Tweak Glasvezel ervaringen

https://www.internetervaring.nl/media/reviews/photos/thumbnail/300x300s/90/b6/d4/tweak-glasvezel-21-1435562017.png
 
5.6 (325)
0   1   0   0  
340 resultaten - getoond 1 - 50
1 2 3 4 5 6 7  
Sortering 
 
Slecht bereikbaar, telefonisch 18 minuten in de wacht en drie wachtenden voor je....
Mail verwijst ernaar om te bellen.....
Triest en geen klachten regeling.....
In welke wereld leven wij?
Geschreven door K Maart 18, 2019

Slecht bereikbaar

Slecht bereikbaar, telefonisch 18 minuten in de wacht en drie wachtenden voor je....
Mail verwijst ernaar om te bellen.....
Triest en geen klachten regeling.....
In welke wereld leven wij?

Was deze review nuttig? 
Een volledig geautomatiseerd bedrijf met geen enkel gevoel voor klantvriendelijkheid. Machtigingen worden misbruikt, betalingen al afgetrokken voor er ook maar enige werkzaamheden zijn verricht of afgesproken. Wij moeten nog worden aangesloten maar zien hier na twee weken ellende via de mail maar vanaf. BEZINT EER GIJ BEGINT
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door M. Boer Maart 18, 2019

Arrogantie ten top

Een volledig geautomatiseerd bedrijf met geen enkel gevoel voor klantvriendelijkheid. Machtigingen worden misbruikt, betalingen al afgetrokken voor er ook maar enige werkzaamheden zijn verricht of afgesproken. Wij moeten nog worden aangesloten maar zien hier na twee weken ellende via de mail maar vanaf. BEZINT EER GIJ BEGINT

Was deze review nuttig? 
Geen goed woord over voor tweak: totaal onbereikbaar. Op 10-3-2019 is modem geïnstalleerd op onmogelijke plek in huis meegezeten omdat monteur alleen maat een kabel had van 1 m!! Op mijn opmerking dat beteik zeer slecht was werd niet gereageerd en monteur vertrok simpelweg terwijl wij achterbleven met zeer slecht beteik. Toen begon ellende pas echt want tweak blijkt onbereikbaar te zijn terwijl het geld wel snel geint werdt, welke wij gedoneerd hebben met zeer vervelende brieven met dwangsommen ed tot gevolg
NOOIT tweak nemen!!
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door P willems Maart 18, 2019

Extreem slecht

Geen goed woord over voor tweak: totaal onbereikbaar. Op 10-3-2019 is modem geïnstalleerd op onmogelijke plek in huis meegezeten omdat monteur alleen maat een kabel had van 1 m!! Op mijn opmerking dat beteik zeer slecht was werd niet gereageerd en monteur vertrok simpelweg terwijl wij achterbleven met zeer slecht beteik. Toen begon ellende pas echt want tweak blijkt onbereikbaar te zijn terwijl het geld wel snel geint werdt, welke wij gedoneerd hebben met zeer vervelende brieven met dwangsommen ed tot gevolg
NOOIT tweak nemen!!

Was deze review nuttig? 
Ik zou 1 Gb/sec aan snelheid krijgen met de glasvezel aansluiting van Glasvezel De Wolden en Tweak. Dat werd via een vaste kabel 280 Mb/sec. maximaal en 140 Mb/sec. minimaal. Instabiele verbinding. Via draadloze LAN werd het tussen de 0 en 24 Mb/sec. met een glasvezel verbinding. De verbinding valt ca. 20 keer per dag weg voor een paar milliseconden. Weet niet of dat de schuld van Tweak is of van de kabelmaatschappij die deze zooi aangelegd heeft. Mijn smart tv valt meerdere keren per avond uit. Vergeet glasvezel en vergeet Tweak. Hopeloze ellende. Inmiddels 30 mails, 8 telefoontjes aan besteed. Nog niets opgelost. Nu komt een Tweak monteur. Kijken of deze persoon een toverstaf heeft.
Gemiddelde score 
 
1.6
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
3.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
2.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Twan Maart 17, 2019

Hopeloos

Ik zou 1 Gb/sec aan snelheid krijgen met de glasvezel aansluiting van Glasvezel De Wolden en Tweak. Dat werd via een vaste kabel 280 Mb/sec. maximaal en 140 Mb/sec. minimaal. Instabiele verbinding. Via draadloze LAN werd het tussen de 0 en 24 Mb/sec. met een glasvezel verbinding. De verbinding valt ca. 20 keer per dag weg voor een paar milliseconden. Weet niet of dat de schuld van Tweak is of van de kabelmaatschappij die deze zooi aangelegd heeft. Mijn smart tv valt meerdere keren per avond uit. Vergeet glasvezel en vergeet Tweak. Hopeloze ellende. Inmiddels 30 mails, 8 telefoontjes aan besteed. Nog niets opgelost. Nu komt een Tweak monteur. Kijken of deze persoon een toverstaf heeft.

Was deze review nuttig? 
Internet supersnel. Prima!
Installatie: Dacht dat wifi repeater aansluiten bij volledige installatie was inbegrepen.Niet dus. Erg lastig voor een leek.
TV: Regelmatig blokjes etc. in beeld.
Helpdesk: Wat een drama. Telefonisch onbereikbaar.
Als je email stuurt krijg je volgende reactie: Nog geen antwoord, maar wel haast? Neem dan gerust contact met ons op. We zijn te bereiken op 0900-tweakhd / 0900-8932543.
Maar de helpdesk is ook niet bereikbaar.

Geef jonge bedrijven graag een kans, maar heb weinig hoop dat het binnenkort beter wordt.
Gemiddelde score 
 
4.8
Installatie 
 
4.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
9.0
Bellen 
 
7.0
Digitale televisie 
 
3.0
Geschreven door Ton Maart 15, 2019

Slechte bereikbaarheid en slechte service

Internet supersnel. Prima!
Installatie: Dacht dat wifi repeater aansluiten bij volledige installatie was inbegrepen.Niet dus. Erg lastig voor een leek.
TV: Regelmatig blokjes etc. in beeld.
Helpdesk: Wat een drama. Telefonisch onbereikbaar.
Als je email stuurt krijg je volgende reactie: Nog geen antwoord, maar wel haast? Neem dan gerust contact met ons op. We zijn te bereiken op 0900-tweakhd / 0900-8932543.
Maar de helpdesk is ook niet bereikbaar.

Geef jonge bedrijven graag een kans, maar heb weinig hoop dat het binnenkort beter wordt.

Was deze review nuttig? 
Snel internet maar helpdesk reageert langzaam en leest de mail niet goed. Ook kun je online niks aanpassen aan je pakket. Gisteren gebeld dat ik ook tv wilde maar daar werd me verteld dat dat via de mail moet. Mail ervaringen met tweak zijn niet best. Als je 2 vragen of meer stelt krijg je alleen antwoord op de eerste vraag. Respons tijd is ook erg slecht als je geluk hebt binnen een dag maar heb ook wel eens 3 dagen op een antwoord gewacht en als die dan ook niet volledig word beantwoord is dat alles behalve fijn.
Gemiddelde score 
 
7.0
Installatie 
 
10.0
Helpdesk 
 
3.0
Internet 
 
8.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Arie Audier Maart 15, 2019

Snelle provider, langzame helpdesk.

Snel internet maar helpdesk reageert langzaam en leest de mail niet goed. Ook kun je online niks aanpassen aan je pakket. Gisteren gebeld dat ik ook tv wilde maar daar werd me verteld dat dat via de mail moet. Mail ervaringen met tweak zijn niet best. Als je 2 vragen of meer stelt krijg je alleen antwoord op de eerste vraag. Respons tijd is ook erg slecht als je geluk hebt binnen een dag maar heb ook wel eens 3 dagen op een antwoord gewacht en als die dan ook niet volledig word beantwoord is dat alles behalve fijn.

Was deze review nuttig? 
Op 8-3-2019 modem geistalleerd door monteur die het modem plaatste zonder bereik te testen en weg was. Direct bleek dat zowel het beriek als de snelheid belabberd slecht waren. Tweak is totaal onbereikbaar: via telefoon uren in wachtrij en dan nog geen contact en via email wordt ook helemaal niet gereageerd.
Tweak maakt reclame met "met tweak 5 x beter af" maar dit is een leugen
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door G Jansen Maart 14, 2019

Slechte aflevering en Onbereikbaar bedrijf

Op 8-3-2019 modem geistalleerd door monteur die het modem plaatste zonder bereik te testen en weg was. Direct bleek dat zowel het beriek als de snelheid belabberd slecht waren. Tweak is totaal onbereikbaar: via telefoon uren in wachtrij en dan nog geen contact en via email wordt ook helemaal niet gereageerd.
Tweak maakt reclame met "met tweak 5 x beter af" maar dit is een leugen

Was deze review nuttig? 
al jaren prima tevreden klant.internet is prima-de nieuwe canaldigital app een beetje minder -zijn kinderziektes gaat wel over denk..ik vind de helpdesk over het algemeen goed bereikbaar en wordt keurig geholpen.lekker snel glasvezel en stukken beter dan de providers die ik hiervoor had.
Gemiddelde score 
 
9.0
Installatie 
 
10.0
Helpdesk 
 
9.0
Internet 
 
9.0
Bellen 
 
9.0
Digitale televisie 
 
8.0
Geschreven door van horick Maart 14, 2019

prima hoor

al jaren prima tevreden klant.internet is prima-de nieuwe canaldigital app een beetje minder -zijn kinderziektes gaat wel over denk..ik vind de helpdesk over het algemeen goed bereikbaar en wordt keurig geholpen.lekker snel glasvezel en stukken beter dan de providers die ik hiervoor had.

