeloofelijke . En ja het was echt voor dat domein en nee mijn DNS stond goed. Alleen al de suggestie om OK te klikken is te gek voor woorden.

Ik ben ook minder te spreken over de mij geleverde Zyxel model. Deze heeft een zeer trage beheersinterface waarop het instellen van b.v. port forwarding zeer verwarrend is. Daarnaast met meer dan 20 ip devices in huis blijkt het ding geheugen te lekken en moet af en toe herstart worden. Er zijn geen nieuwe firmware updates.

Tegewoordig wordne Fritzboxen uitgeleverd. Die ken ik nog van Xs4all. Deze zijn wel goed.
Gemiddelde score 
 
6.0
Installatie 
 
5.0
Helpdesk 
 
3.0
Internet 
 
10.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Hans Maart 20, 2019

Goed internet maar helpdesk mag terug naar school

Goed, stabiel en snel internet voor een nette prijs. 1 gigabit!

ik kreeg een keer van de Zyxel router de vraag of ik een zelf signed certificaat wilde accepteren voor office.microsoft.com. Toen ik de helpdesk hier op aanspraak kreeg ik de suggestie dat ik dat moest accepteren door op OK te klikken. Serieus?? Dacht het niet. ongeloofelijke . En ja het was echt voor dat domein en nee mijn DNS stond goed. Alleen al de suggestie om OK te klikken is te gek voor woorden.

Ik ben ook minder te spreken over de mij geleverde Zyxel model. Deze heeft een zeer trage beheersinterface waarop het instellen van b.v. port forwarding zeer verwarrend is. Daarnaast met meer dan 20 ip devices in huis blijkt het ding geheugen te lekken en moet af en toe herstart worden. Er zijn geen nieuwe firmware updates.

Tegewoordig wordne Fritzboxen uitgeleverd. Die ken ik nog van Xs4all. Deze zijn wel goed.

Was deze review nuttig? 
Helaas ben ik over gestapt naar Tweak. Dit om onder de reuzen van KPN weg te komen, maar had ik dat maar nooit gedaan.
Communicatie met de helpdesk is dramatisch.
Ze zijn onbereikbaar. Een enkele keer kom je er met 20 minuten door, maar meestal sta je 45 minuten of langer in de wacht. En dat is geen pretje indien je elke keer met een mobiel moet bellen. Ik heb nog nooit zo vaak minuten zitten bijkopen.

Het lijkt er op dat maar één persoon de telefoon aanneemt. Meestal weten die ook niks nuttigs te melden en wordt je aan je lot overgelaten.
Ik heb een week geen glasvezel thuis. Dat zou bij de KPN liggen dus daar hebben ze de storing gemeld. En daar blijft het bij.
Afgelopen maandag heb ik iemand van Tweak gesproken die het voor me zou uitzoeken. Deze zou druk uitoefenen bij de KPN en me terugbellen die dag. Toen ik al aangaf dat ik daar niet heel veel vertrouwen in had gezien de problemen daar elke keer. Ze verzekerde me dat ze echt terug zou bellen.
Inmiddels 2 dagen verder, en niet terug gebeld.
Gemiddelde score 
 
2.3
Installatie 
 
6.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Edwin Maart 19, 2019

Wat een enorm slechte helpdesk met bizarre wachttijden

Helaas ben ik over gestapt naar Tweak. Dit om onder de reuzen van KPN weg te komen, maar had ik dat maar nooit gedaan.
Communicatie met de helpdesk is dramatisch.
Ze zijn onbereikbaar. Een enkele keer kom je er met 20 minuten door, maar meestal sta je 45 minuten of langer in de wacht. En dat is geen pretje indien je elke keer met een mobiel moet bellen. Ik heb nog nooit zo vaak minuten zitten bijkopen.

Het lijkt er op dat maar één persoon de telefoon aanneemt. Meestal weten die ook niks nuttigs te melden en wordt je aan je lot overgelaten.
Ik heb een week geen glasvezel thuis. Dat zou bij de KPN liggen dus daar hebben ze de storing gemeld. En daar blijft het bij.
Afgelopen maandag heb ik iemand van Tweak gesproken die het voor me zou uitzoeken. Deze zou druk uitoefenen bij de KPN en me terugbellen die dag. Toen ik al aangaf dat ik daar niet heel veel vertrouwen in had gezien de problemen daar elke keer. Ze verzekerde me dat ze echt terug zou bellen.
Inmiddels 2 dagen verder, en niet terug gebeld.

