Tweak Glasvezel ervaringen

https://www.internetervaring.nl/media/reviews/photos/thumbnail/300x300s/90/b6/d4/tweak-glasvezel-21-1435562017.png
 
5.8 (282)
0   1   0   0  
296 resultaten - getoond 1 - 50
1 2 3 4 5 6  
Sortering 
 
We krijgen zelden de internet snelheid waar we voor betalen. De klantenservice is abhorent.

Het internet zelf is prima. Zelden storing. Goede router. Maar de rest moeten ze echt mee bezig want van klandizie heeft dit bedrijf nog nooit gehoord. Dan kan het product nog zo goed zijn, maar als het visite kaartje niet goed is, dan komen er ook geen klanten.
Gemiddelde score 
 
4.3
Installatie 
 
6.0
Helpdesk 
 
2.0
Internet 
 
5.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Ontevreden Klant December 07, 2018

Fix je sh*t

We krijgen zelden de internet snelheid waar we voor betalen. De klantenservice is abhorent.

Het internet zelf is prima. Zelden storing. Goede router. Maar de rest moeten ze echt mee bezig want van klandizie heeft dit bedrijf nog nooit gehoord. Dan kan het product nog zo goed zijn, maar als het visite kaartje niet goed is, dan komen er ook geen klanten.

Was deze review nuttig? 
hallo, Ik ben vanaf het begin tot nu toe ontevreden over internetverbinding en dit is de enige diens in mijn contract. Ik ben ontevreden over de contact met info@tweak.nl, al 3X gemaild met mijn klacht zonder reactie. dit is heel vervelend. willen jullie kijken naar mijn aansluiting ? ik denk er is iets mis mee.
Mensen horen me van hun kant wel maar van mijn kant niet goed als ik bel met Whatsapp of viber.

graag met spoed iets doen.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door S Adham December 05, 2018

ontevreden

hallo, Ik ben vanaf het begin tot nu toe ontevreden over internetverbinding en dit is de enige diens in mijn contract. Ik ben ontevreden over de contact met info@tweak.nl, al 3X gemaild met mijn klacht zonder reactie. dit is heel vervelend. willen jullie kijken naar mijn aansluiting ? ik denk er is iets mis mee.
Mensen horen me van hun kant wel maar van mijn kant niet goed als ik bel met Whatsapp of viber.

graag met spoed iets doen.

Was deze review nuttig? 
Ik sluit mij aan bij alle andere negatieve reacties. Wij hadden 25mb internet van Ziggo, de allerlangzaamste, maar voor ons gebruik op zich prima, omdat er glasvezel aangelegd is nu maar eens voerstappen naar TWEAK 1000MB- internet, wauw! Na de prima installatie van de glasvezelkabel en de modem bleek dat het via wifi eigenlijk 400-600 mb internet is. Maar prima, nog steeds vele malen sneller. Tot je het gaat gebruiken..huh? doet ie het wel? Geen enkele verschil met het langzame 25mb internet van Ziggo, echt helemaal niks! Sterker nog, het is slechter, want regelmatig is het heeeeeeeel langzaam en duurt het tijden voor een site geladen is of het internet ligt er helemaal uit. Wat een tegenvaller.

Maar goed, dan bel je d klantenservice, deze is om 09.15 's ochtends als zo druk volgens het bandje dat geadviseerd wordt om een mail te sturen. Raar, zouden ze zoveel klachten krijgen? En dan stuur je een mail en wat staat daar in? "Nog geen antwoord, maar wel haast? Neem dan gerust contact met ons op. We zijn te bereiken op 0900-tweakhd". Dat is dus echt van het kastje naar de muur sturen.

En op een eerdere email werd pas na een week en 2 herinneringen van mijn kant gereageerd. De afhandeling van d klantenservice heeft dus duidelijk niet de snelheid van het door hun aangeboden glasvezel.

Ik zou me als TWEAK toch wel zorgen maken met zoveel slechte reacties, of zou het ze alleen gaan om zoveel mogelijk aansluitingen en geld te genereren? Dat hoop ik toch niet, want ze beroepen zich er op dat ze anders zijn dan de grote internetbedrijven, nou tot nu toe merk ik weinig verschil.

Ik hoop dat TWEAK het op gaat lossen anders is een overstap snel gemaakt.

TWEAK - het snelste internet van Nederland en....de slechtste klantenservice van Nederland?
Gemiddelde score 
 
5.3
Installatie 
 
10.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
5.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Bart December 05, 2018

TWEAK, veel woorden, weinig actie

Ik sluit mij aan bij alle andere negatieve reacties. Wij hadden 25mb internet van Ziggo, de allerlangzaamste, maar voor ons gebruik op zich prima, omdat er glasvezel aangelegd is nu maar eens voerstappen naar TWEAK 1000MB- internet, wauw! Na de prima installatie van de glasvezelkabel en de modem bleek dat het via wifi eigenlijk 400-600 mb internet is. Maar prima, nog steeds vele malen sneller. Tot je het gaat gebruiken..huh? doet ie het wel? Geen enkele verschil met het langzame 25mb internet van Ziggo, echt helemaal niks! Sterker nog, het is slechter, want regelmatig is het heeeeeeeel langzaam en duurt het tijden voor een site geladen is of het internet ligt er helemaal uit. Wat een tegenvaller.

Maar goed, dan bel je d klantenservice, deze is om 09.15 's ochtends als zo druk volgens het bandje dat geadviseerd wordt om een mail te sturen. Raar, zouden ze zoveel klachten krijgen? En dan stuur je een mail en wat staat daar in? "Nog geen antwoord, maar wel haast? Neem dan gerust contact met ons op. We zijn te bereiken op 0900-tweakhd". Dat is dus echt van het kastje naar de muur sturen.

En op een eerdere email werd pas na een week en 2 herinneringen van mijn kant gereageerd. De afhandeling van d klantenservice heeft dus duidelijk niet de snelheid van het door hun aangeboden glasvezel.

Ik zou me als TWEAK toch wel zorgen maken met zoveel slechte reacties, of zou het ze alleen gaan om zoveel mogelijk aansluitingen en geld te genereren? Dat hoop ik toch niet, want ze beroepen zich er op dat ze anders zijn dan de grote internetbedrijven, nou tot nu toe merk ik weinig verschil.

Ik hoop dat TWEAK het op gaat lossen anders is een overstap snel gemaakt.

TWEAK - het snelste internet van Nederland en....de slechtste klantenservice van Nederland?

Was deze review nuttig? 
Tv traag zappen en nog steeds freeze beelden of het beeld staat volledig stil en moet de zender opnieuw geselecteerd worden, ondanks het feit dat Canal digitaal het heeft overgenomen van Tweak is de beeldkwaliteit nog steeds niet optimaal.
Gemiddelde score 
 
4.3
Installatie 
 
7.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
8.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Tr December 04, 2018

Tv

Tv traag zappen en nog steeds freeze beelden of het beeld staat volledig stil en moet de zender opnieuw geselecteerd worden, ondanks het feit dat Canal digitaal het heeft overgenomen van Tweak is de beeldkwaliteit nog steeds niet optimaal.

Was deze review nuttig? 
Internet van Tweak is op zich wel ok, alhoewel het erg fluctueert, maar met 1000 mbit heb ik in ieder geval meestal genoeg. De TV dienst is echter bagger, wat een slecht product is dat. Had hoop dat het beter zou gaan met canal digitaal, maar die hebben het gehele platform overgenomen, dus is het nog steeds slecht. Haperingen in het beeld, opnames die of heel langzaam starten, of bij vooruitspoelen blijven hangen. was gisteren een opname aan het bekijken, om de paar minuten bleef het beeld een 2 tal seconden hangen. heel irritant als je een actiefilm kijkt.

Onafhankelijk van de reuzen, maar heb toch liever TV van die reuzen en dan maar iets minder theoretische bandbreedte. Bellen gebruik ik niet, dus vandaar maar de 7.

Gemiddelde score 
 
5.6
Installatie 
 
7.0
Helpdesk 
 
6.0
Internet 
 
6.0
Bellen 
 
7.0
Digitale televisie 
 
2.0
Geschreven door Roy November 28, 2018

Internet OK, maar TV dienst slecht

Internet van Tweak is op zich wel ok, alhoewel het erg fluctueert, maar met 1000 mbit heb ik in ieder geval meestal genoeg. De TV dienst is echter bagger, wat een slecht product is dat. Had hoop dat het beter zou gaan met canal digitaal, maar die hebben het gehele platform overgenomen, dus is het nog steeds slecht. Haperingen in het beeld, opnames die of heel langzaam starten, of bij vooruitspoelen blijven hangen. was gisteren een opname aan het bekijken, om de paar minuten bleef het beeld een 2 tal seconden hangen. heel irritant als je een actiefilm kijkt.

Onafhankelijk van de reuzen, maar heb toch liever TV van die reuzen en dan maar iets minder theoretische bandbreedte. Bellen gebruik ik niet, dus vandaar maar de 7.