Was deze review nuttig? 
alles zeer slecht bellen kost uren 90 cent per minuut kassa voor tweak
kastje te veel ontvangen en betaal te veel
wanneer wordt dit opgelost telefoon slecht ook opgezegt
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
Onbekend
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door j siegelaer Maart 14, 2019

alles zeer slecht bellen kost uren 90 cent per minuut kassa voor tweak
kastje te veel ontvangen en betaal te veel
wanneer wordt dit opgelost telefoon slecht ook opgezegt

Was deze review nuttig? 
Prima internet als je zelf een beetje weet wat je doet, dan ook niet aan te raden voor de mensen die ongeveer nog net op google kunnen komen.
Tv gebruiken we niet, tis immers de 21ste eeuw, en internet is prima om 6 studenten van een prima verbinding te voorzien
Gemiddelde score 
 
9.0
Installatie 
 
10.0
Helpdesk 
 
6.0
Internet 
 
10.0
Bellen 
 
10.0
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door bart Maart 14, 2019

Prima internet

Prima internet als je zelf een beetje weet wat je doet, dan ook niet aan te raden voor de mensen die ongeveer nog net op google kunnen komen.
Tv gebruiken we niet, tis immers de 21ste eeuw, en internet is prima om 6 studenten van een prima verbinding te voorzien

Was deze review nuttig? 
Op een zondag via de website een Alles-in-één abonnement besteld.
Dezelfde dag een mail ontvangen om de bestelling te bevestigen.
Na het bevestigen van de bestelling een mail ontvangen met het contract en een beschrijving van de bedenktijd van 14 dagen.
Nog nooit zo blij geweest met deze bedenktijd!

Het contract klopt namelijk niet.
Hierin dient volgens de wet in beschreven te worden wat de minimale, maximale en normaliter beschikbare download-/uploadsnelheid is.
Deze gegevens ontbreken echter in het contract.
Hierdoor teken je er dus in feite voor dat Tweak zelfs bij een verbinding van 0 Mbit aan zijn verplichtingen voldoet.
Bij storingen of een zeer slechte verbinding heb je dus geen poot om op te staan.

Hiervan direct melding gedaan bij Tweak.
De volgende dag per mail en telefoon contact m.b.t. het maken van monteursafspraken.
Aangegeven dat ik graag een juist contract ontvang waarin de ontbrekende gegevens wel zijn opgenomen.
Ze gaan hier achteraan en komen er nog op terug.

De betaling wordt direct door Tweak in gang gezet.
Een reactie m.b.t. een juist contract blijft echter uit.
Zodra Tweak het geld niet op tijd ontvangt, zijn ze er als de kippen bij.
Zit de klant met een andere vraag, dan zijn ze in geen velden of wegen te bekennen en niet te bereiken.

Een absolute afraden!
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Bert Maart 11, 2019

Fouten in contract en slechte klantenservice

Op een zondag via de website een Alles-in-één abonnement besteld.
Dezelfde dag een mail ontvangen om de bestelling te bevestigen.
Na het bevestigen van de bestelling een mail ontvangen met het contract en een beschrijving van de bedenktijd van 14 dagen.
Nog nooit zo blij geweest met deze bedenktijd!

Het contract klopt namelijk niet.
Hierin dient volgens de wet in beschreven te worden wat de minimale, maximale en normaliter beschikbare download-/uploadsnelheid is.
Deze gegevens ontbreken echter in het contract.
Hierdoor teken je er dus in feite voor dat Tweak zelfs bij een verbinding van 0 Mbit aan zijn verplichtingen voldoet.
Bij storingen of een zeer slechte verbinding heb je dus geen poot om op te staan.

Hiervan direct melding gedaan bij Tweak.
De volgende dag per mail en telefoon contact m.b.t. het maken van monteursafspraken.
Aangegeven dat ik graag een juist contract ontvang waarin de ontbrekende gegevens wel zijn opgenomen.
Ze gaan hier achteraan en komen er nog op terug.

De betaling wordt direct door Tweak in gang gezet.
Een reactie m.b.t. een juist contract blijft echter uit.
Zodra Tweak het geld niet op tijd ontvangt, zijn ze er als de kippen bij.
Zit de klant met een andere vraag, dan zijn ze in geen velden of wegen te bekennen en niet te bereiken.

Een absolute afraden!

Was deze review nuttig? 
Helaas ben ik erin getrapt. Wat een drama zeg... na 3 weken nog geen enkel teken van leven wat betreft installatie, maar wel betalen voor aansluiting. Welke fatsoenlijke provider kan niet binnen 1 maand leveren? Na mail gezonden te hebben na 2 dagen nog geen reactie gehad.

Als je service zoekt dan moet je zeker niet bij Tweak zijn! Geen aanrader voor de mensen!
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Nic Maart 11, 2019

Slechte service

Helaas ben ik erin getrapt. Wat een drama zeg... na 3 weken nog geen enkel teken van leven wat betreft installatie, maar wel betalen voor aansluiting. Welke fatsoenlijke provider kan niet binnen 1 maand leveren? Na mail gezonden te hebben na 2 dagen nog geen reactie gehad.

Als je service zoekt dan moet je zeker niet bij Tweak zijn! Geen aanrader voor de mensen!

Was deze review nuttig? 
ik vind het ronduit slecht. help desk slecht bereikbaar soms wel 3 kwartier wachten
en de tv is nog erger:
-loopt vaak vast
-blokkig beeld
-haperen
-overgangen zijn niet goed
en nu zitten we weer zonder live tv.
bellen bellen mailen mailen aar een oplossing komt er niet.

nee ik ben blij als mijn contract afloopt
Gemiddelde score 
 
3.8
Installatie 
 
8.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
8.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door r offermans Maart 08, 2019

blij als contract ofloopt

ik vind het ronduit slecht. help desk slecht bereikbaar soms wel 3 kwartier wachten
en de tv is nog erger:
-loopt vaak vast
-blokkig beeld
-haperen
-overgangen zijn niet goed
en nu zitten we weer zonder live tv.
bellen bellen mailen mailen aar een oplossing komt er niet.

nee ik ben blij als mijn contract afloopt

Was deze review nuttig? 
Klantenservice via de telefoon is enorm overbezet en helpt niets.

Ik heb geprobeerd met eigen apparatuur internet aan te sluiten. 28 februari zou mijn abonnement ingaan. Totaal geen signaal, klantenservice bellen drie kwartier in de wacht. Uiteindelijk denken zij dat het probleem bij het netwerk ligt ik krijg het advies fiber te bellen. Fiber ontkent iets te weten. Ik bel terug naar tweak een uur in de wacht, zij kunnen contact opnemen met de netwerk beheerder. Door mijn specifieke situatie werkt het internet nog niet en heb ik 6 maart in de avond heb ik gebeld om mijn abonnement over te zetten zodat zij direct een modem goed installeren. Tweak zou 7 maart contact met mij opnemen, dit gebeurt niet. Nu bel ik 08 maart weer naar de klantenservice omzetten van een abonnement gaat over de mail. Nu heb ik een mail gestuurd van een bot bericht gekregen om een review achter te laten, dus bij deze.
Gemiddelde score 
 
2.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
2.0
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Ontevreden klant Maart 08, 2019

Klantenservice is bagger

Klantenservice via de telefoon is enorm overbezet en helpt niets.

Ik heb geprobeerd met eigen apparatuur internet aan te sluiten. 28 februari zou mijn abonnement ingaan. Totaal geen signaal, klantenservice bellen drie kwartier in de wacht. Uiteindelijk denken zij dat het probleem bij het netwerk ligt ik krijg het advies fiber te bellen. Fiber ontkent iets te weten. Ik bel terug naar tweak een uur in de wacht, zij kunnen contact opnemen met de netwerk beheerder. Door mijn specifieke situatie werkt het internet nog niet en heb ik 6 maart in de avond heb ik gebeld om mijn abonnement over te zetten zodat zij direct een modem goed installeren. Tweak zou 7 maart contact met mij opnemen, dit gebeurt niet. Nu bel ik 08 maart weer naar de klantenservice omzetten van een abonnement gaat over de mail. Nu heb ik een mail gestuurd van een bot bericht gekregen om een review achter te laten, dus bij deze.

Was deze review nuttig? 
Een gemiddelde wachttijd van 20 minuten. Daarna beweren ze je terug te bellen, maar laten ze 2 weken niks horen.