Was deze review nuttig? 
Slecht bereikbaar, telefonisch 18 minuten in de wacht en drie wachtenden voor je....
Mail verwijst ernaar om te bellen.....
Triest en geen klachten regeling.....
In welke wereld leven wij?
Geschreven door K Maart 18, 2019

Slecht bereikbaar

Slecht bereikbaar, telefonisch 18 minuten in de wacht en drie wachtenden voor je....
Mail verwijst ernaar om te bellen.....
Triest en geen klachten regeling.....
In welke wereld leven wij?

Was deze review nuttig? 
Een volledig geautomatiseerd bedrijf met geen enkel gevoel voor klantvriendelijkheid. Machtigingen worden misbruikt, betalingen al afgetrokken voor er ook maar enige werkzaamheden zijn verricht of afgesproken. Wij moeten nog worden aangesloten maar zien hier na twee weken ellende via de mail maar vanaf. BEZINT EER GIJ BEGINT
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door M. Boer Maart 18, 2019

Arrogantie ten top

Een volledig geautomatiseerd bedrijf met geen enkel gevoel voor klantvriendelijkheid. Machtigingen worden misbruikt, betalingen al afgetrokken voor er ook maar enige werkzaamheden zijn verricht of afgesproken. Wij moeten nog worden aangesloten maar zien hier na twee weken ellende via de mail maar vanaf. BEZINT EER GIJ BEGINT

Was deze review nuttig? 
Geen goed woord over voor tweak: totaal onbereikbaar. Op 10-3-2019 is modem geïnstalleerd op onmogelijke plek in huis meegezeten omdat monteur alleen maat een kabel had van 1 m!! Op mijn opmerking dat beteik zeer slecht was werd niet gereageerd en monteur vertrok simpelweg terwijl wij achterbleven met zeer slecht beteik. Toen begon ellende pas echt want tweak blijkt onbereikbaar te zijn terwijl het geld wel snel geint werdt, welke wij gedoneerd hebben met zeer vervelende brieven met dwangsommen ed tot gevolg
NOOIT tweak nemen!!
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door P willems Maart 18, 2019

Extreem slecht

Geen goed woord over voor tweak: totaal onbereikbaar. Op 10-3-2019 is modem geïnstalleerd op onmogelijke plek in huis meegezeten omdat monteur alleen maat een kabel had van 1 m!! Op mijn opmerking dat beteik zeer slecht was werd niet gereageerd en monteur vertrok simpelweg terwijl wij achterbleven met zeer slecht beteik. Toen begon ellende pas echt want tweak blijkt onbereikbaar te zijn terwijl het geld wel snel geint werdt, welke wij gedoneerd hebben met zeer vervelende brieven met dwangsommen ed tot gevolg
NOOIT tweak nemen!!

Was deze review nuttig? 
Ik zou 1 Gb/sec aan snelheid krijgen met de glasvezel aansluiting van Glasvezel De Wolden en Tweak. Dat werd via een vaste kabel 280 Mb/sec. maximaal en 140 Mb/sec. minimaal. Instabiele verbinding. Via draadloze LAN werd het tussen de 0 en 24 Mb/sec. met een glasvezel verbinding. De verbinding valt ca. 20 keer per dag weg voor een paar milliseconden. Weet niet of dat de schuld van Tweak is of van de kabelmaatschappij die deze zooi aangelegd heeft. Mijn smart tv valt meerdere keren per avond uit. Vergeet glasvezel en vergeet Tweak. Hopeloze ellende. Inmiddels 30 mails, 8 telefoontjes aan besteed. Nog niets opgelost. Nu komt een Tweak monteur. Kijken of deze persoon een toverstaf heeft.
Gemiddelde score 
 
1.6
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
3.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
2.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Twan Maart 17, 2019

Hopeloos

Ik zou 1 Gb/sec aan snelheid krijgen met de glasvezel aansluiting van Glasvezel De Wolden en Tweak. Dat werd via een vaste kabel 280 Mb/sec. maximaal en 140 Mb/sec. minimaal. Instabiele verbinding. Via draadloze LAN werd het tussen de 0 en 24 Mb/sec. met een glasvezel verbinding. De verbinding valt ca. 20 keer per dag weg voor een paar milliseconden. Weet niet of dat de schuld van Tweak is of van de kabelmaatschappij die deze zooi aangelegd heeft. Mijn smart tv valt meerdere keren per avond uit. Vergeet glasvezel en vergeet Tweak. Hopeloze ellende. Inmiddels 30 mails, 8 telefoontjes aan besteed. Nog niets opgelost. Nu komt een Tweak monteur. Kijken of deze persoon een toverstaf heeft.