Was deze review nuttig? 
Zeer lange wachttijd bij de helpdesk vandaag 3 keer aan de lijn gehad en ruim 20 minuten per keer in de wacht gestaan en vervolgens 10 minuten aan de lijn maar tot op heden ze zijn niet in staat het probleem op te lossen met de digitale televisie wordt van het kastje naar de muur gestuurd met het verzoek morgen voor de 4 maal terug te bellen omdat de mensen die 's avonds op de servicedesk zitten niet geautoriseerd zijn om dit probleem op te lossen. Als je een mail stuurt wordt er niet op gereageerd maar krijg je en automatisch antwoord van de mail robot. Basis installatie is echt basis de modem wordt gewoon in de meterkast neer gelegd,.even ophangen is er niet bij.
Gemiddelde score 
 
4.2
Installatie 
 
3.0
Helpdesk 
 
2.0
Internet 
 
8.0
Bellen 
 
7.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Bakker November 26, 2018

Zeer slechte service en lange wachttijden helpdesk

Zeer lange wachttijd bij de helpdesk vandaag 3 keer aan de lijn gehad en ruim 20 minuten per keer in de wacht gestaan en vervolgens 10 minuten aan de lijn maar tot op heden ze zijn niet in staat het probleem op te lossen met de digitale televisie wordt van het kastje naar de muur gestuurd met het verzoek morgen voor de 4 maal terug te bellen omdat de mensen die 's avonds op de servicedesk zitten niet geautoriseerd zijn om dit probleem op te lossen. Als je een mail stuurt wordt er niet op gereageerd maar krijg je en automatisch antwoord van de mail robot. Basis installatie is echt basis de modem wordt gewoon in de meterkast neer gelegd,.even ophangen is er niet bij.

Was deze review nuttig? 
Hallo Tweak,

Wordt wakker, het produkt is goed als het werkt. Dat is helaas niet altijd het geval, regelmatig gaat mijn mobiel over op 4G internet omdat ik geen verbinding heb met het internet. Ja mijn router sterke geeft wel volle sterkte aan maar hij zelf heeft geen verbinding het web.
Ja dan bel je de hulplijn natuurlijk, maar na een bandje afgeluisterd te hebben wordt het advies mailen en daarna de lijn verbroken top. Het was het proberen waard maar ook dan krijg je een ander robotje mail als antwoord, na dagen stilte schrijf ik dit. Misschien worden ze wakker.

Frank Veldman
Gemiddelde score 
 
3.3
Installatie 
 
6.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
3.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Veldman November 24, 2018

Service?/geen service.

Hallo Tweak,

Wordt wakker, het produkt is goed als het werkt. Dat is helaas niet altijd het geval, regelmatig gaat mijn mobiel over op 4G internet omdat ik geen verbinding heb met het internet. Ja mijn router sterke geeft wel volle sterkte aan maar hij zelf heeft geen verbinding het web.
Ja dan bel je de hulplijn natuurlijk, maar na een bandje afgeluisterd te hebben wordt het advies mailen en daarna de lijn verbroken top. Het was het proberen waard maar ook dan krijg je een ander robotje mail als antwoord, na dagen stilte schrijf ik dit. Misschien worden ze wakker.

Frank Veldman

Was deze review nuttig? 
ga nooit met hun in zee Klantenservice weet namelijk echt NIKS en bieden 0 support aan en laten je vallen. Heb PER DIRECT opgezegd want je betaald voor diensten die NIET werken en ze geen idee hebben wat te doen en 0,0 support aanbieden
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Hans Veldman November 22, 2018

WAT EEN SLECHT BEDRIJF

ga nooit met hun in zee Klantenservice weet namelijk echt NIKS en bieden 0 support aan en laten je vallen. Heb PER DIRECT opgezegd want je betaald voor diensten die NIET werken en ze geen idee hebben wat te doen en 0,0 support aanbieden

Was deze review nuttig? 
Tweak is over gegaan van Spaql naar Canal Digitaal. De overgang ging bij mij niet vlekkeloos. Ik kreeg en foutmelding dat ik een smartcard moest hebben. Ik heb echter een Amino box. Een belletje naar de klantenservice (met Dave) en het probleem was opgelost. Duurt wel even voordat je contact hebt met de klantenservice (20 min wachten) maar dan word je wel goed geholpen.
Gemiddelde score 
 
8.2
Installatie 
 
8.0
Helpdesk 
 
9.0
Internet 
 
9.0
Bellen 
 
8.0
Digitale televisie 
 
7.0
Geschreven door Dirk Kuiken November 22, 2018

Goed geholpen door klantenservice

Tweak is over gegaan van Spaql naar Canal Digitaal. De overgang ging bij mij niet vlekkeloos. Ik kreeg en foutmelding dat ik een smartcard moest hebben. Ik heb echter een Amino box. Een belletje naar de klantenservice (met Dave) en het probleem was opgelost. Duurt wel even voordat je contact hebt met de klantenservice (20 min wachten) maar dan word je wel goed geholpen.

Was deze review nuttig? 
Slechte ervaring!

Ik heb een erg slechte ervaring met Tweak. Ik nam een glasvezel abonnement af, naar tevredenheid. Toen ik verhuisde ben ik overgegaan naar een andere aanbieder. De apparatuur moest retour, hier kreeg ik ca. 14 dagen na beëindiging van het abonnement een bericht van. Geen probleem, de apparatuur was geheel intact en dus een dag later op de bus gedaan. Toen ik naar mijn € 50,-- borg vroeg, werd mij verteld dat ik daar geen recht meer op heb omdat de apparatuur binnen de 14 dagen retour moest. Natuurlijk heb ik contact gezocht met de helpdesk of dit nou op deze manier moest. Ik was immers tevreden, heb altijd op tijd betaald voor alles en dit zou ik erg frustrerend vinden. Na een lange wachttijd (gebruikelijk!) voor de telefonische helpdesk bleek dit toch echt mijn eigen schuld te zijn. Ergens in een productvoorwaarde in een sub artikel heeft gestaan wat de procedure was. Een paar dagen te laat kost je € 50,-- en van flexibiliteit hierin is geen sprake.

Het is niet persé die € 50,--, dat kan ik wel missen. Maar de manier waarop zo'n bedrijf geld afhandig maakt zit mij erg dwars. Heel vervelend!!
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Kingma November 19, 2018

Ook problemen borg

Slechte ervaring!

Ik heb een erg slechte ervaring met Tweak. Ik nam een glasvezel abonnement af, naar tevredenheid. Toen ik verhuisde ben ik overgegaan naar een andere aanbieder. De apparatuur moest retour, hier kreeg ik ca. 14 dagen na beëindiging van het abonnement een bericht van. Geen probleem, de apparatuur was geheel intact en dus een dag later op de bus gedaan. Toen ik naar mijn € 50,-- borg vroeg, werd mij verteld dat ik daar geen recht meer op heb omdat de apparatuur binnen de 14 dagen retour moest. Natuurlijk heb ik contact gezocht met de helpdesk of dit nou op deze manier moest. Ik was immers tevreden, heb altijd op tijd betaald voor alles en dit zou ik erg frustrerend vinden. Na een lange wachttijd (gebruikelijk!) voor de telefonische helpdesk bleek dit toch echt mijn eigen schuld te zijn. Ergens in een productvoorwaarde in een sub artikel heeft gestaan wat de procedure was. Een paar dagen te laat kost je € 50,-- en van flexibiliteit hierin is geen sprake.

Het is niet persé die € 50,--, dat kan ik wel missen. Maar de manier waarop zo'n bedrijf geld afhandig maakt zit mij erg dwars. Heel vervelend!!

Was deze review nuttig? 
Ik heb nu al een week geen telefoon aan sluiting van Tweak.
De helpdesk is niet bereikbaar
In de wachtlijst als ik bel loopt het aantal wachtende voor mij OP i.p.v. Af ????

Mailtje wordt ook niet beantwoord.

Wel een mailtje hoe ik ze beoordeel???? Kan niet anders dan slecht zijn natuurlijk.
Gemiddelde score 
 
3.3
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
2.0
Internet 
 
7.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door MRG van den Berg November 17, 2018

Telefoon van Tweak storing

Ik heb nu al een week geen telefoon aan sluiting van Tweak.
De helpdesk is niet bereikbaar
In de wachtlijst als ik bel loopt het aantal wachtende voor mij OP i.p.v. Af ????

Mailtje wordt ook niet beantwoord.

Wel een mailtje hoe ik ze beoordeel???? Kan niet anders dan slecht zijn natuurlijk.

Was deze review nuttig? 
Ik heb bij deze partij een traject doorlopen voor een internet aanvraag van 43 dagen (Reggefiber had 15 dagen nodig om de eigen administratie op orde te krijgen, er lag al een glasvezelkabel maar men bleef vermelden dat de onderburen het blokkeren), zonder resultaat. Medewerkers van Tweak nemen de telefoon op en je wordt in het klanten bestand opgenomen, maar dat is wel het enige wat men doet. Verder schuift men de schuld bij Reggefiber in de schoenen, maar uiteindelijk kom ik erachter dat ze zelf de aanvraag bij Reggefiber pas op dag 42 ingediend hebben. Op dag 43 was ik enigzins geirriteerd door het feit dat zij zelf mijn contract nu kwijt waren. De eerste had ik geweigerd omdat hun eigen systeem de "." uit je e-mail adres haalt, hierdoor heb ik destijds een dag later direct in de ochtend gebeld en men stuurde mij een link toe waar ik opnieuw digitaal kon ondertekenen. Op dag 42 zegt men dat ik nooit getekend heb, om vervolgens later erachter te komen dat zij dit wel in bezit hebben.
Na deze problematische start werd me verteld dat de levering nu minimaal naar 50 dagen gaat, dit heb ik hen ook laten weten en men begon mijzelf direct de schuld in de schoenen te schuiven dat hun eigen administratie niet op orde is? Dit heb ik niet geaccepteerd, de reactie van de medewerker hierin was dat hij het een goed idee vond om continu door mij heen te praten en uiteindelijk maar de verbinding te verbreken. In de avond kreeg ik een factuur toegestuurd...