Tweak doet er alles aan om onder het contract uit te komen. Ze zouden een monteur en apparatuur moeten leveren volgens hun site en hun contract, maar dat weigeren ze. Nu werkt het internet dus niet op de afgesproken datum, ze kunnen op z'n vroegst over 2 dagen pas langskomen om te kijken...
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Jelle Maart 04, 2019

Wat een klantenservice

Een gemiddelde wachttijd van 20 minuten. Daarna beweren ze je terug te bellen, maar laten ze 2 weken niks horen.

Tweak doet er alles aan om onder het contract uit te komen. Ze zouden een monteur en apparatuur moeten leveren volgens hun site en hun contract, maar dat weigeren ze. Nu werkt het internet dus niet op de afgesproken datum, ze kunnen op z'n vroegst over 2 dagen pas langskomen om te kijken...

Was deze review nuttig? 
In een eerder review heb ik mijn slechte ervaring over de service van Tweak gedeeld.

Het lijkt dat Tweak zich aan het herstellen is, na 2 maanden slechte, tot geen, communicatie.

Sinds deze week is er verandering in gekomen. Ze bellen, reageren op mails, sturen tips en hebben een monteur gestuurd om alles 100% in orde te brengen. Alles werkt weer.

Het is nog te vroeg om direct te juichen maar als ze dit vasthouden verdienen ze ook een positieve review.

Dus bij deze!
Gemiddelde score 
 
8.2
Installatie 
 
8.0
Helpdesk 
 
6.0
Internet 
 
9.0
Bellen 
 
10.0
Digitale televisie 
 
8.0
Geschreven door Hielke Maart 01, 2019

Tweak lijkt zich inmiddels lot van klanten aan te trekken!

In een eerder review heb ik mijn slechte ervaring over de service van Tweak gedeeld.

Het lijkt dat Tweak zich aan het herstellen is, na 2 maanden slechte, tot geen, communicatie.

Sinds deze week is er verandering in gekomen. Ze bellen, reageren op mails, sturen tips en hebben een monteur gestuurd om alles 100% in orde te brengen. Alles werkt weer.

Het is nog te vroeg om direct te juichen maar als ze dit vasthouden verdienen ze ook een positieve review.

Dus bij deze!

Was deze review nuttig? 
Na opzegging van mijn abonnement bij Tweak ben ik nu al vier maanden in afwachting van terugstorting borg. Na meerdere mails is mij tot drie keer toe beloofd dat het overgemaakt zou worden, maar nog steeds is dit niet gebeurd. Wat een beroerde service en minachting voor de klant....
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door T.M. Bevers Februari 28, 2019

weigeren borg terug te betalen, schandalig!

Na opzegging van mijn abonnement bij Tweak ben ik nu al vier maanden in afwachting van terugstorting borg. Na meerdere mails is mij tot drie keer toe beloofd dat het overgemaakt zou worden, maar nog steeds is dit niet gebeurd. Wat een beroerde service en minachting voor de klant....

Was deze review nuttig? 
Jaren in mijn studentenhuis gebruik gemaakt van Tweak. Toen overgestapt en alles was binnen een maand geïnstalleerd en verder nooit problemen mee gehad.

Nu ik verhuisd ben wilde ik Tweak in mijn nieuwe huis omdat ik erg tevreden was over de diensten.
Helaas is mijn ervaring met Tweak nu heel anders.
Ik wacht ondertussen al ruim anderhalve maand op de oplevering van de dienst en heb nog steeds niet gehoord wanneer het opgeleverd gaat worden. Na een maand wachten maar eens contact opgenomen met Tweak om te vragen hoe het zit. Verschillende servicedesk medewerker gesproken welke na lang wachten elke keer iets anders zeiden en de schuld bij Reggefiber neerlegde. Daarom ook maar een contact opgenomen met Reggefiber en zij vertelde een heel ander verhaal. De gegevens zijn al weken beschikbaar en inzichtelijk voor Tweak. De servicedesk medewerkers zijn keer op keer niet eerlijk geweest en komen keer op keer de afspraken niet na. Ik heb daarnaast tot nu toe nog geen enkele keer een excuses ontvangen voor de ontbrekende en gebrekkige communicatie en het voorliegen van klanten.

Ik zou met veel plezier een euro minder per maand gaan betalen als ik daarmee alle recht op de servicedesk op zou kunnen zeggen. Aan zo'n incapabele servicedesk betaal ik niet graag mee.
Gemiddelde score 
 
3.7
Installatie 
 
2.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
8.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Ton Februari 26, 2019

De internetdienst kan heel goed werken

Jaren in mijn studentenhuis gebruik gemaakt van Tweak. Toen overgestapt en alles was binnen een maand geïnstalleerd en verder nooit problemen mee gehad.

Nu ik verhuisd ben wilde ik Tweak in mijn nieuwe huis omdat ik erg tevreden was over de diensten.
Helaas is mijn ervaring met Tweak nu heel anders.
Ik wacht ondertussen al ruim anderhalve maand op de oplevering van de dienst en heb nog steeds niet gehoord wanneer het opgeleverd gaat worden. Na een maand wachten maar eens contact opgenomen met Tweak om te vragen hoe het zit. Verschillende servicedesk medewerker gesproken welke na lang wachten elke keer iets anders zeiden en de schuld bij Reggefiber neerlegde. Daarom ook maar een contact opgenomen met Reggefiber en zij vertelde een heel ander verhaal. De gegevens zijn al weken beschikbaar en inzichtelijk voor Tweak. De servicedesk medewerkers zijn keer op keer niet eerlijk geweest en komen keer op keer de afspraken niet na. Ik heb daarnaast tot nu toe nog geen enkele keer een excuses ontvangen voor de ontbrekende en gebrekkige communicatie en het voorliegen van klanten.

Ik zou met veel plezier een euro minder per maand gaan betalen als ik daarmee alle recht op de servicedesk op zou kunnen zeggen. Aan zo'n incapabele servicedesk betaal ik niet graag mee.

Was deze review nuttig? 
Maandag 18-2-2019 modem aangesloten door monteur internet werkt maar tv en telefonie niet .Gemaild en gebeld met Tweak maar telefoon word na een uur in wachtrij niet opgenomen en mail word niet beantwoord.Dus nu al spijt van overstap naar Tweak!!!!!
Gemiddelde score 
 
1.8
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
5.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Egbert Februari 19, 2019

Onbereikbaar bedrijf

Maandag 18-2-2019 modem aangesloten door monteur internet werkt maar tv en telefonie niet .Gemaild en gebeld met Tweak maar telefoon word na een uur in wachtrij niet opgenomen en mail word niet beantwoord.Dus nu al spijt van overstap naar Tweak!!!!!

Was deze review nuttig? 
Telefonische bereikbaarheid slecht, wachtrij die enorm lang is om vervolgens een bericht te horen dat je maar moet mailen. Mail wordt niet beantwoord. En wordt ook niet teruggebeld. Ik zit inmiddels al 1.5 week zonder internet en telefoonverbinding. Afspraken worden niet nagekomen. Ik ga weer terug naar Ziggo
Gemiddelde score 
 
3.0
Installatie 
 
9.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Erwin Februari 13, 2019

Slecht slecht slecht

Telefonische bereikbaarheid slecht, wachtrij die enorm lang is om vervolgens een bericht te horen dat je maar moet mailen. Mail wordt niet beantwoord. En wordt ook niet teruggebeld. Ik zit inmiddels al 1.5 week zonder internet en telefoonverbinding. Afspraken worden niet nagekomen. Ik ga weer terug naar Ziggo

Was deze review nuttig? 
Dacht leuk een vrienden korting actie.
Meerdere keren moeten bellen na het insturen.
Na 3 maanden eindelijk het verlossende woord, we hebben recht op de korting.
Nou die wordt in 2020 dan toegepast.
Het zal dus niet meer gebeuren dat ik iemand nog aanbreng.
Triest zo een actie.
Verder ben ik wel een tevreden afnemer.

Met zielige groet,
Gemiddelde score 
 
5.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
5.0
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Trouwe klant Februari 13, 2019

Vrienden korting

Dacht leuk een vrienden korting actie.
Meerdere keren moeten bellen na het insturen.
Na 3 maanden eindelijk het verlossende woord, we hebben recht op de korting.
Nou die wordt in 2020 dan toegepast.
Het zal dus niet meer gebeuren dat ik iemand nog aanbreng.
Triest zo een actie.
Verder ben ik wel een tevreden afnemer.

Met zielige groet,

Was deze review nuttig? 
IK WIL HIER VANAF! Alleen maar blokken op mijn beeld. Al 4 maanden last van. Administratie ook niet op orde.
Gemiddelde score 
 
1.6
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
3.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
2.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Karol Februari 08, 2019

Blokken in scherm

IK WIL HIER VANAF! Alleen maar blokken op mijn beeld. Al 4 maanden last van. Administratie ook niet op orde.