Was deze review nuttig? 
Internet supersnel. Prima!
Installatie: Dacht dat wifi repeater aansluiten bij volledige installatie was inbegrepen.Niet dus. Erg lastig voor een leek.
TV: Regelmatig blokjes etc. in beeld.
Helpdesk: Wat een drama. Telefonisch onbereikbaar.
Als je email stuurt krijg je volgende reactie: Nog geen antwoord, maar wel haast? Neem dan gerust contact met ons op. We zijn te bereiken op 0900-tweakhd / 0900-8932543.
Maar de helpdesk is ook niet bereikbaar.

Geef jonge bedrijven graag een kans, maar heb weinig hoop dat het binnenkort beter wordt.
Gemiddelde score 
 
4.8
Installatie 
 
4.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
9.0
Bellen 
 
7.0
Digitale televisie 
 
3.0
Geschreven door Ton Maart 15, 2019

Slechte bereikbaarheid en slechte service

Internet supersnel. Prima!
Installatie: Dacht dat wifi repeater aansluiten bij volledige installatie was inbegrepen.Niet dus. Erg lastig voor een leek.
TV: Regelmatig blokjes etc. in beeld.
Helpdesk: Wat een drama. Telefonisch onbereikbaar.
Als je email stuurt krijg je volgende reactie: Nog geen antwoord, maar wel haast? Neem dan gerust contact met ons op. We zijn te bereiken op 0900-tweakhd / 0900-8932543.
Maar de helpdesk is ook niet bereikbaar.

Geef jonge bedrijven graag een kans, maar heb weinig hoop dat het binnenkort beter wordt.

Was deze review nuttig? 
Snel internet maar helpdesk reageert langzaam en leest de mail niet goed. Ook kun je online niks aanpassen aan je pakket. Gisteren gebeld dat ik ook tv wilde maar daar werd me verteld dat dat via de mail moet. Mail ervaringen met tweak zijn niet best. Als je 2 vragen of meer stelt krijg je alleen antwoord op de eerste vraag. Respons tijd is ook erg slecht als je geluk hebt binnen een dag maar heb ook wel eens 3 dagen op een antwoord gewacht en als die dan ook niet volledig word beantwoord is dat alles behalve fijn.
Gemiddelde score 
 
7.0
Installatie 
 
10.0
Helpdesk 
 
3.0
Internet 
 
8.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Arie Audier Maart 15, 2019

Snelle provider, langzame helpdesk.

Snel internet maar helpdesk reageert langzaam en leest de mail niet goed. Ook kun je online niks aanpassen aan je pakket. Gisteren gebeld dat ik ook tv wilde maar daar werd me verteld dat dat via de mail moet. Mail ervaringen met tweak zijn niet best. Als je 2 vragen of meer stelt krijg je alleen antwoord op de eerste vraag. Respons tijd is ook erg slecht als je geluk hebt binnen een dag maar heb ook wel eens 3 dagen op een antwoord gewacht en als die dan ook niet volledig word beantwoord is dat alles behalve fijn.

Was deze review nuttig? 
Op 8-3-2019 modem geistalleerd door monteur die het modem plaatste zonder bereik te testen en weg was. Direct bleek dat zowel het beriek als de snelheid belabberd slecht waren. Tweak is totaal onbereikbaar: via telefoon uren in wachtrij en dan nog geen contact en via email wordt ook helemaal niet gereageerd.
Tweak maakt reclame met "met tweak 5 x beter af" maar dit is een leugen
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door G Jansen Maart 14, 2019

Slechte aflevering en Onbereikbaar bedrijf

Op 8-3-2019 modem geistalleerd door monteur die het modem plaatste zonder bereik te testen en weg was. Direct bleek dat zowel het beriek als de snelheid belabberd slecht waren. Tweak is totaal onbereikbaar: via telefoon uren in wachtrij en dan nog geen contact en via email wordt ook helemaal niet gereageerd.
Tweak maakt reclame met "met tweak 5 x beter af" maar dit is een leugen

Was deze review nuttig? 
al jaren prima tevreden klant.internet is prima-de nieuwe canaldigital app een beetje minder -zijn kinderziektes gaat wel over denk..ik vind de helpdesk over het algemeen goed bereikbaar en wordt keurig geholpen.lekker snel glasvezel en stukken beter dan de providers die ik hiervoor had.
Gemiddelde score 
 
9.0
Installatie 
 
10.0
Helpdesk 
 
9.0
Internet 
 
9.0
Bellen 
 
9.0
Digitale televisie 
 
8.0
Geschreven door van horick Maart 14, 2019

prima hoor

al jaren prima tevreden klant.internet is prima-de nieuwe canaldigital app een beetje minder -zijn kinderziektes gaat wel over denk..ik vind de helpdesk over het algemeen goed bereikbaar en wordt keurig geholpen.lekker snel glasvezel en stukken beter dan de providers die ik hiervoor had.