In het gehele traject heb ik zelf steeds Reggefiber en Tweak moeten aansturen dat er niets werd ondernomen, hierop wordt verteld dat men het uitzoekt en beloofd je terug te bellen. Dit doet men NIET!

Al met al is het hele traject zeer onprofessioneel en met leugens verlopen, hierop heb ik besloten geen zaken meer met deze provider te willen doen, als het voortraject al zo slecht gaat, heb ik zeker geen vertrouwen in de toekomst.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Danny November 14, 2018

Onprofessioneel bedrijf, administratie niet op orde, verkondigd leugens.

Ik heb bij deze partij een traject doorlopen voor een internet aanvraag van 43 dagen (Reggefiber had 15 dagen nodig om de eigen administratie op orde te krijgen, er lag al een glasvezelkabel maar men bleef vermelden dat de onderburen het blokkeren), zonder resultaat. Medewerkers van Tweak nemen de telefoon op en je wordt in het klanten bestand opgenomen, maar dat is wel het enige wat men doet. Verder schuift men de schuld bij Reggefiber in de schoenen, maar uiteindelijk kom ik erachter dat ze zelf de aanvraag bij Reggefiber pas op dag 42 ingediend hebben. Op dag 43 was ik enigzins geirriteerd door het feit dat zij zelf mijn contract nu kwijt waren. De eerste had ik geweigerd omdat hun eigen systeem de "." uit je e-mail adres haalt, hierdoor heb ik destijds een dag later direct in de ochtend gebeld en men stuurde mij een link toe waar ik opnieuw digitaal kon ondertekenen. Op dag 42 zegt men dat ik nooit getekend heb, om vervolgens later erachter te komen dat zij dit wel in bezit hebben.
Na deze problematische start werd me verteld dat de levering nu minimaal naar 50 dagen gaat, dit heb ik hen ook laten weten en men begon mijzelf direct de schuld in de schoenen te schuiven dat hun eigen administratie niet op orde is? Dit heb ik niet geaccepteerd, de reactie van de medewerker hierin was dat hij het een goed idee vond om continu door mij heen te praten en uiteindelijk maar de verbinding te verbreken. In de avond kreeg ik een factuur toegestuurd...

In het gehele traject heb ik zelf steeds Reggefiber en Tweak moeten aansturen dat er niets werd ondernomen, hierop wordt verteld dat men het uitzoekt en beloofd je terug te bellen. Dit doet men NIET!

Al met al is het hele traject zeer onprofessioneel en met leugens verlopen, hierop heb ik besloten geen zaken meer met deze provider te willen doen, als het voortraject al zo slecht gaat, heb ik zeker geen vertrouwen in de toekomst.

Was deze review nuttig? 
Ik had een glasvezel abonement afgesloten, maar besefte me dat dit niet handig is in mijn nieuwe appartement (vanwege gedeelde meterkast buiten de voordeur). Nu wist ik niet zeker wat ik moest doen en belde ik de klantenservice of ik mijn abonement nog kon annuleren of wijzigen. Ik kreeg als antwoord 'Nee, dat is nu niet meer mogelijk. U zit er aan vast'. Met dit antwoord was het gesprek beëindigd. Toen ik mijn mail opnieuw doorlas stond er dat ik twee weken wettelijke bedenk tijd had! De twee weken waren nog niet verstreken, dus opnieuw de klantenservice gebelt en kreeg toevallig krijg ik dezelfde persoon aan de lijn.

Dit is natuurlijk een eigen interpretatie, maar ik meende iets van irritatie in zijn stem te herkennen toen ik hem er op aan sprak. Ik kreeg ook het idee dat hij mij met tegenzin informeerde wat ik moest doen als ik mijn contract toch wilde annuleren. 'Gewoon een mailtje sturen' was het antwoord. Verder geen uitleg wat er dan allemaal in die mail zou moeten staan. Ik wilde eerst nog wel bij de provider blijven en gewoon een ander abonement nemen, maar na deze ervaring kies ik toch voor wat anders.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Momo November 01, 2018

Klantenservice liegt

Ik had een glasvezel abonement afgesloten, maar besefte me dat dit niet handig is in mijn nieuwe appartement (vanwege gedeelde meterkast buiten de voordeur). Nu wist ik niet zeker wat ik moest doen en belde ik de klantenservice of ik mijn abonement nog kon annuleren of wijzigen. Ik kreeg als antwoord 'Nee, dat is nu niet meer mogelijk. U zit er aan vast'. Met dit antwoord was het gesprek beëindigd. Toen ik mijn mail opnieuw doorlas stond er dat ik twee weken wettelijke bedenk tijd had! De twee weken waren nog niet verstreken, dus opnieuw de klantenservice gebelt en kreeg toevallig krijg ik dezelfde persoon aan de lijn.

Dit is natuurlijk een eigen interpretatie, maar ik meende iets van irritatie in zijn stem te herkennen toen ik hem er op aan sprak. Ik kreeg ook het idee dat hij mij met tegenzin informeerde wat ik moest doen als ik mijn contract toch wilde annuleren. 'Gewoon een mailtje sturen' was het antwoord. Verder geen uitleg wat er dan allemaal in die mail zou moeten staan. Ik wilde eerst nog wel bij de provider blijven en gewoon een ander abonement nemen, maar na deze ervaring kies ik toch voor wat anders.

Was deze review nuttig? 
Wij zijn altijd ontzettend tevreden geweest over deze provider.
Helaas moesten wij door verhuizing overstappen naar een andere provider en het verschil is tenenkrommend.
Wij hopen toch dat we weer bij Tweak terug kunnen als de omstandigheden ivm de verhuizing afgerond zijn.
Gemiddelde score 
 
10.0
Installatie 
 
10.0
Helpdesk 
 
10.0
Internet 
 
10.0
Bellen 
 
10.0
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door A.Kesseler-Eggersman Oktober 25, 2018

Wij zijn altijd ontzettend tevreden geweest over deze provider.
Helaas moesten wij door verhuizing overstappen naar een andere provider en het verschil is tenenkrommend.
Wij hopen toch dat we weer bij Tweak terug kunnen als de omstandigheden ivm de verhuizing afgerond zijn.

Was deze review nuttig? 
Deze organisatie is telefonisch zeer slecht bereikbaar. Als er problemen zijn ligt het altijd bij de klant. Daarbij vind ik de internetverbinding niet bijzonder.

Ik ga overstappen......NOOIT meer tweak voor mij!
Gemiddelde score 
 
2.3
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
5.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Anoniem Oktober 25, 2018

Slechte klantenservice

Deze organisatie is telefonisch zeer slecht bereikbaar. Als er problemen zijn ligt het altijd bij de klant. Daarbij vind ik de internetverbinding niet bijzonder.

Ik ga overstappen......NOOIT meer tweak voor mij!

Was deze review nuttig? 
Eigenlijk een aanfluiting.... Onze Tweakervaring... Na maanden soebatten bevestiging van opzegging gekregen (per 1/10), toch weer incasso per 01/11... Dat is maar 1 voorbeeldje...

Vervelend bedrijf, met een klantenservice die (hoorbaar) andere professionals afkat of denigrerend benadert.

De geleverde producten zijn wel OK geweest. Tweak is klein gebleven door Groot te (be)handelen... Het verschil zit m in de details.

Gemiddelde score 
 
6.4
Installatie 
 
6.0
Helpdesk 
 
2.0
Internet 
 
9.0
Bellen 
 
7.0
Digitale televisie 
 
8.0
Geschreven door E&J Oktober 18, 2018

Internet OK, Backoffice VER beneden standaard

Eigenlijk een aanfluiting.... Onze Tweakervaring... Na maanden soebatten bevestiging van opzegging gekregen (per 1/10), toch weer incasso per 01/11... Dat is maar 1 voorbeeldje...

Vervelend bedrijf, met een klantenservice die (hoorbaar) andere professionals afkat of denigrerend benadert.

De geleverde producten zijn wel OK geweest. Tweak is klein gebleven door Groot te (be)handelen... Het verschil zit m in de details.

Was deze review nuttig? 
Zoals ik ook in vorige reviews lees en zelf nu ook meegemaakt is hun klantenservice niet echt jut van het,
Vanaf het aanvragen meerdere problemen het, maar wel geld incasseren van de rekening terwijl ik niet een s een contract heb. Dit ook aangegeven bij tweak, uiteindelijk toch maar het contract getekend en worden e beloofte's gedaan die niet nagekomen worden. Helaas huidige provider al opgezegt dus 1 maand zonder internet gezetten.