Was deze review nuttig? 
Ik kwam via mijn zwager bij twaeks supper snel internet en tv en bellen eigen router er tussen netgaer werkt supper. Enkel ik heb ms en een heel hoop kan ik gewoon niet meer. Neem ik het voledig aan sluit paket twaeks zou alles aan sluiten voledig paket 160 euro een malige kosten mag je toch wat voor verwachten dacht ik ze hebben mij 4x gebeld ik heb uit gelegt dat ik in een rolstoel zit niet kan lopen ze zouden alles aan sluiten ze zouden 40 meter kabel mee hebben om alles aan te kunnen leggen in huis. Komen ze binnen we mogen niet in de kruip ruimte. We mogen niet boren in muren ja hoe wil je dan kabels van punt a naar b krijgen wist hij niet dus wat is er aan gesloten niets enkel zon glasvezel kastje klaar gemaakt. Daar baal ik goed van als ik zelf had kunnen boren had ik niet voldige service voor genomen waardeloos gewoon. Maar de rest is gewoon supper
Gemiddelde score 
 
8.2
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
10.0
Internet 
 
10.0
Bellen 
 
10.0
Digitale televisie 
 
10.0
Geschreven door Denny Februari 07, 2019

Super op een klijne puntje naar

Ik kwam via mijn zwager bij twaeks supper snel internet en tv en bellen eigen router er tussen netgaer werkt supper. Enkel ik heb ms en een heel hoop kan ik gewoon niet meer. Neem ik het voledig aan sluit paket twaeks zou alles aan sluiten voledig paket 160 euro een malige kosten mag je toch wat voor verwachten dacht ik ze hebben mij 4x gebeld ik heb uit gelegt dat ik in een rolstoel zit niet kan lopen ze zouden alles aan sluiten ze zouden 40 meter kabel mee hebben om alles aan te kunnen leggen in huis. Komen ze binnen we mogen niet in de kruip ruimte. We mogen niet boren in muren ja hoe wil je dan kabels van punt a naar b krijgen wist hij niet dus wat is er aan gesloten niets enkel zon glasvezel kastje klaar gemaakt. Daar baal ik goed van als ik zelf had kunnen boren had ik niet voldige service voor genomen waardeloos gewoon. Maar de rest is gewoon supper

Was deze review nuttig? 
Je moet uren wachten voordat je telefonisch iemand aan de lijn krijgt. Als je mailt krijgt je constant antwoord van een mailrobot, dat schiet ook niet op! Dag na installatie werd meteen een heel bedrag van de rekening afgeschreven, geen idee waarvoor want een factuur heb ik niet gehad, noch een berichtje dat er een bedrag zou worden afgeschreven. Glasvezel doet het goed, maar service is slecht!
Gemiddelde score 
 
5.8
Installatie 
 
6.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
8.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
8.0
Geschreven door Warna Februari 06, 2019

Heel slecht bereikbaar

Je moet uren wachten voordat je telefonisch iemand aan de lijn krijgt. Als je mailt krijgt je constant antwoord van een mailrobot, dat schiet ook niet op! Dag na installatie werd meteen een heel bedrag van de rekening afgeschreven, geen idee waarvoor want een factuur heb ik niet gehad, noch een berichtje dat er een bedrag zou worden afgeschreven. Glasvezel doet het goed, maar service is slecht!

Was deze review nuttig? 
Ik wacht, ondanks allerlei toezeggingen, al 4,5 maanden op het terugstorten van de de borg [50 euro].
Contact via de telefoon: wij zijn overbezet , belt u op een ander moment. De mail wordt niet beantwoord.

Zou ik Tweak aanbevelen: NOOIT.

Zeer gebrekkige service, een matig TV pakket, de telefoon via VOIP matig, alleen het internet functioneerde goed.
De organisatie is zwak: pakketjes die via PostNL zijn verzonden verdwijnen. Track&Trace zegt afgeleverd. Tweak weet van niets.
Als u kiest, kies dan een ander bedrijf dan Tweak.
Ruinerwold , D.Geel
Gemiddelde score 
 
4.0
Installatie 
 
5.0
Helpdesk 
 
2.0
Internet 
 
7.0
Bellen 
 
3.0
Digitale televisie 
 
3.0
Geschreven door d.geel Februari 04, 2019

Een dikke onvoldoende

Ik wacht, ondanks allerlei toezeggingen, al 4,5 maanden op het terugstorten van de de borg [50 euro].
Contact via de telefoon: wij zijn overbezet , belt u op een ander moment. De mail wordt niet beantwoord.

Zou ik Tweak aanbevelen: NOOIT.

Zeer gebrekkige service, een matig TV pakket, de telefoon via VOIP matig, alleen het internet functioneerde goed.
De organisatie is zwak: pakketjes die via PostNL zijn verzonden verdwijnen. Track&Trace zegt afgeleverd. Tweak weet van niets.
Als u kiest, kies dan een ander bedrijf dan Tweak.
Ruinerwold , D.Geel

Was deze review nuttig? 
Heb een aantal jaren bij Tweak gezeten. Internet deed het meestal wel en de snelheid was goed. Beveiliging is iets dat op een laag pitje staat. versleuteling staat wel op de site maar werkt gewoon niet. De ondersteunde firmware is 4 jaar oud. v14 ipv v28 op de site van de fabrikant.
Bellen was echter een nachtmerry. Ik had veel problemen en de meeste konden niet opgelost worden. Ben na een half jaar bellen en emailen maar gestopt. Niet gebeld kunnen worden en ook niet kunnen bellen. Er was wel een kiestoon maar aan de andere kant ging hij niet over. Als ik werd gebeld ging hij bij mij niet over en de andere kant kreeg in gesprek. Een modem reset hielp wel maar 2 keer per week dit probleem is veel te veel. Weg vallende verbindingen. Slecht te verstaan soms. Dit is naar 3/4 jaar wel opgelost. Verder problemen die nooit zijn opgelost. Als ik iemand bel en ze nemen op hoor ik dit niet omdat ik nog een toet hoor. Als ik een antwoord apparaat aan de andere kant heb en opleg gaat de telefoon meteen over en is het antwoord apparaat aan de lijn dit ik net probeerde op te leggen. Helpdesk is vaak moeilijk te bereiken. Als je voor het zelfde probleem belt beginnen ze met de standaard vragen. Email wordt vaak niet goed gelezen en de antwoorden slaan soms nergens op.
In het beging waren ze voordelig maar dat is nu ook niet meer. Ik ben naar een andere provider.
Gemiddelde score 
 
4.8
Installatie 
 
7.0
Helpdesk 
 
3.0
Internet 
 
7.0
Bellen 
 
2.0
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Emiel Februari 01, 2019

Heb een aantal jaren bij Tweak gezeten. Internet deed het meestal wel en de snelheid was goed. Beveiliging is iets dat op een laag pitje staat. versleuteling staat wel op de site maar werkt gewoon niet. De ondersteunde firmware is 4 jaar oud. v14 ipv v28 op de site van de fabrikant.
Bellen was echter een nachtmerry. Ik had veel problemen en de meeste konden niet opgelost worden. Ben na een half jaar bellen en emailen maar gestopt. Niet gebeld kunnen worden en ook niet kunnen bellen. Er was wel een kiestoon maar aan de andere kant ging hij niet over. Als ik werd gebeld ging hij bij mij niet over en de andere kant kreeg in gesprek. Een modem reset hielp wel maar 2 keer per week dit probleem is veel te veel. Weg vallende verbindingen. Slecht te verstaan soms. Dit is naar 3/4 jaar wel opgelost. Verder problemen die nooit zijn opgelost. Als ik iemand bel en ze nemen op hoor ik dit niet omdat ik nog een toet hoor. Als ik een antwoord apparaat aan de andere kant heb en opleg gaat de telefoon meteen over en is het antwoord apparaat aan de lijn dit ik net probeerde op te leggen. Helpdesk is vaak moeilijk te bereiken. Als je voor het zelfde probleem belt beginnen ze met de standaard vragen. Email wordt vaak niet goed gelezen en de antwoorden slaan soms nergens op.
In het beging waren ze voordelig maar dat is nu ook niet meer. Ik ben naar een andere provider.