Was deze review nuttig? 
alles zeer slecht bellen kost uren 90 cent per minuut kassa voor tweak
kastje te veel ontvangen en betaal te veel
wanneer wordt dit opgelost telefoon slecht ook opgezegt
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
Onbekend
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door j siegelaer Maart 14, 2019

alles zeer slecht bellen kost uren 90 cent per minuut kassa voor tweak
kastje te veel ontvangen en betaal te veel
wanneer wordt dit opgelost telefoon slecht ook opgezegt

Was deze review nuttig? 
Prima internet als je zelf een beetje weet wat je doet, dan ook niet aan te raden voor de mensen die ongeveer nog net op google kunnen komen.
Tv gebruiken we niet, tis immers de 21ste eeuw, en internet is prima om 6 studenten van een prima verbinding te voorzien
Gemiddelde score 
 
9.0
Installatie 
 
10.0
Helpdesk 
 
6.0
Internet 
 
10.0
Bellen 
 
10.0
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door bart Maart 14, 2019

Prima internet

Prima internet als je zelf een beetje weet wat je doet, dan ook niet aan te raden voor de mensen die ongeveer nog net op google kunnen komen.
Tv gebruiken we niet, tis immers de 21ste eeuw, en internet is prima om 6 studenten van een prima verbinding te voorzien

Was deze review nuttig? 
Op een zondag via de website een Alles-in-één abonnement besteld.
Dezelfde dag een mail ontvangen om de bestelling te bevestigen.
Na het bevestigen van de bestelling een mail ontvangen met het contract en een beschrijving van de bedenktijd van 14 dagen.
Nog nooit zo blij geweest met deze bedenktijd!

Het contract klopt namelijk niet.
Hierin dient volgens de wet in beschreven te worden wat de minimale, maximale en normaliter beschikbare download-/uploadsnelheid is.
Deze gegevens ontbreken echter in het contract.
Hierdoor teken je er dus in feite voor dat Tweak zelfs bij een verbinding van 0 Mbit aan zijn verplichtingen voldoet.
Bij storingen of een zeer slechte verbinding heb je dus geen poot om op te staan.

Hiervan direct melding gedaan bij Tweak.
De volgende dag per mail en telefoon contact m.b.t. het maken van monteursafspraken.
Aangegeven dat ik graag een juist contract ontvang waarin de ontbrekende gegevens wel zijn opgenomen.
Ze gaan hier achteraan en komen er nog op terug.

De betaling wordt direct door Tweak in gang gezet.
Een reactie m.b.t. een juist contract blijft echter uit.
Zodra Tweak het geld niet op tijd ontvangt, zijn ze er als de kippen bij.
Zit de klant met een andere vraag, dan zijn ze in geen velden of wegen te bekennen en niet te bereiken.

Een absolute afraden!
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Bert Maart 11, 2019

Fouten in contract en slechte klantenservice

Op een zondag via de website een Alles-in-één abonnement besteld.
Dezelfde dag een mail ontvangen om de bestelling te bevestigen.
Na het bevestigen van de bestelling een mail ontvangen met het contract en een beschrijving van de bedenktijd van 14 dagen.
Nog nooit zo blij geweest met deze bedenktijd!

Het contract klopt namelijk niet.
Hierin dient volgens de wet in beschreven te worden wat de minimale, maximale en normaliter beschikbare download-/uploadsnelheid is.
Deze gegevens ontbreken echter in het contract.
Hierdoor teken je er dus in feite voor dat Tweak zelfs bij een verbinding van 0 Mbit aan zijn verplichtingen voldoet.
Bij storingen of een zeer slechte verbinding heb je dus geen poot om op te staan.

Hiervan direct melding gedaan bij Tweak.
De volgende dag per mail en telefoon contact m.b.t. het maken van monteursafspraken.
Aangegeven dat ik graag een juist contract ontvang waarin de ontbrekende gegevens wel zijn opgenomen.
Ze gaan hier achteraan en komen er nog op terug.

De betaling wordt direct door Tweak in gang gezet.
Een reactie m.b.t. een juist contract blijft echter uit.
Zodra Tweak het geld niet op tijd ontvangt, zijn ze er als de kippen bij.
Zit de klant met een andere vraag, dan zijn ze in geen velden of wegen te bekennen en niet te bereiken.