Na 28 dagen klant te zijn wordt ik ineens afgesloten, dit omdat de eerste rekening ( die ze probeerde te incasseren voor dat ik een contract had niet betaald was.
Dus ik bel hun debitereuren beheer en mevrouw zegt oh er klopt iets niet je zou contact op moeten nemen met tweak. Ik tweak bellen. WIllen ze ( na 28 dagen klant te zijn ) 229 euro voordat ze mij weer aansluiten dit met extra kosten zoals administratie en aansluitkosten.
besef goed ik dat mijn pas vanaf 1 september 2018 klant ben en op 28 september ben afgesloten en nu 229 euro moet betalen voor een abbonament die 67 euro kost.
Klantenservice wilt niet horen naar je probleem ze hebben totaal geen begrip helemaal niks.
Dus als je bij een provider wilt zitten die na een foutje je totaal links laat liggen dan is tweak de juiste partij voor jouw.
Gemiddelde score 
 
3.7
Installatie 
 
5.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
5.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Rafael September 28, 2018

Slechte klantenservice

Zoals ik ook in vorige reviews lees en zelf nu ook meegemaakt is hun klantenservice niet echt jut van het,
Vanaf het aanvragen meerdere problemen het, maar wel geld incasseren van de rekening terwijl ik niet een s een contract heb. Dit ook aangegeven bij tweak, uiteindelijk toch maar het contract getekend en worden e beloofte's gedaan die niet nagekomen worden. Helaas huidige provider al opgezegt dus 1 maand zonder internet gezetten.

Na 28 dagen klant te zijn wordt ik ineens afgesloten, dit omdat de eerste rekening ( die ze probeerde te incasseren voor dat ik een contract had niet betaald was.
Dus ik bel hun debitereuren beheer en mevrouw zegt oh er klopt iets niet je zou contact op moeten nemen met tweak. Ik tweak bellen. WIllen ze ( na 28 dagen klant te zijn ) 229 euro voordat ze mij weer aansluiten dit met extra kosten zoals administratie en aansluitkosten.
besef goed ik dat mijn pas vanaf 1 september 2018 klant ben en op 28 september ben afgesloten en nu 229 euro moet betalen voor een abbonament die 67 euro kost.
Klantenservice wilt niet horen naar je probleem ze hebben totaal geen begrip helemaal niks.
Dus als je bij een provider wilt zitten die na een foutje je totaal links laat liggen dan is tweak de juiste partij voor jouw.

Was deze review nuttig? 
Je kunt in Nederlands als particulier geen snellere verbinding krijgen.
De uptime is uitmuntend.
Instalatie heeft even geduurd maar de monteur was vriendelijk en het was zo geregeld.

Met de administratie was iets fout gegaan, maar de servicedesk heeft dit kundig opgelost.
Gemiddelde score 
 
8.3
Installatie 
 
8.0
Helpdesk 
 
8.0
Internet 
 
9.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Dirk September 26, 2018

Beste internet van Nederland met geweldige service

Je kunt in Nederlands als particulier geen snellere verbinding krijgen.
De uptime is uitmuntend.
Instalatie heeft even geduurd maar de monteur was vriendelijk en het was zo geregeld.

Met de administratie was iets fout gegaan, maar de servicedesk heeft dit kundig opgelost.

Was deze review nuttig? 
Ik zit al vele jaren bij Tweak en zou nog altijd niet willen wisselen naar een andere provider. De installatie was een kwestie van minuten, stekker van de router erin, netwerkkabel naar het glasvezel modem en je bent klaar.
De snelheid is ongeevenaard en word ook meestal behaald (1Gbps), door de jaren (ca 6-7 jaar ondertussen) heen kan ik het aantal storingen nog steeds op één hand tellen, bij andere providers in het verleden wel anders meegemaakt. TV met Sparql werkt prima, maar kan qua mogelijkheden niet altijd meekomen met wat andere providers bieden, desondanks niets te klagen en het doet wat het moet doen zonder noemenswaardige problemen.
Telefonie hebben we wel, maar gebruiken we niet.

Door de jaren heen een aantal keren gebruik gemaakt van de helpdesk. Meestal binnen een paar minuten iemand aan de lijn, met verstand van zaken. Geen standaard controlelijstjes en ondeskundige medewerkers zoals bij andere providers.
Gemiddelde score 
 
9.3
Installatie 
 
10.0
Helpdesk 
 
9.0
Internet 
 
10.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
8.0
Geschreven door Martijn September 24, 2018

Goede diensten tegen een zeer scherpe prijs

Ik zit al vele jaren bij Tweak en zou nog altijd niet willen wisselen naar een andere provider. De installatie was een kwestie van minuten, stekker van de router erin, netwerkkabel naar het glasvezel modem en je bent klaar.
De snelheid is ongeevenaard en word ook meestal behaald (1Gbps), door de jaren (ca 6-7 jaar ondertussen) heen kan ik het aantal storingen nog steeds op één hand tellen, bij andere providers in het verleden wel anders meegemaakt. TV met Sparql werkt prima, maar kan qua mogelijkheden niet altijd meekomen met wat andere providers bieden, desondanks niets te klagen en het doet wat het moet doen zonder noemenswaardige problemen.
Telefonie hebben we wel, maar gebruiken we niet.

Door de jaren heen een aantal keren gebruik gemaakt van de helpdesk. Meestal binnen een paar minuten iemand aan de lijn, met verstand van zaken. Geen standaard controlelijstjes en ondeskundige medewerkers zoals bij andere providers.

Was deze review nuttig? 
ik ben al vanaf het begin abonnee van Tweak.
Ik blijf nog steeds bij ze vanwege het bellen in Europa en voor de totaal prijs.
Bellen is wel dramatisch: ligt r vaak uit of hele slechte lijn.
Internet is zo traag als dikke stront, is zo laag dat ik t niet eens durf te vermelden.
De helpdesk is meestal onbereikbaar of doet alsof iedereen een sukkel is.
Alle vermelde klachten in andere reviews kloppen.
Daarnaast is het de vraag is of het bij andere providers beter is.
Gemiddelde score 
 
5.3
Installatie 
 
9.0
Helpdesk 
 
4.0
Internet 
 
4.0
Bellen 
 
4.0
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Fred Lenaarts September 23, 2018

ik ben al vanaf het begin abonnee van Tweak.
Ik blijf nog steeds bij ze vanwege het bellen in Europa en voor de totaal prijs.
Bellen is wel dramatisch: ligt r vaak uit of hele slechte lijn.
Internet is zo traag als dikke stront, is zo laag dat ik t niet eens durf te vermelden.
De helpdesk is meestal onbereikbaar of doet alsof iedereen een sukkel is.
Alle vermelde klachten in andere reviews kloppen.
Daarnaast is het de vraag is of het bij andere providers beter is.

Was deze review nuttig? 
Ik ben inmiddels meer dan een jaar klant bij Tweak en heb besloten om een review te schrijven. De Installatie van het pakket ging ontzettend makkelijk. Van het aanmelden tot het langskomen van de monteur.
Toen ik uiteindelijk toch tegen problemen aanliep met de internetsnelheid werd ik snel geholpen. Ze maakte gebruik van de standaard checks die ik allang gedaan had. Toen ik dit aangaf gingen ze meteen door met de volgende stappen. We kwamen er al snel achter dat er een andere router geplaatst moest worden. Ook deze installatie ging vlot en de vervanging was snel geregeld.

De verbinding was over het algemeen stabiel met hier en daar (in het begin) wat dipjes in de snelheid en stabiliteit. Veel was opgelost door de vervangende router. Gemiddeld zit ik op 900-950 Mbit qua internet snelheid.

Ik maak geen gebruik van het bellen via Tweak dus kan daar geen uitspraak over doen.

De digitale televisie was in het begin best wel een drama, vaak vastlopers of dat het kastje niet mee wilde werken. Op den duur hebben ze het kastje vervangen (voor alle Tweak klanten) en was het probleem bij mij opgelost. Wat ik wel vervelend vond was dat ze alle zenders in het overzicht hebben gezet terwijl ik het basis tv abonnement had. Hierdoor zaten tussen mijn zenders ook zenders die ik niet kon zien. Dit was hiervoor niet zo.

Al met al ben ik zeer tevreden over Tweak als provider.
Gemiddelde score 
 
8.8
Installatie 
 
10.0
Helpdesk 
 
9.0
Internet 
 
9.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
7.0
Geschreven door Frank September 20, 2018

Goede provider met oog voor de klant

Ik ben inmiddels meer dan een jaar klant bij Tweak en heb besloten om een review te schrijven. De Installatie van het pakket ging ontzettend makkelijk. Van het aanmelden tot het langskomen van de monteur.
Toen ik uiteindelijk toch tegen problemen aanliep met de internetsnelheid werd ik snel geholpen. Ze maakte gebruik van de standaard checks die ik allang gedaan had. Toen ik dit aangaf gingen ze meteen door met de volgende stappen. We kwamen er al snel achter dat er een andere router geplaatst moest worden. Ook deze installatie ging vlot en de vervanging was snel geregeld.