Was deze review nuttig? 
Overgestapt naar tweak afgelopen zomer vakantie de migratie datum stond voor de 7e Augustes echter is dit zo ineens een week eerder.. Zit je dan zonder internet/tv/bellen nu zat ik in het buitenland maar heb wel servers thuis draaien die in eens niet meer bereikbaar waren. Tweak proberen te bellen zijn die wappies niet te bereiken vanuit het buitenland. Via het thuisfront gebeld en ze gaven aan dat we konden mailen dat dit de zelfde reactie zou zijn als per telefoon. Dit gedaan probleem uitgelegd en geeft men aan ja dat dit niet eerder als de 7e kan ( officiële datum ) gebeld met cabrium het zelfde bedrijf alleen een ander naampje. Zij wouden binnen 1 dag komen om dit op te lossen opzich vrij netjes na dat ik internet van deze firma had , heb ik nadrukkelijk gevraagd over eigen router spul er tussen en men geeft aan dat dit kan en klantenservice je tot een zekere hoogte hier mee kan helpen. Na denk wel 10 verschillende routers te proberen van 100 euro tot 450 euro per router krijg ik wel internet maar geen televisie. Meerdere malen met tweak gebeld echter krijg ik geen fatsoenlijk antwoord wat een amateurs daar. Ik vraag om de STATIC route gegevens zodat ik de route voor de vlan van tv kan maken echter krijg ik een paar DNS servers nou sorry maar daar kan ik geen reet mee. Ik heb screen shots gemaakt met de informatie die ik nodig had en hier krijg ik gewoon geen antwoord op. Tweak aangegeven niet tevreden te zijn en meneer zegt doodleuk ja dat u hiet niet werkend krijgt en niet de juiste kennis heeft kunnen wij niet veel aan doen. Nou sorry maar een static route en dns heeft geen verband met elkaar sorry dus wie snapt er hier iets niet ? Maar goed na paar keer te bellen heb ik met eem mevrouw van tweak gesproken en die gaf aan dat ik kon ontbinden omdat ze binnen 3 maand een prijs verhoging hadden aangekondigd. Nadat ik alles in gang had gezet bij t-mobile krijg ik de definitieve bevestiging dat mij internet jawel! per 2019 stopt dus nu zit ik aan 2 abbonementen vast. Ik heb hier deels mail van en de rest telefonisch contact over gehad. Ik had voor een jaar betaald dus dit gelde niet voor mij MEVROUW komt zelf met die oplossing ?????? Na hoop gezeik en gebel geeft tweak aan dat ik het geld kwijt ben en dat hun daar niks aan kunnen veranderen. Ik heb al mijn geld terug gestoneerd en hun automatische incasso geblokkeerd. Vervolgens 2 maand geen bericht gehad krijg ik in eens 2 facturen voor het niet terug sturen van de apperatuur. €189,- 2 x het spijt me zeer ik heb recht op Augustes op de router dus waar hebben jullie het lef vandaan om dat in rekening te brengen ? ik heb de apperatuur nu terug gestuurd krijg weer geen bericht van ontvangen of wat.

Dit is echt zo'n waardeloze firma nooit mee in zee gaan ze naaien je voor het leven !!!! zijn er mensen die een kort geding of iets tegen deze partij willen aanspannen ? ik hoor het graag
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door robert Januari 22, 2019

Overgestapt naar tweak afgelopen zomer vakantie de migratie datum stond voor de 7e Augustes echter is dit zo ineens een week eerder.. Zit je dan zonder internet/tv/bellen nu zat ik in het buitenland maar heb wel servers thuis draaien die in eens niet meer bereikbaar waren. Tweak proberen te bellen zijn die wappies niet te bereiken vanuit het buitenland. Via het thuisfront gebeld en ze gaven aan dat we konden mailen dat dit de zelfde reactie zou zijn als per telefoon. Dit gedaan probleem uitgelegd en geeft men aan ja dat dit niet eerder als de 7e kan ( officiële datum ) gebeld met cabrium het zelfde bedrijf alleen een ander naampje. Zij wouden binnen 1 dag komen om dit op te lossen opzich vrij netjes na dat ik internet van deze firma had , heb ik nadrukkelijk gevraagd over eigen router spul er tussen en men geeft aan dat dit kan en klantenservice je tot een zekere hoogte hier mee kan helpen. Na denk wel 10 verschillende routers te proberen van 100 euro tot 450 euro per router krijg ik wel internet maar geen televisie. Meerdere malen met tweak gebeld echter krijg ik geen fatsoenlijk antwoord wat een amateurs daar. Ik vraag om de STATIC route gegevens zodat ik de route voor de vlan van tv kan maken echter krijg ik een paar DNS servers nou sorry maar daar kan ik geen reet mee. Ik heb screen shots gemaakt met de informatie die ik nodig had en hier krijg ik gewoon geen antwoord op. Tweak aangegeven niet tevreden te zijn en meneer zegt doodleuk ja dat u hiet niet werkend krijgt en niet de juiste kennis heeft kunnen wij niet veel aan doen. Nou sorry maar een static route en dns heeft geen verband met elkaar sorry dus wie snapt er hier iets niet ? Maar goed na paar keer te bellen heb ik met eem mevrouw van tweak gesproken en die gaf aan dat ik kon ontbinden omdat ze binnen 3 maand een prijs verhoging hadden aangekondigd. Nadat ik alles in gang had gezet bij t-mobile krijg ik de definitieve bevestiging dat mij internet jawel! per 2019 stopt dus nu zit ik aan 2 abbonementen vast. Ik heb hier deels mail van en de rest telefonisch contact over gehad. Ik had voor een jaar betaald dus dit gelde niet voor mij MEVROUW komt zelf met die oplossing ?????? Na hoop gezeik en gebel geeft tweak aan dat ik het geld kwijt ben en dat hun daar niks aan kunnen veranderen. Ik heb al mijn geld terug gestoneerd en hun automatische incasso geblokkeerd. Vervolgens 2 maand geen bericht gehad krijg ik in eens 2 facturen voor het niet terug sturen van de apperatuur. €189,- 2 x het spijt me zeer ik heb recht op Augustes op de router dus waar hebben jullie het lef vandaan om dat in rekening te brengen ? ik heb de apperatuur nu terug gestuurd krijg weer geen bericht van ontvangen of wat.

Dit is echt zo'n waardeloze firma nooit mee in zee gaan ze naaien je voor het leven !!!! zijn er mensen die een kort geding of iets tegen deze partij willen aanspannen ? ik hoor het graag

Was deze review nuttig? 
Tweak inmiddels ruim een jaar via glasvezel en naar volle tevredenheid. In het verleden ook al bij Tweak gezeten maar door tijdelijk verhuizen noodgedwongen op moeten zeggen totdat mijn nieuwe huis gereed was. Ik maak geen gebruik van bellen of TV dus daarover geen mening. Internet is geweldig. Fritzbox is er tussenuit en doet dienst als Wifi accesspoint, heb er een eigen router tussen zitten. Erg prettig dat dat gewoon kan, ook een vast IP is zo geregeld. Zeker met het verdwijnen van XS4all is dit de enige provider waar zoiets nog gewoon kan. Ik heb enkel contact gehad met de helpdesk per mail en dat ging vlotjes, was m.n. voor mijn ipv6 prefix en vast IP en dat is naar volle tevredenheid afgehandeld. Ook de installatie was een eitje, er kwam een monteur die alles gereed gemaakt heeft en liet zien dat de snelheid werd gehaald. Nu nog hopen dat hun eigen netwerk mijn kant op komt en dan ben ik van het laatste stuk KPN verlost :). Ga zo door Tweak!
Gemiddelde score 
 
8.0
Installatie 
 
8.0
Helpdesk 
 
8.0
Internet 
 
8.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Dennis Januari 22, 2019

Tweak inmiddels ruim een jaar via glasvezel en naar volle tevredenheid. In het verleden ook al bij Tweak gezeten maar door tijdelijk verhuizen noodgedwongen op moeten zeggen totdat mijn nieuwe huis gereed was. Ik maak geen gebruik van bellen of TV dus daarover geen mening. Internet is geweldig. Fritzbox is er tussenuit en doet dienst als Wifi accesspoint, heb er een eigen router tussen zitten. Erg prettig dat dat gewoon kan, ook een vast IP is zo geregeld. Zeker met het verdwijnen van XS4all is dit de enige provider waar zoiets nog gewoon kan. Ik heb enkel contact gehad met de helpdesk per mail en dat ging vlotjes, was m.n. voor mijn ipv6 prefix en vast IP en dat is naar volle tevredenheid afgehandeld. Ook de installatie was een eitje, er kwam een monteur die alles gereed gemaakt heeft en liet zien dat de snelheid werd gehaald. Nu nog hopen dat hun eigen netwerk mijn kant op komt en dan ben ik van het laatste stuk KPN verlost :). Ga zo door Tweak!

Was deze review nuttig? 
In December 2018 aangemeld, Begin januari 2019 monteur geweest. Nu 22 januari nog steeds geen internet. Minimaal 5 keer gebeld, echt gemiddeld meer dan 10 minuten aan de lijn gewacht. Gisteren nogmaals gebeld 20 minuten lang cassettebandje aangehoord dat ik de 2e in de rij was. Nota bene 0900 nummer ook nog. Na 20 minuten opgegeven. Meerdere keren gemaild, zonder resultaat. Ga zo toch nog een keer mailen. Heb al genoeg belkosten gemaakt. Heb zelfs contact gehad met Glasvezel bedrijf, deze hebben bevestigd dat er nog geen signaal is verstuurd naar mij. Heb monteur van glasvezel bedrijf zelfs zover gekregen om voor mij te bellen. Deze kwam ook niet verder en ergerde zich net als mij mateloos.
Ga een poging wagen om aanvraag te beëindigen. Hoop niet dat ik een jaar vast zit aan dit waardeloos bedrijf.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Soner Januari 22, 2019

Waardeloos!