Een absolute afraden!

Was deze review nuttig? 
Helaas ben ik erin getrapt. Wat een drama zeg... na 3 weken nog geen enkel teken van leven wat betreft installatie, maar wel betalen voor aansluiting. Welke fatsoenlijke provider kan niet binnen 1 maand leveren? Na mail gezonden te hebben na 2 dagen nog geen reactie gehad.

Als je service zoekt dan moet je zeker niet bij Tweak zijn! Geen aanrader voor de mensen!
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Nic Maart 11, 2019

Slechte service

Helaas ben ik erin getrapt. Wat een drama zeg... na 3 weken nog geen enkel teken van leven wat betreft installatie, maar wel betalen voor aansluiting. Welke fatsoenlijke provider kan niet binnen 1 maand leveren? Na mail gezonden te hebben na 2 dagen nog geen reactie gehad.

Als je service zoekt dan moet je zeker niet bij Tweak zijn! Geen aanrader voor de mensen!

Was deze review nuttig? 
ik vind het ronduit slecht. help desk slecht bereikbaar soms wel 3 kwartier wachten
en de tv is nog erger:
-loopt vaak vast
-blokkig beeld
-haperen
-overgangen zijn niet goed
en nu zitten we weer zonder live tv.
bellen bellen mailen mailen aar een oplossing komt er niet.

nee ik ben blij als mijn contract afloopt
Gemiddelde score 
 
3.8
Installatie 
 
8.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
8.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door r offermans Maart 08, 2019

blij als contract ofloopt

ik vind het ronduit slecht. help desk slecht bereikbaar soms wel 3 kwartier wachten
en de tv is nog erger:
-loopt vaak vast
-blokkig beeld
-haperen
-overgangen zijn niet goed
en nu zitten we weer zonder live tv.
bellen bellen mailen mailen aar een oplossing komt er niet.

nee ik ben blij als mijn contract afloopt

Was deze review nuttig? 
Klantenservice via de telefoon is enorm overbezet en helpt niets.

Ik heb geprobeerd met eigen apparatuur internet aan te sluiten. 28 februari zou mijn abonnement ingaan. Totaal geen signaal, klantenservice bellen drie kwartier in de wacht. Uiteindelijk denken zij dat het probleem bij het netwerk ligt ik krijg het advies fiber te bellen. Fiber ontkent iets te weten. Ik bel terug naar tweak een uur in de wacht, zij kunnen contact opnemen met de netwerk beheerder. Door mijn specifieke situatie werkt het internet nog niet en heb ik 6 maart in de avond heb ik gebeld om mijn abonnement over te zetten zodat zij direct een modem goed installeren. Tweak zou 7 maart contact met mij opnemen, dit gebeurt niet. Nu bel ik 08 maart weer naar de klantenservice omzetten van een abonnement gaat over de mail. Nu heb ik een mail gestuurd van een bot bericht gekregen om een review achter te laten, dus bij deze.
Gemiddelde score 
 
2.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
2.0
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Ontevreden klant Maart 08, 2019

Klantenservice is bagger

Klantenservice via de telefoon is enorm overbezet en helpt niets.

Ik heb geprobeerd met eigen apparatuur internet aan te sluiten. 28 februari zou mijn abonnement ingaan. Totaal geen signaal, klantenservice bellen drie kwartier in de wacht. Uiteindelijk denken zij dat het probleem bij het netwerk ligt ik krijg het advies fiber te bellen. Fiber ontkent iets te weten. Ik bel terug naar tweak een uur in de wacht, zij kunnen contact opnemen met de netwerk beheerder. Door mijn specifieke situatie werkt het internet nog niet en heb ik 6 maart in de avond heb ik gebeld om mijn abonnement over te zetten zodat zij direct een modem goed installeren. Tweak zou 7 maart contact met mij opnemen, dit gebeurt niet. Nu bel ik 08 maart weer naar de klantenservice omzetten van een abonnement gaat over de mail. Nu heb ik een mail gestuurd van een bot bericht gekregen om een review achter te laten, dus bij deze.

Was deze review nuttig? 
Een gemiddelde wachttijd van 20 minuten. Daarna beweren ze je terug te bellen, maar laten ze 2 weken niks horen.

Tweak doet er alles aan om onder het contract uit te komen. Ze zouden een monteur en apparatuur moeten leveren volgens hun site en hun contract, maar dat weigeren ze. Nu werkt het internet dus niet op de afgesproken datum, ze kunnen op z'n vroegst over 2 dagen pas langskomen om te kijken...
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Jelle Maart 04, 2019

Wat een klantenservice

Een gemiddelde wachttijd van 20 minuten. Daarna beweren ze je terug te bellen, maar laten ze 2 weken niks horen.