De verbinding was over het algemeen stabiel met hier en daar (in het begin) wat dipjes in de snelheid en stabiliteit. Veel was opgelost door de vervangende router. Gemiddeld zit ik op 900-950 Mbit qua internet snelheid.

Ik maak geen gebruik van het bellen via Tweak dus kan daar geen uitspraak over doen.

De digitale televisie was in het begin best wel een drama, vaak vastlopers of dat het kastje niet mee wilde werken. Op den duur hebben ze het kastje vervangen (voor alle Tweak klanten) en was het probleem bij mij opgelost. Wat ik wel vervelend vond was dat ze alle zenders in het overzicht hebben gezet terwijl ik het basis tv abonnement had. Hierdoor zaten tussen mijn zenders ook zenders die ik niet kon zien. Dit was hiervoor niet zo.

Al met al ben ik zeer tevreden over Tweak als provider.

Was deze review nuttig? 
Tweak is een voordelige provider die uitstekende service levert. Voor techneuten geven ze ook details over hoe je eigen router in te richten, zodat je bijvoorbeeld je eigen wifi-apparatuur kunt gebruiken.

Het enige wat ontbreekt is ondersteuning voor "native IPv6". Voor veel mensen een technisch detail dat niet interessant is, maar in 2018 eigenlijk niet meer OK. Als IPv6 je niets zegt is Tweak dus een uitstekende provider!
Gemiddelde score 
 
9.7
Installatie 
 
10.0
Helpdesk 
 
Onbekend
Internet 
 
9.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
10.0
Geschreven door Paul September 20, 2018

Tweak is Top!

Tweak is een voordelige provider die uitstekende service levert. Voor techneuten geven ze ook details over hoe je eigen router in te richten, zodat je bijvoorbeeld je eigen wifi-apparatuur kunt gebruiken.

Het enige wat ontbreekt is ondersteuning voor "native IPv6". Voor veel mensen een technisch detail dat niet interessant is, maar in 2018 eigenlijk niet meer OK. Als IPv6 je niets zegt is Tweak dus een uitstekende provider!

Was deze review nuttig? 
Had ivm verhuizing men abbo opgezegd, had altijd het jaar abbo, deze was net een maand ingegaan. dus gaat om een behoorlijke credit notta (met borg apparatuur) alleen zodra je hij de service desk aanklopt met wanneer krijg ik men geld terug, dan houden ze je voor dat ze druk zijn en de crediteur administrateur net van vakantie is! dus met andere woorden ik heb dikke pech!
lekker dan.
zoals een vorige zij: helemaal geen klantvriendelijkheid, heb ze verder nooit gesproken voor andere problemen.
Jij wordt weggezet als lastig, ze hebben je geld al dus dikke pech!
dus als je opzecht, aan t einde van de periode, anders kan je lang wachten op je geld!

Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Malle Pietje September 16, 2018

Laks met creditering!

Had ivm verhuizing men abbo opgezegd, had altijd het jaar abbo, deze was net een maand ingegaan. dus gaat om een behoorlijke credit notta (met borg apparatuur) alleen zodra je hij de service desk aanklopt met wanneer krijg ik men geld terug, dan houden ze je voor dat ze druk zijn en de crediteur administrateur net van vakantie is! dus met andere woorden ik heb dikke pech!
lekker dan.
zoals een vorige zij: helemaal geen klantvriendelijkheid, heb ze verder nooit gesproken voor andere problemen.
Jij wordt weggezet als lastig, ze hebben je geld al dus dikke pech!
dus als je opzecht, aan t einde van de periode, anders kan je lang wachten op je geld!

Was deze review nuttig? 
regelmatig problemen met tv beelden, nu met bellen gebeld worden.
Gemiddelde score 
 
3.8
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
8.0
Internet 
 
8.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door J.Meulenbeld September 11, 2018

regelmatig problemen met tv beelden, nu met bellen gebeld worden.

Was deze review nuttig? 
Lees eerst diverse reviews voor je een abbonement afsluit bij tweak
De helpdesk slecht bereikbaar
Als je problemen hebt het ligt altijd aan de klant nooit aan de apperatuur van tweak
Kijk je bankrekening na ze halen soms op onverklaarbare wijze geld van je rekening
En ben nu met een procedure bezig voor de borg die je niet terugkrijgr
Gemiddelde score 
 
3.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
Onbekend
Internet 
 
9.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Bert September 09, 2018

Borg

Lees eerst diverse reviews voor je een abbonement afsluit bij tweak
De helpdesk slecht bereikbaar
Als je problemen hebt het ligt altijd aan de klant nooit aan de apperatuur van tweak
Kijk je bankrekening na ze halen soms op onverklaarbare wijze geld van je rekening
En ben nu met een procedure bezig voor de borg die je niet terugkrijgr

Was deze review nuttig? 
TV is drama, dat al sins begin dit jaar. Nooit stabiel geweest, zal 't nooit worden. Servicedesk doet beloftes, maakt niets waar.

Kansloos... ongelovelijk dat het anno 2018 zo moeilijk is. Alles wordt onder de noemer 'algemene storing' benoemd, wat technische termen als routing omgelegd', nee. Gewoon ... doe het niet.

Internet is relatief stabiel, router (wifi) niet 't beste maar heb het slechter gezien.
Gemiddelde score 
 
4.3
Installatie 
 
8.0
Helpdesk 
 
2.0
Internet 
 
6.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Leroy September 05, 2018

don't do it..

TV is drama, dat al sins begin dit jaar. Nooit stabiel geweest, zal 't nooit worden. Servicedesk doet beloftes, maakt niets waar.

Kansloos... ongelovelijk dat het anno 2018 zo moeilijk is. Alles wordt onder de noemer 'algemene storing' benoemd, wat technische termen als routing omgelegd', nee. Gewoon ... doe het niet.

Internet is relatief stabiel, router (wifi) niet 't beste maar heb het slechter gezien.

Was deze review nuttig? 
Wil je gek worden van tv die niet werkt?
Gefrustreerd raken door een helpdesk die ja en amen zegt, maar nooit iets regeld?
Opgelicht worden waar je bij staat, door nooit je borg meer terug te krijgen?
Gemiddelde score 
 
3.0
Installatie 
 
2.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
8.0
Bellen 
 
3.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Pieter Augustus 29, 2018

Kom bij ons!

Wil je gek worden van tv die niet werkt?
Gefrustreerd raken door een helpdesk die ja en amen zegt, maar nooit iets regeld?
Opgelicht worden waar je bij staat, door nooit je borg meer terug te krijgen?

Was deze review nuttig? 
Installatie verliep vlot en prima.
Televisie is ook allemaal okee.
Helpdesk; vriendelijke mensen maar o wat duurt het lang voordat je iemand te spreken krijgt! Denk je dat je eindelijk aan de beurt bent blijkt dat je weer teruggezet wordt en dat je dan de tweede wachtende bent. Niet handig dus!
Internet; als het werkt werkt het goed. Maar de draadloze verbinding valt zeer regelmatig weg; lastig als je voor je werk thuis moet werken...
We hopen dat door het aanleggen van een vaste kabelverbinding het probleem wordt opgelost.
Gemiddelde score 
 
5.5
Installatie 
 
9.0
Helpdesk 
 
2.0
Internet 
 
2.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
9.0
Geschreven door Tiny Augustus 20, 2018

Al goed op weg

Installatie verliep vlot en prima.
Televisie is ook allemaal okee.
Helpdesk; vriendelijke mensen maar o wat duurt het lang voordat je iemand te spreken krijgt! Denk je dat je eindelijk aan de beurt bent blijkt dat je weer teruggezet wordt en dat je dan de tweede wachtende bent. Niet handig dus!
Internet; als het werkt werkt het goed. Maar de draadloze verbinding valt zeer regelmatig weg; lastig als je voor je werk thuis moet werken...
We hopen dat door het aanleggen van een vaste kabelverbinding het probleem wordt opgelost.

Was deze review nuttig? 
Deze provider heeft alles dik voor mekaar
Sinds kort ben ik bij hun klant en heb geen problemen ervaren.
Klantenservice neemt actief contact op om de aansluiting te regelen,
als het eerder kan bellen ze ook. Top service. De monteur was binnen 10 min klaar.
Internet is gewoon top, zoals beloofd.
Ik heb verder geen ervaring met de telefonie of televisie, maar internet raad ik zeker aan.
Gemiddelde score 
 
8.7
Installatie 
 
8.0
Helpdesk 
 
8.0
Internet 
 
10.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Niels Augustus 14, 2018

Degelijke provider

Deze provider heeft alles dik voor mekaar
Sinds kort ben ik bij hun klant en heb geen problemen ervaren.
Klantenservice neemt actief contact op om de aansluiting te regelen,
als het eerder kan bellen ze ook. Top service. De monteur was binnen 10 min klaar.
Internet is gewoon top, zoals beloofd.
Ik heb verder geen ervaring met de telefonie of televisie, maar internet raad ik zeker aan.