In December 2018 aangemeld, Begin januari 2019 monteur geweest. Nu 22 januari nog steeds geen internet. Minimaal 5 keer gebeld, echt gemiddeld meer dan 10 minuten aan de lijn gewacht. Gisteren nogmaals gebeld 20 minuten lang cassettebandje aangehoord dat ik de 2e in de rij was. Nota bene 0900 nummer ook nog. Na 20 minuten opgegeven. Meerdere keren gemaild, zonder resultaat. Ga zo toch nog een keer mailen. Heb al genoeg belkosten gemaakt. Heb zelfs contact gehad met Glasvezel bedrijf, deze hebben bevestigd dat er nog geen signaal is verstuurd naar mij. Heb monteur van glasvezel bedrijf zelfs zover gekregen om voor mij te bellen. Deze kwam ook niet verder en ergerde zich net als mij mateloos.
Ga een poging wagen om aanvraag te beëindigen. Hoop niet dat ik een jaar vast zit aan dit waardeloos bedrijf.

Was deze review nuttig? 
Nog niet geinstalleerd, maar eigenlijk al geen vertrouwen meer in,
Dagen niet te bereiken, niet via telefoon en niet via email.
Kan niet bevestigen via de computer, maar kon het per brief doen, na een week nog niets ontvangen.
Help! Ik zie het al mislopen als we aangesloten zijn en ze niet te bereiken zijn als er iets mis is.
Bij KPN nooit problemen, maar die doet helaas niet mee met het glasvezelproject..
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door A.Jonkers Januari 17, 2019

geen vertrouwen

Nog niet geinstalleerd, maar eigenlijk al geen vertrouwen meer in,
Dagen niet te bereiken, niet via telefoon en niet via email.
Kan niet bevestigen via de computer, maar kon het per brief doen, na een week nog niets ontvangen.
Help! Ik zie het al mislopen als we aangesloten zijn en ze niet te bereiken zijn als er iets mis is.
Bij KPN nooit problemen, maar die doet helaas niet mee met het glasvezelproject..

Was deze review nuttig? 
Wij hebben alleen internet. Aansluiting met kabel 965 Mbps. WiFi is gemiddeld rond de 135 Mbps. Dat is iets sneller dan kpn met 2 Mbps in t buitengebied ?. Dus uitermate tevreden over Tweak! Groet Bart
Gemiddelde score 
 
10.0
Installatie 
 
10.0
Helpdesk 
 
Onbekend
Internet 
 
10.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Bart Januari 17, 2019

Prima internet

Wij hebben alleen internet. Aansluiting met kabel 965 Mbps. WiFi is gemiddeld rond de 135 Mbps. Dat is iets sneller dan kpn met 2 Mbps in t buitengebied ?. Dus uitermate tevreden over Tweak! Groet Bart

Was deze review nuttig? 
Al ruim een jaar problemen met tv beeld. Staat steeds stil. Blokvorming. Nu is het ineens de schuld van Canal Digitaal. Moet je die maar bellen zegt Tweak.
De blokvorming bestond vanaf het begin met Sparql.
Ik zou toch zweren dat we een abonnement bij Tweak hebben en dat zij het probleem moeten oplossen. Maar helaas.
N.b. Alles is aangelegd door monteur van Tweak met hun apparatuur.
Gemiddelde score 
 
5.8
Installatie 
 
8.0
Helpdesk 
 
3.0
Internet 
 
8.0
Bellen 
 
8.0
Digitale televisie 
 
2.0
Geschreven door Fam Januari 16, 2019

Blokjesbeeld nu opeens de schuld van Canal Digitaal

Al ruim een jaar problemen met tv beeld. Staat steeds stil. Blokvorming. Nu is het ineens de schuld van Canal Digitaal. Moet je die maar bellen zegt Tweak.
De blokvorming bestond vanaf het begin met Sparql.
Ik zou toch zweren dat we een abonnement bij Tweak hebben en dat zij het probleem moeten oplossen. Maar helaas.
N.b. Alles is aangelegd door monteur van Tweak met hun apparatuur.

Was deze review nuttig? 
Nu een maand aangesloten op telefoon, Tv en Internet.
Super service zowel met de aansluiting als ook van de helpdesk.
Alleen het lang in de wacht staan bij de helpdesk ( gemiddeld 15 minuten ) is te lang.
Verder ben ik heel tevreden.
Gemiddelde score 
 
9.4
Installatie 
 
10.0
Helpdesk 
 
7.0
Internet 
 
10.0
Bellen 
 
10.0
Digitale televisie 
 
10.0
Geschreven door Jan Januari 08, 2019

Nieuwe klant

Nu een maand aangesloten op telefoon, Tv en Internet.
Super service zowel met de aansluiting als ook van de helpdesk.
Alleen het lang in de wacht staan bij de helpdesk ( gemiddeld 15 minuten ) is te lang.
Verder ben ik heel tevreden.

Was deze review nuttig? 
Werkte hun helpdesk maar zoals hun internet werkt. Wacht al maanden op een terugbetaling en heb de vreemdste reacties van ze voorbij zien komen waaronder zelfs schriftelijk dat ze over zichzelf schrijven dat ze zich niet aan hun eigen voorwaarden houden. Bijzondere club. Jammer.
Gemiddelde score 
 
6.7
Installatie 
 
9.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
10.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Nick Januari 07, 2019

Tweak betaald niet terug

Werkte hun helpdesk maar zoals hun internet werkt. Wacht al maanden op een terugbetaling en heb de vreemdste reacties van ze voorbij zien komen waaronder zelfs schriftelijk dat ze over zichzelf schrijven dat ze zich niet aan hun eigen voorwaarden houden. Bijzondere club. Jammer.

Was deze review nuttig? 
Al maanden slecht beeld en al maanden bezig met contact met klantenservice, Mensen zonder verstand van zaken die je niet willen helpen. monteurs idem. Al 3 over de vloer gehad. Beloven alles maar er gebeurt niets. Zelf veel kosten maken om contact te krijgen. Alleen internet werkt . Wat een bedrijf zeg.
Spijt van maar helaas kan nog niet weg. Er is geen beter bedrijf wat klanten op een slechtere manier kan zeggen. loop maar naar de klo,, met je gezeur. we doen lekker niets voor je
Gemiddelde score 
 
3.6
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
9.0
Bellen 
 
6.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Ronnie Januari 02, 2019

Al maanden slecht beeld en al maanden bezig met contact met klantenservice, Mensen zonder verstand van zaken die je niet willen helpen. monteurs idem. Al 3 over de vloer gehad. Beloven alles maar er gebeurt niets. Zelf veel kosten maken om contact te krijgen. Alleen internet werkt . Wat een bedrijf zeg.
Spijt van maar helaas kan nog niet weg. Er is geen beter bedrijf wat klanten op een slechtere manier kan zeggen. loop maar naar de klo,, met je gezeur. we doen lekker niets voor je

Was deze review nuttig? 
Na 21.00 geen helpdesk en in het weekend ook geen helpdesk of monteur beschikbaar.
Gemiddelde score 
 
5.2
Installatie 
 
5.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
8.0
Bellen 
 
8.0
Digitale televisie 
 
4.0
Geschreven door Erik December 27, 2018

Storingen

Na 21.00 geen helpdesk en in het weekend ook geen helpdesk of monteur beschikbaar.

Was deze review nuttig? 
Nooit meer Tweak! Helpdesk is een drama. Bellen met helpdesk kost je een hoop geld. Bij het aansluiten van een abonnement moet je 50 euro borg betalen Ze beloven dat je dat bedrag weer terug gaat krijgen als je abonnement niet zou verlengen. Dat is allemaal onzin! Ze storten dat bedrag niet automatisch, maar hopen dat je dat vergeten bent en zijn 50 euro rijker ?. Stelletjes dieven bij elkaar! Ik wacht nu half jaar op mijn geld. Telkens wordt beloofd dat volgende maand overgemaakt worden, maar helaas gebeurt dat weer niet ?.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Appi December 22, 2018

Waardeloze provider

Nooit meer Tweak! Helpdesk is een drama. Bellen met helpdesk kost je een hoop geld. Bij het aansluiten van een abonnement moet je 50 euro borg betalen Ze beloven dat je dat bedrag weer terug gaat krijgen als je abonnement niet zou verlengen. Dat is allemaal onzin! Ze storten dat bedrag niet automatisch, maar hopen dat je dat vergeten bent en zijn 50 euro rijker ?. Stelletjes dieven bij elkaar! Ik wacht nu half jaar op mijn geld. Telkens wordt beloofd dat volgende maand overgemaakt worden, maar helaas gebeurt dat weer niet ?.