Tweak doet er alles aan om onder het contract uit te komen. Ze zouden een monteur en apparatuur moeten leveren volgens hun site en hun contract, maar dat weigeren ze. Nu werkt het internet dus niet op de afgesproken datum, ze kunnen op z'n vroegst over 2 dagen pas langskomen om te kijken...

Was deze review nuttig? 
In een eerder review heb ik mijn slechte ervaring over de service van Tweak gedeeld.

Het lijkt dat Tweak zich aan het herstellen is, na 2 maanden slechte, tot geen, communicatie.

Sinds deze week is er verandering in gekomen. Ze bellen, reageren op mails, sturen tips en hebben een monteur gestuurd om alles 100% in orde te brengen. Alles werkt weer.

Het is nog te vroeg om direct te juichen maar als ze dit vasthouden verdienen ze ook een positieve review.

Dus bij deze!
Gemiddelde score 
 
8.2
Installatie 
 
8.0
Helpdesk 
 
6.0
Internet 
 
9.0
Bellen 
 
10.0
Digitale televisie 
 
8.0
Geschreven door Hielke Maart 01, 2019

Tweak lijkt zich inmiddels lot van klanten aan te trekken!

In een eerder review heb ik mijn slechte ervaring over de service van Tweak gedeeld.

Het lijkt dat Tweak zich aan het herstellen is, na 2 maanden slechte, tot geen, communicatie.

Sinds deze week is er verandering in gekomen. Ze bellen, reageren op mails, sturen tips en hebben een monteur gestuurd om alles 100% in orde te brengen. Alles werkt weer.

Het is nog te vroeg om direct te juichen maar als ze dit vasthouden verdienen ze ook een positieve review.

Dus bij deze!

Was deze review nuttig? 
Na opzegging van mijn abonnement bij Tweak ben ik nu al vier maanden in afwachting van terugstorting borg. Na meerdere mails is mij tot drie keer toe beloofd dat het overgemaakt zou worden, maar nog steeds is dit niet gebeurd. Wat een beroerde service en minachting voor de klant....
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door T.M. Bevers Februari 28, 2019

weigeren borg terug te betalen, schandalig!

Na opzegging van mijn abonnement bij Tweak ben ik nu al vier maanden in afwachting van terugstorting borg. Na meerdere mails is mij tot drie keer toe beloofd dat het overgemaakt zou worden, maar nog steeds is dit niet gebeurd. Wat een beroerde service en minachting voor de klant....

Was deze review nuttig? 
Jaren in mijn studentenhuis gebruik gemaakt van Tweak. Toen overgestapt en alles was binnen een maand geïnstalleerd en verder nooit problemen mee gehad.

Nu ik verhuisd ben wilde ik Tweak in mijn nieuwe huis omdat ik erg tevreden was over de diensten.
Helaas is mijn ervaring met Tweak nu heel anders.
Ik wacht ondertussen al ruim anderhalve maand op de oplevering van de dienst en heb nog steeds niet gehoord wanneer het opgeleverd gaat worden. Na een maand wachten maar eens contact opgenomen met Tweak om te vragen hoe het zit. Verschillende servicedesk medewerker gesproken welke na lang wachten elke keer iets anders zeiden en de schuld bij Reggefiber neerlegde. Daarom ook maar een contact opgenomen met Reggefiber en zij vertelde een heel ander verhaal. De gegevens zijn al weken beschikbaar en inzichtelijk voor Tweak. De servicedesk medewerkers zijn keer op keer niet eerlijk geweest en komen keer op keer de afspraken niet na. Ik heb daarnaast tot nu toe nog geen enkele keer een excuses ontvangen voor de ontbrekende en gebrekkige communicatie en het voorliegen van klanten.

Ik zou met veel plezier een euro minder per maand gaan betalen als ik daarmee alle recht op de servicedesk op zou kunnen zeggen. Aan zo'n incapabele servicedesk betaal ik niet graag mee.
Gemiddelde score 
 
3.7
Installatie 
 
2.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
8.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Ton Februari 26, 2019

De internetdienst kan heel goed werken

Jaren in mijn studentenhuis gebruik gemaakt van Tweak. Toen overgestapt en alles was binnen een maand geïnstalleerd en verder nooit problemen mee gehad.