Was deze review nuttig? 
Alleen internet ervaring. Geen tv en telefoon. Bewust. Internet gaf aangegeven snelheden. Zeer tevreden. Ook draadloos goed bereik. Dit in tegenstelling tot vorige provider. Ben na 2 jaar wel weer over gestapt omdat dit mij 40 euro p/m scheelt. Heb t voorheen nooit erg gevonden om meer te betalen voor betere prestaties. Ik raad hoe vreemd t ook klinkt iedereen glasvezel internet van Tweak aan.
Gemiddelde score 
 
10.0
Installatie 
 
10.0
Helpdesk 
 
10.0
Internet 
 
10.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Marcel Rutkens Augustus 11, 2018

glasvezel internet Tweak

Alleen internet ervaring. Geen tv en telefoon. Bewust. Internet gaf aangegeven snelheden. Zeer tevreden. Ook draadloos goed bereik. Dit in tegenstelling tot vorige provider. Ben na 2 jaar wel weer over gestapt omdat dit mij 40 euro p/m scheelt. Heb t voorheen nooit erg gevonden om meer te betalen voor betere prestaties. Ik raad hoe vreemd t ook klinkt iedereen glasvezel internet van Tweak aan.

Was deze review nuttig? 
Klanten zijn er om zo rap mogelijk euro’s van te innen. Verder moeten zij niet zeuren en evenmin de helpdesk lastig vallen.
Zo snel als men is met het binnen harken van het abonnementsgeld, zo traag is men als het aankomt op bijvoorbeeld terugbetaling van de borg. Daarover had ik al dramatische verhalen gelezen op deze site. Omdat ik zelf ervaringen had opgedaan met uitbetaling van de zogenaamde vriendenkorting (kwam pas na vele maanden zeuren en dreigen met opstappen), had ik de automatische incasso stopgezet en zo kon ik de borg met de laatste factuur verrekenen.

Best mogelijk dat men veel verstand heeft van servers, maar van service heeft men totaal geen kaas gegeten.
Wie ‘ouderwets’ als klant behandeld wenst te worden, kan beter elders zijn heil zoeken. Voor mensen met een zwak hart is het al helemaal een afrader… (teveel opwinding).
Geschreven door Frank Augustus 10, 2018

Geen idee wat service betekent

Klanten zijn er om zo rap mogelijk euro’s van te innen. Verder moeten zij niet zeuren en evenmin de helpdesk lastig vallen.
Zo snel als men is met het binnen harken van het abonnementsgeld, zo traag is men als het aankomt op bijvoorbeeld terugbetaling van de borg. Daarover had ik al dramatische verhalen gelezen op deze site. Omdat ik zelf ervaringen had opgedaan met uitbetaling van de zogenaamde vriendenkorting (kwam pas na vele maanden zeuren en dreigen met opstappen), had ik de automatische incasso stopgezet en zo kon ik de borg met de laatste factuur verrekenen.

Best mogelijk dat men veel verstand heeft van servers, maar van service heeft men totaal geen kaas gegeten.
Wie ‘ouderwets’ als klant behandeld wenst te worden, kan beter elders zijn heil zoeken. Voor mensen met een zwak hart is het al helemaal een afrader… (teveel opwinding).

Was deze review nuttig? 
Er is een extra box geplaatst en dat is alleen voor internet.
Digene die hem geplaatst heeft zei dat ik er nog iets tussen moest zetten voor beter bereik voor de gasten.
Ik had Dennis aan de lijn en die zei dat het wel beter kon en zei enkele handelingen die ik moest verrichten.

mijn telefoon zit nu niet meer op mn eigen box en de labtop van mn man deed het niet meer.
maar nu bleek dat als je de box van de gasten gebruik het wel doet maar dat is niet de bedoeling.
We willen dit gescheiden houden.
Allemaal een beetje vreemd.
Ik heb geen verstand van dit sytheem en er al 2 nachten niet van geslapen.
Dus ben tot nu niet tevreden.
Geschreven door Coby Strijker Bloem & Ri Augustus 04, 2018

Er is een extra box geplaatst en dat is alleen voor internet.
Digene die hem geplaatst heeft zei dat ik er nog iets tussen moest zetten voor beter bereik voor de gasten.
Ik had Dennis aan de lijn en die zei dat het wel beter kon en zei enkele handelingen die ik moest verrichten.

mijn telefoon zit nu niet meer op mn eigen box en de labtop van mn man deed het niet meer.
maar nu bleek dat als je de box van de gasten gebruik het wel doet maar dat is niet de bedoeling.
We willen dit gescheiden houden.
Allemaal een beetje vreemd.
Ik heb geen verstand van dit sytheem en er al 2 nachten niet van geslapen.
Dus ben tot nu niet tevreden.

Was deze review nuttig? 
Ik maak al bijna 1 jaar volop gebruik van Tweak, echter alleen voor het internet.
De opleverdatum is destijds meerdere malen verschoven, maar dit had te maken met het feit dat Tweak in een nieuwe regio ging leveren en het E-Fiber netwerk daarop ingericht moest worden.

Met het internet heb ik nog nooit problemen en/of een storing gehad. Dit werkt echt super en heeft altijd een lage ping tijd, zoals je van glasvezel mag verwachten. De helpdesk heb ik niet echt nodig gehad, alleen om een vast IP-adres aan te vragen, dit werd prima geregeld.

Veel problemen die andere mensen beschreven zijn volgens mij gerelateerd aan de Zyxel, zelf heb ik de FritzBox die bij mijn weten aan alle nieuwe klanten wordt geleverd. Voor bellen en TV heb ik geen ervaring.
Gemiddelde score 
 
9.3
Installatie 
 
10.0
Helpdesk 
 
8.0
Internet 
 
10.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Joey Augustus 01, 2018

Ik maak al bijna 1 jaar volop gebruik van Tweak, echter alleen voor het internet.
De opleverdatum is destijds meerdere malen verschoven, maar dit had te maken met het feit dat Tweak in een nieuwe regio ging leveren en het E-Fiber netwerk daarop ingericht moest worden.

Met het internet heb ik nog nooit problemen en/of een storing gehad. Dit werkt echt super en heeft altijd een lage ping tijd, zoals je van glasvezel mag verwachten. De helpdesk heb ik niet echt nodig gehad, alleen om een vast IP-adres aan te vragen, dit werd prima geregeld.

Veel problemen die andere mensen beschreven zijn volgens mij gerelateerd aan de Zyxel, zelf heb ik de FritzBox die bij mijn weten aan alle nieuwe klanten wordt geleverd. Voor bellen en TV heb ik geen ervaring.

Was deze review nuttig? 
Na 4 jaar klant geweest te zijn bij Tweak ben ik overgestapt naar NLE. De klantenservice van Tweak is zeer belabberd en niet persoonlijk. De ZyXEL router is alles behalve stabiel! Door de slechte apparatuur en waardeloze ondersteuning van Tweak heb ik met regelmaat dagen lang zonder telefonie gezeten. Door de klantenservice medewerkers worden beloftes gedaan maar deze komen ze meestal niet na. Groot nadeel is ook dat de router van Tweak enkel de verouderde 2.4ghz techniek ondersteund. Na vele malen telefonisch contact en diverse e-mails om een oplossing te vinden voor een stabiele lijn heb ik de knoop doorgehakt en het contract beëindigd.

Ben jij klaar voor:
Een onstabiele lijn;
Waardeloze klantenservice;
Te hoge prijzen;
Onpersoonlijke klantenservice.

Dan is Tweak misschien wel wat voor jou.
Gemiddelde score 
 
2.5
Installatie 
 
4.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
4.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Joris Augustus 01, 2018

Trouwe klant van Tweak gaat weg

Na 4 jaar klant geweest te zijn bij Tweak ben ik overgestapt naar NLE. De klantenservice van Tweak is zeer belabberd en niet persoonlijk. De ZyXEL router is alles behalve stabiel! Door de slechte apparatuur en waardeloze ondersteuning van Tweak heb ik met regelmaat dagen lang zonder telefonie gezeten. Door de klantenservice medewerkers worden beloftes gedaan maar deze komen ze meestal niet na. Groot nadeel is ook dat de router van Tweak enkel de verouderde 2.4ghz techniek ondersteund. Na vele malen telefonisch contact en diverse e-mails om een oplossing te vinden voor een stabiele lijn heb ik de knoop doorgehakt en het contract beëindigd.

Ben jij klaar voor:
Een onstabiele lijn;
Waardeloze klantenservice;
Te hoge prijzen;
Onpersoonlijke klantenservice.

Dan is Tweak misschien wel wat voor jou.

Was deze review nuttig? 
Drama provider. Om te beginnen is de helpdesk niet te bereiken. Je krijgt een bandje te horen "Op dit moment is het erg druk, om u niet onnodig lang te laten wachten verbreken we nu de verbinding."

De helpdesk probeerde ik altijd in de auto vanaf mijn werk naar huis te bellen. Dan was het minder vervelend om 40 tot 80!! keer te moeten bellen voordat je er eindelijk doorheen kwam. Daarna ligt het altijd aan iedereen behalve aan hun product.

Internet zou heel snel moeten zijn maar de kwaliteit van hun modems is erg slecht. Van de 500Mbit was ik blij als ik 12mbit haalde.

TV ontvanger loopt vaak vast of werkt niet. Ook laat de kwaliteit flink te wensen over.