Was deze review nuttig? 
Na het einde van de periode modem retour gestuurd, volgens afspraak - en ik heb hier specifiek voor gebeld met Tweak - of het een beetje later mag ivm een verhuizing omdat ik heel even de adapter kwijt was, was geen probleem als het iets later kwam voor mijn borg o.i.d. nu kwam het inderdaad iets later en dan storten ze je borg niet retour omdat het volgens algemene voorwaarden te laat is. Ronduit asociaal en verkeerde informatie gegeven, natuurlijk kunnen ze dit niet meer terugvinden in hun systeem, als je afspraken met ze maakt, doe het per e-mail, of beter nog, doet het gewoon niet, je bent gewaarschuwd en een gewaarschuwd mens telt voor twee zeggen ze.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Jordy Polfliet December 21, 2018

Oplichters, klantonvriendelijk en houden zich niet aan hun woord

Na het einde van de periode modem retour gestuurd, volgens afspraak - en ik heb hier specifiek voor gebeld met Tweak - of het een beetje later mag ivm een verhuizing omdat ik heel even de adapter kwijt was, was geen probleem als het iets later kwam voor mijn borg o.i.d. nu kwam het inderdaad iets later en dan storten ze je borg niet retour omdat het volgens algemene voorwaarden te laat is. Ronduit asociaal en verkeerde informatie gegeven, natuurlijk kunnen ze dit niet meer terugvinden in hun systeem, als je afspraken met ze maakt, doe het per e-mail, of beter nog, doet het gewoon niet, je bent gewaarschuwd en een gewaarschuwd mens telt voor twee zeggen ze.

Was deze review nuttig? 
Sinds een half haar overgestapt naar Tweak,
Maar veel spijt.
Tv is zeer slecht, internet houdt ook niet over , en de telefoon heeft het een maand niet gedaan.
Gemiddelde score 
 
3.6
Installatie 
 
5.0
Helpdesk 
 
5.0
Internet 
 
3.0
Bellen 
 
3.0
Digitale televisie 
 
2.0
Geschreven door Theo December 20, 2018

Slecht

Sinds een half haar overgestapt naar Tweak,
Maar veel spijt.
Tv is zeer slecht, internet houdt ook niet over , en de telefoon heeft het een maand niet gedaan.

Was deze review nuttig? 
De installatie had best wat voeten in de aarde maar dat lag zeker niet aan tweak.
Uiteindelijk was alles naar vole tevredenheid opgelost.
Contact met de helpdesk prima, ik snap de klachten die ik overal lees niet.
Je krijgt de hulp die je redelijkerwijs kan verwachten.
De internet aansluiting werkt prima en met de beloofde snelheden.

Ik maak geen gebruik van teledoon of televisie dus daarover geen mening.

Gemiddelde score 
 
8.7
Installatie 
 
8.0
Helpdesk 
 
8.0
Internet 
 
10.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Thom December 19, 2018

Best tevreden

De installatie had best wat voeten in de aarde maar dat lag zeker niet aan tweak.
Uiteindelijk was alles naar vole tevredenheid opgelost.
Contact met de helpdesk prima, ik snap de klachten die ik overal lees niet.
Je krijgt de hulp die je redelijkerwijs kan verwachten.
De internet aansluiting werkt prima en met de beloofde snelheden.

Ik maak geen gebruik van teledoon of televisie dus daarover geen mening.

Was deze review nuttig? 
Een medewerker had ons beter moeten adviseren waar de glasvezelkabel in huis had moeten komen. De medewerker die de modem aangesloten heeft is hooguit 20 min.bezig geweest. Draadje van het kastje in de modem.... en klaar is kees. Op mijn vraag of alles nu moest werken en of dat allemaal via wifi zou gaan kreeg ik een bevestigend antwoord. Het kastje waar de glasvezel in huis moest komen had op de plaats moeten komen waar toen ook alle kabels binnen kwamen. Dus de modem moest verplaatst worden naar dat gedeelte van het huis. Eerst tijden aan de telefoon gehangen of er wat geregelt kon worden... maar je snapt het al .... zo'n drukte... moest maar een mailtje sturen. Antwoord op de mail nooit gehad. Weer bellen.... een man met een ontzettend ochtendhumeur wist niets, snapte niets en deed niets. Als antwoord op mijn ....." volgens mij interesseert het je totaal niet wat je daar zit te doen en zit je daar alleen voor je centen" kreeg ik te horen dat dat inderdaad zo was. Dat is dan de hulpdienst van Tweak. Zo ga je toch niet klanten om.
Gemiddelde score 
 
2.3
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
5.0
Bellen 
 
2.0
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door T. Krikke December 16, 2018

Super slechte voorlichting en nog slechtere helpdesk.

Een medewerker had ons beter moeten adviseren waar de glasvezelkabel in huis had moeten komen. De medewerker die de modem aangesloten heeft is hooguit 20 min.bezig geweest. Draadje van het kastje in de modem.... en klaar is kees. Op mijn vraag of alles nu moest werken en of dat allemaal via wifi zou gaan kreeg ik een bevestigend antwoord. Het kastje waar de glasvezel in huis moest komen had op de plaats moeten komen waar toen ook alle kabels binnen kwamen. Dus de modem moest verplaatst worden naar dat gedeelte van het huis. Eerst tijden aan de telefoon gehangen of er wat geregelt kon worden... maar je snapt het al .... zo'n drukte... moest maar een mailtje sturen. Antwoord op de mail nooit gehad. Weer bellen.... een man met een ontzettend ochtendhumeur wist niets, snapte niets en deed niets. Als antwoord op mijn ....." volgens mij interesseert het je totaal niet wat je daar zit te doen en zit je daar alleen voor je centen" kreeg ik te horen dat dat inderdaad zo was. Dat is dan de hulpdienst van Tweak. Zo ga je toch niet klanten om.

Was deze review nuttig? 
De installateur was een aardige kerel. Maar daarna ging het mis!
Heb vier maanden gewacht met mijn reactie om Tweak de kans te geven de problemen op te lossen maar zero!!
Digitale tv valt weg, slecht beeld, wifi (wat hiervoor bij KPN prima functioneerde instabiel, vast telefoon valt spontaan tijdens bellen uit etc. etc.
Tweak kan nergens wat aan doen.....
Late of geen reactie servicedesk, een dame aan de telefoon die je verwijst met je serieuze problemen naar een nutteloos forum. Ben weer terug naar KPN, alles doet het weer. Enkel Tweak is zo onsportief om niet de verantwoordelijkheid te nemen en blijft facturen sturen, daar zijn ze wel goed in!!!
Gemiddelde score 
 
2.4
Installatie 
 
8.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door reinier December 16, 2018

nooit meer

De installateur was een aardige kerel. Maar daarna ging het mis!
Heb vier maanden gewacht met mijn reactie om Tweak de kans te geven de problemen op te lossen maar zero!!
Digitale tv valt weg, slecht beeld, wifi (wat hiervoor bij KPN prima functioneerde instabiel, vast telefoon valt spontaan tijdens bellen uit etc. etc.
Tweak kan nergens wat aan doen.....
Late of geen reactie servicedesk, een dame aan de telefoon die je verwijst met je serieuze problemen naar een nutteloos forum. Ben weer terug naar KPN, alles doet het weer. Enkel Tweak is zo onsportief om niet de verantwoordelijkheid te nemen en blijft facturen sturen, daar zijn ze wel goed in!!!

Was deze review nuttig? 
nooit geen klachten gehad,ivm verhuizing moeten opzeggen(Jammer).
Gemiddelde score 
 
7.5
Installatie 
 
7.0
Helpdesk 
 
7.0
Internet 
 
9.0
Bellen 
 
7.0
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door huisman December 11, 2018

nooit geen klachten

nooit geen klachten gehad,ivm verhuizing moeten opzeggen(Jammer).

Was deze review nuttig? 
Onwijs slechte klantenservice.
Zelden bereikbaar, geen reactie op mails!

Ook internet niet snel!
Gemiddelde score 
 
4.0
Installatie 
 
6.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
6.0
Bellen 
 
3.0
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Rianne December 10, 2018

Slecht contact

Onwijs slechte klantenservice.
Zelden bereikbaar, geen reactie op mails!

Ook internet niet snel!

Was deze review nuttig? 
We krijgen zelden de internet snelheid waar we voor betalen. De klantenservice is abhorent.

Het internet zelf is prima. Zelden storing. Goede router. Maar de rest moeten ze echt mee bezig want van klandizie heeft dit bedrijf nog nooit gehoord. Dan kan het product nog zo goed zijn, maar als het visite kaartje niet goed is, dan komen er ook geen klanten.
Gemiddelde score 
 
4.3
Installatie 
 
6.0
Helpdesk 
 
2.0
Internet 
 
5.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Ontevreden Klant December 07, 2018

Fix je sh*t

We krijgen zelden de internet snelheid waar we voor betalen. De klantenservice is abhorent.

Het internet zelf is prima. Zelden storing. Goede router. Maar de rest moeten ze echt mee bezig want van klandizie heeft dit bedrijf nog nooit gehoord. Dan kan het product nog zo goed zijn, maar als het visite kaartje niet goed is, dan komen er ook geen klanten.