Nu ik verhuisd ben wilde ik Tweak in mijn nieuwe huis omdat ik erg tevreden was over de diensten.
Helaas is mijn ervaring met Tweak nu heel anders.
Ik wacht ondertussen al ruim anderhalve maand op de oplevering van de dienst en heb nog steeds niet gehoord wanneer het opgeleverd gaat worden. Na een maand wachten maar eens contact opgenomen met Tweak om te vragen hoe het zit. Verschillende servicedesk medewerker gesproken welke na lang wachten elke keer iets anders zeiden en de schuld bij Reggefiber neerlegde. Daarom ook maar een contact opgenomen met Reggefiber en zij vertelde een heel ander verhaal. De gegevens zijn al weken beschikbaar en inzichtelijk voor Tweak. De servicedesk medewerkers zijn keer op keer niet eerlijk geweest en komen keer op keer de afspraken niet na. Ik heb daarnaast tot nu toe nog geen enkele keer een excuses ontvangen voor de ontbrekende en gebrekkige communicatie en het voorliegen van klanten.

Ik zou met veel plezier een euro minder per maand gaan betalen als ik daarmee alle recht op de servicedesk op zou kunnen zeggen. Aan zo'n incapabele servicedesk betaal ik niet graag mee.

Was deze review nuttig? 
Maandag 18-2-2019 modem aangesloten door monteur internet werkt maar tv en telefonie niet .Gemaild en gebeld met Tweak maar telefoon word na een uur in wachtrij niet opgenomen en mail word niet beantwoord.Dus nu al spijt van overstap naar Tweak!!!!!
Gemiddelde score 
 
1.8
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
5.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Egbert Februari 19, 2019

Onbereikbaar bedrijf

Maandag 18-2-2019 modem aangesloten door monteur internet werkt maar tv en telefonie niet .Gemaild en gebeld met Tweak maar telefoon word na een uur in wachtrij niet opgenomen en mail word niet beantwoord.Dus nu al spijt van overstap naar Tweak!!!!!

Was deze review nuttig? 
Telefonische bereikbaarheid slecht, wachtrij die enorm lang is om vervolgens een bericht te horen dat je maar moet mailen. Mail wordt niet beantwoord. En wordt ook niet teruggebeld. Ik zit inmiddels al 1.5 week zonder internet en telefoonverbinding. Afspraken worden niet nagekomen. Ik ga weer terug naar Ziggo
Gemiddelde score 
 
3.0
Installatie 
 
9.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Erwin Februari 13, 2019

Slecht slecht slecht

Telefonische bereikbaarheid slecht, wachtrij die enorm lang is om vervolgens een bericht te horen dat je maar moet mailen. Mail wordt niet beantwoord. En wordt ook niet teruggebeld. Ik zit inmiddels al 1.5 week zonder internet en telefoonverbinding. Afspraken worden niet nagekomen. Ik ga weer terug naar Ziggo

Was deze review nuttig? 
Dacht leuk een vrienden korting actie.
Meerdere keren moeten bellen na het insturen.
Na 3 maanden eindelijk het verlossende woord, we hebben recht op de korting.
Nou die wordt in 2020 dan toegepast.
Het zal dus niet meer gebeuren dat ik iemand nog aanbreng.
Triest zo een actie.
Verder ben ik wel een tevreden afnemer.

Met zielige groet,
Gemiddelde score 
 
5.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
5.0
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Trouwe klant Februari 13, 2019

Vrienden korting

Dacht leuk een vrienden korting actie.
Meerdere keren moeten bellen na het insturen.
Na 3 maanden eindelijk het verlossende woord, we hebben recht op de korting.
Nou die wordt in 2020 dan toegepast.
Het zal dus niet meer gebeuren dat ik iemand nog aanbreng.
Triest zo een actie.
Verder ben ik wel een tevreden afnemer.

Met zielige groet,

Was deze review nuttig? 
IK WIL HIER VANAF! Alleen maar blokken op mijn beeld. Al 4 maanden last van. Administratie ook niet op orde.
Gemiddelde score 
 
1.6
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
3.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
2.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Karol Februari 08, 2019

Blokken in scherm

IK WIL HIER VANAF! Alleen maar blokken op mijn beeld. Al 4 maanden last van. Administratie ook niet op orde.