Uiteindelijk in gebreken gesteld en incasso stopgezet. Nu over op XS4all, wat een verfrissing is dat, zelf me vriendin kan nu met een gerust hart de helpdesk bellen.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Jasper Juli 28, 2018

Veel problemen, slechte helpdesk, wel moeten betalen

Drama provider. Om te beginnen is de helpdesk niet te bereiken. Je krijgt een bandje te horen "Op dit moment is het erg druk, om u niet onnodig lang te laten wachten verbreken we nu de verbinding."

De helpdesk probeerde ik altijd in de auto vanaf mijn werk naar huis te bellen. Dan was het minder vervelend om 40 tot 80!! keer te moeten bellen voordat je er eindelijk doorheen kwam. Daarna ligt het altijd aan iedereen behalve aan hun product.

Internet zou heel snel moeten zijn maar de kwaliteit van hun modems is erg slecht. Van de 500Mbit was ik blij als ik 12mbit haalde.

TV ontvanger loopt vaak vast of werkt niet. Ook laat de kwaliteit flink te wensen over.

Uiteindelijk in gebreken gesteld en incasso stopgezet. Nu over op XS4all, wat een verfrissing is dat, zelf me vriendin kan nu met een gerust hart de helpdesk bellen.

Was deze review nuttig? 
Helaas nooit gekregen waarvoor we een abonnement afsluiten. Opnemen is onmogelijk met de settopbox, in de app kan dat wel. Vooruit of terugspoelen is niet te doen of geeft een compleet andere tijd dan aangegeven (spoelen nu maar niet meer door). Dit geldt voor opnames in de app en live pauzeren. Uitzending gemist werkt niet lekker, wifi is zwak. Heb repeaters moeten plaatsen in huis waar ik die niet eerder nodig had. Helpdesk is zeer zwak. Die doen echt helemaal niets anders dan begrijpend meepraten. Gelukkig kondigen ze net een prijsverhoging aan. Kan nu mooi voortijdig weg!!!
Gemiddelde score 
 
5.2
Installatie 
 
8.0
Helpdesk 
 
2.0
Internet 
 
7.0
Bellen 
 
7.0
Digitale televisie 
 
2.0
Geschreven door Erik Jan Juli 24, 2018

Helaas

Helaas nooit gekregen waarvoor we een abonnement afsluiten. Opnemen is onmogelijk met de settopbox, in de app kan dat wel. Vooruit of terugspoelen is niet te doen of geeft een compleet andere tijd dan aangegeven (spoelen nu maar niet meer door). Dit geldt voor opnames in de app en live pauzeren. Uitzending gemist werkt niet lekker, wifi is zwak. Heb repeaters moeten plaatsen in huis waar ik die niet eerder nodig had. Helpdesk is zeer zwak. Die doen echt helemaal niets anders dan begrijpend meepraten. Gelukkig kondigen ze net een prijsverhoging aan. Kan nu mooi voortijdig weg!!!

Was deze review nuttig? 
Ongeveer 2 jaar bij Tweak/Sparql geweest. Bijna altijd problemen gehad. Met name met de TV.
Erg slechte kwaliteit en veel storingen. Dus veel resetten van het kastje waardoor erg veel gemist.
Helpdesk denkt niet mee met het probleem. Ligt niet aan hun dus zelf maar oplossen. Ook bellen vaak een probleem. Wifi erg slecht bereik. Elke keer weer hetzelfde en zijn het nu zat en hebben opgezegd.
Gemiddelde score 
 
4.2
Installatie 
 
7.0
Helpdesk 
 
4.0
Internet 
 
5.0
Bellen 
 
3.0
Digitale televisie 
 
2.0
Geschreven door Wim Klein Nagelvoort Juli 18, 2018

Niet goed

Ongeveer 2 jaar bij Tweak/Sparql geweest. Bijna altijd problemen gehad. Met name met de TV.
Erg slechte kwaliteit en veel storingen. Dus veel resetten van het kastje waardoor erg veel gemist.
Helpdesk denkt niet mee met het probleem. Ligt niet aan hun dus zelf maar oplossen. Ook bellen vaak een probleem. Wifi erg slecht bereik. Elke keer weer hetzelfde en zijn het nu zat en hebben opgezegd.

Was deze review nuttig? 
vanaf begin ellende. Zitten al weken zonder TV en internet. Wordt gewoon niet geluisterd naar je en beloven steeds terug te bellen maar gebeurt niet. Zeggen iedere dag dat het probleem wordt opgelost en dat Tweak er niets aan kan doen. Helpdesk doet werkelijk niets. Zo snel mogelijk weg bij deze oplichters organisatie. MENSEN DOE HET NIET!!!!!!!!!!!!!
Gemiddelde score 
 
1.3
Installatie 
 
2.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door maik Juli 17, 2018

DOE HET NIET

vanaf begin ellende. Zitten al weken zonder TV en internet. Wordt gewoon niet geluisterd naar je en beloven steeds terug te bellen maar gebeurt niet. Zeggen iedere dag dat het probleem wordt opgelost en dat Tweak er niets aan kan doen. Helpdesk doet werkelijk niets. Zo snel mogelijk weg bij deze oplichters organisatie. MENSEN DOE HET NIET!!!!!!!!!!!!!

Was deze review nuttig? 
Net klant geworden. Al vanaf begin nu 2de week geen telefoonverbinding die het stabiel doet.
Soms wel, vaak niet.
Oplossing niet zomaar voor handen.
Nu wachten wat de technische dienst voor elkaar krijgt.
Wij hebben ziekte en moeten zorgverleners goed kunnen bereiken/ bereikbaar zijn.
Dit is klote en ik krijg al langzaam spijt van de overstap.
Gemiddelde score 
 
4.5
Installatie 
 
4.0
Helpdesk 
 
5.0
Internet 
 
8.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Windemuller Juli 09, 2018

teleurstellend

Net klant geworden. Al vanaf begin nu 2de week geen telefoonverbinding die het stabiel doet.
Soms wel, vaak niet.
Oplossing niet zomaar voor handen.
Nu wachten wat de technische dienst voor elkaar krijgt.
Wij hebben ziekte en moeten zorgverleners goed kunnen bereiken/ bereikbaar zijn.
Dit is klote en ik krijg al langzaam spijt van de overstap.

Was deze review nuttig? 
Veel storing slechte helpdesk nog een maandje en dan zijn we gelukkig verlost van deze troep !!!
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Tinie Juli 07, 2018

Nooit meer Tweak wat een troep

Veel storing slechte helpdesk nog een maandje en dan zijn we gelukkig verlost van deze troep !!!

Was deze review nuttig? 
Monteur komt aansluiten. Zegt niet hoe het nu verder moet...
niet mogelijk om nieuw adres te maken. Helpdesk is in ontwikkeling....




Gemiddelde score 
 
2.7
Installatie 
 
4.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
3.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Hans Vroege Juli 06, 2018

overgang naar Tweak

Monteur komt aansluiten. Zegt niet hoe het nu verder moet...
niet mogelijk om nieuw adres te maken. Helpdesk is in ontwikkeling....




Was deze review nuttig? 
Veel storing slechte communicatie slecht te woord gestaan inmiddels de hele zooi opgezegd !!!
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Tinie Juli 04, 2018

Weet waar je aan begint!!!

Veel storing slechte communicatie slecht te woord gestaan inmiddels de hele zooi opgezegd !!!

Was deze review nuttig? 
vermelding tel.0800 tweakhd onbereikbaar. Voor Alles in 1 Basis op internet andere benaming en niet helder. Ook het afsluiten van een abonnement strandt telkens bij opgave postcode en huisnr.
Geschreven door N.Smit Juni 27, 2018

bereikbaarheid en duidelijkheid

vermelding tel.0800 tweakhd onbereikbaar. Voor Alles in 1 Basis op internet andere benaming en niet helder. Ook het afsluiten van een abonnement strandt telkens bij opgave postcode en huisnr.