Was deze review nuttig? 
hallo, Ik ben vanaf het begin tot nu toe ontevreden over internetverbinding en dit is de enige diens in mijn contract. Ik ben ontevreden over de contact met info@tweak.nl, al 3X gemaild met mijn klacht zonder reactie. dit is heel vervelend. willen jullie kijken naar mijn aansluiting ? ik denk er is iets mis mee.
Mensen horen me van hun kant wel maar van mijn kant niet goed als ik bel met Whatsapp of viber.

graag met spoed iets doen.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door S Adham December 05, 2018

ontevreden

hallo, Ik ben vanaf het begin tot nu toe ontevreden over internetverbinding en dit is de enige diens in mijn contract. Ik ben ontevreden over de contact met info@tweak.nl, al 3X gemaild met mijn klacht zonder reactie. dit is heel vervelend. willen jullie kijken naar mijn aansluiting ? ik denk er is iets mis mee.
Mensen horen me van hun kant wel maar van mijn kant niet goed als ik bel met Whatsapp of viber.

graag met spoed iets doen.

Was deze review nuttig? 
Ik sluit mij aan bij alle andere negatieve reacties. Wij hadden 25mb internet van Ziggo, de allerlangzaamste, maar voor ons gebruik op zich prima, omdat er glasvezel aangelegd is nu maar eens voerstappen naar TWEAK 1000MB- internet, wauw! Na de prima installatie van de glasvezelkabel en de modem bleek dat het via wifi eigenlijk 400-600 mb internet is. Maar prima, nog steeds vele malen sneller. Tot je het gaat gebruiken..huh? doet ie het wel? Geen enkele verschil met het langzame 25mb internet van Ziggo, echt helemaal niks! Sterker nog, het is slechter, want regelmatig is het heeeeeeeel langzaam en duurt het tijden voor een site geladen is of het internet ligt er helemaal uit. Wat een tegenvaller.

Maar goed, dan bel je d klantenservice, deze is om 09.15 's ochtends als zo druk volgens het bandje dat geadviseerd wordt om een mail te sturen. Raar, zouden ze zoveel klachten krijgen? En dan stuur je een mail en wat staat daar in? "Nog geen antwoord, maar wel haast? Neem dan gerust contact met ons op. We zijn te bereiken op 0900-tweakhd". Dat is dus echt van het kastje naar de muur sturen.

En op een eerdere email werd pas na een week en 2 herinneringen van mijn kant gereageerd. De afhandeling van d klantenservice heeft dus duidelijk niet de snelheid van het door hun aangeboden glasvezel.

Ik zou me als TWEAK toch wel zorgen maken met zoveel slechte reacties, of zou het ze alleen gaan om zoveel mogelijk aansluitingen en geld te genereren? Dat hoop ik toch niet, want ze beroepen zich er op dat ze anders zijn dan de grote internetbedrijven, nou tot nu toe merk ik weinig verschil.

Ik hoop dat TWEAK het op gaat lossen anders is een overstap snel gemaakt.

TWEAK - het snelste internet van Nederland en....de slechtste klantenservice van Nederland?
Gemiddelde score 
 
5.3
Installatie 
 
10.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
5.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Bart December 05, 2018

TWEAK, veel woorden, weinig actie

Ik sluit mij aan bij alle andere negatieve reacties. Wij hadden 25mb internet van Ziggo, de allerlangzaamste, maar voor ons gebruik op zich prima, omdat er glasvezel aangelegd is nu maar eens voerstappen naar TWEAK 1000MB- internet, wauw! Na de prima installatie van de glasvezelkabel en de modem bleek dat het via wifi eigenlijk 400-600 mb internet is. Maar prima, nog steeds vele malen sneller. Tot je het gaat gebruiken..huh? doet ie het wel? Geen enkele verschil met het langzame 25mb internet van Ziggo, echt helemaal niks! Sterker nog, het is slechter, want regelmatig is het heeeeeeeel langzaam en duurt het tijden voor een site geladen is of het internet ligt er helemaal uit. Wat een tegenvaller.

Maar goed, dan bel je d klantenservice, deze is om 09.15 's ochtends als zo druk volgens het bandje dat geadviseerd wordt om een mail te sturen. Raar, zouden ze zoveel klachten krijgen? En dan stuur je een mail en wat staat daar in? "Nog geen antwoord, maar wel haast? Neem dan gerust contact met ons op. We zijn te bereiken op 0900-tweakhd". Dat is dus echt van het kastje naar de muur sturen.

En op een eerdere email werd pas na een week en 2 herinneringen van mijn kant gereageerd. De afhandeling van d klantenservice heeft dus duidelijk niet de snelheid van het door hun aangeboden glasvezel.

Ik zou me als TWEAK toch wel zorgen maken met zoveel slechte reacties, of zou het ze alleen gaan om zoveel mogelijk aansluitingen en geld te genereren? Dat hoop ik toch niet, want ze beroepen zich er op dat ze anders zijn dan de grote internetbedrijven, nou tot nu toe merk ik weinig verschil.

Ik hoop dat TWEAK het op gaat lossen anders is een overstap snel gemaakt.

TWEAK - het snelste internet van Nederland en....de slechtste klantenservice van Nederland?

Was deze review nuttig? 
Tv traag zappen en nog steeds freeze beelden of het beeld staat volledig stil en moet de zender opnieuw geselecteerd worden, ondanks het feit dat Canal digitaal het heeft overgenomen van Tweak is de beeldkwaliteit nog steeds niet optimaal.
Gemiddelde score 
 
4.3
Installatie 
 
7.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
8.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Tr December 04, 2018

Tv

Tv traag zappen en nog steeds freeze beelden of het beeld staat volledig stil en moet de zender opnieuw geselecteerd worden, ondanks het feit dat Canal digitaal het heeft overgenomen van Tweak is de beeldkwaliteit nog steeds niet optimaal.

Was deze review nuttig? 
Internet van Tweak is op zich wel ok, alhoewel het erg fluctueert, maar met 1000 mbit heb ik in ieder geval meestal genoeg. De TV dienst is echter bagger, wat een slecht product is dat. Had hoop dat het beter zou gaan met canal digitaal, maar die hebben het gehele platform overgenomen, dus is het nog steeds slecht. Haperingen in het beeld, opnames die of heel langzaam starten, of bij vooruitspoelen blijven hangen. was gisteren een opname aan het bekijken, om de paar minuten bleef het beeld een 2 tal seconden hangen. heel irritant als je een actiefilm kijkt.

Onafhankelijk van de reuzen, maar heb toch liever TV van die reuzen en dan maar iets minder theoretische bandbreedte. Bellen gebruik ik niet, dus vandaar maar de 7.

Gemiddelde score 
 
5.6
Installatie 
 
7.0
Helpdesk 
 
6.0
Internet 
 
6.0
Bellen 
 
7.0
Digitale televisie 
 
2.0
Geschreven door Roy November 28, 2018

Internet OK, maar TV dienst slecht

Internet van Tweak is op zich wel ok, alhoewel het erg fluctueert, maar met 1000 mbit heb ik in ieder geval meestal genoeg. De TV dienst is echter bagger, wat een slecht product is dat. Had hoop dat het beter zou gaan met canal digitaal, maar die hebben het gehele platform overgenomen, dus is het nog steeds slecht. Haperingen in het beeld, opnames die of heel langzaam starten, of bij vooruitspoelen blijven hangen. was gisteren een opname aan het bekijken, om de paar minuten bleef het beeld een 2 tal seconden hangen. heel irritant als je een actiefilm kijkt.

Onafhankelijk van de reuzen, maar heb toch liever TV van die reuzen en dan maar iets minder theoretische bandbreedte. Bellen gebruik ik niet, dus vandaar maar de 7.

Was deze review nuttig? 
Zeer lange wachttijd bij de helpdesk vandaag 3 keer aan de lijn gehad en ruim 20 minuten per keer in de wacht gestaan en vervolgens 10 minuten aan de lijn maar tot op heden ze zijn niet in staat het probleem op te lossen met de digitale televisie wordt van het kastje naar de muur gestuurd met het verzoek morgen voor de 4 maal terug te bellen omdat de mensen die 's avonds op de servicedesk zitten niet geautoriseerd zijn om dit probleem op te lossen. Als je een mail stuurt wordt er niet op gereageerd maar krijg je en automatisch antwoord van de mail robot. Basis installatie is echt basis de modem wordt gewoon in de meterkast neer gelegd,.even ophangen is er niet bij.
Gemiddelde score 
 
4.2
Installatie 
 
3.0
Helpdesk 
 
2.0
Internet 
 
8.0
Bellen 
 
7.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Bakker November 26, 2018

Zeer slechte service en lange wachttijden helpdesk

Zeer lange wachttijd bij de helpdesk vandaag 3 keer aan de lijn gehad en ruim 20 minuten per keer in de wacht gestaan en vervolgens 10 minuten aan de lijn maar tot op heden ze zijn niet in staat het probleem op te lossen met de digitale televisie wordt van het kastje naar de muur gestuurd met het verzoek morgen voor de 4 maal terug te bellen omdat de mensen die 's avonds op de servicedesk zitten niet geautoriseerd zijn om dit probleem op te lossen. Als je een mail stuurt wordt er niet op gereageerd maar krijg je en automatisch antwoord van de mail robot. Basis installatie is echt basis de modem wordt gewoon in de meterkast neer gelegd,.even ophangen is er niet bij.

Was deze review nuttig? 
340 resultaten - getoond 1 - 50
1 2 3 4 5 6 7  
Sortering