Was deze review nuttig? 
Ik kwam via mijn zwager bij twaeks supper snel internet en tv en bellen eigen router er tussen netgaer werkt supper. Enkel ik heb ms en een heel hoop kan ik gewoon niet meer. Neem ik het voledig aan sluit paket twaeks zou alles aan sluiten voledig paket 160 euro een malige kosten mag je toch wat voor verwachten dacht ik ze hebben mij 4x gebeld ik heb uit gelegt dat ik in een rolstoel zit niet kan lopen ze zouden alles aan sluiten ze zouden 40 meter kabel mee hebben om alles aan te kunnen leggen in huis. Komen ze binnen we mogen niet in de kruip ruimte. We mogen niet boren in muren ja hoe wil je dan kabels van punt a naar b krijgen wist hij niet dus wat is er aan gesloten niets enkel zon glasvezel kastje klaar gemaakt. Daar baal ik goed van als ik zelf had kunnen boren had ik niet voldige service voor genomen waardeloos gewoon. Maar de rest is gewoon supper
Gemiddelde score 
 
8.2
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
10.0
Internet 
 
10.0
Bellen 
 
10.0
Digitale televisie 
 
10.0
Geschreven door Denny Februari 07, 2019

Super op een klijne puntje naar

Ik kwam via mijn zwager bij twaeks supper snel internet en tv en bellen eigen router er tussen netgaer werkt supper. Enkel ik heb ms en een heel hoop kan ik gewoon niet meer. Neem ik het voledig aan sluit paket twaeks zou alles aan sluiten voledig paket 160 euro een malige kosten mag je toch wat voor verwachten dacht ik ze hebben mij 4x gebeld ik heb uit gelegt dat ik in een rolstoel zit niet kan lopen ze zouden alles aan sluiten ze zouden 40 meter kabel mee hebben om alles aan te kunnen leggen in huis. Komen ze binnen we mogen niet in de kruip ruimte. We mogen niet boren in muren ja hoe wil je dan kabels van punt a naar b krijgen wist hij niet dus wat is er aan gesloten niets enkel zon glasvezel kastje klaar gemaakt. Daar baal ik goed van als ik zelf had kunnen boren had ik niet voldige service voor genomen waardeloos gewoon. Maar de rest is gewoon supper

Was deze review nuttig? 
Je moet uren wachten voordat je telefonisch iemand aan de lijn krijgt. Als je mailt krijgt je constant antwoord van een mailrobot, dat schiet ook niet op! Dag na installatie werd meteen een heel bedrag van de rekening afgeschreven, geen idee waarvoor want een factuur heb ik niet gehad, noch een berichtje dat er een bedrag zou worden afgeschreven. Glasvezel doet het goed, maar service is slecht!
Gemiddelde score 
 
5.8
Installatie 
 
6.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
8.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
8.0
Geschreven door Warna Februari 06, 2019

Heel slecht bereikbaar

Je moet uren wachten voordat je telefonisch iemand aan de lijn krijgt. Als je mailt krijgt je constant antwoord van een mailrobot, dat schiet ook niet op! Dag na installatie werd meteen een heel bedrag van de rekening afgeschreven, geen idee waarvoor want een factuur heb ik niet gehad, noch een berichtje dat er een bedrag zou worden afgeschreven. Glasvezel doet het goed, maar service is slecht!

Was deze review nuttig? 
Ik wacht, ondanks allerlei toezeggingen, al 4,5 maanden op het terugstorten van de de borg [50 euro].
Contact via de telefoon: wij zijn overbezet , belt u op een ander moment. De mail wordt niet beantwoord.

Zou ik Tweak aanbevelen: NOOIT.

Zeer gebrekkige service, een matig TV pakket, de telefoon via VOIP matig, alleen het internet functioneerde goed.
De organisatie is zwak: pakketjes die via PostNL zijn verzonden verdwijnen. Track&Trace zegt afgeleverd. Tweak weet van niets.
Als u kiest, kies dan een ander bedrijf dan Tweak.
Ruinerwold , D.Geel
Gemiddelde score 
 
4.0
Installatie 
 
5.0
Helpdesk 
 
2.0
Internet 
 
7.0
Bellen 
 
3.0
Digitale televisie 
 
3.0
Geschreven door d.geel Februari 04, 2019

Een dikke onvoldoende

Ik wacht, ondanks allerlei toezeggingen, al 4,5 maanden op het terugstorten van de de borg [50 euro].
Contact via de telefoon: wij zijn overbezet , belt u op een ander moment. De mail wordt niet beantwoord.

Zou ik Tweak aanbevelen: NOOIT.

Zeer gebrekkige service, een matig TV pakket, de telefoon via VOIP matig, alleen het internet functioneerde goed.
De organisatie is zwak: pakketjes die via PostNL zijn verzonden verdwijnen. Track&Trace zegt afgeleverd. Tweak weet van niets.
Als u kiest, kies dan een ander bedrijf dan Tweak.
Ruinerwold , D.Geel

Was deze review nuttig? 
365 resultaten - getoond 1 - 50
1 2 3 4 5 6 7 8  
Sortering