Was deze review nuttig? 
geen
Gemiddelde score 
 
10.0
Installatie 
 
10.0
Helpdesk 
 
10.0
Internet 
 
10.0
Bellen 
 
10.0
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door polak Juni 21, 2018

geen

Was deze review nuttig? 
Sinds 2015 Tweak. Met alles let wel alles problemen gehad. Dit -tig keer gemeld bij de "service" , alsof je tegen de muur praat. Strijdgesprekken, als we een monteur sturen en het ligt bij u is de rekening voor u, problemen aangedragen, bij ons niet bekend (maar het internet stond er vol van). Zij wisten van niets maar de klant betaalde voor iets dat het niet deed. Ja ligt aan de firmware! Zal me een rotzorg zijn, ik betaal er toch iedere maand voor/ Zorg dan dat het werkt. Vorige week naar de zoveelste uitval telefoon, weer gebeld, we sturen een monteur. De monteur komt, hoorde het verhaal, checkte de boel, conclusie: u krijgt een andere router, is uw probleem opgelost en ja hoor alles werkt na drie jaar naar behoren. Dus qua monteur: Veni vidi vici en qua service tweak: drie jaar voor iets betaald dat niet goed werkt, what about restitutie. O ja, als het over geld retour gaat hebben ze een hartaanval. Alleen als de klant moet betalen melden ze zich direct!!!!! Nogmaals grote loof aan de monteur.
Gemiddelde score 
 
6.6
Installatie 
 
8.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
8.0
Bellen 
 
8.0
Digitale televisie 
 
8.0
Geschreven door Bert Juni 20, 2018

Service

Sinds 2015 Tweak. Met alles let wel alles problemen gehad. Dit -tig keer gemeld bij de "service" , alsof je tegen de muur praat. Strijdgesprekken, als we een monteur sturen en het ligt bij u is de rekening voor u, problemen aangedragen, bij ons niet bekend (maar het internet stond er vol van). Zij wisten van niets maar de klant betaalde voor iets dat het niet deed. Ja ligt aan de firmware! Zal me een rotzorg zijn, ik betaal er toch iedere maand voor/ Zorg dan dat het werkt. Vorige week naar de zoveelste uitval telefoon, weer gebeld, we sturen een monteur. De monteur komt, hoorde het verhaal, checkte de boel, conclusie: u krijgt een andere router, is uw probleem opgelost en ja hoor alles werkt na drie jaar naar behoren. Dus qua monteur: Veni vidi vici en qua service tweak: drie jaar voor iets betaald dat niet goed werkt, what about restitutie. O ja, als het over geld retour gaat hebben ze een hartaanval. Alleen als de klant moet betalen melden ze zich direct!!!!! Nogmaals grote loof aan de monteur.

Was deze review nuttig? 
al een half jaar heb ik geen tv, nieuwe boxjes gekregen...werken niet. krijg verder geen hulp. gevalletje kastje naar de muur. nu opgezegd..doei tweak!
Gemiddelde score 
 
5.6
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
10.0
Bellen 
 
6.0
Digitale televisie 
 
10.0
Geschreven door jacqueline Juni 17, 2018

niet doen

al een half jaar heb ik geen tv, nieuwe boxjes gekregen...werken niet. krijg verder geen hulp. gevalletje kastje naar de muur. nu opgezegd..doei tweak!

Was deze review nuttig? 
Door het hele huis liggen gloednieuwe cat6 kabels

Internet:
De snelheid van 1 gig is zeer snel maar je hebt er weinig aan als tijdens gamen iedere keer de verbinding wegvalt. Je staat vaak op strict netwerk zelfs als je de console in de DMZ zet en PNP aan staat.
Ook met simpel surfen merk je regelmatig dat een pagina niet geladen kan worden en 3 seconden later het weer doet.
Tijdens streamen stopt het stream programma soms helemaal omdat er geen netwerkverbinding is.
VPN voor thuis werkers? Omdat de verbinding wegvalt krijg je reconnecting en mag je opnieuw inloggen. minimaal 1 x per uur.

Tv:
Wordt geleverd via Sparql een soort android met xmbc kastje.
Kijken op andere apparaten zoals een ipad vereist regelmatig dat je een "koppelcode" moet aanmaken op de decoder. Op vakantie dus even tv kijken kan niet.
Tv is ook de reden dat ik ben over gestapt.
Iedere avond tussen 19:00 en 21:00 bevriest de decoder en is alleen een hard reset nodig.
Utopia is minder leuk als je 3 x de decoder moet herstarten (een reboot duurt 3 minuten).

Telefoon:
Niks mis mee, doet het. Maar hoe vaak gebruik je dat nou eigenlijk?

Helpdesk:
Troubleshooting blijft beperkt tot fabrieksinstellingen,hard reset of omruilen.
Na meerdere decoders te hebben gehad ben ik overgestapt op ziggo.
Ik heb geen problemen meer gehad, dus aan mijn kabels en extenders lag het niet.


Gemiddelde score 
 
5.6
Installatie 
 
6.0
Helpdesk 
 
9.0
Internet 
 
4.0
Bellen 
 
8.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Marco Juni 15, 2018

Niet doen

Door het hele huis liggen gloednieuwe cat6 kabels

Internet:
De snelheid van 1 gig is zeer snel maar je hebt er weinig aan als tijdens gamen iedere keer de verbinding wegvalt. Je staat vaak op strict netwerk zelfs als je de console in de DMZ zet en PNP aan staat.
Ook met simpel surfen merk je regelmatig dat een pagina niet geladen kan worden en 3 seconden later het weer doet.
Tijdens streamen stopt het stream programma soms helemaal omdat er geen netwerkverbinding is.
VPN voor thuis werkers? Omdat de verbinding wegvalt krijg je reconnecting en mag je opnieuw inloggen. minimaal 1 x per uur.

Tv:
Wordt geleverd via Sparql een soort android met xmbc kastje.
Kijken op andere apparaten zoals een ipad vereist regelmatig dat je een "koppelcode" moet aanmaken op de decoder. Op vakantie dus even tv kijken kan niet.
Tv is ook de reden dat ik ben over gestapt.
Iedere avond tussen 19:00 en 21:00 bevriest de decoder en is alleen een hard reset nodig.
Utopia is minder leuk als je 3 x de decoder moet herstarten (een reboot duurt 3 minuten).

Telefoon:
Niks mis mee, doet het. Maar hoe vaak gebruik je dat nou eigenlijk?

Helpdesk:
Troubleshooting blijft beperkt tot fabrieksinstellingen,hard reset of omruilen.
Na meerdere decoders te hebben gehad ben ik overgestapt op ziggo.
Ik heb geen problemen meer gehad, dus aan mijn kabels en extenders lag het niet.


Was deze review nuttig? 
Al jaren gebruik ik Tweak met veel plezier. Een fantastische helpdesk, hier wordt je als techneut erg blij van. Je krijgt iemand aan de telefoon die echt weet wat hij doet. Dat kunnen niet alle providers zeggen. De internetverbinding van 1Gbit is ook echt 1 Gbit!!
Gemiddelde score 
 
10.0
Installatie 
 
10.0
Helpdesk 
 
10.0
Internet 
 
10.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Rik Juni 13, 2018

Fantastische Helpdesk + Snel internet

Al jaren gebruik ik Tweak met veel plezier. Een fantastische helpdesk, hier wordt je als techneut erg blij van. Je krijgt iemand aan de telefoon die echt weet wat hij doet. Dat kunnen niet alle providers zeggen. De internetverbinding van 1Gbit is ook echt 1 Gbit!!

Was deze review nuttig? 
Tot nu toe over het algemeen zeer tevreden. Voor het bellen moeten we regelmatig het modem resetten.
Als er storingen zijn is het vrijwel altijd de TV. We zit nu al 5 dagen zonder TV en ik krijg alleen maar vage opmerkingen van de servicedesk. Heb hun inmiddels 4 of 5x aan de lijn gehad maar er is geen enkele concrete oplossing geboden of een mogelijkheid om een monteur langs te sturen. Triest, tot nu toe vond ik Tweak wel sympathiek,.... maar ik ga toch maar weer eens om me heen kijken als dit niet snel opgelost wordt
Gemiddelde score 
 
6.0
Installatie 
 
9.0
Helpdesk 
 
2.0
Internet 
 
10.0
Bellen 
 
6.0
Digitale televisie 
 
3.0
Geschreven door Geert Cats Juni 12, 2018

Tot nu toe over het algemeen zeer tevreden. Voor het bellen moeten we regelmatig het modem resetten.
Als er storingen zijn is het vrijwel altijd de TV. We zit nu al 5 dagen zonder TV en ik krijg alleen maar vage opmerkingen van de servicedesk. Heb hun inmiddels 4 of 5x aan de lijn gehad maar er is geen enkele concrete oplossing geboden of een mogelijkheid om een monteur langs te sturen. Triest, tot nu toe vond ik Tweak wel sympathiek,.... maar ik ga toch maar weer eens om me heen kijken als dit niet snel opgelost wordt

Was deze review nuttig? 
Sinds 1 week klant, communicatie is waardeloos. Zojuist voor de derde keer 20 minuten aan de lijn gehangen met extra belkosten. Het beloofde internet is er niet, sterker er is meestal geen internetverbinding mogelijk met het gevolg dat de internetbundels van onze telefoons op zijn. Oplossing volgens tweak moeten we zelf uitzoeken omdat de verbinding blijkbaar goed is. We ontvangen een mail met tips (een to do list wat we er dus zelf aan moeten doen terwijl een monteur zou komen voor werkzaam internet) de mail hebben we echter nooit ontvangen.
Gemiddelde score 
 
2.3
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
6.0
Geschreven door Eefke Juni 08, 2018

Sinds 1 week klant, communicatie is waardeloos. Zojuist voor de derde keer 20 minuten aan de lijn gehangen met extra belkosten. Het beloofde internet is er niet, sterker er is meestal geen internetverbinding mogelijk met het gevolg dat de internetbundels van onze telefoons op zijn. Oplossing volgens tweak moeten we zelf uitzoeken omdat de verbinding blijkbaar goed is. We ontvangen een mail met tips (een to do list wat we er dus zelf aan moeten doen terwijl een monteur zou komen voor werkzaam internet) de mail hebben we echter nooit ontvangen.

Was deze review nuttig? 
296 resultaten - getoond 1 - 50
1 2 3 4 5 6  
Sortering